Ben ontzettend beroerd, echt alsof je helemaal vol zit en het er elk moment uit kan komen :sick: dus als de HA er naast zat en ik niet opnieuw zwanger ben heb ik denk ik de griep En beetje down van de miskraam, verdrietig dat het weer niet zo heeft mogen zijn. En dan nog de onzekerheid voor de komende week erbij, pff.. Maar verder alles goed hoor! Hoe is het met jou? Oh en Gaby83: bedankt!
Ja, kan ik me voorstellen, is ook niet niks.. Laten we hopen dat je weer zwanger bent en het helemaal goed gaat! Heel veel succes deze week he. Met mij gaat het wel goed. Ik heb (nog?) nergens last van, alleen soms beetje gerommel in mn buik. Daar schrik ik soms wel van.. Voor de rest heel erg spannend.. toch blij als ik die eerste 12 weken voorbij ben.. Liefs!
Dat hoor ik ook steeds. Maar volgens mij is het in NL ook niet gebruikelijk dat je met 9 weken al een echo krijgt, omdat het de week erna nog net zo goed mis kan gaan. Dacht ik? Marooz hoe zit dat? Of kom je uit Belgie?
Ja ik hoop dat ik ook ooit de magische 12 weken voorbij kom.. Dan valt er al een hele last van je af he? Enne thanks!
Hee, dat gerommel heb ik ook. Pruttelen, af en toe een spiertrekking. Ik voelde vandaag mijn sportbroek knellen in de taille, volgens mij kom ik voorzichtig wat aan in gewicht. Morgen opnieuw een poging wagen de afspraak met de VK iets te vervroegen en dan gelijk even vragen wanneer ik voor een echo zou kunnen volgens hen. Ik vind het niet erg om voor een 'minder spectaculaire' echo te gaan, als ik maar te weten kom of er iets groeit en leeft dan is dat al heel prettig.
Wij hebben aanstaande maandag om 15 uur de echo en als ik het idd allemaal zo lees dan ben ik er best bang voor. Maar we moeten positief blijven hoop gewoon dat het hartje klopt en dat het groeit. Heb de laatste 3 dagen weinig last van alles gelukkig me darmen raken op orde en kan weer koken 's avonds. heb van de week nog een test gedaan en die was zwaar positief, en morgen meot ik testen voor mvm die komen om 10.45. en tja dan is het zo maandag kan niet wachten tot ik geweest ben, zie er tegenop maar ben ook heel erg nieuwsgierig. Wens de meiden bij wie het mis is gegaan heel erg veel sterkte toe, en hoop dat jullie gauw weer zwanger mogen raken.
jaaaaaaaaaaaaaaa we hebben een mooi klein minigarnaaltje van 1,9 cm en een kloppend hartje gezien op de echo vanmiddag. Volgens de berekening zou ik op 4 mei uitgerekend zijn (ik dacht zelf 2 mei). Volgens de VK kon dat best... er zit een afwijking van 5 dagen in zei ze. Maar heb het maar op 4 mei laten zetten. Dus misschien wil iemand me in de lijst aanpassen? Vind het ook wel grappig want bij mijn dochter dacht ik eerst dat ik 2 september uitgerekend was en dat werd na de echo 4 september hihihi ben helemaal happy! Met 13 weken (27 oktober) hebben we weer een echo (voor de NT-meting).
Oh Brigitte: wat heerlijk een goede echo! Gefeliciteerd en geniet ervan. En op 4 mei wordt het een gezellige drukte in bevallingsland !
Zou het wel grappig vinden als deze dan op 1 mei geboren wordt (mijn dochter is van 1 september) hihi
@mamavanBrittje, o nee he was het toch niet goed. Wat vind ik het verschrikkelijk voor jullie zeg. Net als de andere hoop ik ook echt dat je toch weer zwanger bent, dat zou dan toch nog geweldig zijn. Ik hoop ook dat je ons op de hoogte houdt, dus lekker hier blijft kletsen. @Birgitte, wat super fijn voor jullie dat je jullie beeb garnaaltje hebt gezien. Is magisch mooi he. Echt fijn dat alles goed is.
hey meiden, ik heb een vraagje, ik had vanochtend slijm verlies wat een beetje roze leek, kunnen jullie mij gerust stellen? Liefs Jinky
roos; ik kom uit nederland! hihi maar het is idd zo dat het na de termijn echo alsnog mis kan gaan, je hebt geen garantie. Echter omdat er tegenwoordig voor iedereen de mogelijkheid is om prenatale testen te doen wordt er eerder een termijn echo gemaakt. Soms als je in je voorgeschiedenis een mk gehad hebt mag je zelfs al met 6 weken komen! Er wordt altijd bijgezegd dat ondanks dat je een hartje ziet kloppen dit helaas nog geen garantie biedt, wel is het belangrijk dat we allemaal bedenken dat de meeste miskramen in het begin voorkomen! Dus dat de kans met een goede echo wel degelijk verkleind! Hoop zo een antwoord op je vraag? brigitte! foto!? Lekker hoor een goede echo! jinky; hoeft helemaal niets te betekenen, je afscheiding veranderd, en vaak als het roze is, dan is er ergens een klein adertje gespat, heb je toevallig gevreen? Of heb je je druk gemaakt, heb je grote boodschap gedaan? Al dat soort dingen kunnen een adertje laten spatten in je baarmoeder mond, of vagina... totaal onschuldig maar kan me voorstellen dat je even schrikt... zodra het echt helder rood wordt, is het een ander verhaal.. en dan bedoel ik geen drupjes, maar echt duidelijk bloedverlies... kop op! knuff
Bedankt marooz. Maar niet gevreeen en geen grote boodschap of iets anders, is het dan ook nog normaal? ook heb ik nog steeds sinds mijn nod dag menstruatie kramp zo nu en dan en dat maakt het er niet fijner op.
hey jinky, ja meis je kan er geen pijl op trekken, maar ook dan kan er zomaar een adertje knappen, of je afscheiding is veranderd, die van mij is namelijk wat vochtiger.. wateriger geworden sinds ik zwanger ben, en anderen hebbejuist wat dikker, soms lijkt het wat rozig maar dat heb ik ook... dat is echt niets om je zorgen m te maken... die pijntjes ken ik ook, en kunnen heel goed te maken hebben met de groei van je baarmoeder, ( en deze kan heeeeeeel fenijnig zijn!) ik kan me echt heel goed voorstellen dat alles bij elkaar je er de zenuwen van krijgt, maar het lichaam is zo om om de zwnagerschaps symptomen de doen lijken op de menstruatie symptomen... helaas is dat voor ons iets minder... Probeer je niet te druk te maken, neem van mij aan... als het fout gaat, dan voel en zie je dat echt, dan is het geen gissen... Probeer op je lichaam te vertrouwen meis.
Ik blijf jullie gewoon op de hoogte houden hoor Jinky, zolang het niet helder rood is en je geen heftige krampen krijgt hoef je je geen zorgen te maken.
Danjulliewel! en Marooz bedankt voor je uitgebreide reacties, lief van je en je stelt me gerust. Gelukkig over een paar dagen onze eerste echo, dan zal ik ook een stuk rustiger worden. heb jij al een echo gehad, marooz? Liefs Jinky
graag gedaan hoor meis! en ja ik heb met 7 weken 5 dagen een echo gehad, en gelukkig zag toen alles er goed uit... over twee weken mag ik weer, dus blijft altijd even spannend. en echt geen probleem hoor jinky het forum is om alles eruit te kunne gooien, en ik heb nu eenmaal een beetje kennis op dit gebied ivm een opleiding tot vk die ik gedaan heb en ik zelf in dit werkveld werk.. dus als ik meiden kan helpen doe ik het graag! (neemt niet weg dat ik het zelf niet ook heel spannend vind! hihi)
@mamavanbrittje.. wat naar allemaal. ik had het zo nog voor je gehoopt maar misschien is er inderdaad nog hoop en kom je strakjes ook nog melden bij ons juni mamas *knuffel*