Hoi Roos, Ik voel me ook zo, maar heb me voorgenomen me niet té veel zorgen te maken vóór ik m'n eerst echo heb gehad. Gelukkig is deze volgende week vrijdag. Maar het belangrijkste is waarschijnlijk dat we zo ontspannen mogelijk zijn en ons zo weinig mogelijk zorgen maken. Elke zwangerschap is anders en niet iedereen heeft last van al die *ongemakken*
Helaas mijn voor gevoel was goed. Ik verlies bloed en heb wat krampen dus hier ga ik het vruchtje verliezen. Ik voel het en mijn voor gevoel was dus goed! Ik ben even heel verdrietig. Heel veel succes met jullie zwangerschap en i hoop dat het bij julle wel goed mag blijven gaan.
@sam28, wat een verschrikkelijk nieuws weer zeg , dat moet nu echt ophouden. het is gewoon niet eerlijk. Ik wens je heel veel sterkte toe, een dikke Knuff.
@sam28 Oh nee, dat is zo verschrikkelijk. Ik zou onmiddelijk contact opnemen met de gynea. Veel sterkte en dikke knuffel
Even tussendoor, want ik ben druk met tassen pakken. Wij vertrekken zo voor een weekendje weg.. Mijn moeder neemt ons een weekendje mee naar een Center Parcs huisje. Het is dit weekend nl een jaar geleden dat mijn vader is overleden, dus we gaan er even tussenuit om bij elkaar te kunnen zijn en ook voor wat afleiding. Het zal een weekendje zijn met een traan, maar ook met een lach, we maken er wel wat van! Hopelijk na het weekend alleen maar goed nieuws. Fijn weekend allemaal!
Het hartje klopt! Het was super om te zien en ik ben er helemaal door ontroerd, lijkt er op dat drie keer nu echt scheepsrecht is voor ons! Ik zal vanmiddag de foto in mijn album gaan zetten, maar nu eerst even bijkomen @Sam, wat verschrikkelijk nieuwe meis, heel veel sterkte...
Kippie, een heel fijn weekend hoor. Ik hoop dat jullie lekker kunnen genieten dit weekend. Draadje, jaaaa, helemaal geweldig hoor, geniet er maar lekker van.
Sam wens je heel erg veel sterkte toe. Hier is mvm vanmorgen geweest en alles was goed heb de flessen gekregen en mag gelijk beginnen kan tot 1 december meedoen, we hebben voor het boekje gekozen die lijkt me erg mooi. Nu op naar maandag naar de echo ben heel erg nieuwsgierig, vandaag nog een mooie bos bloemen van me pa gehad, dus fleurt gelijk eht huis weer lekker op, nog maar een paar daagjes en dan als alles goe dis ga ik er echt van genieten.
@sam, mammavanbrittje en doobie: och meiden wat een vreselijke berichten....... dikke kusvoor jullie @iedereen met een mooi garnaaltje op de echo: gefeliciteerd! Nu lekker genieten!
Sam, heel veel sterkte meid! Ria, het boek van MvM is echt heel mooi! Draadje PROFICIAT Kippie, veel plezier en stekrte dit weekend! All, heb vanmiddag om 17.30 mn echo. Vandaag alweer 9 weken. Toch vind ik het spannender dan de echo met zeven weken. Er kan zoveel misgaan... Hoop echt dat het allemaal goed is Dan mag daarna het nieuws de wijde wereld in! Ben vandaag ook weer voor het eerst gaan werken. Echt leuk. De kids waren zo blij dat ik er weer was Wel helemaal moe nu... Liefs
Mijn echo staat in mijn album! Het rondje wat je bovenaan ziet is het dooierzakje en daaronder onze boon van 1,27 cm
de meting... en als je heeeeeeeeeeeel goed kijkt zie je op de lijn ongeveer in het midden het hartje (een iets donkerder vlekje) heb ze ook in mijn album geplaatst nog een leuke link alvast voor alle babydozen http://www.mybb.nl/
Hier ook de echo gehad vanmorgen! Alles was goed! Wij hebben ook het hartje zien kloppen, zo apart om te zien hoe een klein mini mensje van 7,5 mm al een hartje heeft en wat je ziet kloppen! Ik had zelf uitgerekend dat ik 17 mei uitgeteld ben maar volgens de arts is het 15 mei! Heb op 10 oktober om 15.uur weer een echo maar dan krijgen we de nekplooimeting! Zouden jullie dat op de lijst willen zetten? Tegenwoordig mogen ze aan iedereen een nekplooimeting aanbieden. Wie doen dat nog meer? We zaten wel ff te twijfelen of dat moesten doen, maar ik was bang om spijt te krijgen als ik het niet zou doen. Met 12 wkn mag ik na de verloskundige. @Sam wat naar nieuws voor jou! Heel veel sterkte! @draadje: Je kunt duidelijk op de echo bij jou zien dat je bijna een week verder bent dan mij. Op jouwn echo kun je echt onderscheid maken tussen wat wat is. Dat kon je bij nog nie. Wat een verandering vindt er plaats in 1 week zeg! ( ik zal zo snel mogelijk proberen om de echo in m'n album te zetten!) Groetjes gaby
***INBRAAK*** Even een berichtje van een iemand die bijna moet bevallen. Iedereen heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet ervan. Voor je het weet is het voorbij en heb je een ukkie in je armen! ***UITBRAAK*** Groetjes Lotte
@Gaby: wij doen ook de prenatale screening.... dat hebben we bij onze dochter ook gedaan en toen heel duidelijk met elkaar afgesproken wat we met de uitslag zouden doen. Het is en blijft een kansberekening en geen garantie.... Met een kans van 1 op 2 kun jij net die andere zijn en met een kans van 1 op 10.000 kun jij ook net die ene zijn...... Denk er gewoon goed over na en praat er ook samen over. Het eerste deel is prima om te doen maar besluit ook samen wat je doet met de uitslag en wanneer je vervolgonderzoek zou willen (invasief onderzoek heeft weer een kleine kans op miskramen). Als je besluit het niet te doen kun je nog altijd afbellen........