he naiobi, wat leuk om van je te horen, hoe is het met je meis. Het ging eigenlijk om mijn zwager. De dokter heeft gezegd dat hij gewoon door moest gaan met leven en van moet genieten. Mocht hij nu een griep krijgen of dergelijks en dat gaat niet vanzelf over krijgt hij een chemo. Maar de levenverwachting is niet goed. Mijn schoonzus is er nog steeds helemaal kapot van en is echt een wrak. We proberen haar echt te steunen. maar het is wel moeilijk. Voor de degene die denken waar gaat dit over. Bij mijn zwager is een paar weken geleden chronische lymefatische leukemie vastgesteld. En het ziet er niet goed uit. Lief van je Naiobi dat je er naar vraagt.
Heyhey meiden! super idee van de lijst! ik lees weer een hoop tegenstrijdige berichten...een aantal meiden met een mooie echo, kloppende hartjes, super dames! (ben een beetje jaloers wel ) en helaas ook weer een paar meiden bij wie het niet zo mocht zijn sterkte ! (kan er verder de juiste woorden niet voor vinden, maar vind het echt heel rot voor jullie) Verder weinig nieuws...misselijk misselijk misselijk, spugen, overgeven, kotsen....en weer eten, en dan weer van voor af aan de wc is momenteel mijn beste vriend hoor hou helemaal niets binnen verder gaat het allemaal zijn gangetje, mijn meisje kan en wil steeds meer, ze staat inmiddels ook zitten slaat ze maar gewoon over en ze kletst (lees: gilt) de oren van mijn kop, dat wordt nog wat later wel heerlijk om die ontwikkeling zo te zien, maar het gaat soms wel een beetje TE snel hoor! Sim, jeetje wat een heftig bericht van je zwager zeg! wat kan het leven toch oneerlijk zijn he! sterkte! en ik hoop op een wonder voor jullie.
Hoi, hier alles goed. Ben heeeeel moe en mijn blaas wil 's nachts graag geleegd worden. Verder voel ik niets. Het gaat nu al veel sneller dan bij mijn vorige zwangerschap, waarschijnlijk omdat ik nog zo bezig ben met mijn andere ukje.
hoe is je echo gegaan? ik ben nieuwschierig ik heb zelf binnenkort met 9 weken en een paar dagen een echo en zal wel willen weten hoe het bij jouw eruit ziet.
Hoi Allemaal! Helaas geen goed nieuws... Baby was goed gegroeid volgens schema. 9.1 week. Gyn kon alleen geen hartje vinden en vond dat ook erg vreemd Dacht dat hij er misschien niet goed op kon komen... Marooz, heb jij dat ooit gehoord? Met 9 weken geen hartje met de echo en wel goed gegroeid. Gyn was eigenlijk wel optimistisch, maar zelf erg bang nu! Morgen kunnen we hopelijk terug voor wat meer duidelijkheid... Liefs
Jeetje Elke wat een spanning. Ik hoop dat je morgen beter nieuws hebt! Wat een nare berichten hier allemaal. Ik wou dat ik even in mijn buik zou kunnen kijken! Liefs Ylona
jeetje elke meid pfff hopen maar dat het goed afloopt en dat ze morgen wat kunnen vinden. heel veel sterkte meid.
hallo dames, gefeliciteerd met de mooie ech's allemaal! Eke, wat vervelend dat je zo in spanning zit, hopelijk weet je morgen weer! Wat er met mijn lijf momenteel gebeurt begrijp i niets van, ik lijk wel dik 3 maand zwanger! Nu hou ik mijn buik ook niet meer in, maar dan nog, je kan er echt niet omheen, snap er niets van, ik ben nog maar 0,5 kilo aangekomen en eet helemaal niet veel, hoe kan dit dan?
Jee elke wat een naar verhaal zeg. In ieder geval wel goed dat het qua groei wel goed is. Ik hoop echt zo voor je dat je morgen meer zekerheid hebt. Lintje en Sab, dank je voor je medeleven. Wij weten nu dat mijn zwager zijn 2 kleine kindjes niet zal zien opgroeien tot volwassen mensen, daarom is het zo belangrijk om elke dag te genieten van de dag en je omgeving. ik weet dat het af en toe niet meevalt.
@ maarooz: - Ben je nog naar de prenatal geweest? Ik wel, kon nog net voordat mijn man naar een vergadering moest. Heb een shirt met lange mouwen, een grijze rok en een jurkje gekocht. - ik heb as vrijdag om 12.45 een echo. Mijn man kan helaas niet mee. Met al die verhalen hier wordt ik daar wel beetje bang van. Mijn dochtertje gaat wel mee (leg anders maar eens uit waarvoor je een uurtje oppas nodig hebt.....) @ elke: heftig, zeg! @Majkuh: ik ook nerveus hiervan @Doobie, MamavanBrittje en Sam28: wat vreselijk! Ik heb vrijdag mijn eerste echo en het wegvallen van kwaaltjes en alle nega verhalen hier, maken mij wel heel erg zenuwachtig. Ik ben al 3 dagen niet meer misselijk en veel minder moe. Moet nog wel iets vaker naar toilet en had vanmiddag wat rugpijn, maar ja....Heel eng. Zou het liefst nu een echo hebben om te zien of het nog leeft......Misschien trek ik me de verhalen hier ook wel te veel aan. Mijn buik is nog wel erg opgeblazen. Ht valt vreselijk op. Wel heel vervelend dat mijn man niet mee kan naar de echo. Zit je daar met je 8 maanden oude dochtertje, mar verder alleen. En dan slecht nieuws krijgen....
positief lijven bianca! Ik word ook erg zenuwachtig van al die berichten dat het fout gaat, maar ja, hoe veel we ook stressen, het is niet in onze handen, er gebeurt wat er gebeurt, of wij dat nu willen of niet.... heel naar voor je dat je man niet mee kan aar de echo bah
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben geef dan even een PB aan Sim80 of Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag nog op staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten Bedankt DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia ~ 2de kindje ~PZH ~ BV * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV * Marooz ~ 1ste kindje ~TB ~BV * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Elke ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Trude, 2 mei * Amy25~ 2de kindje ~PZH ~ FV * Linda1980 ~ 2de kindje ~ TB ~FV * linnie123 ~ 1ste kindje * Spiffy, * lievebeesje ~5ste kindje~bv~ bv ~bv~ bv~pzh~ tb~ tb~ pzh 3 mei * shannah ~ 3de kindje ~ BV ~TB 4 mei * kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ PBV ~ FV * Hannahw ~ 1ste kindje * Miracle81 ~ 1ste kindje * Angelique83 ~ 1ste kindje * Brigitte 22 ~ 2de kindje 5 mei * webmiertje * knuf ~ 2de kindje ~ BV 6 mei * Malka ~ 1e kindje ~ TB ~ BV * Meimama ~ 3de kindje 7 mei * Ylona25, * Alina ~ 1e kindje ~PZH ~ BV 8 mei * Lana81 ~ 1ste kindje ~ BV * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Nano73 ~ 1ste kindje * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Sappie ~ 2de kindje * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ ~ BV * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV 10 mei * Yinte, * Chantal87 ~ 2de kindje * Draadje ~ 1ste kindje~TB~BV * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ FV * Sarahmei09 ~ 1ste kindje 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Skye ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Marloes22 ~ 2de kindje * Manny ~ 1ste kindje ~PZH ~ BV 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Patries81 ~ 2de kindje ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~PHZ ~ FV * Sannie306 * Ellen1982 15 mei * Dafje ~ 2de kindje * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~PZH * Nina30 ~ 1ste kindje 16 mei * Vrouw1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV * Natassie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV 17 mei * Dylan07 ~ 2de kindje (?) * Tji ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Lothlorien ~ 2de kindje * Gaby ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 18 mei * San 20 mei * Ilse1973 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje * Annerie ~ 1ste kindje * Lindsey1981 * Mamaspooky, * Evitaa, 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 23 mei * Aros ~ 2e kindje ~ TB ~ BV 24 mei * Evy77 ~ 1ste kindje * Bjentsje ~ 2e kindje * Houmar ~ 1ste kindje ~BV ~TB 25 mei * Roosje75 * Jinky ~ 1ste kindje * Jinx ~ 2de kindje * Roos2008 * Butterfly23 ~ 1ste kindje * Dancevalley 26 mei * Whisper ~ 2de kindje * Jannn, 1ste kindje 27 mei * Mamasan ~ 2de kindje * MissQ ~ 2de kindje ~ BV 29 mei * Roozje, 1ste kindje 1juni * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV Afspraken * 25 september Ylona, afspraak VK Sappie, 1e afspraak VK * 26 september Gaby, 2e echo, 7 weken. 10.00 * 29 september Ria32, 1ste echo Natasssie, eesrte echo, 17.00 uur Amy25, 2e echo, 9 wk + 2 dgn, 11:30 uur Alina, 1ste echo, (8,4 wk) Rian, HA 8.00 * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 Marloes22 , 1ste echo , 08.45 uur Manny, afspraak vk Joki, intake & eerste echo Jinky, 1ste echo * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur Rian, 1ste echo 10.30 Elke29, intake vk * 2 oktober Majkuh, intake en vroege echo 8,5 wkn 10.40 uur Natassie VK, 13.30 uur Manny, 1ste echo Roosje, 1ste echo * 3 oktober Evy77, afspraak gynea, 11.20 uur (einde 6 wkn, 1e echo) Bianca, echo gyn, 12.45 uur 9wkn Bianca84, echo (echocentrum ZKH), termijnecho Mamaspooky, 1ste echo * 6 oktober Moor, 1 ste echo 19:30 uur Knuf, intake VK (11 wk) Missq, 1ste afspraak gyn Colin, afspraak vk * 7 oktober meisje0123, afspraak vk, 8,1 wkn Knuf, 1 ste echo (11 wk) Skye, 1ste afspraak vk, 9wkn Selle, 1ste afspraak vk Mushu, 1ste afspraak gyn 9wkn 3dgn * 8 oktober Shannah, 1ste echo Jammie, intake vk Alina21, intake gesprek Stillewens, intake vk Sab85, intake vk 14:00 Draadje, intake vk, 13.00 uur * 9 oktober Patries81, 9.15 uur intake vk, 9.2wkn Marooz, 9.30 uur afspraak gyn Aros, 1e afspraak huisarts 9.00 uur Benzoblij, echo Gyn * 10 oktober Bianca, 1ste afspraak gyn 8.30 uur, 10wkn Gaby83, echo Nt meting, 15.00 uur * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) Sim80, 3de echo, 15.00 uur 11,5 wkn Vrouw1984, 1ste afspraak vk Ilse1973, zh echo Mamasan, 1e afspraak + echo gyn 8:50 uur Sab85, 1e echo 14:20 (9,4 wk) * 14 oktober Ilse1973, intake vk Elke29, echo, 9.00 uur * 15 oktober Tji, 1ste afspraak vk Annerie, 1ste afspraak vk bij 9 wk * 16 oktober Linda1980, afspraak vk + echo Sylvia,afspraak VK 18.30uur Daggie, 1ste echo * 17 oktober Sarahmei09, echo Kippie75, 2de echo, 12 wkn * 20 oktober Ilse1973, termijn echo Missq, 1ste afspraak vk Houmar, 1ste echo * 21 oktober Sylvia, nekplooimeting * 22 oktober Stillewens, termijn echo VK pixie, intake vk * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) Sappie, 1ste echo (11,5 week) Roozje, 1ste echo * 27 oktober Bjentsje, 1e echo Brigitte, echo, NT- Meting * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Tji, echo 09.00 uur Evy77, afspraak gynea, 13.30 uur (2e echo) Kippie75, controle vk * 4 November Daggie, afspraak vk * 10 November Houmar, controle VK Er zijn op dit moment 83 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28 PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling, FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding De aanpassingen zijn, @brigitte, heb je naam even goed geschreven, sorry, en je datum verzet @mamaspooky, jouw echo staat erop @evitaa, jouwuitrekendatum er even op gezet @sam28, ik heb je uitrekendatum en afspraken van de lijst gehaald, echt super jammer @gaby83, je echo staat erbij @Draadje, je afspraakl heb ik verzet @Elke, ik heb je afspraken er toch bijgezet hoor, blijf positief
Dag meiden; Even de vraagjes: roos; het is zo dat de een meer last heeft dan e ander. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je daar omgerust om maakt en heel graag wat wil voelen, maar soms hebben vrouwen nergens last van, en is alles toch gewoon goed... ook draagt de nee vrouw het kindje naar binnen en dan ander naar buiten, ik heb wel bij een bevalling gestaan waarbij een vrouw op har rug lag te bevallen en een platte buik had! toch een kindje van 6 pond gebaard.... het zegt dus niets als je nog niet groeit... Wel geef ik toe dat instinct van een vrouw heel sterk is, zo heb je gezien bij sam... alleen laat je niet gek maken, je kan niets anders doen dan wachten. Elke; wat naar! Ik heb het wel eens eerder gehoord! En vooral omdat de groei goed is heb ik goede hoop, waren er wel bewegingen zichtbaar? Er moet namelijks iets zijn waarom de gyn goede hoop heeft, want een hartje moet bij die termijn echt wel te vinden zijn... tenzij de beeb dus heel bewegelijk is... ik hoop het heel erg voor je, en blijf duimen voor morgen... bianca; ben er wel even geweest maar voelde me compleet opgelaten! hahah heb wel onderbroeken gekocht, want begin toch wel te groeien nu :-S Vind het wel vroeg hoor! En leuke sokjes gehaald! Verder heb ik nog mooie echo's gezien en meiden laten we daar aan vast houden heh? De kans dat het niet goed gaat is altijd nog vele malen kleiner dan de kans dat het gewoon goed gaat! ondanks dat het hier lijkt of de een na de ander weg valt... ook ik wordt hier wel zenuwachtig van... dikke knuff meiden!
Ik wist dat het je broer is! Maar ik wou weten hoe je schoonzus er mee om moet gaan.. Hij moet eruit halen wat hij kan natuurlijk, lijkt met wel moeilijk trouwens.. Ik heb net een paar dagen geleden weer een dikke posi ovu-test gehad dus als het goed is zit ik nu op de wachtbank we zullen zien wat er komt!
Pffff, ben me toch moe! Had ik eerder echt een probleem om in slaap te komen, ik lig nu rustig 's avonds op de bank te slapen, slaap snachts ook de hele nacht door en ben overdag nog moe ook! ff weinig zin en puf om te reageren, maar wil nog wel ff een hele dikke knuff geven aan iedereen die het nodig heeft! Sterkte meiden! Enne, naiobi, wat ontzettend lief dat je hier nog even komt informeren! Super meis! Ik hoop dat je eind van deze ronde weer een mooie positieve test mag hebben! Net als de andere dames mag je dan ook best hier mee blijven kletsen als je dat wilt!
Poeh wat een verhalen weer! @elke : Jeetje dat is niet niks.... Hopelijk morgen meer nieuws en Goed nieuws! Positief blijven al is het soms moeilijk.... Mijn duimen draaien heel hard voor jullie! @echo's : Wat een super mooie echo's weer voorbij zien komen! Super! Dat doet toch weer een beetje goed na alle nare berichten! Valt me op dat het toch bij vele mis is gegaan als ik zo op de lijst kijk Denk aan jullie meiden....! Dikke knuffel! Verders gaat hier alles zijn gangetje! Met vlage misselijk en beroerd! Vandaag ging het beter en had zin iets te doen! Joey lekker verwent met speelgoed en zelf een appeltaart gaan maken! ooohhh wat ruikt het hier nu lekker! Morgen smullen