Hey meiden, Sam28, wat een rotnieuws, heel veel sterkte! Elke, de duimen draaien hier op volle toeren! Meiden met hun prachtige echo's FELI! We hebben hier even een rotdag gehad. Mijn schoonmoeder is pas geopereerd aan borstkanker en zou vandaag de uitslagen van de lymfen krijgen. We waren heel posi, want de chirurg verwachtte dat er niks te vinden zou zijn en daar hadden we dus op gerekend. Helaas blijkt het niet goed te zijn, er zijn uitzaaiingen en moet ze weer onder het mes Klap is hier heel hard aangekomen. Ze wordt een paar dagen voor onze echo geholpen, dus manlief en ik hopen dat het nu een vitale zwangerschap is en dat we vanuit de gyn meteen doorkunnen om een mooie echo te laten zien. Ze kan onderhand wel een vrolijk nieuwtje gebruiken.
@ elke ik denk aan je morgen... hier steken door de hele dag door. probeer niet druk om te maken.. wel nog papier kijken bij afvegen nog.. *zucht* verder ben ik nog moe en (.)(.) nog zeer.
Heelllluuuppppp! Zoonlief is ziek en hij werd net wakker. Hij had vanmiddag al knalrode uitslag op zijn wangetjes en rond zijn mondje was het spierwit. Nu was tie warm, dus heb ff voor de zekerheid de hap gebeld en ze denken dat tie 5e ziekte heeft. Of ik even in de gaten kan houden dat hij bij zwangeren weg blijft Ik ben zelf zwanger, wat nu? De hap zei dat ik maandag maar de gyn moest bellen, dus nog 2 dagen stress Heeft een van de mama's ervaring ermee? Zit em nu echt ff flink te knijpen..
Mamasan, iig even geen kusjes en je handen wassen! En toch afwachte wat de gyn zegt... Het is heel hard maar echt even goed opletten dat je niet teveel knuffelt, kust etc.
Mag ik ook op de lijst erbij? Mijn uitgerekende datum is 26 mei. Ik ben zwanger van mijn tweede kindje. Ik wil borstvoeding geven. Ik weet nog niet waar ik wil bevallen. Alvast bedankt!
oei mamasan! sorry weet er niks van af! sterkte! @ alle dames met het slechte nieuws: 'beterschap'gewenst.. en natuurlijk sterkte! het is niet niks! hier krijg ik meer zin in het intiemen! ik heb een buikpiercing, ben benieuwd hoelang ik die in kan houden! zelf hier heb ik bijna geen klachten meer.. wel een dikke buik! echt niet normaal!
oh mamasan ben even wezen surfen en er is gelukkig maar een hele kleine kans hoor! Voorzorgsmaatregelen nemen en dan moet er echt maar een hele kleine kans zijn hoor! knuff!
He meiden, Dankjewel voor jullie lieve reacties. Hebben een onrustige nacht gehad. Over een uurtje of drie mogen we gaan kijken. Ik vind het zo spannend. Gisteren nog wat gegoogled, maar daar wordt je niet echt vrolijk van... Er zit dus niets anders op dan afwachten. Heb nog een klein sprankje hoop... Liefs
Hallo dames, sterkte voor iedereen die een moeilijke periode meemaakt! ik moet vandaag nog werken en vannacht vertrek ik om 02.00 naar schiphol om met mijn man en zoontje een weekje op vakantie te gaan in turkije! Alles gaat goed op misselijk zijn en moe zijn maar verder voel ik me lekker. Heb zin in een weekje niks doen en de dag na dat we terugkomen hebben we de eerste afspraak bij de vk en s`middags vertellen we het aan de familie. Je begint het al te zien en ik heb een eigen zaak met mijn moeder dus 4 weken niks zeggen is al lang genoeg. Spannend! tot over ruim een week. Ik hoop dan veel goed nieuws en mooie echo`s te zien Groetjes Colin
Elke, wens je alle succes van de wereld dadelijk. Denk eraan je komt met goed nieuws terug. Zal een kaarsje voor je aansteken. succes meis. Colin, een hele fijne vakantie, geniet ervan. Jee wat een vervelende situatie met je zoontje mamasan, als je kindje ziek wil je niks liever dan knuffelen. Sterkte er mee hoor. En ook met je schoonmoeder, ik hoop dat het goed met haar komt.
Heeel veeeel succes Elke vandaag. Ik hoop dat je straks een kloppend hartje ziet! Mijn duimen draaien voor jullie . Colin; een hele fijne vakantie! Geniet er maar lekker van. Mamasan; ik heb er ook geen ervaring mee, maar komt vast goed meid! Ik vind dat de zwangerschap bij best veel mei mama's niet goed is gegaan, dat maakt mij ook wel wat angstig. Voor al die meiden heel veel sterkte! Kan me voorstellen dat dit een moeilijke tijd is. Voor de meiden met een goede echo; van harte gefeliciteerd! Geniet er maar fijn van! Liefs Sap
mogguh meiden, @elke, succes zometeen,de duimpjes draaien nog steeds hier! @marooz,bedankt voor het opzoeken,we kunnen niks anders doen dan afwachten. Ik ga maandag wel vragen om bloed te prikken,komt er iets uit dan weet ik het in ieder geval. @colin, fijne vakantie! Heeeeeeerlijkzeg nog een week naar de zon. @sappie, de mk's vallen op als je met een grote groep meiden bent. Bij de maart mama's waar ik op ook het mklijstje sta was dit ook. We kunnen alleen maar hopen dat het bij dit lijstje blijft. Op mk gebied breekt hier ook een spannende week aan. Deze week is DE periode dat het iedere keer verkeerd ging en ik bloedverlies kreeg. Als ik volgende week zondag haal, dan zijn we al verder dan ooit. Dus het gaat nog een lange,spannende week worden.
@elke: sterkte meid... mijn duimen draaien voor je @mamasan: ook voor jou ga ik duimen deze week.... drie keer is scheepsrecht toch! @sappie: ongeveer 10% van de zwangerschappen eindigt helaas in een miskraam.... denk dat dat ook voor de meimama's opgaat als ik het zo bekijk, dus heel erg raar is het helaas niet.....
He Elke, Wat een verhaal, joh! Dit verwacht je dan toch ook niet.. Ik hoop dat je net goed nieuws hebt gehad! Liefs, Alina
hallo iedereen ik ben ook al even lid ben er een paar keer tussen uit geweest,omdat ik het wel een beetje had gehad je doet zo je best om zwanger te raken en dan gaat het steeds mis we waren inmiddels ook al bij een gyn onder behandeling we zijn nu twee jaar bezig en hadden een maand geleden besloten om ermee te stoppen had mijn baby spullen op marktplaats gezet en het meeste verkocht tot eind sept schrok ik me een hoedje,ik had al lang ongesteld moeten zijn gewoon nooit meer bij stil gestaan en ja hoor zwanger we hopen dat het nu netjes blijft zitten,de eerste 3 mnd mogen van mij wel snel voorbij zijn
jeetje christie wat een verhaal! Elke, de duimen draaien nog steeds! mamasan: komt heemaal goed deze keer! colin, fijne vakantie, geniet ervan
Nog geen nieuws van elke?... jakkes wat spannend, ik hoop het zo... mamasan; das een goed id, als je besmet bent dan wete je het idd, maar dan nog is er gelukkig maar een hele kleine kans dat er wat met het kindje gebeurd, geldt trouwens voor alle dingen hoor, ook listeria, toxoplasmose etc... maar ik zou ook wel even schrikken! Voelt je zoontje zich wel wat beter? of is ie echt heel ziekjes? colin; veel plezier op vakantie!
Geen nieuws is goed nieuws hoop ik... zoonlief is wat snotterig en hangerig, het meest opvallende is gewoon de knalrode uitslag op zijn wangen. En mocht ik besmet zijn weet ik het liever, want de onzekerheid vind ik veel erger.