hallo dames! alle nieuwe: Gefeliciteerd.. en welcome! als je er een dagje niet op bent geweest, hoef je gelukkig niet zo veel bij te lezen als bij het forum NOD augustus.. hahaha
wij hebben het trouwens ook al al bijna iedereen gezegt.. allemaal leuke reacties.. en iedereen weet er tenminste van.. en kunnen ze rekening houden ermee!
@rian: bij ons is het zo dat ik de huisarts moet informeren zodat hij op de hoogte is, maar alle afspraken moet ik bij de VK maken. In de 9e week is de eerste en daarna volgt pas een echo. Dus er is zeker niet zoveel haast bij het maken van de eerste afspraak.
Sim: ja, begrijp wel dat je het nu liever nog niet verteld, is wel vervelend zeg ook, dat je meisje ook zo van slag was..is ook nog moeilijk om te begrijpen idd...
He Meiden, Gisteren een dag je niet geweest en nu 5 bladzijdes om bij te lezen.... Alle zwangeren PROFICAT Aan degene bij wie het niet goed is, ontzettend jammer en verdrietig Veel sterkte in de nieuwe ronde! Hier alles nog goed. Schimmelinfectie is gelukkig weg (blehhhhh) en voel me helemaal top. vanochtend nog een zwangerschapstest gedaan en de "zwanger' streep stond er eerder dan de "controle' streep! Wij hebben het ook al tegen wat mensen (o.a. de ouders) verteld. De meeste mensen in onze omgeving weten dat we in de Medische Molen zitten en vragen er geregeld naar. Toch wil ik nu even wachten met vertellen. Weet iemand of als je in de mmm zit je ook met 9 weken een echo krijgt? Thanx en allemaal veel succes met broeden ! Liefs
Dit is ons eerste kindje ja! Zal trouwens even kort wat over mezelf vertellen: Ik ben Lana (niet mijn echte naam, komt wel zodra iedereen in mijn omgeving het weet), 26 jaar, en woon al een jaar of 4 samen met mijn lieve vriend. We wilden eigenlijk al tijden aan onze kinderwens werken, maar mijn vriend was nog bezig met zijn studie. Toen we in april wisten dat hij zou afstuderen en al een baan had klaarliggen, zijn we ervoor gegaan! O ja, heb het vanochtend aan een vriendin verteld die wel wat goed nieuws kon gebruiken... Ze moest gewoon huilen zo blij was ze voor ons! Vanavond een andere vriendin vertellen, kan niet wachten!
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Meisje87, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje * Ladybutterfly, 5de kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje 5 mei * Merel69, 2e kindje 6 mei * Lana81, 1ste kindje * Naiobi, 1e kindje Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de
Ohhhhh *klaagzang aan*..... Ik baal ontzettend. Vandaag een negatieve test gedaan. Ik snap helemaal niks meer van mijn lichaam. 4 dagen geleden een positieve test (al was ie dan vaag, hij was er wél). Daarna nog een paar tests gedaan en allemaal vaag. Vandaag dus helemaal niks te zien. Kan een lichaam (of geest) je zo voor de gek houden? Klachten die ik heb: * melk uit borsten * humeur om op te schieten af en toe (is mijn man heel blij mee ) * moe * pijnlijke borsten * darmen die van de rel zijn * buikpijn (net even anders als ongi pijn) * geuren die heel sterk zijn *niet ongesteld worden Van januari mama's 2009 en sept 2008 mama's en hier krijg ik allemaal felicitaties (daar was ik even aanwezig tot ik een miskraam kreeg) Zoooo lief en dan is het dus misschien wel allemaal voor niks! Ik kan wel janken gillen en krijsen. Ik voel me machteloos en ontzettend genaaid door mijn eigen lichaam. En aan de andere kant voel ik me zo zwanger dat het gewoon niet zo kan zijn dat ik NIET zwanger ben. Wat denken jullie....kan een lichaam je zo voor de gek houden? *klaag zang uit* Ik zie al een heleboel nieuwe mama's verschijnen! Allemaal super gefeliciteerd zeg! geniet er lekker van...... Sorry, moest er even uit, kan het nergens anders kwijt, dan word ik niet begrepen
Meisje87.... Ohhh wat erg voor je. Ik wil je heel veel succes wensen in de volgende ronde, dat de pendel dan toch maar gelijk mag gaan krijgen. Gezellig als je mee blijft kletsen
Dag dames! Mag ik me hier ook melden? Ik ben 7 mei uitgerekend! Ik word een bammer. Ik ben dus bewust alleen zwanger geraakt, dit met behulp van een donor en wat clomid. Ik ben helemaal blij! Liefs Ylona
2 dagen gewerkt en ik moet weer heel veel bijlezen..... o merk langzaam echt aan mijn lijf dat ik zwanger ben... ben bijna de hele dag misselijk en na een dag werken toch wel erg moe..... heb ook het idee dat ik al een cup meer heb begin langzaam aan het idee te wennen dat we zo snel weer zwanger zijn geraakt.... Op de eerste verjaardag van mijn dochter gaan we het de familie vertellen. Heb voor mijn dochter een heel mooi truitje laten maken met grote zus er op
gefeliciteerd ylona.. hoeveel rondes heb je gedaan? wat verschrikkelijk onduidelijk merel... hoop echt dat het dan aan de test lag ..toch een cb digi?
Meisje87.. het is dus toch niet goed gegaan. Sterkte meis, dat is gewoon hartstikke rot. En Merel: natuurlijk mag je klagen. Zet hier maar neer hoe rot je je voelt. Dat is ook niet gek. Je hebt allemaal zwangerschapsklachtjes, maar vandaag een negatieve test. Hoe was dat bij je 1e zwangerschap? Ik durf er echt niks over te zeggen, maar gil, jank en krijs maar lekker. Deze onzekerheid is echt heel vervelend. Ylona & Naiobi: GEFELICITEERD! Door al die berichtjes (en het uitblijven van klachtjes) heb ik vanavond nog maar een testje gedaanm (de laatste uit de verpakking). De digitale gaf nog steeds de woorden zwanger. Tijdens het testen stond ik toch weer even met pijn in mn buik. Mijn humeur is trouwens vreselijk, manlief heeft het zwaar te verduren. Weet alleen niet of dit nou door de hormonen of door de onzekerheid van "het zal allemaal toch wel goed gaan" komt.
Kippie, Bij mijn eerste zwangerschap testte ik pas na 5 weken ofzo, had geen idee dat ik zo snel zwanger zou zijn toen. Meteen een vette streep. Bij de 2 (korte) zwangerschappen erna ook eerst een vage streep en later dikke streep. Ik moet gewoon even geduld hebben en ben er veeeeel te veel mee bezig. Zondag nog eens testen en dan zullen we wel zien..... Ik heb niet zo veel geduld meer eigenlijk , maar eht zal moeten .
Ylona gefeliciteerd! Een bammer...had er nog nooit van gehoord. Wel een bom, maar dat is dus hetzelfde . Mag ik vragen waarom je ervoor kiest alleen een kind te krijgen? Zelf zou ik dat nooit aandurven denk ik en ben benieuwd hoe je tot deze keus bent gekomen....
@Merel. Ok, daar is dus ook niet zoveel over te zeggen. Niet gek hoor dat je er veeeel te veel mee bezig bent.. als die wens er eenmaal is... Nu maar aftellen tot zondag. Ik denk in ieder geval aan je...
Ylona gefeliciteerd en welkom! Op de vraag of je in de mmm een 9 weken echo krijgt, ja hoor ook in de mmm krijg je een zogenoemde termijn echo. Ik heb de mijne met 8 weken. En zit in de mmm... alleen is dit vaak bij de gyn, en niet bij de vk of een echobureau.