Hé meiden, Lees een paar slechte verhalen... Meiden, heel veel sterkte... Word eerlijk gezegd ook een beetje onzeker van al die verhalen, zeker omdat ik me helemaal niet zwanger voel... Vinden jullie het heel erg als ik me hier tot 16 oktober niet (of niet veel) laat horen? 16 oktober heb ik mn 1e echo en wil die even afwachten... x Linda
Elke: heel veel succes en ik duim ook volop voor je! Sory meiden dat ik hier maar weinig kom maar voel me nog steeds veel beroerd (misselijk, moe, niet lekker). MOet ook nog steeds veel kokhlazen maar niet altijd overgeven gelukkig. Gisteravond lag ik al vroeg in bed want voelde me gewoon echt niet lekker. Demi kon niet echt slapen doordat de buren nog laat bezig waren met timmeren enzo...en dat moest af...manlief heeft het gelukkig van me overgenomen zodat ik bj kon tanken want dat ws echt hard nodig. Vanahct gelukkig goed geslapen en Demi ook. Alleen weigert ze sinds gisteren de fles, water drinkt ze wel...ik ga vanaaf maar weer de fles proberen. Dus ja, nog veel vermoeidheid hier en drukte enzo...wil eigenlijk wel weer werk gaan zoeken omdta we zo eigenlijk toch wel geld tekort komen helaas...wil dan wel zo, dat mn moeder op kmt passen of dat ik s avonds ga werken als mn man thuis is. Dus..hoop dingen hier aan mn hoofd, maar komt goed. Alle meiden met slecht nieuws: heel veel sterkte.. Mamasan: bterschap met je zoontje, vervelend zeg, die onzekerheid, ik hoop dta het niks ergs is en je niet besmet bent. Liefs een nog steeds zieke en vermoeide syl
hallo dames... nog niks van elke! heb vandaag voor het eerst een meegroei bh gekocht! wat zijn die krengen duur! heb nu 80 G! ow men!
Volgens mij moest ze vanmorgen rond de klok van 10 al zit ook met spanning te wachten hoop echt dat ze een hartje gezien heeft nu en dat alles goed is.
o vanmorgen al..... o elke ik duim en ik hoop en ik duim en ik hoop... Ik hoop dat jullie zulk mooi nieuws hadden dat je nu lekker aan het babyshoppen bent om het te vieren
*kijk even of elke is geweest* ik hoop toch wel dat het goed nieuws is en dat ze even lekker aan het shoppen zijn.
Hoi lieve meiden, Jammer genoeg slecht nieuws. Gyn kon echt geen hartje vinden. Het is zeer waarschijnlijk gisteren gestopt. Heel toevallig dat we precies op die dag een echo hadden.... Het beepje was goed van aanleg. Gyn zag alleen bij de hersentjes iets wat misschien niet helemaal goed is. Maandag na het ziekenhuis en dan moeten we even afwachten wat mijn lijf doet. We zijn een droom armer .. Liefs.
Vind het echt heel erg voor je Elke heb er echt even geen woorden voor sorry had zo gehoopt dat het goed zou komen. Wens je wel veel sterkte toe.
Getsie Elke, wat een vervelend nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd. @ Chrissie, welkom en gefeliciteerd! Hoop dat je beepje zich goed vast houdt nu! En de rest ben ik al weer vergeten sorry...
oh elke, wat verschrikkelijk meid! dat verwacht je toch niet? Ik wens je heel veel sterkte! dikke knuffel
he bah, ik denk ik kom even spieken of er al nieuws is, maar dit is niet het nieuws waar ik op hoopte wat ontzettend K*T voor je elke! eerst een goeie echo, en dan opeens dit heel veel sterkte!
Ik kom even mijn kleine eigenwijs spammen hier Nee mama, liggen is voor baby's , laat mij nou gewoon staan!
Na een paar drukke ben ik er weer. Niet alleen maar leuke berichten zeg..! Meiden met slecht nieuws, heel veel sterkte.! Ik denk aan jullie. Ik word op deze manier enorm zenuwachtig voor de echo dinsdag. Ben ook zo bang voor slecht nieuws. Positief blijven..! Ik ben lekker alleen thuis vanavond. Heerlijk met chips en cola achter de pc.. Ben wel erg moe na die mama mazzel dagen.. (blij dat ze voorbij zijn) Sab, wat een gave foto..! Ik word er helemaal blij van.