en nog even een filmpje van een heleboel Papa en Dochter pret! : (als je daar niet vrolijk van word ) http://nl.tinypic.com/player.php?v=9tms69&s=4
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben geef dan even een PB aan Sim80 of Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag nog op staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten Bedankt DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia ~ 2de kindje ~PZH ~ BV * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV * Marooz ~ 1ste kindje ~TB ~BV * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Trude, 2 mei * Amy25~ 2de kindje ~PZH ~ FV * Linda1980 ~ 2de kindje ~ TB ~FV * linnie123 ~ 1ste kindje * Spiffy, * lievebeesje ~5ste kindje~bv~ bv ~bv~ bv~pzh~ tb~ tb~ pzh 3 mei * shannah ~ 3de kindje ~ BV ~TB 4 mei * kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ PBV ~ FV * Hannahw ~ 1ste kindje * Miracle81 ~ 1ste kindje * Angelique83 ~ 1ste kindje * Brigitte 22 ~ 2de kindje 5 mei * webmiertje * knuf ~ 2de kindje ~ BV 6 mei * Malka ~ 1e kindje ~ TB ~ BV * Meimama ~ 3de kindje 7 mei * Ylona25, * Alina ~ 1e kindje ~PZH ~ BV 8 mei * Lana81 ~ 1ste kindje ~ BV * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Nano73 ~ 1ste kindje * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Sappie ~ 2de kindje * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ ~ BV * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV 10 mei * Yinte, * Chantal87 ~ 2de kindje * Draadje ~ 1ste kindje~TB~BV * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ FV * Sarahmei09 ~ 1ste kindje 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Skye ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Marloes22 ~ 2de kindje * Manny ~ 1ste kindje ~PZH ~ BV 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Patries81 ~ 2de kindje ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~PHZ ~ FV * Sannie306 * Ellen1982 15 mei * Dafje ~ 2de kindje * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~PZH * Nina30 ~ 1ste kindje 16 mei * Vrouw1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV * Natassie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV 17 mei * Dylan07 ~ 2de kindje (?) * Tji ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Lothlorien ~ 2de kindje * Gaby ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Evitaaa1983, 1ste kindje 18 mei * San 20 mei * Ilse1973 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje * Annerie ~ 1ste kindje * Lindsey1981 * Mamaspooky, * Evitaa, 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 23 mei * Aros ~ 2e kindje ~ TB ~ BV 24 mei * Evy77 ~ 1ste kindje * Bjentsje ~ 2e kindje * Houmar ~ 1ste kindje ~BV ~TB 25 mei * Roosje75 * Jinky ~ 1ste kindje * Jinx ~ 2de kindje * Roos2008 * Butterfly23 ~ 1ste kindje * Dancevalley 26 mei * Whisper ~ 2de kindje * Jannn, 1ste kindje * Rainbow78, 2de kindje ~ BV 27 mei * Mamasan ~ 2de kindje * MissQ ~ 2de kindje ~ BV 29 mei * Roozje, 1ste kindje 1juni * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV Afspraken * 25 september Ylona, afspraak VK Sappie, 1e afspraak VK * 26 september Gaby, 2e echo, 7 weken. 10.00 * 29 september Ria32, 1ste echo Natasssie, eesrte echo, 17.00 uur Amy25, 2e echo, 9 wk + 2 dgn, 11:30 uur Alina, 1ste echo, (8,4 wk) Rian, HA 8.00 * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 Marloes22 , 1ste echo , 08.45 uur Manny, afspraak vk Joki, intake & eerste echo Jinky, 1ste echo * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur Rian, 1ste echo 10.30 * 2 oktober Majkuh, intake en vroege echo 8,5 wkn 10.40 uur Natassie VK, 13.30 uur Manny, 1ste echo Roosje, 1ste echo * 3 oktober Evy77, afspraak gynea, 11.20 uur (einde 6 wkn, 1e echo) Bianca, echo gyn, 12.45 uur 9wkn Bianca84, echo (echocentrum ZKH), termijnecho Mamaspooky, 1ste echo * 6 oktober Moor, 1 ste echo 19:30 uur Knuf, intake VK (11 wk) Missq, 1ste afspraak gyn Colin, afspraak vk Lievebeesje, 2de controle en 2de echo * 7 oktober meisje0123, afspraak vk, 8,1 wkn Knuf, 1 ste echo (11 wk) Skye, 1ste afspraak vk, 9wkn Selle, 1ste afspraak vk Mushu, 1ste afspraak gyn 9wkn 3dgn * 8 oktober Shannah, 1ste echo Jammie, intake vk Alina21, intake gesprek Stillewens, intake vk Sab85, intake vk 14:00 Draadje, intake vk, 13.00 uur * 9 oktober Patries81, 9.15 uur intake vk, 9.2wkn Marooz, 9.30 uur afspraak gyn Aros, 1e afspraak huisarts 9.00 uur Benzoblij, echo Gyn * 10 oktober Bianca, 1ste afspraak gyn 8.30 uur, 10wkn Gaby83, echo Nt meting, 15.00 uur * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) Sim80, 3de echo, 15.00 uur 11,5 wkn Vrouw1984, 1ste afspraak vk Ilse1973, zh echo Mamasan, 1e afspraak + echo gyn 8:50 uur Sab85, 1e echo 14:20 (9,4 wk) * 14 oktober Ilse1973, intake vk * 15 oktober Tji, 1ste afspraak vk Annerie, 1ste afspraak vk bij 9 wk * 16 oktober Linda1980, afspraak vk + echo Sylvia,afspraak VK 18.30uur Daggie, 1ste echo * 17 oktober Sarahmei09, echo Kippie75, 2de echo, 12 wkn * 20 oktober Ilse1973, termijn echo Missq, 1ste afspraak vk Houmar, 1ste echo * 21 oktober Sylvia, nekplooimeting * 22 oktober Stillewens, termijn echo VK pixie, intake vk * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) Sappie, 1ste echo (11,5 week) Roozje, 1ste echo * 27 oktober Bjentsje, 1e echo Brigitte, echo, NT- Meting * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Tji, echo 09.00 uur Evy77, afspraak gynea, 13.30 uur (2e echo) Kippie75, controle vk * 4 November Daggie, afspraak vk * 10 November Houmar, controle VK Er zijn op dit moment 83 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29 PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling, FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding De aanpassingen zijn, @Rainbow79, welkom en proficiat @Chrsitie, wannneer ben je uitgerekend, dan zet ik je op de lijst @Evitaaa, ik heb je erop gezet @Lievebeesje, jouw afspraken staan erop
Elke, wat een vreselijk nieuws zeg. En dat je eerste echo wel goed was maakt het nog moeilijker. Wens jullie heel veel sterkte en kracht meis. Houd je ons op de hoogte.
Hallo allemaal hier nog een mei 2009 mama durfde niet eerder te reageren omdat we daarvoor een vmk hebben gehad maar afgelopen donderdag voor de eerste keer bij de vk geweest en echo gehad alles was goed tot onze opluchting ik ben uitgerekend op 12 mei this de tweede en wil graag thuisbevallen en weer borstvoeding geven hoop dat iemand me op de lijst toevoegd groetjes grummelke
@elke... sterkte meis! bah wat vreselijk allemaal.. en ik heb pas 16 oktober de eerste echo.. duurt nog zo lang! wie weet wat er allemaal in de tussentijd gebeurdt! wat vreselijk!
Pfff.. Elke, dit is niet niks. Heel veel sterkte! Veel slecht nieuws toch al bij de mei-mama's...... Hopelijk gaat het vanaf nu allemaal beter!
He dames, Heb vanacht wat moeilijk geslapen en naar wakker geworden. Na al het negatieve nieuws van deze week, maak ik me toch wat zorgen... En ik moet nog tot 13 oktober wachten tot de echo... daarom kom ik me voor de komende tijd even afmelden tot aan de echo... Er is dus niks aan de hand en ik zal zeker weer van me laten horen! Maar even wat rust nemen... Groetjes
mogguh, grummelke welkom! @daggie, hier ook 1 die heel blij is als DE dag aanbreekt. wordt hier zo onzeker van en vraag me af of frummel het nog goed doet. Daarbij zijn de kwaaltjes minder heftig, maar ja ik weet dat het flink kan schommelen. Zolang ik iedere morgen nog wakker wordt met het gevoel alsof ik een fles wijn heb leeggelurkt ga ik er maar vanuit dat het nog goed gaat. De vieze smaak nemen we met liefde op de koop toe
hallo dames was half 8 van bed en val nu alweer om zoooo moe doe niks anders dan eten, drinken en plassen dit allemaal had ik niet bij mijn mkramen hoop dat het een goed teken is volgende week gyn bellen voor een afspraak,en heel vlug een echo hoop ik we kunnen het nog steeds niet geloven dat het zover is, eerst zien dan geloven
Lieve meiden, Ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties. Zoveel steun en medeleven doet je gewoon goed! Liefs
@daggie, mijn ha is op vakantie, dus ik bel morgen meteen de gyn. de spanning zit er in ieder geval goed in. Sinds gisteren ook weer lichte ongikrampjes, dus dat maakt het er allemal niet makkelijker op. manlief zei al dat ik morgen gewoon om een echo moet vragen, miss doen we dat ook maar.
@Elke: heel veel sterkte. @Mamasan: lijkt me heftig @sab85: leuk filpje en leuke foto! Leuk om te zien dat ik niet de enige jonfe mama ben die snel na de 1e weer zwanger is. Was het bij jullie "gepland"? IK ben zo moe. Op vrije dagen ga ik 's middags om 13.00 tegeklijk met mijn dochtrertje op bed, maar op werkdagen kan dat natuurlijk niet. Dan kom ik rond 17.00 thuis (ik probeer mijn werk zoveel mogelijk op school te doen) en dan ben ik helemaal kapot! Kan echt niet wachten tot de echo! Ben wel beetje nerveus, maar nu ik echt zo moe ben en zo nu en dan beetje misselijk (mijn dochtertje kreeg net de fles en spuggde d'r warm eten erbij uit - dat is dus echt kots - moest echt kokhalzen, terwijl ik het normaal niet zo'n probleem vind - geld trouwens ook voor flinke poepluiers) ben ik iets zekerder dat het toch goed is. Blijft mijn rampscenario dat ik daar straks zit met mijn dochtertje en dat het hartje niet meer klopt en dat mijn man dan niet in de buurt is....... Vrijdag dus echo en aan het eind van de middag vertrekken we voor een weekendje Texel. Op zondag komem we terug en gaan we het aan m'n ouders vertellen. Op maandag en dinsdag heb ik van 8.30 tot 21.30! cursus, dus misschien dat ik van de week wel tijd heb om hier te beppen en heel misschien zelfs vrijdag na de echo, maar wees niet verbaasd als ik hier een tijdje niet te vinden ben. Druk, druk, druk....
Hey meiden! Ik kom me ook melden voor de mei - mama's! Geweldig he... zwanger zijn! ik vind het allemaal erg spannend! Iedereen gefeliciteerd! x Manon
Gefeliciteerd nieuwe meiden! Naoibi: ik duim heel hard voor je, spannend en hoop het heel erg voor jullie! Ik heb gisteravond het hartje gehoord met de angelsounds.....heel erg duidelijk zelfs! Zo'n verschil zeg, je eigen hartslag en die van de kleine in je buik! Wow, ben helemaal verliefd hoor, hihi! Ben heel tevreden in slaap gevallen Maakt het ziek zijn weer goed, haha Liefs Syl
Ooooh wat gaaf silvia! Manon, welkom! Nah manlief heeft vandaag ff gemerkt dat ik echt zwanger ben Het begon vanochtend al in bed dat mijn maag flink gromde. Toen mijn ontbijt, manlief stond zo restje preistamp van gister met 2 gekookte eitjes en wat uitgebakken vetspek Nou sloeg hij voor de verandering eens groen uit. Vanavond kreeg hij ineens zin in de griek, hij heeft het geweten Volgens hem heb ik gevreten alsof ik een maand niks gehad had Nu snapt tie ook eindelijk waarom ik al 2,5 kg ben angekomen