Hallo allemaal, ben vanmorgen weer bij de huisarts geweest. Alles was goed. Ze probeerde het hartje van de baby te vinden, maar dat lukte alleen niet. Ze zei al van tevoren dat het misschien niet zou lukken hoor. Woensdag heb ik mijn eerste echo. Ben benieuwd. Ben er eigenlijk niet bang voor dat het mis zou zijn. Heb ik wel even gehad na al die vervelende verhalen hier, maar heb er wel een goed gevoel over. Groetjes Rian
Ria32, 1ste echo Natasssie, eesrte echo, 17.00 uur Amy25, 2e echo, 9 wk + 2 dgn, 11:30 uur Alina, 1ste echo, (8,4 wk) Meiden allemaal vandaag veel s6 met de echo's. Wij hebben de echo om 15 uur en vind het erg spannend door al die verhalen we hopen maar dat het goed is. wij zijn nu 7 weken en 3 dagen zwanger. Heel veel s6 en hoop vanavond allemaal goede berichten te lezen en zelf t ekunnen schrijven.
ria ok al vol met zenuwen ikke wel hoor duurt nog zolang 5 uur pfff.... ben al diareee enz van de spanning! nou jij ook heel veel succes en allemaal met mooie echos terug komen he!
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben geef dan even een PB aan Sim80 of Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag nog op staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten Bedankt DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia ~ 2de kindje ~PZH ~ BV * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV * Marooz ~ 1ste kindje ~TB ~BV * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Trude, 2 mei * Amy25~ 2de kindje ~PZH ~ FV * Linda1980 ~ 2de kindje ~ TB ~FV * linnie123 ~ 1ste kindje * Spiffy, * lievebeesje ~5ste kindje~bv~ bv ~bv~ bv~pzh~ tb~ tb~ pzh 3 mei * shannah ~ 3de kindje ~ BV ~TB 4 mei * kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ PBV ~ FV * Hannahw ~ 1ste kindje * Miracle81 ~ 1ste kindje * Angelique83 ~ 1ste kindje * Brigitte 22 ~ 2de kindje 5 mei * webmiertje * knuf ~ 2de kindje ~ BV 6 mei * Malka ~ 1e kindje ~ TB ~ BV * Meimama ~ 3de kindje 7 mei * Ylona25, * Alina ~ 1e kindje ~PZH ~ BV 8 mei * Lana81 ~ 1ste kindje ~ BV * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Nano73 ~ 1ste kindje * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Sappie ~ 2de kindje * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ ~ BV * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV 10 mei * Yinte, * Chantal87 ~ 2de kindje * Draadje ~ 1ste kindje~TB~BV * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ FV * Sarahmei09 ~ 1ste kindje 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Skye ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Marloes22 ~ 2de kindje * Manny ~ 1ste kindje ~PZH ~ BV 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Patries81 ~ 2de kindje ~ BV * Grummelke, 2de kindje ~ TB ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~PHZ ~ FV * Sannie306 * Ellen1982 15 mei * Dafje ~ 2de kindje * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~PZH * Nina30 ~ 1ste kindje 16 mei * Vrouw1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV * Natassie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV 17 mei * Dylan07 ~ 2de kindje (?) * Tji ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Lothlorien ~ 2de kindje * Gaby ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Evitaaa1983, 1ste kindje 18 mei * San 20 mei * Ilse1973 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje * Annerie ~ 1ste kindje * Lindsey1981 * Mamaspooky, 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 23 mei * Aros ~ 2e kindje ~ TB ~ BV 24 mei * Evy77 ~ 1ste kindje * Bjentsje ~ 2e kindje * Houmar ~ 1ste kindje ~BV ~TB 25 mei * Roosje75 * Jinky ~ 1ste kindje * Jinx ~ 2de kindje * Roos2008 * Butterfly23 ~ 1ste kindje * Dancevalley 26 mei * Whisper ~ 2de kindje * Jannn, 1ste kindje * Rainbow78, 2de kindje ~ BV 27 mei * Mamasan ~ 2de kindje * MissQ ~ 2de kindje ~ BV 29 mei * Roozje, 1ste kindje 30 mei * Christie, 4de kindje 1juni * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV Afspraken * 29 september Ria32, 1ste echo Natasssie, eesrte echo, 17.00 uur Amy25, 2e echo, 9 wk + 2 dgn, 11:30 uur Alina, 1ste echo, (8,4 wk) Rian, HA 8.00 * 30 september Lana81, afspraak vk 19.15 Marloes22 , 1ste echo , 08.45 uur Manny, afspraak vk Joki, intake & eerste echo Jinky, 1ste echo * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur Rian, 1ste echo 10.30 * 2 oktober Majkuh, intake en vroege echo 8,5 wkn 10.40 uur Natassie VK, 13.30 uur Manny, 1ste echo Roosje, 1ste echo * 3 oktober Evy77, afspraak gynea, 11.20 uur (einde 6 wkn, 1e echo) Bianca, echo gyn, 12.45 uur 9wkn Bianca84, echo (echocentrum ZKH), termijnecho Mamaspooky, 1ste echo * 6 oktober Moor, 1 ste echo 19:30 uur Knuf, intake VK (11 wk) Missq, 1ste afspraak gyn Colin, afspraak vk Lievebeesje, 2de controle en 2de echo * 7 oktober meisje0123, afspraak vk, 8,1 wkn Knuf, 1 ste echo (11 wk) Skye, 1ste afspraak vk, 9wkn Selle, 1ste afspraak vk Mushu, 1ste afspraak gyn 9wkn 3dgn * 8 oktober Shannah, 1ste echo Jammie, intake vk Alina21, intake gesprek Stillewens, intake vk Sab85, intake vk 14:00 Draadje, intake vk, 13.00 uur * 9 oktober Patries81, 9.15 uur intake vk, 9.2wkn Marooz, 9.30 uur afspraak gyn Aros, 1e afspraak huisarts 9.00 uur Benzoblij, echo Gyn * 10 oktober Bianca, 1ste afspraak gyn 8.30 uur, 10wkn Gaby83, echo Nt meting, 15.00 uur * 13 oktober Malka, 1 ste echo 9:00 (10,5 wk) Sim80, 3de echo, 15.00 uur 11,5 wkn Vrouw1984, 1ste afspraak vk Ilse1973, zh echo Mamasan, 1e afspraak + echo gyn 8:50 uur Sab85, 1e echo 14:20 (9,4 wk) * 14 oktober Ilse1973, intake vk * 15 oktober Tji, 1ste afspraak vk Annerie, 1ste afspraak vk bij 9 wk * 16 oktober Linda1980, afspraak vk + echo Sylvia,afspraak VK 18.30uur Daggie, 1ste echo * 17 oktober Sarahmei09, echo Kippie75, 2de echo, 12 wkn * 20 oktober Ilse1973, termijn echo Missq, 1ste afspraak vk Houmar, 1ste echo * 21 oktober Sylvia, nekplooimeting * 22 oktober Stillewens, termijn echo VK pixie, intake vk * 23 oktober Dolgelukkig, 1 ste echo 8:45 (11,5 wk) Sappie, 1ste echo (11,5 week) Roozje, 1ste echo * 27 oktober Bjentsje, 1e echo Brigitte, echo, NT- Meting * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk 09.00 Tji, echo 09.00 uur Evy77, afspraak gynea, 13.30 uur (2e echo) Kippie75, controle vk * 4 November Daggie, afspraak vk * 10 November Houmar, controle VK Er zijn op dit moment 83 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29 PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling, FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding De aanpassingen zijn, @Manon77, wanneer ben je uitgerekend @Chrsitie, Proficiat, je staat op de lijst @Grummelke, welkom en proficiat
Ik ben zoooo zenuwachtig! En Natassie, ik loop ook constant naar het toilet. Door al die negatieve verhalen en het kleine beetje bloedverlies 2 weken geleden.. Ben ik toch wel 'bang' en dat maakt het zo spannend en eng! Ik mag om 14.00u. He dames, jullie ook succes!
De afspraken van vandaag * 29 september Ria32, 1ste echo Natasssie, eesrte echo, 17.00 uur Amy25, 2e echo, 9 wk + 2 dgn, 11:30 uur Alina, 1ste echo, (8,4 wk) 14.00 uur Rian, HA 8.00 Iedereen veel succes dames
Hier ook zenuwachtig hoor net alles eruit gegooit yegh, vannacht zwaar klote geslapen zoals bijna iedere nacht krijg geen rust meer de laatste weken, om de 2-3 uur naar de wc toe, zal blij zijn als ik weer eens een nachtje door kan slapen. Hoop echt dat we vanavond allemaal blij zijn en dat alles goed is gegaan en ja wachten duurt lang hahahhahahahah
Heeeeeeeel veeeeeeel succes meiden met de echo's! Wil nu alleen maar goede verhalen lezen hoor! Geniet ervan! Liefs Sap
@Elke: veel sterkte, vind het ongelofelijk jammer voor jullie Ik heb ook besloten om eventjes afstand te nemen van het forum. Dit is mijn eerste kindje en ik vind zelf dat ik er véél te véél mee bezig ben. Ik ben terug aanwezig van week 12, dan ben ik vrij gerust dat er niets meer zal mis gaan. Tot later en veel succes aan iedereen
Elke heel veel sterkte! Had zo gehoopt dat het toch nog goed zou zijn. Natassie; volgens mij kan je het hartje al wel zien kloppen hoor! Weet alleen niet of het verchil maakt met een inwendige of uitwendige echo. Evy27; kan me best voorstellen dat je even afstand neemt. Ik blijf het hier best heftig vinden. Al iets van 18% is niet goed afgelopen. Na 12 weken is de kans idd een stuk groter dat het goed blijft gaan. Mijn dochter en ik lopen nog steeds in de pyama . Denk dat we nu maar ff de kleren aantrekken. Voel me trouwens helemaal niet lekker, vele heftige vlagen van misselijkheid en gewoon totaal geen energie . Had dit bij mijn dochter toch zeker niet zo erg. Maar goed, nog ff doorzetten. Fijne dag meiden. xxx
ik heb vorige week met 7 weken en 2 dagen een echo gehad je zag het hartje heel duidelijk kloppen het was een inwendige echo
Mogguh, Meiden vandaag veel succes met de echo's! Ook ik wil alleen maar goede berichten horen! Hier verders nog geen nieuws, ik kom er niet door bij gyn...
okee dank jullie wel weet bijna zeker dat het inwendig word ben daar met me miskraam van 9 weken ook geweest en moest toen ook inwenig... pfff vol zenuwen :s maar bedankt hoop dat ik mooi harrtje ziet kloppen en voor alle andere meiden vandaag hoop ik ook echt op goed nieuws @ elke heel veel stertke meid @ de rest die afstand nemen doe rustig aan!
Gefeliciteerd allemaal! Hier nog een mei mama! ben 20 mei uitgerekend van ons eerste kindje Kan iemand mij erbij zetten op de lijst? Moet 14 okt voor eerste keer naar vk Liefs,
Hallo allemaal! Hier weer eens een berichtje van mij. Ben erg verdrietig voor de dames bij wie het mis is gegaan, heel veel sterkte. Weet hoe moeilijk het is, je hebt zoveel hoop en vreugde in de toekomst met je nieuwe kindje en die droom wordt opeens gruwelijk verstoord. Als een van jullie haar ei kwijt wilt, je mag mij altijd PBen hoor. Heb het helaas 6 keer meegemaakt en toen kwam toch nog onze dochter en dat op mijn 39ste! En nu is er dus weer eentje op komst. Probeer positief te blijven, maar pas na 12 weken goed nieuws ga ik er echt in geloven hoor. Over anderhalve week hebben we de eerste echo en als dat goed is dan komt er weer een beetje hoop bij bij mij. Groetjes en een fijne dag verder, Benzoblij.
Dames, die al een(s) een echo hebben gehad..? Ik heb vanmiddag dus mn 1e echo, ben 8 weken en 4 dagen zwanger. Zal dit inwendig of uitwendig gebeuren? (op zich ben ik niet preuts, dus het maakt me niet uit) Ben alleen benieuwd bij inwendig.. Lig je dan gewoon op de onderzoeksbank? Of meer op zo'n gyn. stoel? En komt er nog een handdoek of iets dergelijks 'over' je buik? Haha! Niet eerder over nagedacht, maar vroeg het me zo ineens af....