Bij een inwendige echo lig je op zo'n speciale stoel met je benen wijd. Er komt niks over je buik, wat ik dan altijd deed en binnenkort weer doe is een lang tuniek ofzo aantrekken. Lig je er niet helemaal zo bloot bij Met 8 weken kan het soms ook uitwendig hoor, ligt een beetje aan je speklaag en hoe het kindje ligt.
waar i gaat vooor een inwenidge echo hebben ze niet zo speciale stoel maar gewoon zo bed, en dan krijg je iets van een kussen onder je kont. Iktrek of altijd een rok aan of een lang tuniekje
Ik ben alleen niet van de rokjes en tuniekjes heb ik eigenlijk ook niet. Duss.. Haha! Nou ja, ik zie het straks wel! Ik stop er nu mee.. Ik hoop dat ik jullie vandaag nog op de hoogte kan brengen, maar ik beloof niks. Andere dames met echo's vandaag.. Nogmaals succes!
meiden die een echo krijgen ik duim voor jullie dat alles goed is bij mij zag je met 6 weken en 1 dag al een kloppend hartje succes
uhhm ladies, ik krijg de laatste dagen steeds meer last van mijn onderbuik, krampjes, steekjes, trekkerig gevoel, soms echt een beetje pijnlijk. Net zo pijnlijk dat ik me zorgen maak, maar het word wel steeds meer, hebben jullie dat ook, wat is dat?
HELP, ben bezorgd, please lees even! en stomme vraag misschien, maar hoe voelt jullie baarmoedermond? ik heb dat bijgehouden toen ik zwanger wilde worden en vanmorgen voelde ik en het was vroeger helemaal hard en puntig enzo, maar nu voelt het helemaal zacht, net als wannee ik ongesteld moest worden
heeey meiden! ik kwam ff langs om te kijken hoe het hier met iedereen is en of er alweer echo uitslagen waren!? hihi.. spannend allemaal he, meiden! @ majkuh: heb ik ook hoor! heb ook allerlei steekjes, steken en rare gevoelens in mn buik. Kon gister volgens mij zelfs mn baarmoeder voelen zitten, soort krampje erin ofzo.. Heb mn BMM niet meer bijgehouden, maar hij staat nog steeds hoog, dus vind het oke hihi.. niet te druk over maken meid!
die van mij staat zeer laag, is zacht en is nauwelijk meer baarmoedermond te noemen, lijkt wel helemaal glad, eerst zat er zo'n ''tuutje'' en die is helemaal weg, maar ja, heb ook niet meer gevoeld sinds mijn ei was geweest, ik maak me vast druk om niets, maar in combinatie met die steken enzo, pfff, vind het gewoon eng....
sorry voor mijn gespam,maar ik denk dat ik een muppet ben. Net nog maar eens gevoeld in de ''normale'' houding, mijn bmm zit een stukje meer naar '''voren'' waardoor ik eerst mijn baarmoeder zelf voel en die is superzacht en ik dacht dat dat mijn bmm was, maar die zit dus iets verschoven tov eerst, nog wel een tuutje, ongeveer halverwege, dus nie hoog nie laag en wel wat zachter dan anders, maar dus niet zoal ik eerst dacht, foei......klaar met stressen! sukkel.....*bloos*
*proest* moet je wel met je vingers naar binnen natasssie wat een spannende tijden voor jou ook zeg na 2 mk's, foei, vooral 9 weken, dan ben je al zo'n end op weg...
Ja alles was goed bij de buisarts. hihi Ze zocht alleen het hartje en kon deze niet vinden, maar woensdag heb ik eerste echo en dan hoorden we hem zowiso. Lief dat je het vroeg. En wees niet zo bang majkuh. Komt allemaal goed. Vertrouw je lichaam!
thanx Rian *knuffel* doet me goed ben best emotioneel de laatste tijd, merk dat ik heel gevoelig ben voor alles wat van buiten naar binnen komt, letterlijk alles, geluiden, geuren, indrukken........moet snel huilen, ben echt helemaal anders dan normaal, pff, best vermoeiend hoor en soms kan ik me vreselijk druk maken en is het heerlijk als iemand even zoiets liefs tegen je zegt, dankjewel!
hallo dames.. hier is alles goed... op de moe heid na! heb me een meegroei bh aan.. dat lucht op! haha me broeken krijg ik bijna niet meer dicht.. dat is erg!
ohhww dat doe ik verkeerd hihi ja zit vanmiddag vol in zenuwen jij betn emotioneel las ik gewoon lekker een potje hard uithuilen help dan hopelijk
heb afgelopen week al 2 x ruzie gmakat met mijn vriend, nah jah, hij is ook net een baby als we ruzie hebben, geen land mee te bezeilen en daar heb ik momenteel echt GEEN geduld voor, maar normaal hebben we nooit ruzie, is in 1 jaar op 1 hand te tellen, nu dus echt vaker irritatie, mede doordat ik best humeurig ben en alles best zwaar opvat....zucht.......hormonen!