Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Hoi dames!

Nog een uurtje voor de eerste afspraak met de verloskundige... Ben benieuwd. De VK heeft zelf echo apparatuur dus ik hoop stiekem dat ik al een echo krijg! Een vriendin van mij is naar dezelfde VK geweest en die gaf aan dat de kans groot is dat ik al een echo krijg... Spannend!

Hier trouwens nog steeds weinig kwaaltjes... Hoe is het verder met iedereen? Lees wat over Remmar die ziek is: beterschap! En verder nare infecties, hoop dat die mij bespaard blijven. Sterkte ermee voor degenen die er last van hebben...

2. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    succes lana! laat ons wat weten!

3. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Lana meid succes

4. Meimama

Meimama Lid

9 sep 2008
    28
    0
    0
    Succes Lana... breng ons goed nieuws :D

5. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Ik was op vakantie toen ik de augmentin kreeg. Het was een Nederlandse HA in Spanje. Ik heb thuis even nagelezen wb de augmentin en daar stond dus dat het niet bewezen is dat het geen schade aanricht in het eerste trimester van je zwangerschap. Mijn eigen HA is nu ziek, dus ik vraag de VK donderdag... Ik ben er zaterdag al mee gestopt omdat ik toen erg ziek was.... alleen maar lopen overgeven... vertrouwde het niet!
    Zit je in de zorg?

x Manon

6. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Ik bid met je mee! :)
    Grappig... we hebben dezelfde naam en gaan precies gelijk op in onze zwangerschap!

x Manon

7. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    succes bij de echo!

hebben jullie trouwens ook zo'n last van hoofdpijn? Ik drink toch echt genoeg op een dag. Had ik bij mijn zoontje echt niet zoveel last van...

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey meiden,

Hier een mei 2008 mama :D ..

ik wil jullie veel succes ed wensen met oa de 1e echo eventueel diegene die veel moeten spugen en ziek zijn. ik zelf ben de 1e 16 weken beste vrienden geweest met de wc, en daarna tot week 22 met het bed. hihi....

Duim mee voor jullie dat alles goed gaat ( en blijft gaan... )
    Mama zijn is zo fantastisch!

Veel Liefs Witte Reus.

9. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Nog steeds geen echo berichten :(

We worden wel in spanning gehouden hoor meiden.
    Ik heb even een off day :cry:
    Werd wakker met enorme rugpijn, dus meteen stress,want zo zijn alle miskramen begonnen.
    De spannende week is nog een stukkie spannender geworden...

10. Nou hier ben ik dan hoor....
    Hele dag druk geweest en heb ook nog eens de griep te pakken samen met ons joey :(

Maar vanmorgen was echt super!
    alles is goed met ons kleintje!
    hij/zij was meteen goed in beeld en er kwam uit dat ik 8 weken en 6 dagen zwanger ben... Iets verder dus!
    Ook hebben we het hartje zien en horen kloppen!
    Super dus!

11. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Jaaaaaaaa feli!

Wat een prachtig plaatje om te zien!
    Ennuh beterschap meid!

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    wat super marloes! gefeliciteerd! wat een plaatje zeg! hihi.. welke datum kom je nu op uit? (kan ik het aanpassen in de lijst)
    Beterschap meid!

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    marloes wat een super mooie echo zeg..
    en wat een verschil als ik het kijk met de mijne wat 2 weken kan doen zeg :) super

14. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Joepie marloes mooie foto! gefeliciteerd, en de rest van de meiden....?...

15. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    joepie ik zie mooie echo`s gefeliciteerd
    meiden

helaas ook slecht nieuws helaas weet ik hoe
    het voelt
    bij mij kwamen we erbij de 12 weken echo achter
    dat het met 7 weken al gestopt was
    ook ik heb voor een curretage gekozen en dat viel
    mij erg mee
    sterkte meiden

16. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    He eindelijk een fraaie echo uit het Bernhoven ziekenhuis, tjee dat is dichtbij :D

@Remmar vind het niet erg hoor om allemaal te vertellen als straks maar niemand me een zeur gaat vinden want echt het gaat momenteel super goed met me! Op wat misselijkheid na maar dat kan echt noooooit zo erg worden als bij Isa.

En dat programma op tv dat klopt dat was Nance die heeft hetzelfde als ik alleen is het bij soms iets totaal anders dat de kop op steekt, ik meen dat zij echt alleen CU heeft.
    Erge dingen die een opvlamming kunnen veroorzaken is vooral stress gerelateerd het gebeurde allemaal 3 weken voor ik trouwde dit om het nog ff dramatischer te maken, en om het kort te houden gebruik ik alleen steek woorden ;)
    Ouders besluiten te gaan scheiden, vader gaat vreemd, vader slaat moeder en probeert haar te wurgen, moeder vlucht midden in de nacht het huis uit, vader dreigt je vader niet meer te zijn als hij niet bij de trouwerij mag zijn, vader doet 1 zelfmoordpoging in de hoop dat je je schuldig voelt, vader wil niets meer van je weten en scheld je verrot, je man meld je vader dat we een kindje verwachten, vader klaagt alleen over heel de familie en hoe slecht het wel niet met hem gaat, vriendin van me kan niet zwanger raken en is boos op me dat het mij wel in 1 maandje lukt, ik behoor niet te weten dat de vriendin niet zwanger kan raken dus loop er constant mee rond, en als toetje word het bedrijf waar ik werk overgenomen en wil de nieuwe eigenaar me geen part time baan geven terwijl ik er recht op heb, na 9 maanden vechten en "ziek" thuis zitten krijg ik een zak geld en teken ik voor mijn ontslag.

En toen was ik in rustiger vaarwater, tot op heden nog steeds geen contact met mijn vader, en dat vind ik wel prima.
    Hij speelt de slachtoffer rol terwijl hij de fouten maakte, en ik kan niet tegen dat zielig gedoe en zijn depressie waar hij niet aan wil werken, ben in het ziekenhuis geweest toen zijn maag werd leeggepompt en hij weigerde iedere vorm van behandeling.
    Enige wat hij wilde was therapie samen met de kinderen maar de arts rade mij dat af omdat het voor hem duidelijk was dat mijn vader alle schuld op mijn moeder en ons (mijn broer en ik) wilde gaan schuiven, de artsen zagen er dus geen heil in.

Laatst gebeurde er wel weer iets waardoor ik weer even van mijn stabiele plekje werd geduwd, de nieuwe vriendin van mijn vader (ken haar van gezicht) stond ineens bij het bejaardentehuis waar mijn beide oma's wonen foto's van mijn dochter en mijn moeder te maken.
    Ik heb een mailtje gestuurd en verzocht dit nooit meer te doen omdat ik anders de politie inschakel wegens stalken.
    En nee dat is niet overdreven, heb nu ruim 2 jaar niets meer van hem gehoord, nooit een kaartje bij de geboorte van Isa en dat terwijl wij wel zo netjes waren een geboortekaartje te sturen.
    Bij Isa's eerste verjaardag ook niets en bij onze verjaardagen enz enz ook niets.

tja weet wat je vraagt Remmar :D tuurlijk is het hele verhaal flink ingekort maar ingekort zelfs erg lang! En nee ik wil never nooit meer contact met hem mijn leven is prima zo.
    Ben blij dat er nu eindelijk rust is.

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Jemig zeg, mamalieske, wat een heftig verhaal zeg! Ik weet ook eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, dus schrijf maar gewoon van me af..
    Het lijkt me zo erg, als het tussen je ouders zo loopt... Iedereen wil graag dat zijn / haar ouders gelukkig bij elkaar zijn. En als scheiden soms nodig is, snap ik ook nog.. maar dat je dan op deze manier uit elkaar moet gaan?!
    Kan me voorstellen dat je weinig zin had om therapie te gaan volgen met je pa... (zou ik ook hebben hoor). Kan me helemaal niet voorstellen hoe het zou zijn, om in zo'n gezin te moeten leven / opgroeien, zeg maar...
    En ik kan me nu ook voorstellen waarom je lichaam zo heftig heeft gereageerd op deze gebeurtenissen eigenlijk... Het is echt niet zomaar wat!

Ik ben blij dat je tevreden bent met je leven zo! En dat je rust hebt gevonden in je leven! Dat moet erg fijn voelen, dan al die hectiek!

Dikke knuff voor jou!

ennuh, ik weet wat ik vraag ;) Goed dat je het zo kunt vertelllen eigenlijk...

18. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    ooh maar ik moet wel even kwijt dat ik tot mijn 19de een hele fijne thuis basis heb gehad toen ben ik samen gaan wonen en dan zie je minder wat er thuis gebeurt. Schijnbaar speelde er al vanaf hun trouwen een soort machtstrijd van mijn vaders kant naar mijn moeder toe, en dat is altijd voor ons goed verborgen gehouden voor ons want het was altijd het ideale huwelijk en gezin.
    Het kwam dus echt als donder bij een heldere hemel aan, voor iedereen.
    Ergste vond ik gewoon dat het 3 weken voor ons trouwens gebeurde, het legde een schaduw over heel de dag heen en dat terwijl er maar 1 ding was waar ik altijd al over droomde en dat was mijn trouwdag :(
    en die is toch mooi geweest maar zal altijd een grijs randje houden, er zit een smetje aan.
    Als ik ooit nog een dikke prijs win dan doen we die dag nog eens over.

19. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Zo mamalieske dat is niet niks meid pfff..
    Maar wel fijn dat je nu rust hebt.

Ik vrees dat ik hier net een hormoonontploffing heb gehad op het forum :oops:
    Er kwam iemand met een B12 probleem en daarop kwam een reactie die bij mij helemaal verkeerd schoot.
    Ik heb het nog redelijk netjes kunnen houden, maar heb ook eerst 10 min staan afkoelen :evil:
    Zo ellendig als iemand met een probleem komt wat al vaak niet serieus wordt genomen en dan ook zo'n reactie komt.
    hou dan gewoon je mond als je niet weet wat B12 deficientie inhoud, of reageer ik nu erg hormonaal?

20. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    mamasan geef ff een linkje van dat topic dan zal ik even kijken of je een hormonaal stuiterballetje bent of niet :D

Deel Deze Pagina