precies jou situatie is waarschijnlijk totaal anders, zon beslissing kun je ook eigenlijk alleen zelf maken denk ik. ik werd zwanger in ronde 1, toen mijn dochter 4 maanden was. Heb het er ook vantevoren met mijn vk over gehad, en die zei dat er helemaal geen bezwaren waren om snel weer zwanger te worden, alleen dat de verzorging van je kleintje natuurlijk zwaar zal zijn . Baarmoederverzakkingen ofzo heeft ze helemaal niet genoemd. Omdat ik er wel heel veel tegenstrijdige dingen over hoorde, heb ik mijn vraag ook nog eens hier op het forum gesteld, http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=111615 maar zoals je ziet, daar word ook niet over dat soort dingen gesproken. Kijk ik ben verder geen deskundige, en ik kan me echt wel voorstellen dat het een klap is voor je lichaam . Maargoed ze is inderdaad al zwanger, vind het ook niet zo verstandig om na je bevalling zonder anticonceptie te vrijen maargoed, das weer een heel ander verhaal. Ze moet er maar het beste van maken denk ik.
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben geef dan even een PB aan Sim80 of Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag nog op staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 1 mei * Sylvia ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Trude 2 mei * Amy25 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Linda1980 ~ 2de kindje ~ TB ~ FV * linnie123 ~ 1ste kindje * Spiffy * lievebeesje ~5ste kindje~bv~ bv ~bv~ bv~pzh~ tb~ tb~ pzh 3 mei * shannah ~ 3de kindje ~ BV ~ TB 4 mei * kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ PBV ~ FV * Hannahw ~ 1ste kindje * Miracle81 ~ 1ste kindje * Angelique83 ~ 1ste kindje * Brigitte 22 ~ 2de kindje 5 mei * webmiertje * knuf ~ 2de kindje ~ BV 6 mei * Malka ~ 1e kindje ~ TB ~ BV * Meimama ~ 3de kindje 7 mei * Ylona25 * Marloes22 ~ 2de kindje 8 mei * Lana81 ~ 1ste kindje ~ BV * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Nano73 ~ 1ste kindje * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Sappie ~ 2de kindje * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ ~ BV * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV 10 mei * Yinte * Chantal87 ~ 2de kindje * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ FV * Sarahmei09 ~ 1ste kindje 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Skye ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Patries81 ~ 2de kindje ~ BV * Grummelke ~ 2de kindje ~ TB ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV * Sannie306 * Ellen1982 15 mei * Dafje ~ 2de kindje * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~ PZH * Nina30 ~ 1ste kindje * Gaby83 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 16 mei * Vrouw1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV * Natassie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV 17 mei * Dylan07 ~ 2de kindje (?) * Tji ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Lothlorien ~ 2de kindje * Evitaaa1983 ~ 1ste kindje 18 mei * San 20 mei * Ilse1973 * Karien ~ 1ste kindje 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje * Annerie ~ 1ste kindje * Lindsey1981 * Mamaspooky 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 23 mei * Aros ~ 2e kindje ~ TB ~ BV *Anci 24 mei * Evy77 ~ 1ste kindje * Bjentsje ~ 2e kindje * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB * mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV 25 mei * Roosje75 * Jinky ~ 1ste kindje * Jinx ~ 2de kindje * Roos2008 * Butterfly23 ~ 1ste kindje * Dancevalley 26 mei * Whisper ~ 2de kindje * Jannn ~ 1ste kindje * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV 27 mei * Mamasan ~ 2de kindje * MissQ ~ 2de kindje ~ BV 29 mei * Roozje ~ 1ste kindje 30 mei * Christie ~ 4de kindje * Dieseltje2 ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV 1juni * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV Afspraken * 29 september Amy25, 2e echo, 11:30 uur (9 wk + 2 dgn) * 30 september Manny, afspraak vk * 1 oktober Moor, intake vk, 11:00 uur (9wk) * 2 oktober Majkuh, intake en vroege echo, 10:40 uur (8,5 wkn) Natassie, afspraak vk, 13:30 uur Manny, 1ste echo Roosje, 1ste echo * 3 oktober Evy77, afspraak gynea, 1e echo, 11:20 uur (einde 6 wkn) Bianca, echo gyn, 12:45 uur (9 wkn) Bianca84, termijnecho, echocentrum ZKH Mamaspooky, 1ste echo Roos2008, 1e afspraak vk * 6 oktober Moor, 1 ste echo, 19:30 uur Knuf, intake VK (11 wkn) Missq, 1ste afspraak gyn Colin, afspraak vk Lievebeesje, 2de controle en 2de echo Ria32, intake vk, 14:10 uur Anci, 1e echo * 7 oktober meisje0123, afspraak vk (8,1 wkn) Knuf, 1ste echo (11 wkn) Skye, 1ste afspraak vk (9 wkn) Selle, 1ste afspraak vk Mushu, 1ste afspraak gyn (9,3wkn) * 8 oktober Shannah, 1ste echo Jammie, intake vk Stillewens, intake vk Sab85, intake vk, 14:00 uur Draadje, intake vk, 13:00 uur * 9 oktober Patries81, intake vk, 9:15 uur (9,2wkn) Marooz, afspraak gyn, 9:30 uur Aros, 1e afspraak huisarts, 9:00 uur Benzoblij, echo Gyn * 10 oktober Bianca, 1ste afspraak gyn, 8:30 uur (10wkn) Gaby83, echo Nt meting, 15:00 uur * 13 oktober Malka, 1 ste echo, 9:00 uur (10,5 wkn) Sim80, 3de echo, 15:00 uur (11,5 wkn) Vrouw1984, 1ste afspraak vk Ilse1973, zh echo Mamasan, 1e afspraak + echo gyn, 8:50 uur Sab85, 1e echo, 14:20 uur (9,4 wk) Lana81, 1e echo, 10:15 uur * 14 oktober Ilse1973, intake vk Karien, 1ste afspraak vk * 15 oktober Tji, 1ste afspraak vk Annerie, 1ste afspraak vk (9 wkn) Dieseltje2, 1e echo Rian, afspraak vk, 9:45 uur * 16 oktober Linda1980, afspraak vk + echo Sylvia, afspraak vk, 18:30 uur Daggie, 1ste echo * 17 oktober Sarahmei09, echo Kippie75, 2de echo (12 wkn) * 20 oktober Ilse1973, termijn echo Missq, 1ste afspraak vk Houmar, 1ste echo * 21 oktober Sylvia, nekplooimeting * 22 oktober Stillewens, termijn echo vk pixie, intake vk * 23 oktober Dolgelukkig, 1ste echo, 8:45 uur (11,5 wkn) Sappie, 1ste echo (11,5 wkn) Roozje, 1ste echo * 24 oktober Draadje, 2e echo, 11.00 uur (11,6 wkn) * 27 oktober Bjentsje, 1ste echo Brigitte, echo, NT- Meting * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk, 09:00 uur Tji, echo, 09:00 uur Evy77, afspraak gynea, 13:30 uur (2e echo) Kippie75, controle vk * 30 oktober Remmar, 2e controle vk (14,3wkn) * 4 November Daggie, afspraak vk Mamalieske, afspraak vk Joki, afspraak VK & 2e echo * 10 November Houmar, controle vk Lana81, controle vk, 9:00 uur Er zijn op dit moment 84 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21 PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling, FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding De aanpassingen zijn: @ mamalieske: afspraken staan erin, plus PZH en FV @ marloes22: ik heb je nu op 7 mei gezet, klopt dit? @ lana81: je afspraken staan er in! @ Anci: je staat er ook tussen + je afspraak @ Joki: je afspraak staat er in @ roos2008: je afspraak staat er ook tussen @ dieseltje2: je afspraak staat er in. Wanneer ben je uitgerekend, kan ik dat ook invoegen! Edit: staat er nu ook in! @ Rian: afspraak staat er in! Welke datum ben jij uitgerekend nu dan? @ Jinky: zag ik een ander topic dat je een goede echo hebt gehad! super! Kom je ons je nieuwe afspraak nog ff melden? @ all: als je het leuk vind kunnen we ook nog toevoegen: je hoeveelste kind, of het een PZH of TB word en of je FV of BV gaat geven! Denk, zeg het nog maar even! Volgens mij staat nu alles er weer in! haha...
Rian: helemaal geweldig, een goede echo! Iedereen die heeft gerageerd: Ik vind het ook heel erg moeilik om het me voor te stellen, wordt er ook wel verdrietig van...Ik heb Demi nooit goed kunnen laten huilen, Nu ze wat ouder wordt laat ik aar natuurlijk wel eens mopperen enzo (soms moet het er gewoon eventjes uit, maar dan zorg ik dat ik bij haar ben) maar echt dat alleen laten huilen niet..kan goed ook oa daarmee te maken hebben....ik kan het me dus echt niet voorstellen dat iemand een klein babietje zo alleen kan laten maar drugs en alcohol doen rare dingen met een mens...al praat ik het niet goed hoor..maar ben wel heel blij dat het toch goedgekomen is, als die oplettende man mji niet z gezien had...was het denk ik heel anders afgelopen..getsie, ik denk er maar even niet meer aan, alles is goed nu (al blijf ik dus wel angstig dat ik iets raars krijg straks ofzo, bepaalde ziekte of dat de baby iets ernstigs mankeert...stomme gedachte eigenlijk) Majkuh: dat valt ook niet mee zeg..is wle lastig maar jullie krijgen gewoon een gezond kindje hoor, positief denken maar dat doe je ook wel. Ik denk er wel hetzelfde als jij over, alleen obortus in hele erge gevalln, die jij al omschreef. Mamalieske: ik ben elke dag dankbaar dat ik bij deze geweldige ouders terecht ben gekomen, oe zoetsappig ofzo dit ook mag klinken. Ze zin ok ontzettend trots dat ze opa en oma zijn en dta er nog ee kindje aankomt! HOe is het nu verder met je, alleen dat vriendin van je vader laatst foto maakte enzo is wel vervelend zeg..goed dat je duidelijk hebt gemaakt dta je er niet van gediend bent! @degenen met al 1 of meerdere kindjes: Hoe reageren de mensen bij deze zwangerschap (vanaf de 2e zwangerschap)? Reageren ze heel gewoon of wel heel enthousiast? Hebben ze weer net zo veel interesse in de zwangerschap of nu veel minder of bijna niet? Mijn ouders reageerden helemaal super! Mijn zusjes ook. Ze hebben wel 10x gezegd hoe leuk ze het vonden enzo. Heb vaak contact met mn ouders (telefonisch maar zie ze ook 1 keer per week, wonen wat verder) en ze vragen altijd hoe het met ons gaat, en ook over de zwangerschap. De eerste echo hadden ze opgeschreven of onthouden, en ze belden erna ook op om te vragen hoe het was (en ervooor ook om succes te wensen). Schoonfamilie daarentegen reageert heel erg anders. felicitatie kan ik me niet echt herinneren, had de reacties veel leuker verwacht, maar misschien kwam dit omdt ze met Demi bezig waren ofzo..(toen ik ht mijn ouders vertelden was Demi er ook gewoon bij want we vertelden het met shirtje wat Demi aanhad, en mijn ouders waren ook gewoon heel blij en zo, en konden ook aandacht aan Demi geven) ze hebben er sinds we het vertelden, al vrij vroeg, met 5 weken, nooit naar gevraagd. Niet naar de echo , helemaal niks. Toen ik zelf vertelde dat de echo goed was, kwam r eigenlijk geen rectie, alleen even een knikje en een zacht oja of iets in die richting. Je kunt het ook al goed aan mn buik zien, krijg er al reacties over van veel mensen (vrienden, mijn familie etc, behalve schoonfamilie dus) Moet zeggen dat ik het niet zo heel erg vind want heb met mijn eigen ouders en familie veel leuker en beter contact, zou bijv niet zo bij schoonmoeder op de koffie gaan. Bij schoonvader wel soms. Schoonvader is wel iets meer geinteressseerd, maar vraagt er ook niet echt naar. Ik denk dat dit vaker voorkomt maar heb ook helemaal geen in om er tegen hun nog over te beginnen want ze luisteren toch niet als ik erover vertel (van die eerste echo bijvoorbeeld denk je heel blij te vertellen dat alles goed is, kijken ze je niet eens aan en zeggen ze er niks op) Vind het toch wl het belangrijkste dat mijn ouders, zusjes, familie en vrienden het wel leuk vinden. Liefs Syl
@ sylvia: heftig verhaal zeg. Ik ben blij dat het nu zo goed met je gaat. Ik heb ook leerlingen die vanalles meegemaakt hebben en gelukig zien we veel positieve verhalen. Over de reacties: wij hebben nog niemand iets verteld. Vrijdag heb ik de echo, dan gaan we een weekendje weg en zondag vertellen we het mijn ouders. Vandaag heb ik voor woensdag een afspraak gemaakt met m'n direct leidinggevende om het te vertellen. Ik denk dat iedereen straks roept: ik wist het! Heb al aardige buik namelijk en collega's vragen ook wel eens of het wel gaat. Ben erg moe.....Mijn ouders moesten de eerste keer ook even aan het idee wennen, dus dat zal nu ook wel zo zijn (al enk ik dat ze het 2 weken geleden met de familiedag al woisten). Maar die vinden het vast leuk. Mijn schoonfamilie zijn we niet veel. Mijn man is een stuk ouder en een nakomertje. Zijn vader is overleden en z'n moeder zit in een verzorgingstehuis. Hiervoor zag hij z'n familie ook niet veel. Gwewoon niet zo'n familie-familie als de mijne. We gaan elke 2 weken naar z'n moeder en z'n 2 broers zien we met Kerst eigenlijk alleen. Z'n ene broer woont wat verder weg, dus die is gewoon op kraambezoek geweest. Der andere broer en schoonzus stonden een paar uur na de bevalling voor m'n neus en zijn later nog een keer gewqeest. Heb wat beter contact met schoonzusje (mijn ma mag d'r niet) sinds ik zwanger was. Ach, ik vind het wel best. Als we ze zien of aan de telefoon hebben, vragen ze wel hoe t gaat. @sab85 : ik was na 1/2 jaar weer zwanger en had gelezen dat je lichaam 9 maand nodig heeft, dus ik heb ernaar gevraagd, maar was absoluut geen probleem. Hoefde nergens extra aan te denken enzo. Misschien dat het met 2 maanden wat heftiger is? Toch kan ik me abortus niet voorstellen. @ sarahmei 09: het vaker plassen hoort gewoon bij zwanger zijn. Pijn is niet goed en kan wijzen opo blaasontsteking. Ik heb in mijn vorige zwangerschap 2x een blaasontsteking gehad; toen had ik stekende buikpijn trechtsonderin de buik en het werd erger als ik bijv op de fiets zat of wandelde. Ik liep bij de gyn, dus moest bij klachten naar het ziekenhuis. - hier al een flinke buik. bij de eerwste ook. - ik zou meegroei bh's kopen. Beugels zitten straks echt niet fijn meer en de meegroei bh's zitten lekkert en gingen bij m'n vorige zwangerschap echt de hele zwangerschap mee. Beugels en push-up is echt niet fijn meer straks en bij een maatje groter heb je kans dat je over een paar maand weer moet.
@Remmar: Ik heb je een PB gestuurd! @Sylvia: Bij mij weet m'n vader, m'n broer en m'n schoonzus het nog niet. Ook van de kant van mijn man weten ze het nog niet. Dit wil ik gaan vertellen na de 1e echo als alles goed is. M'n beste vriendin weet het wel. Vond het helemaal geweldig! Ik heb toevallig ook zo'n shirtje om het te gaan ''vertellen''! Zie mijn album. @all: Voor mij gaat dit een behoorlijk moeilijke tijd worden. Mijn moeder is namelijk 2 weken na de (te vroeg) geboorte van Katja (nu 11 maanden bijna) plotseling overleden. Ze lag dood naast m'n vader. 59 jaar. Nooit ziek geweest en ze had de avond daarvoor nog even opgepast bij ons. 2 weken later kreeg m'n vader een beroerte, brak z'n hand en lag m'n oma op sterven. Jullie begrijpen dat ik een vreselijke kraamtijd heb gehad. Ik was 3 maanden lang taxi, op en neer naar het ziekenhuis, m'n vader etc. Ik had verlof........... en verder moest iedereen werken. Een vreselijke tijd, maar je doet het gewoon omdat het niet anders kan. We hopen heel erg dat deze keer anders zal worden en wel kunnen gaan genieten. Ik ben alleen heel erg bang dat ik na de bevalling een terugslag krijg. Natuurlijk besef ik nu ook wel dat m'n moeder ons kindje nooit zal zien, maar dan zal het even hard aankomen denk ik. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Dieseltje, had hem gezien, je bp! Meiden, ik was eigenlijk ff aan het bijlezen, maar had eigenlijk niet zo'n zin om overal op te reageren.. sorry! Wil alleen wel even zeggen Dieseltje, dat ik je situatie enigsinds kan voorstellen.. Mijn moeder is 6 jaar geleden overleden, dus zou het ook zonder moeder moeten doen... Vind het echt heel erg en zie er ook best tegenop... en weet dat ik het er ook moeilijk mee ga krijgen... Als je een keertje in een dip zit of wat dan ook, pb me gerust! (iedereen anders natuurlijk ook!) Zo, dat wilde ik ff kwijt.. nu ga ik eens ff wat doen! Tot vanaaf (ofzo) meiden!
@Remmar: Dank je! Hetzelfde geldt voor jou! Weet je wat het is. Mensen zeggen nu, ach ja ze heeft Katja in ieder geval nog kunnen zien..... Als ik die zin hoor stijgt t bloed al naar m'n hoofd.... Ja ze heeft het inderdaad 2 weken kunnen zien, 2 keer vast kunnen houden (in het ziekenhuis mocht dat niet, en we zijn 3 dagen voor haar dood naar huis gekomen), nooit een fles willen geven (ze zei dan, dat kan ik nog genoeg doen als ik op ga passen, laat iemand anders maar) en ik heb niet eens een foto van haar met Katja! Nou, wat heeft zij ervan genoten...... Sorry moest het ff kwijt
Hoi meiden, Ook ik mag me in deze rij aansluiten! Kan iemand de volgende gegevens in de lijst verwerken? Verwachte uitgerekende datum: 21 mei 2009 Eerste afspraak VK: 22 oktober 2008 Termijnecho: 29 oktober 2008 Voor mijn man en ik wordt het ons eerste kindje. Bij mij gaf de derde test pas na 1,5 week overtijd uitsluitsel! Heb helemaal geen last van de zwangerschap, alleen gevoelige borsten. Iedere avond insmeren met Zwitsal spul helpt misschien wel... Leuk om hier al een tijdje mee te lezen, maar nog leuker om zelf m'n verhaaltje erbij te zetten! Heb nl. gezien dat het, ook voor meiden die in mei waren uitgerekend, ook heel anders kan gaan. Sterkte!
Dankje! Is ook zo dieseltje, steekt dan he, zulke opmerkingen.. Tenminste, dat kan ik me heel goed voorstellen! alsof het dan minder erg moet maken ofzo, dat je moeder er niet meer is.... Dikke knuff!
Ja precies. Sommigen weten echt niet waar ze over praten. Hetzelfde als ze zeggen ''wel een mooie dood, ze heeft het niet gemerkt''........ Op zich is dat ook zo, maar ze weten echt niet waar ze het over hebben....
Waar ik me vooral aan kan irriteren als mensen denken te weten wat het is en hoe het voelt enzo.. Je kunt je er wat bij voorstellen, maar pas als je het hebt meegemaakt, weet je hoe het voelt.. Je kunt het je indenken, maar nooit weten... Er waren vrienden / vriendinnen die er nooit naar hebben gevraagd hoe het met me ging enzo.. Niet leuk! snap hun wel, maar wel jammer.. Sommigen vroegen / zeiden nu ook al: zou wel moeilijk zijn he, zo zonder je moeder.. da vink dan zo lief! dat ze er gewoon soms even aan denken en het je laten weten!
Nee inderdaad, pas als je het meemaakt weet je wat het is. Sommigen vragen inderdaad nooit hoe het met je gaat (ook al irriteerd het me ook wel eens dat sommigen ELKE KEER ernaar vragen.... T is ook nooit goed ). Vaak vinden mensen het moeilijk dus vragen ze er maar niet naar, kiezen de gemakkelijke weg.
Klopt helemaal.. Maar gewoon hele goede vriendinnen, vroegen er nooit naar. Sommigen hebben er niet aan gedacht dat t vorige jaar, 5 jaar geleden was.. En daar baal ik dan ontzettend van! heb dit ook naar hun toe aangegeven.. Dit snapten ze toen ook wel! Maar idd, men kan het ook niet snel goed doen.. haha.. En nu ga ik echt wat doen! haha...
Haha..... Ja, ach weet je wat het is, je draagt het de rest van je leven met je mee, hoe oud je ook word. ''Buitenstaanders'' denken er een paar maanden aan en ''vergeten'' het daarna weer. Moet ook wel anders word iedereen wel heel somber toch?.....
oh mijn hemel, zijn jullie ook zo moe? ik heb vandaag een dag pfff kan bijna niet recht vooruit kijken! vanmorgen al zo moe opgestaan, heb gewoon geen kracht in mijn spieren, ben he-le-maal gesloopt en ga toch echt op tijd slapen en neem genoeg rust....... nog even wachten, en dan morgen om 10.40 de echo, duimen jullie alstjeblieft voor me?!
Ik duim voor je Majkuh! Ja, ik ben ook moe, hoofdpijn en een zere rug. Erg lastig, maar het hoort erbij!
ben zo benieuwd, volgens mij ben ik nuprecies 8 weken, nah jah, iets verder, mijn ei spong op dinsdagnacht om half 4 snachts! krijg die stomme banner maar niet goed, hij loopt of voor, of achter en heel soms goed, nah jah, die paar dagen..... als ik uitga van de eerste dag van mijn laatste menstruatie klopt ie weer wel, ben echt heel benieuwd wat ze morgen zeggen!
Jee wat een verhalen hier allemaal zeg.... Ben best een beetje onder de indruk. Ws ook door de hormoontjes dat ik er een beetje van moet brullen. Had al veel gelezen over misselijkheid hier en hoopte een beetje dat het aan me voorbij zou gaan, NOT. Wat is dat naar zeg, kon me er vantevoren niets bij voorstellen maar ben nu continu misselijk en het wordt in de loop van de dag steeds erger. Echt spugen valt nog mee, vooral veel lucht kokken. Ben wel blij dat er weer een aantal goede echo's voorbij gekomen zijn. Dat geeft weer positieve hoop. Wel een knuff voor iedereen die deze ff nodig heeft.
Ik ben ook echt helemaal gesloopt! Gelukkig ben ik vandaag vrij want ik krijg echt helemaal niets gedaan vandaag... Ga nu toch maar even proberen de was te doen
houmar:irritant he, die misselijkheid? pff, kon me er ook geen voorstelling bij maken, had het bij mijn dames helemaal niet, en nu echt 2 weken ziek geweest, gaat net sinds 4 dagen wat beter, maar moet wel uitkijken. Niet te veel eten, mijn maag heeft moeite met het verwerken van voedsel, blijft dus zo uuuuren in mijn maag zitten, et als gevolg dat ik me helemaal opgeblazen voel en eruit zie alsof ik 5 maand zwanger ben aaargh! ik werd misslijk oen ik 6 weken zwanger was en nu dus met 8 weken is het redelijk te doen (moet je niet heel erg stinken, dan ga ik nog steeds over mijn zuigertje hahaha)