Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hi Ria, voor mij is het nachtelijke spoken ook begonnen.. Ik heb vanacht een mooi avontuur gemaakt tussen 2.00 en 6.00 tussen 2.00 en 3.00 in bed liggen draaien, toen maar achter de pc komen zitten tot 4.30 en daarna tot 6.00 weer liggen draaien. en weer om 8.30 op om te plassen ..niet meer geslapen..
    zou ook graag een middagdutje willen doen maar ik heb een winkelafspraak.. echt geen zin.

2. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Ja je word er echt neit vrolijk van slaap nu al 3 weken slecht en is neit leuk, ik ben momenteel helemaal thuis en vind het een verademing kan slapen wanneer ikzelf wil gelukkig en neem ook veel rust. Hoop dat je vandaag toch een beetje je rust kan pakken.

3. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Ik ban vandaag jarig!

25 alweer, pfffffffffffffffff

Vanavond vertellen we het aan de rest van de familie en daarna mag iedereen het weten.

Beterschap aan alle zieken, knap snel weer op!

Groetjes Rian

4. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Gefeliciteerd Rian met je 25e verjaardag! En veel plezier vanavond..!

5. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag Meiden!

Allereerst gefeliciteerd Rian!

Wat betreft de echó's en de meetingen, geloof het of niet maar zelfs nu groeien onze kleintjes al verschillend, er zit dus altijd en bepaalde marge in de meetingen. En daar houden ze in de berekening rekening mee.
    Ook groeit ie toch wel heel snel hoor, idd 2 mm per dg is niet raar :-D

Zo de vraag beantwoord? ;)

en ook ik heb dus een b12 deficientie, en injecteer mezelf eens inde 3 maanden, ik heb dat gewoon gevraagd, ook omdat ik kan injecteren ivm opleiding, vond ik dat geen probleem en de ha ook niet :-D

Hier alles goed, alleen heb ik enorm last van mijn onderrug en heupen, hebben meerder van jullie hier last van? Echt heel pijnlijk, beurs en moe gevoel in mijn heupen... best akelig, loop als een eendje... zegt mijn altijd lieve hubby hahaha

Syl, ik ben idd begonnen hoor met foto, en schrokz elf hahah ben echt al gegroeit! Zal even kijken of ik hem in mijn album kan zetten!

knuff

6. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Gisteravond is die vriendin van mij wiens vliezen gisteren waren gebroken bevallen met 35 weken. Met haar en de kleine gaat alles goed. Hij moet nog wel even in de couveuse. De naam was voor ons wel even schrikken.. ze hebben hun zoon de naam gegeven die wij al 6 jaar in gedachten hadden, ai.. We hebben het er nooit echt concreet over gehad, dus ze wist het niet van ons, maar het is voor ons wel even omschakelen... moeten we ineens een nieuwe naam bedenken.. nou ja, gelukkig hebben we nog een hele tijd daarvoor ;)!

7. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Oh en bij termijn echo's is het over het algemeen zo dat als er minder dan een week verschil zit tussen de uitgerekende datum volgens de termijn echo en de laatste menstruatie datum, ze de laatste aanhouden.

Alleen wanneer er meer dan een week verschil tussen zit, houden ze de termijn echo aan.

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    grappige was bij ij dat de datum precies overeenkwam, eerst dacht ze dat ik 2 dagen achterliep mar had haar verteld dat mijn ovulatie 2 dagen later was geweest en toen klopte het precies!

voor de jarige: hiep hiep hoera! :-D

verder erg veel last van mijn maag, ga maandag naar de dokter en sta erop dat hij me nu maar eens doorverwijst, kwakkel hier al 3 jaar mee en nu is het helemaal erg en dat komt echt iet alleen omdat ik zwanger ben, er is gewoon iets stuk en ze moeten maar eens gana kijken wat want ik ben niet blij :(

heb dus ook een heel slecht humeur, kan heel weinig hebben, ben snel boos en geirriteerdken mezelf eigenlijk zo net, komt deels omdat ik me zo beroerd voel denk ik.

Oh, iets leuks, heb gisteren van vriendje een kingzise knuffelbeer gekregen, eht, stel je voor dat e 2 bent en je krijgt een knuffelbeer die bijna net zo groot is als jij, als 2/3 van je, nou, zo is mijn beer!

9. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Marooz: ik zie later je fotootje wel verschijnen, je hebt al mooie echo foto;'s in je album!

Rian: gefeliciteerd!

Kippie: dat lijkt me ook best lastig ja..ineens een andere naam gaan bedenken...hoop dat jullie een mooie andere naam vinden!

Ik ben er weer vandaag want vandaag voel ik me echt weer ziek...bah!echt heel beroerd ben ik weer...dat de 12 weken maar snel voorbij zijn

Liefs
    Syl

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jeetje zie allemaal mooie echo's in de albums staan, bi die van mij is het zo slecht e zien, dat de vk met een pen heeft eengegeven waar het vruchtje zit :( zelfs die van sylvia met 6 weken is veel duidelijker dan die van mij met 8 weken, hoop echt dat die met 12 weken mooier is......

11. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    geen idee, ze zij echt dat het 1.9 is, en 8.4 weken....

12. ons kleintje was met de echo 2 cm en was toen volgens de echo 8 weken en 6 dagen...

Dus kan wel kloppen !
    Werd al gezegt door marooz volgens mij dat er altijd iets verschil in kan zitten...

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hai manny,

ik bedoel het niet verkeerd hoor, word er gewoon zelf een beetje onzeker van, heb het gevoel dat die van mij achterloppt en da's natuurlijk niet goed.....zo bedolede ik het ;)

14. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    @ Rian, gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Dancevalley, Oh ik slaap ook zo slecht en heeeeeeeeel onrustig. Ik val moeilijk in slaap doordat ik het zo koud heb en misselijk ben. En vanaf 5 uur ben ik continu wakker. Hubbie wordt echt gek van me. Het vreemde is dat ik nog best goed functioneer maar dat hubbie last heeft van chronisch slaaptekort, hihi. Ik voel me wel een beetje schuldig.

@ Silvia, jee wat een mooie buik heb je al zeg! Ik heb echt nog nergens last van maar is natuurlijk nog wat priller en de eerste. Zo'n buik kun je niet makkelijk meer verbergen!

15. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    He meiden,

Laat even weer iets van me horen. Gaat redelijk goed. We proberen zo positief mogelijk te blijven. Donderdag bij de gyn geweest en wachten sowieso nog twee weken af. Hopen dat mijn lijf zelf het werk gaat doen. Al denkt mijn lijf momenteel dat ik nog steeds zwanger ben: misselijk, zere (.)(.), opgeblazen buik...

Fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat (op de kwaaltjes na natuurlijk :D ) en dat er weer veel goede echo's zijn geweest!

Liefs

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    heej elke,
    jeetje meis, wat lang wachten nog op zoiets verdrietigs, ik hoop echt voor je dat het snel komt.

Knap van je dat je dat kan, ik zou het meeen weg willen laten halen, maar ja, zo zijn we allemaal anders ;)

veel liefs voor jou!

17. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Sylvia; nou ik krijg die foto er dus niet op! hahaha Zal het later nog een keer proberen! Voel me ook heel misselijk, net even een boodschapje gedaan met hubby, en toen ben ik wit weggetrokken en als een speer naar buiten gegaan...heb erg mijn best moeten doen om niet over te geven midden op straat! :(

Elke; meid ik hoop dat je lichaam snel gaat reageren, lijkt me heel moeilijk om te moeten wachten, lief dat je toch bij ons blijft kijken :-D

Nou ik ga weer eens even liggen... hubby is aan het koken maar ik moet niet aan eten denken momenteel! :pale:

18. Tji

Tji Actief lid

7 jul 2008
    136
    0
    0
    admin. medew.
    Hallo allemaal.
    Ben ff weggeweest, had even nergens zin in. Dat ukkie vraagt wel wat van me pfffft! Misselijk, braken, moe, koud, maagzuur, obstipatie. ALLES STINKT en smaakt zo vies :cry: . Wordt af en toe een beetje gek van dat laatste. Een hoop mensen weten inmiddels dat ik in verwachting ben, het is gewoonweg niet te verstoppen. Ik ben vooral benieuwd wanneer dat braakgevoel eens ophoudt. Ben ook de hele tijd aan het zuchten en boeren. Net op ik steeds extra lucht nodig heb. Iedereen roept: het hoort erbij, maar ik vind het een uitputtingsslag. Ik ben echt wel blij dat ik zwanger ben, maar af en toe :evil: :evil: :evil:

Zo en dat moest ik ff kwijt.

19. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

even een snel berichtje. Hier gaat alles prima. Nog wel last van misselijk en braken en ook veel boeren. Het hoort er allemaal bij en ik neem het maar voor lief! ;) Even volhouden, na een paar weekjes is het over.
    Ook ik ruik alles en vind alles vies stinken... dat is met eten niet altijd even makkelijk.. Het komt allemaal goed meid! Kop op.. je moet nog wel even! :)

Ik zie al mooie foto's van buiken in de albums. Bij mij nog niet veel te zien. Alleen 's avonds een opgezette onderbuik, maar dat zijn de darmen. Duurt nog wel ff voordat je bij mij iets ziet denk ik.. gezien 1e zwangerschap ed..

Dames, een fijne avond toegewenst en we spreken elkaar snel. Ik ga maandag weer aan het werk na 3 weken vakantie, dus dan ben ik weer wat meer te zien hier!

x Manon

20. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Rian feli met je verjaardag!

@elke, heel veel sterkte meid!

@Marloes, na de ruzie met de gyn heb ik het toch rap voor elkaar gekregen.
    Ben met de uitslagen naar de HA gegaan en kreeg meteen de 1e spuit.
    Bij de praktijkondersteuner die dus prikt kwam al heel snel het aanbod om mijn man te leren spuiten.
    Manlief wilde graag, dus het was zo geregeld allemaal.
    Ik wordt ook in mijn bips geprikt en haal mijn ampullen inderdaad gewoon bij de apotheek.
    Wat ik nog steeds apart vind is dat mijn nieuwe gyn bij het eerste gesprek begon over de B12, hij vond ze niet goed.
    Hoezo een verschil per arts?

@marooz, prik jij ook in de bil en kun je daar bij?
    Het lijkt mij echt een onwijs gehannes om een bochie werken.

@majkuh, leuk die mega knuffels.
    Mijn zootnej had van opa een mega hond gehad, hij is bijna 3 en best groot voor zijn leeftijd, maar dat beest is nog steeds groter :)

En ik moet me trouwens doodschamen.
    Vanmiddag met zoonlief koekjes gebakken, geweldig met die smurf.
    Alleen zijn ze zo lekker geworden dat ik meer dan de helft al heb weggewerkt :oops:
    En dat arme schaapje mocht er maar 1 van mama :(
    Heb ze trouwens niet voor zijn neus weggewerkt hoor :)
    Dus ik heb morgen wat goed te maken gloof ik :D

Deel Deze Pagina