Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Dat kwam ook door jouw reactie! Daarom zit ik nu ook hier. :D

Erg leuk dat we samen weer bij elkaar zitten. Nu bij de mei09 mama's. Ik ga trouwens maandag voor het eerst naar de gynae en ook naar (voor mij nieuwe) internist. Best spannend. Maar ik kijk er naar uit!

2. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    HEEE we zijn EXACT gelijk zwanger. GAAF!

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

1 mei
    * Sylvia , 2de kindje
    * Sim80, 3de kindje
    * Marooz, 1ste kindje
    * Remmar, 1ste kindje
    * Meisje87, 1ste kindje
    * Elke, 1ste kindje
    * Rian, 1ste kindje
    * Mariella. 2de kindje
    2 mei
    * Brigitte 22, 2de kindje
    * Amy25, 2de kindje
    * Ladybutterfly, 5de kindje
    4 mei
    * kippie75, 2de kindje
    * Lynni, 2e kindje
    * Daggie1984, 1ste kindje
    5 mei
    * Merel69, 2e kindje
    6 mei
    * Lana81, 1ste kindje
    * Naiobi, 1e kindje
    7 mei
    * Ylona25,

Eventuele afspraken :D

* 11 september
    Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00
    * 12 september
    Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30
    * 15 september
    Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30
    * 16 september
    Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15
    * 18 september
    Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30
    Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15
    * 22 september
    Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk

Om zelf aan te passen: Pak de laatste lijst en klik op 'quote', neem de lay-out over van een andere mama en let op de kleurcode's. Je kunt gewoon die kopiëren en dan plakken bij jezelf. Haal dan de

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ja leuk he.... vind het wel heel bijzonder meid.....

en succes bij de gyn... ik moet de VK nog bellen voor een afspraak... zal ik volgende week denk ik doen. Vind het nog zo raar dat ik weer zwanger ben.... en misschien is het ook wel anders omdat dit nummer 2 is... Ben nu ook gewoon druk met de verjaardag van mijn meisje.....

en we hebben net een nieuw huis gekocht dus daar moet van alles voor geregeld en uitgezocht worden......

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Vandaag nog geen last gehad dus hoop dat het weg blijft.

6. Chriva81

Chriva81 Lid

25 aug 2008
    24
    0
    0
    Gastouder
    Vlissingen
    Ik hoop me vanaf volgende week bij jullie mei moeders aan te sluiten.

Alles wijst erop dat ik zwanger ben.
    En als mij dat geluk is gegeven dan ben ik 13 mei uitgerekent.
    Ik hou jullie op de hoogte.

Heb vandaag last van hele zware en moeie benen. Beetje misselijk en zwaar gevoel in mijn buik. Steken in mijn buik vooral links onder. Steken vanuit mijn oksels naar mijn borsten. borsten zelf zijn niet gevoelig. Mijn aders zijn wel heel erg zichtbaar.
    Vanmorgen verslapen, niets voor mij..........ik was zo moe heb de wekker niet eens gehoord.

Veel plezier meiden van jullie kleine wondertje.

Heel veel liefs Vanessa

7. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Alle nieuwe mama`s welkom!

Nog 8 maanden...................

Ik denk dat wij het eind deze week gaan vertellen bij ouders / schoonouders, jammer dat het zo vroeg is, maar ben zo blij (en kunnen ze er rekening mee houden)

Het is alsof ze het al weten. Heb van de week al een keer biefstuk, filet en vis voorgeschoteld gekregen.

8. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Marielle, gefeliciteerd. Ik kan me voorstellen dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is voor jou. Poeh, wat heftig. Probeer wel zoveel mogelijk te genieten!

Chriva....hopelijk tot over een week met een dikke vette zwangerschapsstreep!

Beetje bloedverlies kan geen kwaad nee, zeggen ze. Maar als je het hebt kan ik em goed voorstellen dat je je het apelazerus schrikt! Maar zonder kramp en veel bloed hoeft er niks te zijn. Kan ook een adertje in de baarmoedermond zijn. Alles is op en top doorbloed natuurlijk nu......

Mijn gevoel is al weer iets minder emo als gisteren. Kan het nu wat loslaten. Voel me zwanger en zondag is al over 3 dagen....dat is vol te houden :) . Mijn emo buien komen ook omdat ik al oud ben :p (39) en de kans op zwanger worden wordt natuurlijk (als ik nu niet zwanger blijk te zijn) wordt steeds kleiner en de kans op afwijkingen steeds groter. We hadden eigenlijk besloten dat dit de laatste keer "proberen" werd voor ons. Dus het gevoel van NU of NOOIT MEER is best heftig......

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    hahaha iedereen is er vroeg bij met vertellen.. Vinden jullie het niet eng dan aangezien het nog anders uit kan vallen.

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Ik duim voor je Merel

11. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Als ik het zeker weet wil ik het ook meteen vertellen. Dat hebben we nu 3 keer gedaan. De eerste keer ging het goed en de twee keer erna niet. Maar omdat iedereen het weet heb je (denk ik) meer steun uit je omgeving bij het verwerken van een miskraam. Wij hebben er geen spijt van in elk geval dat we het al zo snel vertelden. De andere kant is wel dat je het aan iedereen moet vertellen dat het mis is gegaan en dat is best wel emotioneel!

Dus ik vind dat er voor wél of niet snel vertellen allebei iets te zeggen is. Lekker doen wat goed voelt voor jou ;) .

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Ik weet het nog niet hoor... ik wil eerst me eerste echo doorstaan :)

13. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames!
    en welcome nieuwe moeders!
    gefeliciteerd.. wat zitten we allemaal vlak achter en voor elkaar! :)
    kunnen we gezamelijk aftellen! :)

14. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Ja natuurlijk is dat eng, maar ik las hier iemand die met 11 weken een miskraam had. En dan merkt iedereen het aan je (hoe je doet enzo). Dus dan mag je vertellen dat je zwanger WAS.(hoeft natuurlijk niet, maar kan me voorstellen dat je het kwijt wilt)

Dan vertel ik het liever nu en hopen dat het goed gaat. Als het niet zo mag zijn, weten ze ook waarom je uit je doen bent.

En ik vertel het nog niet aan iedereen hoor. Alleen ouders en schoonouders(misschien mijn broer en schoonzus). De rest wacht maar lekker.

Maar iedereen mag het zelf weten natuurlijk! :p

15. knofje

knofje Actief lid

26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    hoi hoi,

als alles klopt, hier nog een mei mama! alle andere mei mama's ook van harte gefeliciteerd :)

Ook wij vertellen het gewoon! we gaan van het postieve uit , maar stel dat dat niet het geval is heb ik die mensen hard nodig denk ik.... maar snap ook dat anderen daar anders over denken, gewoon doen zoals het voor ieder goed voeld ;)

16. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Hai Knofje, welkom!

Wij vertellen het goede vrienden en naaste familie ook binnenkort (een aantal weten het al). De rest o.a. collega's enzo vertellen we het pas na de 1e echo.

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @ kippie wanneer heb je de eerste echo dan?

18. demi26

demi26 Niet meer actief

hoi meimama's,

'k heb me vandaag maar eens ingelezen hier... vanavond gaan we een testje wagen en hopelijk kan ik daarna berichten dat ik me hier legaal bij mag voegen :)

19. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @Naiobi: ik heb nog geen afspraak voor mijn eerste echo. Ik ga na het weekend de verloskundige bellen.

20. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Alle nog-moeten-testers heel veel sucdes en ik hoop dat jullie je heel snel hier kunnen aansluiten.

Deel Deze Pagina