Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi Dames,

Hier hebben we ook een rustig weekendje gehad hoor. Ben nog steeds niet helemaal lekker, dus niet zo heel veel gedaan.
    Rian 8 kilo afgevallen, jee meis das best veel. Volgens mij ben ik nu 2 kilo aangekomen.
    Bij mijn eerste zwschap was ik 20 kilo aangekomen en bij de tweede 11 kilo, dat vond ik wel mooi. Dus ik hoop nu ook weer.
    @Doobie, nou meid duurt nu wel lang voor jullie zeg. Knap van je dat je er zo mee omgaat. Wil je nu toch graag gecurreteerd worden of ben je er nog niet uit.
    @syl, heb je buikje nog even bekeken, mooi hoor. Die van mij groeit ook als kool op het moment.

2. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Goedemorgen aan iedereen...

Eindelijk voor het eerst weer een beetje uitgeslapen..
    Ben bang dat mijn vriend een beetje pissig op me is. Moet vaak tot laat werken en daarna is er niet veel lol meer aan me te beleven.. Heb stemmingswisselingen en viel gisteren als een blok in slaap.. Snurkend.. :oops: Dus me vriend heeft amper een oog dicht gedaan..
    Hier verder nog steeds aan het twijfelen of ik de afspraak zal vervroegen..

3. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha sim je was me net voor! haha..

Maar ik heb nog ff de afspraken voor vandaag:

* 6 oktober
    Knuf, intake VK (11 wkn)
    Missq, 1ste afspraak gyn
    Colin, afspraak vk
    Lievebeesje, 2de controle en 2de echo
    Ria32, intake vk, 14:10 uur
    Anci, 1e echo

Heel veel succes meiden!

Hier hobbel ik nog steeds rond.. Nog steeds erg misselijk.. bah! Hoop toch echt dat t gauw wat minder wordt... :( achja, afwachten, toch!?
    Mijn buikie begint ook al mooi te groeien! hihi... Maargoed dat iedereen het al weet, anders begint men zich echt af te vragen of ik te veel eet, volgens mij ;) haha...

Liefs

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    jeuj, alweer 200 pagina's! :D

5. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

8 mei 2007
    319
    0
    0
    Hallo lieve dames, hoe is het ermee?
    Voor de dames die slecht nieuws hebben gehad heel veel sterkte!
    En voor de dames met een mooie echo proficiat!
    Nog 3 nachtjes slapen en dan mogen wij voor de eerste echo.
    Ik vind het zo spannend!
    Deze zwangerschap is zo anders dan de vorige, toen was ik er veel meer mee bezig zeg maar. Nu heb ik al een kleine van 10 maanden hier rondkruipen en vliegen de dagen voorbij. Lig ik 's avonds in bed, denk ik : er is wat leuks. Oh ja, ik ben zwanger :D .
    Heb amper last van kwaaltjes gelukkig, alleen heel erg moe.
    Ben best zenuwachtig voor de echo, hebben het ook nog aan niemand verteld. Waarschijnlijk doen we dat pas met 12 weken. Alleen begint mijn buik nogal uit te puilen. "Gelukkig" ben ik best dik, dus waarschijnlijk denkt iedereen, dat ik gewoon nog dikker geworden ben :D .
    Ik ben echt nooit misselijk, zelfs niet als ik zwanger ben.
    Echt een maag van beton...

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende

Hallo meiden, ik lees nog wel eens met jullie mee, ben een meimamma van mei 2008. Ik zie Moor bij jullie nog op de lijst staan, maar zij heeft een mk gehad, kijk maar bij 21 september! Leek me wat pijnlijk voor haar dus dacht ik meld het even ;)

Vind trouwens dat er bij jullie groepje veel mk's geweest zijn, voor mijn gevoel bij jullie meer dan bij ons vorig jaar! Meiden die een mk gehad hebben wil ik daarom veel sterkte toewensen en de zwangere dames geniet van jullie zwangerschap

7. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    goedmiddag, voor mij morgen! :oops: !

doobie wat duurt het dan lang heh meis, hoop dat er toch snel actie komt, knuff

rian, nou hier ook hoor! inmiddels 4 kilo kwijt, en vlak voor de zwangerschap al 10... dus mensen zeggen dat ik er zo goed uit zie! hahaha, alleen die buik wordt wel dikker idd! lol

alle meiden met afspraken veel succes en pleizier, en foto's van de echo's zijn altijd erg welkom! ;)

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heb het meteen ff aangepast.. Dom, dom, dom... :oops: sorry moor! (hoop dat me dit niet nog een keertje gebeurd.. :confused: )

9. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    hier echt last van me eigen humeur, vreselijk...ook voor mijn omgeving, wat kan ik er aan doen?

10. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Hallo,

Hiernet had ik bij het naar toilet toe gaan, gelig slijm verlies.
    Deze was heel vast van textuur, beetje zoals kauwgom maar minder vast.

Moet wel zeggen dat ik vrijdag mijn eerste echo heb gehad.
    Sindsdien heb ik jeuk aan de vagina en gisteren hebben mijn vriend en ik ook betrekkingen gehad.

Kan dit tot deze gelige slijm hebben geleid?

Bedankt voor jullie reactie

11. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames!

nou ik ben in ongeveer 6 weken.. 3 kilo bijgekomen... pff.. is wel veel he!
    moet uit kijken! heb ook al een buik! iedereen ziet het nu aan me! sommige denken dat ik misschien een tweeling krijg! hahaha

och ja over 10 dagen eerste echo.. en weten we meer!

12. vrees dat je er weinig aan kan doen!
    Helaas hoort dat er ook ene beetje bij....
    Heb er nu geen alst van maar met de zwangerschap van me zoontje joey wel heel erg!
    Echt ook in die eerste 3 maanden :rolleyes:

Doen echt de hormonen...

13. Zijn er hier mensen die een beebiesite gaan (of al) bijhouden ?

Heb dat bij mijn zoontje gedaan en laat die binnekort op cd zetten!
    Ben nu ook bezig voor ons frummeltje :)

14. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi meiden,

Willen jullie mij van de last af halen?

Van het weekend heb ik bloedingen gehad, vandaag is er met echo bevestigd dan ons ukkie rond 6 weken gestopt is met groeien (ik zou morgen 9 weken zijn) :cry:

Nu wachten tot het vruchtje los laat en anders wil ik eind deze week een curretage, ook omdat we volgende week op vakantie gaan. Wil het dan graag achter de rug hebben.

Jullie allemaal een hele fijne zwangerschap gewenst en dat jullie een mooi en gezond kindje op de wereld mogen zetten.

Liefs, Patries

15. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    word het na de drie maanden wel minder erg, me vriend word gek van me namelijk... :(

16. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dat is verdrietig nieuws, sterkte!

Nav jouw verhaal heb ik een vraag: jouw ukkie is met 6 weken gestopt met groeien. Is het dan normaal dat je pas 3 weken later begint te vloeien? Ik dacht dat als je een mk krijgt, die begint met bloedverlies?

17. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Patries, heel veel sterkte...

Zogelukkig, je hoeft niet perse meteen te vloeien bij een mk, soms duurt het een tijd voor je ichaam door heeft dat het niet goed is.

@daggie, hier zit er al 4 kg aan :D

Hoe zou het met de rest gaan?
    ik zag ook maar bij 1 de tijd.
    Oww en ik ben stiekem beetje happy...
    al mijn broeken zijn nu serieus veel te klein en ik kan 2 spijkerbroeken van noppies overnemen voor 10,-
    En dat in mijn onmogelijk kleine maatje xs :p
    Bij mijn zoontje kon ik er niet aan komen, dus waag nu gewoon de gok.

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hallo allemaal,

Ik ben Miranda, 33 jaar en ben 8 weken zwanger van ons eerste kindje.
    Aankomende woensdag heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige en donderdagochtend de termijnecho in het ziekenhuis.
    Het was toch wel een beetje een verrassing dat ik al zwanger ben. Eind mei de laatste pil geslikt. Wij hadden verwacht dat het niet binnen 3 maanden al raak zou zijn.
    Ik heb niet zo heel veel klachten. Het enige waar ik last van heb, is dat ik vreselijk moe ben. Maar ja, dat hoort er ook bij.
    Mijn vriend is er ook heel erg blij mee, schrok ook wel even dat het zo snel ging.
    Aankomende week zal ik wel even vertellen hoe het ging bij verloskundige en ziekenhuis.
    Ben namelijk benieuwd wat ze over mijn hoge bloeddruk (130/90, 2 jaar geleden 145/96) vertellen. Ook krijg ik al meer dan 2 jaar B12 spuiten, hoe dat gaat tijdens zwangerschap. Heb ik er extra voor nodig of niet.
    Jullie horen het nog wel.
    Iedereen die een mk gehad heeft, heel veel sterkte gewenst.
    De zwangeren gefeliciteerd en geniet ervan.

Groetjes JoMi

19. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    @patries
    Wat een vreselijk nieuws weer zeg. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies.

@Jomi, proficiat met je zwangerschap, wanneer ben je uitgerekend? Dan zal ik je op de lijst zetten.

20. hannahw

hannahw Lid

4 sep 2008
    12
    0
    0
    Den Haag
    Lieve allemaal,

Ik ben alweer een tijdje niet geweest, omdat ik me zo beroerd voelde en alleen maar op de bank heb gelegen. Alleen horizontaal voelde ik me nog een beetje ok, dus 2 weken ook niet op werk geweest. Vandaag eindelijk weer.

Ik heb morgen mijn eerste echo (staat nog niet op de lijst) om 14:30. Ik vind het erg spannend. Ben bang dat het hartje niet klopt of dat er iets anders mis is. Zeker als ik verhalen lees van sommige van jullie waarbij het niet goed gegaan is. Heel veel sterkte allemaal!

Hopelijk kan ik jullie allemaal morgen een mooie echo foto laten zien!

Deel Deze Pagina