Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Jomi, welkom en feli!
    hier nog iemand die B12 spuit en moest verdubbelen zodra ik zwanger was.
    spuit je op gevoel of niet?
    Anders gewoon spuiten als je voelt dat het minder gaat.

Hannah,veel plezier morgen bij de echo,we zien een mooi plaatje graag komen.

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Als het goed is ben ik op 18 mei uitgerekend.
    Ik krijg op dit moment 1X in de 2 maanden een B12 injectie van de huisarts. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik van de huisarts niet meer krijg. Ik heb namelijk 2 jaar geleden echt een hele strijd gehad om een tijdje extra spuiten te krijgen.
    Mijn waarde was bij onderzoek 280, maar had al jarenlang hele erge klachten. Ook had ik van reumatoloog 8 jaar geleden te horen gekregen dat ik fibromyalgie heb.
    Ik ben echt heel erg moe, vraag mij dus nu ook af of dit extra komt door de B12.
    Aankomende woensdagmiddag om 15.15 moet ik voor het eerst naar de vk en donderdagochtend om 9.00 krijg ik de termijnecho in zkh. Ik ga daar ook bij beide vragen wat wij met de B12 aan moeten.

Groetjes Jomi

3. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Patries wat naar.... heel veel sterkte, en ik hoop dat je lichaam zelf nog snel in actie komt..knuff

mamsan wat goed zeg! ik heb elke keer een soort schaamte als ik bij positiekleding kijk! lol... slaat echt nergens op hoor, moet gewoon even wennen dat ik die nu echt mag kopen! :)

Jomi welkom en gefeliciteerd! Er zijn hier meerdere dames met vit b12 tekort, de ene spuit wel meer en de ander niet, je moet gewoon goed naar je lichaam luisteren, en dat moe zijn, tjah hoort er echt bij vrees ik!

hannah alvast veel succes morgen! laat je wel weten hoe het gegaan is?

marloes; wij hebben ook een babysite! al vanaf het begin, dus is echt leuk joh! mijn zus had het ook en zo blijft de familie ook lekker op de hoogte!

4. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    :D alles was goed een hele mooie echo babietje met armpjes en beetjes en het hartje klopte heel mooi ben alleen een weekje teruggezet maar hou het voor me zelf gewoon op 2 mei

maakte me toch wel zorgen omdat ik longontsteking heb maar de baby trekt zich nergens wat van aan :D

6 november mogen we weer na de gyn toe

ook ben ik met mn stiefdochter bij de verloskundige geweest ook daar was alles goed mee zij is 20 weken zwanger en trouwt 16 oktober

nu maar weer op bed want de longontsteking sloopt mij wel en morgen ben ik ook nog eens jarig dan vertellen we het aan iedereen die het maar horen wil dat we zwanger zijn

5. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hallo allemaal

hier gaat alles nog hetzelfde dus gaat goed! nergens last van.
    ik heb een dringende vraag aan jullie!

hoe gaat het is zijn werking als je samenwonend bent met een samenlevings contract. hoe gaat het met de vader van het kind? moet ik het aanvragen en doen en heeft mijn vriend automatische gezag over het kind?
    en wanneer moet ik daarover wat regelen?
    is een samenlevingscontract hetzelfde als geregistreerd partnerschap?

zijn een hoop vragen maar ik kan nergens informatie erover vinden! ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen?

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Goed zoeken! ;)

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 55&start=0

7. Niet meer actief

hoi hoi allemaal

ook ik mag me aan sluiten bij de mei mama.s
    helemaal geweldig!
    hoe gaat het allemaal bij jullie ?
    misselijk?moe? enz......

groetjes

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he meiden wat lees ik weer een boel nare berichten hier..... gelukkig ook nog wel mooie echo's.

ik kom hier even niet zo vaak omdat ik het erg druk heb en moe ben maar wil even laten weten dat alles hier nog goed gaat..... Vandaag naar het ZH geweest om bloed te laten prikken. Over 3 weken hebben we weer een echo. Ik moet zeggen dat de tijd redelijk snel gaat maar ik heb er wel zin in hoor

9. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    Samenlevings contract is het zelfde als geregistreerd partnerschap, als ik het goed heb!

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    dames kom hier echt veelste weinig...patries wat een rotnieuws weer :( sterkte, en hoop inderdaad dat je lichaam het snel zelf oplost...

meiden met een goede echo, gefeliciteerd!

leuk hoor meiden, een babysite!

ik ben met die van mijn dochter ook al in de zwangerschap begonnen, vind het zo leuk voor later!
    dit is de site : www.daimybuis.babysite.nl
    staat wel een wachtwoord op, wie even een kijkje wil nemen mag me pben :D

11. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Jeetje, jij ook al... Verscrhrikkelijk! Ik hoop voor je dat het nu ook doorzet en dat je niet alsnog gecuretteerd moet worden.
    Sterkte!

Ik word morgen verwacht voor een curettage. :(
    Zie er enorm tegenop! Maar ja, mijn lichaam stoot vooralsnog niks af...

12. Germpie85

Ik kwam er met de echo van 9 weken achter dat het kleintje ook zo rond de 8 weken gestopt was met groeien. Ik vloei nu nog niet...
    Morgen wordt het onder narcose weggehaald.....
    Dus tja... Het kan veel later beginnen, maar ze noemen het dan ook een missed abortion. Je lichaam zwangert in principe gewoon door. Krijgt geen seintje dat het mis is..

13. Germpie85

Nee, is niet hetzelfde.
    Met een samenlevingscontract zul je naar je gemeente moeten (samen) om jullie kindje te erkennen. Dat moet ook vastgelegd worden bij de notaris..

Geregistreerd partnerschap is hetzelfde als trouwen.

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ja. doe ik :D maar weet niet niet welke kant dat op gaat want ik wil wel mijn eigen verhaal ook kwijt natuurlijk.. waar is die van jou dan?

15. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    @alina, heel veel succes en sterkte morgen. Laat je even weten hoe het met je gaat.

16. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Alina, heel veel sterkte morgen!

Snoettie, welkom en feli!

Lievebeesie, fijn weer een goede echo!
    Nu snel opknappen hoor en alvast feli met je verjaardag!

Marooz, ik vind het erger dat mensen staan te gapen naar je buik.
    Met een jas aan zie je naturrlijk nog niet echt veel, maar zonder pfff.
    Heb ook weer foto in mijn album gezet, mijn buikkie groeit alleen naar boven :(
    Woensdag kan ik in ieder geval mijn broeken ophalen, heerlijk een broek die niet knelt :p

17. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Alina veel sterkte morgen.

Voor de nieuwe zwangeren welkom, en voor diegene waarbij het mis is gegaan heel veel sterkte gewenst.

Wij hebben intake bij verloskundige gehad en volgende week krijgen we met 9 weken en 3 dagen weer een echo.

18. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Alina: heel veel sterkte morgen.

Patries: wat verdrietig dat het mis is, sterkte.

Nieuwe zwangeren: welkom!

Mamasan: jouw buikje groeit goed idd.

Ga nu ff douchen en slapen, ben moe en heb wat hoofdpijn! Truste allemaal.

19. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    alina; heel veel sterkte morgen, ik hoop dat het allemaal meevalt... knuff

mamasan; ja mijn buikje groeit ook naar boven hihi! en ja is ook beter dan dat mensen gaan staren hoor haha, ik vind het ook heel dom hoor! Heb altijd graag positiekleding willen kopen en nu magik! haha en dan schaam ik me? Mijn hubby die ligt ook echt in een deuk daarom...

alvast lekker slapen meiden, en tot morgen!

Deel Deze Pagina