Linnie, jij ook sterkte. Je hoort en leest best vaak over miskramen en bbz, maar als het je dan zelf overkomt doet het toch echt flink veel pijn. Hannah, het merendeel van de zwangerschappen gaat gewoon goed, dus jij veel plezier met je echo! Je ziet vast een vrolijk rondbuitelend kindje!
Knuf, Ik zat met mijn vader gister ook toevallig te geinen over dat het een tweeling kon zijn. Hoop niet dat mijn echo ook hetzelfde verloopt als de jouwe. Heel veel sterkte!
nou meiden wat ik nou weer mee maak hahaha niet te geloven! heb al een tijdje de angelsound in huis liggen en ja je raad het al ik vandaag te nieuwschierig en hem pakken. ik denk ach kan toch niks vinden! hahaha nou had hem wel te pakken het hartje klonk zo mooi zo speciaal! en nee heb niet me eigen hart gehoort want die gaat niet zo snel! nou komt straks me hubbie thuis dus ff laten horen natuurlijk. sorry moest het ff kwijt! knuff en linnie wat erg heel veel sterkte
Ik schrijf niet veel maar lees wel alles met jullie mee... Wat een rotnieuws weer sterkte meiden waarbij het niet goed is gegaan... Wie een echo heeft gehad of het hartje heeft gehoort Gefeliciteerd Door al die nare berichten ga ik morgen de vk toch maar bellen...voor een 1e afspraak... (wou het pas bij 12 weken doen aangezien je toch niet eerder een echo krijgt hier...) Maar nu de kwaaltjes minder worden raak ik nu toch onzeker... Ik dacht eerst zolang ik geen bloed verlies heb zit het wel goed... lees ik echter dat dat helemaal niet hoeft ... Als die eerste echo goed is voel ik me vast een stuk zekerder
kun je kopen voor 50 euro via internet en dan kan je vanaf 12 weken staat erop het hartje thuis horen. maar ik kon niet wachten en heb hem gehoord. echt een super leuk ding. moet je anders ff kijken via google
Hey meiden, Bedankt voor al jullie lieve woorden, dat doet mij goed. @Linnie: jeetje bij jou dus ook fout gegaan. Heel veel sterkte meid. @Knuf: weet precies hoe je je voelt. Ik had al wat bloed verloren, dus dan reken je ook op eventueel slecht nieuws. Maar toch blijf je hopen dat je een hartje ziet kloppen op de echo. Helaas, mocht het dus ook niet zo wezen voor jullie Is er bij jou al iets begonnen of nog helemaal niets? Hier namelijk wel bloedverlies en wat stolsels, ook ongi krampen. Hoop maar dat het vanzelf komt, hoop voor jou. @Alina: meid hoe is het vandaag bij jou gegaan met je curretage? Hoop dat je snel opknapt en het een plekje kan geven. Ik ben erg benieuwd hoe jij het ervaren hebt. Dikke knuffel voor jullie 3. Meiden jullie allemaal een goede zwangerschap gewenst en geniet ervan. Liefs, Patries
Vanmiddag mijn eerste echo gehad. Als eerste maar even dat het heel goed ging. Ik kwam daar aan, 20 minuten te vroeg, en ze vertelden me dat mijn afspraak eigenlijk gister al was. Ik zou toch zweren dat het vandaag was, maar goed. Gelukkig konden ze me nog even tussendoor doen omdat ik zo vroeg was. Anders had ik weer een hele dag of twee met de zenuwen moeten zitten. De echo was echt fantastisch. Ik kan er echt niet over uit hoe bijzonder dat is om te zien. Bijna meteen liet ze het hartje zien dat hard klopte en daarna konden we het ook horen. Eerst lag de baby te slapen, maar hij/zij werd gelukkig snel wakker en begon eerst te schoppen en daarna ook met zijn armpjes te bewegen. Ik had daar wel nog een paar uur naar kunnen blijven kijken....WOW! Mijn man en ik waren allebei in tranen. Ik heb de fotos in mijn album geplaatst zodat jullie ook mee kunnen kijken. Een stuk minder leuk dan de bewegingen live te volgen, vooral omdat niet zo superduidelijk is wat alles is, maar wel erg leuk als aandenken. Ik wil er morgen nog één!
Hallo dames, Heb alleen de laatste pagina even snel gelezen, maar begrijp dat er weer meiden zijn waarbij het misgegaan is. Mijn medeleven. Afgelopen vrijdag had ik een goede echo. Ik bleek toen 8 weken en 4 dagen te zijn (zal straks hopelijk nog ff mijn banner veranderen) en de echo was uitwendig. IK heb toen snel even nog een berichtje gedaan hier voordat we vertrokken. Daarna zijn we nsaar Texel gegaan. Zaterdag een hele mooie en leuke dag gehad. Zondag veel regen, dus om 12.00 weer rochting Friesland. Eerst naar m'n ouders om t te vertellen en later op de middag nog met m'n ouders naar m'n opa en oma om het te vertellen. Gister en vandaag was ik op cursus. Het was een leuke, maar wel persoonlijke cursus waarbij je je ook kwetsbaar mosst opstellen enzo. Gister heb ik daar al verteld dat ik zwanger was. Paste binnen de cursus en was met 't diner ook handig, want ik kreeg tot 3x toe riood vlees voorgeschoteld.....Wel prettig dat je er gewoon over kunt praten. Gister van 9.00 tot 21.30 en vandaag, op mijn vrije dag, van 9.00 tot 17.00. M'n huishouden ligt op de kop en m'n man zit nu met m'n dochter die vandaag bij m'n moeder was, in de auto op weg naar huis. Heb m'n dochter gemist (gisteravond ff kusje, maar toen sliep ze en vanmorgen even gezien) en de was blijftr liggen en nog veel meer....bah, das weer niet leuk! Morgen weer om 8.00 voor de klas.....pfffff.....ik moet 's middags op bed en niet iopeens een extra werkdag ewn een extra lange werkldag maken! Hopelijk komende weekend ofzo weer meer rust.
Heb ook meteen zo'n Angelsound gekocht. Bij Vos maar E32.50 (plus E5.75 verzendkosten). http://www.voshealthshop.nl/N_frame.htm ... t_122.html Klinkt super!
Ik mag trouwens vrijdag al weer naar de gyn en met een beetje mazzel krijg ik dan weer een echo! Dat is wel heel lekker. En dit keer kan mijn man ook mee! Na zo'n extra drukke week is dat wel een mooie beloning. Heb m'n bannner aangepast! Naar wie moest ik ook al weer een pb sturen om iets in de lijst te veranderen? Mijn uitgerekende datum is verschoven van 9 naar 11 mei.
meiden met een goede echo gefeliciteerd! ik lees dat ik meiden heb aangestoken met de angelsound! me vriend heeft het vanmiddag ook gehoord en zegt ook duidelijk dat het anders klinkt dan mijn eigen hart. hij werd een klein beetje emo en dat is ie niet snel. ik merk aan hem dat hij nog nerveuse is dan mij voor maandag.
jeetje, weer 3 meiden waarbij het mis is gegaan, ik vind dit percentage echt steeds bizarrer worden jeetje, dames, heeeel veel sterkte vind het zo sneu voor jullie!
hey meiden, balen zeg, dat het mis is gegaan bij jullie! Ik denk aan jullie... *knuf* Hier gaat alles nog goed gelukkig. Voel me op zich wel goed. Eten gaat moeizaam.. vind alles stinken! en smaakloos.... maar goed. De misselijkheid is gelukkig een stuk minder! Ben net weer aan het werk na vakantie, dus dat komt goed uit. Wil het op het werk nog niet vertellen.. Volgend weekend eerst ouders en schoonouders en broers. Dan de beste vrienden... dan de sportgenoten en dan een keer het werk! Hebben jullie het allemaal al verteld? Op welke manier? Wij hebben t-shirtjes laten maken voor onze nichtjes en neefje met : ik word grote neef/nicht! Die doen we ze dan stiekem aan... spannend! Mijn moeder krijgt een pakket met allerlei babyspullen erin (ze is jarig!) en mijn schoonouders laten we de vakantiefoto's zien waar een foto van de test en de echo inzitten! Ben zo benieuwd naar hun reacties! x Manon
Hoi mei mama's, Wat k#t nieuws weer zeg sterkte allemaal ik leef met jullie mee. Ik had vandaag mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog. Alles is goed met mij en Pucca een hele opluchting na al die berichten op het forum. Ik heb ook een echo gehad en volgens het meten ervan klopt het dat ik 9 weken en 3 dagen ben dus Pucca komt op 9 mei. Het hartje klopte dat zag je heel goed op de echo verder ben ik vergeten een foto van de echo te vragen. Stom he, maar ja we waren zo onder de indruk van de echo het zijn dat we het zijn vergeten. Maar op 27 oktober krijg ik de 12 weken echo en dan ga ik het niet vergeten hoop ik. Mijn geheugen laat me de laatste tijd een beetje in de steek, erg lastig. Willen jullie mijn afspraak ook weer in de lijst zetten op 27 oktober 11.40 uur bij de gynaecloog + echo. Ik kijk er nu al naar uit.