hallo allen, als het goed is ben ik 29 mei uitgerekend, ik ben nu bijna 7 weken, ik moet 23 oktboer voor een eerste echo, dus ben benieuwd liefs
Hoi dames, Niet veel tijd gehad om te reageren de afgelopen dagen, wel alles gelezen. Wat een rotnieuws lees ik, getsie. Heel veel sterkte, lijkt me zo vreselijk! Jullie maken mee waar we allemaal zo bang voor zijn. Ik hoop zo dat jullie snel weer zwanger mogen zijn! Nieuwe meimama's: van harte! Verder wordt ik hier steeds zenuwachtiger voor de echo van volgende week! Door alle verhalen die je hier hoort, wordt je toch onzeker. Hoop zo dat het goed zit. En ook nog leuk nieuws... We hebben een huis gekocht! In december is de overdracht al, dus dan kunnen we direct beginnen aan de babykamer! Nu alleen nog hopen dat we de hypotheek rond kunnen krijgen, met de financiele crisis.. Maar zal wel loslopen. Hoe is het verder met iedereen?
He bah! Lees net dat er weer een paar meiden waren bij wie het mis was. Heel veel sterkte! Vandaag de verloskundige gebeld voor een eerste afpraak. Op 28 oktober mag ik voor het eerst. Ik ben dan 10 weken. Het zal een kort gesprek worden, want over erfelijke ziektes ed hebben we al besproken bij mijn zoontje. Dan 2 weken daarna op 11 november, dus met 12 weken precies heb ik de 12 weken echo. Ben benieuwd of ik hem inwendig of uitwendig krijg. Vorige keer met 11 weken was inwendig. We zullen zien. Nog 5 weken wachten. Pfffffff.... wel lang hoor! Zeker nu ik zoveel meiden hoor bij wie het niet goed was. Nog zo lang onzekerheid...... Aanstaande donderdag komt er ook iemand langs van moeders voor moeders. Vorige zwangerschap niet meegedaan, maar ik vind het wel heel goed werk wat ze doen, dus nu doe ik wel mee. Hebben jullie alle dozen al aangevraagd? Zodra ik een echo heb gehad ga ik dat ook weer doen. Vond vorige keer eigenlijk alleen de blije doos van de prenatal leuk, maar ga toch ook die van het kruidvat en van de etos ook weer aanvragen.
Hey meiden, Even een ego berichtje, maar kan dringend wat duimpjes gebruiken. Sinds vanmiddag heb ik wat bloedverlies, dus we zitten zwaar in de stress. Morgen ga ik naar de triage op het zh, hopelijk krijg ik meteen een echo. Ik weet niet hoelaat ik morgen wat kan melden, mijn schoonmoeder wordt morgen ook nog eens geopereerd aan uitzaaingen van borstkanker.dus het zal me wel het dagje worden.
Iedereen die slecht bericht heeft gekregen veel sterkte. Mamasan, ik hoop dat je morgen zo snel mogelijk een echo krijgt. Sterkte en ook met je schoonmoeder. Morgen heb ik dus om 15.15 intake bij de verloskundige. Verslag doe ik morgenavond wel. Liefs van JoMi
Oh nee mamasan, duimen draaien hier voor je. Hoop echt dat het niks is. Heel veel sterkte morgen, ook voor je schoonmoeder, want dat is ook erg spannend. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis Lana! Leuk om in een nieuw huis een nieuwe babykamer in te kunnen richten. Fijn Mushu dat je echo goed was. Lekker van genieten. Rainbow, ik heb nog niks aangevraagd, maar bij een goede 12 weken echo ga ik eens kijken! Volgens mij vond ik de vorige keer ook alleen die van de Prenatal leuk.. Verder welkom aan de nieuwe meimama's.
Heeeeee Lintje we zijn weer in dezelfde maand uitgerekend wat leuk! Majkuh, succes bij de internist. maar houd er rekening mee dat sommige onderzoeken naar bv je darmen niet kunnen, ivm zwaar laxerende middelen + slangen in je slokdarm of darmen wat nu niet mag! Ook intolerantie testen zal niet kunnen want dan moet je lang nuchter zijn en niet eten is nu een dikke NO NO. Succes hoop dat je een bacterie hebt dan hoef je niet verder te zoeken. Knuf, he bah sterkte meid met die moeilijke beslissing. Linnie123, veel succes voor de volgende ronde, jammer dat het ook voor jullie niet zo gelopen is als gewenst. Mamasan mijn duimen draaien voor jullie hoor! Maar bloedverlies hoeft niet meteen het ergste te betekenen hé ! Houd de moed er in meid!
@Rainbow: wat is het verschil tussen een inwendige en uitwendige echo? Lijkt mij niks zo'n inwendige!
Hoi meiden, Nog een keer bedankt voor al jullie lieve reacties. Gisteravond is het gaan doorzetten en heb ik het vruchtzakje met vruchtje verloren. Vandaag ook nog wat weefsel verloren. Bloeden is nu een stuk minder en krampen zijn weg. Ben erg blij dat het vanzelf gekomen is. Heb gister nog even flink gehuild, maar voel me nu een stuk beter. Ik hoop het snel een plekje te kunnen geven en dat we er weer snel voor kunnen gaan. Liefs, Patries
Wat erg om te lezen dat het weer bij een aantal meiden mis is gegaan. Ik lees met jullie mee.. Dit maakt mijn twijfel nog groter en heb besloten om zo meteen de VK te bellen. kijken of ik de echo eerder kan krijgen.. Zulke berichten doen echt niet goed..
Voor alle meiden met slecht nieuws heel veel sterkte ... Heb gisteren zelf een echo gehad en alles was goed, hartje klopte mooi en het beebje was erg beweegelijk. Over 2 weekjes mag ik weer voor een echo,en word gelijk de nekplooi gemeten. Kan haast niet wachten zo graag wil ik dat kleine wondertje weer zien
Niet te geloven hebben ze gewoon geen plek in het ZH.. Ohh wat baal ik en voel ik me kut.. Krijg je ook nog zo'n dom antwoord van als het mis is of gaat kun je er toch niks aan veranderen.. DUHH.. Dat snap ik toch zelf ook wel.. Nu gewoon nog een week geduld.. Heb 16 okt. mijn termijn echo
ik snap je wel, maar je druk maken is dus niet goed, en zie het zo, volg.week zie je veel meer dan nu bij de echo.. ik kon ook niet wachten maar het was het wachten toch waard..smile!
Hoi hoi, Hier nog even een kort berichtje van mij..maar voor ik daarmee begin, @iedereen met + echo: gefeliciteerd, leuk hoor! @ iedereen waarbij het is misgegaan: Sorry! Echt kl*te voor jullie! Sterkte! Hier inmiddels een afspraak bij de gyn, morgen om 9.45uur. Heb geen idee wat ik moet verwachten en vind het dan ook erg spannend. Maar goed, het zal vast goedkomen en hopelijk kunnen we dan weer verder en het opnieuw gaan proberen. Lieve meiden, tot spreeks!
Hey allen, Allereerst een dikke knuff voor diegene bij wie het niet zo heeft mogen zijn.... Wat vind ik dat erg voor jullie! Diegene die een mooi echo hebben gehad, gefeliciteerd! Ik hoop zo dat ik jullie over 1,5 week mag volgen. Ik probeer me maar rustig te houden en ervan uit te gaan dat het wel goed komt. Verder ben ik sinds een paar dagen erg moe. De misselijkheid is iets beter vol te houden omdat het meer met vlagen is. En daarbij helpt het me om appels en mandarijnen te eten (heeeeeeeel veeeeeeeeeel). Is een soort van nieuwe verslaving
@ alle meiden met slecht nieuws, heel veel sterkte.. @ MamaSan ik hoop dat de echo vandaag goed is! Ik heb straks mijn intake bij de vk om 13.00 uur, ben benieuwd of ze gaat proberen of ze het hartje kan horen. Verder nog steeds heel erg moe, dus doe nog steeds heel rustig aan
Hannah, wat fijn dat het bij jou wel allemaal goed was! En Patries, ondanks dat het erg rot is, is het volgens mij wel fijn dat het er zelf allemaal uit komt. Bij mij helaas nog geen bloed te zien. Ik ben ook bang dat dat niet uit zichzelf komt en dat ik volgende week weer naar het ziekenhuis moet.