Ik moet me idd niet zo druk maken.. Thanks zal mijn best echt doen.. Voel me verder wel erg fit vandaag? Ben ter afleiding maar de badkamer aan het poetsen,was echt nodig.. Vanavond aan het werk dus afleiding genoeg..
Afspraken voor vandaag: * 8 oktober Shannah, 1ste echo Stillewens, intake vk Sab85, intake vk, 14:00 uur Draadje, intake vk, 13:00 uur JoMi, afspraak vk De lijst komt er zo achteraan hoor! En ik reageer zo nog ff op iedereen persoonlijk....
Zo meiden, was ik weer! Allereerst @ patries81, knuf en linnie123: Heeeel erg veel dikke knuffels voor jullies! sterkte gewenst! Oke, nu de rest: @ nieuwe mama's: welkom! @ sylvia: lijkt me zo leuk om nu al elke keer het hartje te kunnen horen! achja, heb hier een hele lieve schoonmoeder.. maar kan me voorstellen dat je haar wel ff achter het behang wil plakken... @ maykuh: nog gefeliciteerd met je dochtertje! heeft ze een leuke dag gehad? @ skye: wat een chagerijn van een VK zeg! Ook niet leuk! Dikke knuff! hopenlijk heeft ze de volgende keer een betere bui! @ vrouw1984: super dat je het hartje zo goed hebt kunnen horen! wouw! @ meimama: dikke knuff, het is vast allemaal goed! Laat je het nog wel ff weten? @ hannahw: wouw! super he, zo'n echo! ik zou idd ook zeer weer willen! @ bianca84: toch wel fijn he, dat je het hebt kunnen vertellen? tenminste, vond ik wel! luchte wel op! jammer dat je zoveel moet werken! maar gaat ook wel weer goedkomen, toch!? @ manon77: heel erg veel plezier met het vertellen! Wij hadden taart gemaakt met daarop de tekst: jullie worden opa en oma! hihi.. was zo lachen! @ Mushu: zo dom was ik ook hoor! was ook helemaal vergeten om een foto te vragen... haha.. gelukkig ben ik niet de enige haha.. @ lana81: gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis! super he?! @ mamasan: dikke knuff voor jou en je schoonmoeder! succes! laat je ff weten hoe alles gegaan is? zoo.. da was wel weer lang genoeg he?! haha.. ik heb mijn best gedaan!
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben geef dan even een PB aan Sim80 of Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag nog op staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 1 mei * Sylvia ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Trude 2 mei * Amy25 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Spiffy * lievebeesje ~5ste kindje~bv~ bv ~bv~ bv~pzh~ tb~ tb~ pzh 3 mei * shannah ~ 3de kindje ~ BV ~ TB 4 mei * kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ PBV ~ FV * Hannahw ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB * Miracle81 ~ 1ste kindje * Angelique83 ~ 1ste kindje * Brigitte 22 ~ 2de kindje 5 mei * webmiertje 6 mei * Malka ~ 1e kindje ~ TB ~ BV * Meimama ~ 3de kindje 7 mei * Ylona25 * Marloes22 ~ 2de kindje 8 mei * Lana81 ~ 1ste kindje ~ BV * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Nano73 ~ 1ste kindje * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Sappie ~ 2de kindje * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV 10 mei * Yinte * Chantal87 ~ 2de kindje * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Sarahmei09 ~ 1ste kindje 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Skye ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ ~ BV 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Grummelke ~ 2de kindje ~ TB ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV * Sannie306 * Ellen1982 * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ FV 15 mei * Dafje ~ 2de kindje * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~ PZH * Nina30 ~ 1ste kindje * Gaby83 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 16 mei * Vrouw1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV 17 mei * Dylan07 ~ 2de kindje (?) * Tji ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Lothlorien ~ 2de kindje * Evitaaa1983 ~ 1ste kindje 18 mei * San * JoMii 19 mei * Natassie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV 20 mei * Ilse1973 * Karien ~ 1ste kindje 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje * Annerie ~ 1ste kindje * Lindsey1981 * Mamaspooky * Hester ~ 1ste kindje 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 23 mei * Aros ~ 2e kindje ~ TB ~ BV *Anci 24 mei * Evy77 ~ 1ste kindje * Bjentsje ~ 2e kindje * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB * mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV 25 mei * Jinky ~ 1ste kindje * Jinx ~ 2de kindje * Roos2008 * Butterfly23 ~ 1ste kindje * Dancevalley 26 mei * Whisper ~ 2de kindje * Jannn ~ 1ste kindje * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV 27 mei * Mamasan ~ 2de kindje * MissQ ~ 2de kindje ~ BV 29 mei * Roozje ~ 1ste kindje 30 mei * Christie ~ 4de kindje * Dieseltje2 ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV * joanita 31 mei * Roosje75 ~ 1ste kindje 1juni * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV Afspraken * 8 oktober Shannah, 1ste echo Stillewens, intake vk Sab85, intake vk, 14:00 uur Draadje, intake vk, 13:00 uur JoMi, afspraak vk * 9 oktober Marooz, afspraak gyn, 9:30 uur Aros, 1e afspraak huisarts, 9:00 uur Benzoblij, echo Gyn Manon77, 1ste echo JoMi, termijn echo * 10 oktober Bianca, 1ste afspraak gyn, 8:30 uur (10wkn) Gaby83, echo Nt meting, 15:00 uur * 13 oktober Malka, 1 ste echo, 9:00 uur (10,5 wkn) Sim80, 3de echo, 15:00 uur (11,5 wkn) Vrouw1984, 1ste echo Mamasan, 1e afspraak + echo gyn, 8:50 uur Sab85, 1e echo, 14:20 uur (9,4 wk) Lana81, 1e echo, 10:15 uur * 14 oktober Ilse1973, intake vk Karien, 1ste afspraak vk Rian, 2de echo vk, 17.10 uur Marloes22, 2de termijnecho 13.15 uur * 15 oktober Tji, 1ste afspraak vk Annerie, 1ste afspraak vk (9 wkn) Dieseltje2, 1e echo * 16 oktober Sylvia, afspraak vk, 18:30 uur Daggie, 1ste echo * 17 oktober Sarahmei09, echo Kippie75, 2de echo (12 wkn) Evy77, 2de echo 14.30 * 20 oktober Ilse1973, termijn echo Missq, 1ste afspraak vk Houmar, 1ste echo * 21 oktober Sylvia, nekplooimeting * 22 oktober Stillewens, termijn echo vk pixie, intake vk Hester, afspraak vk * 23 oktober Dolgelukkig, 1ste echo, 8:45 uur (11,5 wkn) Sappie, 1ste echo (11,5 wkn) Roozje, 1ste echo Roos75, 2de echo Joaninta, 1ste echo * 24 oktober Draadje, 2e echo, 11.00 uur (11,6 wkn) * 27 oktober Bjentsje, 1ste echo Brigitte, echo, NT- Meting Marloes22, nekplooimeting 11:30 uur Mushu, Gyn + echo, 11:40 uur * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk, 09:00 uur Tji, echo, 09:00 uur Evy77, afspraak gynea, 13:30 uur (2e echo) Kippie75, controle vk Rainbow78, intake vk * 29 oktober Hester, 1ste echo Marloes22, afspraak vk * 30 oktober Remmar, 2e controle vk (14,3wkn) Majkuh, 2de echo 11.00 uur * 31 oktober Manny, 2de echo vk * 3 November Natassie, 12 weken echo en afspraak vk * 4 November Daggie, afspraak vk Mamalieske, afspraak vk Joki, afspraak VK & 2e echo Jinky, afspraak vk * 7 November Manny, 2de afspraak vk 16.15 uur * 10 November Houmar, controle vk Lana81, controle vk, 9:00 uur * 11 November Rainbow78, 1ste echo Er zijn op dit moment 84 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123 PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling, FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding De aanpassingen zijn: @ knuf en linnie123: heb jullie van de lijst gehaald @ Bianca84: ik heb je verzet van 9 naar 11 mei @ Mushu: ik heb je afspraak erin gezet @ joanita: je staat er tussen hoor! @ Rainbow78: je afspraken staan er ook tussen
Applause voor Remmar! Jeetje dat je op iedereen regaeerd wat goed van je zeg! Ik heb alles gelezen, en dus ook dat er weer twee mk's bij zijn... het lijstje wordt nu echt te lang.. patries ik ben blij voor je dat het toch vanzelf gegaan is, hoe moeilijk ook.. iedereen die vandaag afspraak heeft, succes! hier alles rustig, mag morgen weer naar frummeltje kijken, maar moet waarschijnlijk alleen naar deze afspraak... dat vind ik iets minder eigenlijk.. sim dank je wel! we doen ons best om m up tot date te houden, de dagboekdelen schrijft mijn huby.. leuk heh? hij werd vanochtend emo wakker, hij had van ons kind gedroomt! HOE LIEF! knuff voor jullie meiden
haha, ja vond het ook best goed van mezelf haha.. (geintje) wat schattig zeg, wat lief dat ie dat doet! En dat ie had gedroomd over jullie kindje! idd, erg leuk! Hoe ist verder met jou? hoe voel je je?
He Knuf en Linnie, ik weet helaas hoe het is... Sterkte dames! Doe maar lekker rustig aan! En Mamasan.. Wat spannend, zeg! Zenuwslopend zeker!? Ik hoop dat je goed nieuws hebt! Hier gister gecuretteerd. Zag er zooo tegenop! Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb! Echt waar. Ik was heel zenuwachtig, je weet toch niet echt wat je verwachten moet.. Gelukkig werd ik als 1e geholpen. Hele aardige verpleegsters en verpleger. Stelden zich allemaal voor en probeerden me gerust te stellen. Viel snel in slaap en voor ik het wist, was ik weer wakker. Stelde niets voor eigenlijk. Mn vriend mocht op de uitslaapkamer al bij me. Uurtje later werd ik naar de afdeling gebracht. Daar ook weer een hele lieve zuster. Werd echt verzorgd! Heel fijn... Halverwege de middag was ik weer thuis. En ik was opgelucht.. Heb het achter de rug.. Het lichamelijke dan, zal heus nog wel emotionele momenten hebben. Maar ik heb niet meer die spanning van: waarom voel ik me nog zo zwanger, wanneer komt het spontaan, het tegenop zien van de operatie.. Dat heb ik gehad! Nu deze week nog lekker rustig aan doen......
ja hier gaat het goed hoor remmar, gister begrafenis van oma gehad, was heel emotioneel,ook omdat ik zelf en beetje groeibuikpijn had, en me dus niet heel lekker voelde, ook kreeg ik vn meerdere mensen de vraag of ik zwanger was... (ik kan het echt niet meer verbergen!) Dat is alleen dan zo dubbel! Kan niet wachten tot ik frummel weer even mag zien morgen.. Lief van mijn hubby heh?... hij lijkt heel stoer, grote kale brede vent, maar oh wat is ie soms zacht en lief! en jij? hoe voel jij je? en ik was mamasan even vergeten! hoe gaat het met je? ik duim dat alles goed is... akelig en slopend...
Hallo allemaal Ik lees nu ook al een tijdje mee, nu ik bijna drie maand ben wordt het toch al wat zekerder, dus ben nu ook heel blij om aan te kondigen dat ik 2 mei uitgerekend ben van ons eerste kindje. Ik heb 2 weken terug mijn eerste echo gehad, alles was goed, we hebben ook het hartje zien kloppen. Het was voor mij een enorme geruststelling die echo! Heb de echo in mijn album geplaatst Als ik zo terug lees (heb niet alles gelezen! 200 pagina's! ) kom ik zoveel herkenbare dingen tegen! En ja ook ik loop alweer 2 weken met zwangerschapsbroeken aan rond kan het ook echt niet meer verbergen, nu heb ik van mezelf ook al een behoorlijke buik maar het toont al snel, merk dat mijn truien nu ook al redelijk tonen. Ik heb soms het gevoel dat ik wel voor 5 maanden zwanger door kan gaan! Ik ben nog niet aangekomen, maar schommel wel in mijn gewicht, dan ben ik weer 2 kilo lichter en dan zijn ze er weer bij. Maar goed! nog maar 1 keer overgegeven zo ver, wel veel misselijk en helaas heel veel duizelig en licht in het hoofd. Mijn bloeddruk is normaal 120 om 85, die is nu 103 om 64. Dat is nogal een verschil, maar ach, mag in elk geval dropjes eten naar hartelust! Ik schrok wel van de hoeveelheid miskramen die ik hierin kon terugvinden. Ik wil die dames dan ook erg veel sterkte toewensen, het lijkt me ontzettend zwaar
hihi, mijn bloeddruk was 105 over 45 , dat ik nog sta.... vandaag een nieuwe garderobe aangeschaft, leggings hele leuk met jurkjes en lange tunieken, echt zo gaaf, ik ps mijn oude kleren nog wel, maar echt lekker zit het niet meer. alina, fijn dat je je beter voelt meis, de rest van de dames, sorry, moet nu koken
whauw! was al zo bang voor je dat het weer mis was hadden jullie mooie hartactiviteit? gefeliciteerd ben blij voor jullie
Zo nu ff een uitgebreider verslag. Had vanochtend gebeld, want ik wilde iet het risico nemen om heel lang te wachten met onze smurf erbij. Ik moest meteen komen en de gyn zou tijd voor me vrij maken. Ik kwam binnen en mocht meteen mee met de gyn. We hebben nog even kort alles doorgesproken en toen de echo. Heb nog nooit zo staan shaken van angst.bizar gewoon. Friemel was heel snel gevonden en we zagen meteen een heel mooi knipperlichtje. Ook mijn bm zag er perfect uit,rustig en geen spoor van bloed. wel kwam uit de meting dat ik iets korter ben, maar zei de gyn het valt netjes binnen de marges en je meet makkelijk 1mm verkeerd. Dus we houden het nu voorlopig nog op 7w. Maandag weer echo, maar ik moest van de gyn maar eens op mijn roze wolk gaan klimmen. De kans dat het misgaat is nu heel klein. zoonlief en ik hebben het heerlijk gevierd bij de mac en dat al om 11 uur vanavond ga ik ff terug lezen en reageren, ga als een haas koken, straks kan ik mijn positiebroeken gaan halen. Tnxxx voor alle duimpjes!
mamasan, wat een geweldig nieuws, super! nu lekker genieten! hier vanmiddag de intake gehad, niets bijzonders, wist alles nog wel want zolang is het niet geleden wel even bloeddruk gemeten, en bloed laten prikken voor de standaard onderzoekjes. helaas geen hartje geluisterd, doen ze hier niet voor de 12 weken dus zal echt tot maandag moeten wachten voor de echo, maar ik ben superzenuwachtig, ik had gisteren met mijn domme kop een test gedaan, die ik over had. want ik was opeens niet meer misselijk dus ik dacht misschien kan die test me gerust stellen. De streep was een stuk lichter dan de controlestreep dus nu ben ik alleen maar meer ongerust. vandaag wel weer heel misselijk, dus ik snap er niets meer van. zenuwslopend
Gefeliciteerd mamasan. Ik ben om 15.15 voor een intake gesprek geweest bij de verloskundige. Ik vond het een fijn gesprek en heb mijn vragen wel kunnen stellen. Heel veel folders mee gekregen en ook formulier voor bloedprikken (op B12 word ik ook even gecontroleerd, is even afwachten wat uitslag daarvan is en of ik dan meer moet spuiten). Nu is alleen de vraag of ik bij de verloskundige kan blijven. Namelijk mijn bloeddruk was alweer 131/90. Dus dat is bij hun echt op de grens. Omdat ik morgen toch voor termijnecho naar zkh moet, overleggen met gynaecoloog of bij haar of bij verloskundige moet blijven. In ieder geval heb ik op woensdag 5-11 om 17.00 de volgende afspraak bij de verloskundige. Deze afspraak heeft ze ivm hoge bloeddruk vervroegd met 2 weken. Normaal vervolgafspraak over 6 weken en nu met 4. Dus is morgen en anders 5-11 even afwachten waar ik onder controle moet blijven. De verloskundige zou in ieder geval met haar collega's overleggen. Liefs JoMi