Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Wat is me kind mooooooooiiiiiii!

Hahaha ja alles was goed, hij groeit goed, en was druk! Alle ledematen druk aan het bewegen, draaien, schoppen hahaha boksen!

Ik heb genoten van de echo vandaag, zal straks natuurlijk weer een foto plaatsen, want die is geweldig, je ziet echt een neus, mond, buik, armen, benen... en een.... piepie in aanleg! hahah tenminste mijn collega denkt dat het een jongetje wordt!

Nu hoor ik jullie allemaal denken, hoe kan dat nu al te zien zijn! Nou wat je nu kan zien is de geslachtsknop, en als deze in een bepaalde stand tenopzichte van de buik staat (vierkant) dan zou het een jongetje worden.. haha mijn collega is er heel goed in, maar we gaan over twee weken weer even kijken, dan ziet ze het allemaal net wat beter!

meiden sorry dat ik euforisch ben, maar de meeste enge periode zit er hier wel op eigenlijk... dus ben op mijn roze wolk geklommen en kom er even niet meer af :)

2. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

ik heb de echo gehad! Alles is goed. Hij/zij is 1.9 cm groot en het hartje klopt! Zo mooi! Werd er helemaal emo van! Ook hubbie had tranen in zijn ogen. Hij ziet het nu echt.... zo lief!
    Ik ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger. Ben dus op 19 mei uitgerekend.. wat ik al dacht! VK dacht dat ik een week verder was!

Zo blij! :D
    Hoe is het met jullie?
    Wel veel nare berichten de laatste tijd.. veel sterkte!
    Maar gelukkig ook goeie berichten!.. gefeliciteerd meiden! Geniet ervan!

x Manon

3. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    wat goed al die mooie echoos! en welkom antmon , dacht al even dat ik de oudste mama was :p

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Manon & marooz: gefeliciteerd met jullie mooie echo's!
    Gelukkig ook nog goed nieuws tussen de verdrietige berichten door!

5. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames!

@ the dames met een goeie echo! proficiat! geniet ervan!

@ the dames waarmee het niet zo goed is gegaan, sterkte voor jullie gewenst!

Hier gaat op zich goed.. voel niet dat ik zwanger ben.. tot dat ik naar me buik kijk! echt erg!

6. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    Hoi Naamgenote :D
    gefeliciteerd, ben blij voor je
    het leuke is dat ik ook 1.9 cm had en 8 weken en 3 dagen! leuk hoor
    groetjes Manon

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ben ik ook weer even op mijn mammadag... pff ben er moe; helemaal na een dag werken

ik had ook een frummeltje op de echo van 1,9 cm en dus ook 8 weken en 3 dagen( jeetje die echo is alweer 2 weken geleden)

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hmmm, ik was 8 weken en 2 dagen en maar 1,5 cm :( nu iedereen zijn beebje groter is begin ik me echt zorgen te maken :(

9. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Meiden alsjebliefd geen grotes gaan vergelijken! Majkuh er is echt niets mis met je beeb! Ik ben zelf 2 dagen minder ver zwanger dan ik dacht, en mijn beeb was dus ook kleiner eerst, maar de meting die ze doen, die geeft in het echoapparaat aan hoeveel weken en dagen je bent! Plus je beeb groeit wel 0,2mm per dag!

Niet onzeker worden, het zit allemaal wel goed meis!

10. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    daarbij meet je heel makkelijk een mm verkeerd hoor! vandaag had de gyn 4,1 sm gemeten vn kont tot kop, en mijn collega 4,4, scheelde 2 dagen! Maar dat is helemaal niets om je druk om te maken. :-D weer wat gerust?

11. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Marooz, wat fijn dat je echo weer goed was zeg.
    hihi wat grappig dat ze zegt dat het een jongetje is. Wat denk je zelf. Wil je het trouwens ook wel weten. Ik weet het nog niet.

Manon, ook super dat jouw echo goed was.

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    wat lief van je marooz, zit her met tranen in mijn ogen.

Weet je, gisteren heb ik wat bloed verloren, niet veel, 2 drupjes, dus vermoed dat er een vaatje geknapt is, maar met wat ik net las was het even teveel.

Gelukkig dinsdag weer een echo, om de termijn vas te stllen, hoop zo dat alles ok is!

ben trouwens heel benieuw naar je echo marooz!

manon ook gefeli met je goede echo!

atmon welkom!

marloes, wat een muts die doktersassistente, maar ja, dan maar naar ze toe als t niet naders kan.

by the way, raar vraagje, maarre, ik vind het klaarkomen zo'n raar gevoel tegenwoordig *bloos* he kost me veel mer moeite, voorheen kwam ik makkelijk tussen de 5 en 10 keer, mar nu ben ik blij als ik 3 haal hahah, net dat dat hoeft, maar het is zo anders en voelt ook zo anders, tsja, kweet niet......

daggie: mijn buik word ook zo dik, heb gisteren nieuwe kleren gekocht want je kan er echt net meer omheen,ik ben zwanger!

13. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Sim; ja ik wil het wel weten hoor! En daarbij zie ik het zelf ook wel op een echo.. dus is voor mij moeilijk om er dan niet naar te kijken. Ik heb altijd gezegd ik krijg een jongen, dus wat dat betreft klopt het in mijn oren wel! hahah we wachten af!

Majkuh; och meis kan me voorstellen dat je schrikt hoor, maar dat zal vast en zeker een vaatje geweest zijn, heb ik ook gehad, toen hadden mijn man en ik gevreeen, maar toch schrik je even. Ik stel je graag gerust hoor, het is ook allemaal zo spannend. Soms lijk ik het allemaal goed te weten, maar ik moest vanmorgen alleen naar de gyn, en stond te janken toen mijn man naar zijn werk ging... :) dus zo zeker ben ik ook niet altijd hoor ;)

en dat klaarkomen vind ik momenteel niet het prettigste gevoel nee, mijn baarmoeder trekt dan samen en dat doet gewoon zeer in mijn buik, ook ik kom wat moeilijker hahah dus heel herkenbaar!

14. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Hi,

@Doobie, gewoon lekker mee blijven kletsen hoor (zolang je je er zelf goed bij voelt natuurlijk)! Ik kan ook niet altijd reageren, mn door mijn werk, maar heb je berichtje gelezen en wil je ook heel veel succes wensen morgen!

en zie dat er weer een paar nieuwe mama's zijn! Gefeliciteerd en welkom!

Ik geloof niet dat ik nog vervelend nieuws heb gemist, maar zo ja: meiden heel veel sterkte, woorden schieten te kort. Voor degenen bij wie het al eerder is misgegaan, maar nog wel wat laten horen hoe het met ze gaat: Super! Iedereen hier leeft nog steeds met jullie mee. We hopen snel goed nieuws te horen!

@Majkuh, maak je aub niet te druk, al geloof ik best dat dat niet makkelijk is in jouw situatie! Maar teveel stress is ook echt niet gezond voor je kindje, dus ook echt aan je eigen gezondheid blijven denken! Komt vast allemaal goed, goede hoop houden!

@dames met een goede echo gefeliciteerd!

Voor de rest is er niet veel blijven hangen... Sorry.
    Had altijd een heel goed geheugen, had bijvoorbeeld nooit een agenda nodig om afspraken te onthouden... Maar nu ben ik ineens zo vergeetachtig! Kom ook heel slecht uit mijn woorden enzo.. Kan mijn lol nog op als dat de komende maanden zo door gaat haha!

O ja, mijlpaal vandaag! 10 weken! Heb een kwart van de zwangerschap er al opzitten! Heel raar idee...

Hoe is het hier verder met de dames?

15. mamasan

mamasan Fanatiek lid

hey meiden,

Iedereen met een goed echo FELI!

Nieuwe mama's welkom

@marloes, rare arts heb jij, er zijn er maar zat die thuis spuiten en de apotheek geeft de naalden zo mee hoor.

@majkuh, maak je niet te druk.
    Ons beebje mat ook wat kleiner, de gyn zelf zei al dat 1mm zo verkeerd gemeten was.
    En bloed hoeft niet ernstig te zijn.
    Ik had tenslotte een prachtig kloppend hartje.
    snap je zorgen wel, ik verlies nog steeds wat bloed en zal heel blij zijn als ik friemel maandag weer zie.
    Het zal een opluchting zijn om te zien dat hij weer gegroeid is en het hartje nog steeds mooi knipperd.
    dus hou je nog even een paar dagn taai meid.

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jullie zijn lief! *knuffel*

17. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ik heb kleine frummel in mijn album geplaatst!

Ikke trots...

18. mamasan

mamasan Fanatiek lid

*smelt* wat een prachtig plaatje...
    Ik wil ook weer!

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wauw, wat mooi! Volgende week ben ik aan de beurt, kan haast niet wachten!

20. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    heb ook een foto in mijn album gezet van mijn buik!

Deel Deze Pagina