Zo hee, da's al een aardig buikkie! Ik ben 2 weken korter zwanger, maar je ziet het nog niet hoor (met kleren aan). Leuke broek trouwens, zoek ook nog een spijkerbroek met zo'n band, waar heb je die gekocht?
Dank meiden, ik zit echt op een roze wolk hahah daggie jij groeit ook al lekker hoor! haha... ik moet echt zo nodig shoppen, zal eens even gaan kijken bij h&m... :-D
Hallo allemaal, Vandaag heb ik termijnecho gehad in ziekenhuis. Met onze kleine gaat het hartstikke goed. Hartje zien kloppen. Was geweldig om te zien. Onze kleine was vanochtend 16 mm, dus gyn. houdt het op 20 mei ipv 18 mei. Dus daar ga ik ook maar vanuit. Ze zag op de echo ook een vleesboompje zitten, maar was volgens haar niet ernstig. Ook bloeddruk is weer op gemeten en dat was 134/86, dus volgens de gynaecoloog is het geen probleem dat ik bij de verloskundige blijf. Maar dan moet het natuurlijk niet verder omhoog gaan. Over 4 weken alweer naar verloskundige ivm de bloeddruk, anders zou het over 6 weken zijn. Voor iedereen die een goede echo heeft gehad, hartelijk gefeliciteerd. Voor die het nodig hebben, veel sterkte. Liefs JoMi
ik heb het vandaag op mijn werk verteld en iedereen reageerde heel positief ze hadden het al verwacht omdat ik gestopt ben met roken een paar weekjes geleden.
Ook ik heb vandaag de eerste echo gehad en alles is perfect! Hartje zien kloppen en baby groeit precies op schema, 8 weken. Over ruim 2 weken hebben we weer een echo omdat ik dan toch in het z'huis moet zijn om bloed te prikken voor de combinatietest. Kan haast niet wachten, het is zo'n mooi gezicht Alle dames die ook een mooie echo hadden, proficiat! En voor de dames bij wie het helaas niet zo mocht zijn, ik leef met jullie mee, sterkte!
Wat fijn allemaal goede echo's vandaag, gefeliciteerd! @Marooz wat een mooie foto al van je kleine, is dit een uitwendige of nog steeds een inwendige echo?
Ik zie dat m'n datum aagepast is: super remmar Zie hier mooie echo's. Marooz: jouw echo is echt veel duidelijker dan die van mij. Daar kun je bijna niets zien (8wk 4dgn). Vandaag lange, maar goede dag gehad. Heb t nu ook maar aan de andere collega's "(die niet mee op cursus waren) verteld en iedereen vind t zo leuk. Kreeg ook complimenten over mijn aanpak van mijn mentorklas waar nogal wat mee aan de hand is. 18.00 thuis....pffff.... Gelukkig morgen naar de gyn. Hopelijk morgen nog een echo!
Ik lees nog meer prachtige en goede echo's, dit hadden we wel eventjes nodig met zijn allen heh meiden? Draadje; dit was een uitwendige echo en ik had niet eens een volle blaas. Vorige week met bijna 10 wkn ook al een uitwendige en alles was goed te zien :-D Bianca; ik ben nu 11 weken, dan zie je al heel veel, die van vorige week ook al hoor! Sommige mensen zijn beter te echoën dan anderen helaas.... Terwijl ik best aan de stevige kant ben! Hoop dat je morgen mooie echo hebt!
Super allemaal goede echo's! Feli meiden, dit goede nieuws konden we allemaal wel gebruiken. Hier heeft hubs zowaar een emo uitbarsting gehad. Hij was bij thuiskomst al sjago en toen we op ziekenbezoek gingen bij schoonmoeders heeeel stil. Dacht eerst dat de spanning van de operatie van mijn schoonmoeder er nu uitkwam, zit hij dus in de stress om beebje. Hij is bang dat het misgaat omdat ik nog steeds bloedverlies heb, maar hij wil het ook zo graag vertellen aan schoonmoeders. Gewoon eens goed nieuws brengen. Ik heb nu afgesproken met hem dat als de volgende echo (maandag) goed is we het goede nieuws gaan brengen. Wat manlief betreft kan het dus niet snel genoeg maandag zijn zodat hij met zijn eigen ogen friemel kan zien. Tis wel schattig hoor, manlief die mee zwangert
lief he ook mannen hebben gevoelens ookal laten ze dat niet altijd zien. succes ik hoop voor je dat alles heel goed blijft verlopen en dat het bruinverlies snel ophoud!
goedemorgen dames! zeg, ik vraag me zo eens af, ik heb ineens sinds ongeveer een week een stuk minder klachten, met name de misselijkheid is enorm afgenomen (gelukkig) toch vind ik het ergens oo een beeje eng,want stel dat het dan is zit. Heb vorige week vrijdag hele felle steken en krampen gehad na een dagje weg, dacht echt op dat moment van als dit doorzet zit het helemaal fout..... oh man, dinsdag duurt gewoon nog zo lang....zucht.....
@majkuh ik heb ook sinds de 9e week veel minder last van misselijkheid hoor, ik zou je er niet al teveel zorgen over maken en je gewoon verheugen op dinsdag want dan krijg je vast een supergezonde frummel te zien!
Het is toch ook zo dat je HCG op een gegeven moment afneemt? daardoor kan je je veel minder misselijk voelen. Het is raar, want ik ben elke keer hardstikke misselijk geweest, maar kon niet overgeven. Ik ben nu heel anders misselijk, en ik hoef maar iets te ruiken en ik begin al met overgeven. en dat terwijl manlief opgezocht had dat mijn HCG nu onderhand zou afnemen en het dus beter moest worden hahahaha, hij bedoelt het lief hoop alleen dat ik niet op mijn moeder lijk :S die had 9 maanden lang een run op het wc om over te geven.