Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

pff het is wat zeg bij jullie neemt alle misselijkheid af en daarom maken jullie je zorgen maar ik heb geen kwaal niks gehad! dus vraag mezelf wel eens af ben ik wel zwanger.
    nou maar afwachten tot maandag spannend hoor!
    vandaag ben ik er verder niet zometeen een bruiloft en dan een feest!
    dus lees morgen middag alles wel weer ff bij.

2. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    bij mij begon de misselijk pas met 8 weken had ook helemaal geen klachten maar weet niet of de misselijkheid komt door mn longontsteking of mn astma of door de zwangerschap sinds vorige week zijn mijn borsten ook pas gevoelig terwijl bij alle andere zwangerschappen ik juist door mn borsten wist dat ik zwanger was , vroeuwenlichaam zit maar raar in elkaar

3. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    @ Natjes; Gefeliciteerd,wat leuk dat ik je hier tegen kom..

@ Iedereen die een goeie echo heeft gehad ook feli.. Zie hier wel groen van jaloezie :oops:

Zelf heb ik momenteel weinig tot geen klachten.. Nou ja ben niet echt fit, opgezette keel.. Mijn beste vriendin zegt dat ik anders ben, afstandelijker.. Iemand die dat herkent?

4. Sarahmei 09

10 sep 2008
    30
    0
    0
    zelfstandig
    Dames, niet ongerust zijn over de klachten die afnemen.

ik heb dat ook.
    ik denk dat we nu al in een periode zitten waarbij
    de misselijkheidsklachten beginnen af te nemen: goed hé.

Nu kunnen we ons wat meer concentreren op onze groeiende buik.

groetjes

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    haha, gelukkig maar, want ik had namelijk gelezen dat in week 10 het hcg op zijn hoogst is en je dan dus doorgaans de meeste klachten hebt, maar ik lees dat ik niet de enie ben bij wie het afneemt.

Begrijp me niet verkeerd, ik klaag niet hoor! ben zo blij dat ik weer kan werken en me meestal wel lekker voel, kreeg echt een rothumeur van die misselijkheid en dat had echt zijn weerslag op mijn relatie en gezinsleven, niet leuk.
    mamasan, leuk trouwens dat je man zo meeleeft zeg, kan het me ook wel voorstellen hoor. Mijn vriendje kwam vannacht thuis van zijn werk en kwam bij me liggen en voor het eerst heeft hij echt mijn buikje vastghouden, vond het zo lief.

en toen ik de vk gisteren belde ivm dat bloedverlies was hij ook best even bezorgd, maar hij heeft vertrouwen dat alles ok is, het was maar 2 druppels en is allang weer over.

hoe is het trouwens met alle andere dames, erw aren er meerdere die vanaf week 6 spuugmisseijk waren, sylvia, heb je lang niet gesproken, ben je er nog? en zo waren er wel meer die ik de laatste tijd niet meer zie, hoop dat alles ok is!

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    oh en dan nog iets, iets wat heel onaaridg klinkt, maar ben benieuwd hoe jullie erover denken....

ik heb 2 meiden, mijn vriend 2 jongens en ik hoop heel erg weer op een meisje, ik weet ook wel waardoor dat komt, ik ben zelf een meisje, weet wat ik heb met mijn meiden , kan me daarmee identificeren etc........

en ik ben heel bang eigenlijk dat ik een zoon krijg, sterker nog zoals ik me nu voel als ze zeggen dat ik een zoon krijg ga ik wrs huilen....dat klinkt heel onaardig en ik bedoel het niet zo dat ik geen jongeje wil omdat ik ze stom vind ofzo, maar ik weet ect niet wat ik met ze aanmoet, ik ben gewoon een meisjesmoeder denk ik.......

ik lees dat meer vrouwen er last van hebben, ik voel me echt ondankbaar dat ik zo'n voorkeur heb, en ik weet 100% zeker dat als het kindje er is het me gen bal meer uitmaakt, ik een zoon wrs geweldig vind, want dat heb ik nog niet, alleen zoals ik me nu voel....ja....jeetje....:( bah

7. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Over de klachten: ik ben ook al 2 weken niet meer misselijk. Vorige keer had ik de eerste weken veel last van mijn boobs, maar nu helemaal niet.

Ik heb ook wel gedacht dat het mis ging: geen klachten, wel steken in buik (groeipijn), maar toch al weer 2 goede echo's.

Vandaag de 2e echo. Weer mooie foto erbij. Precies goed gegroeid gezien vorige week.
    Heb wel weer kans op vroeggeboorte, omdat ik een hoornvormige baarmnoeder met een tussenschotje heb. Maar we weten nu dat er in ieder geval ruimte tot week 35 moet zijn.

Lig heel erg achter met nakijkwerk, dus daar gaat m'n weekend.......

8. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Natjes gefeliciteerd zeg! Wat leuk om je even voorbij te zien komen!

Wat lief dat de mannen toch duidelijk ook mee zwangeren!

Majkuh ik herken het wel, misschien heb je gelezen dat mijn collega denkt dat het een jongen wordt, en daar moet ik heel even aan wennen.. haha Lijkt me heel leuk om een meid te krijgen namelijk.. en ik had zoiets van dan heb je die maar! hahahah Mijn man kan er wel om lachen, maar we zijn gelukkig ook heeeeeeeeel blij met een kleine vent! En idd zodra je hem dan in je handen hebt, maakt het je vast echt helemaal niets meer uit!

Wat betreft afnemen van de klachten, ik had eind wk 9, begin wk 10 minder klachten en het neemt nu gelukkig meer en meer af, had al heeeel vroeg last van klachten dus ben blij dat het ook wat eerder weer afneemt! Dus ondanks de HcG piek in week 10 heb ik echt minder klachtjes hoor! En trouwens het zegt helemaal niets! :)

9. Ik denk dat dat idd komt omdat je al 2 meiden hebt...
    Je weet hoe dat is en hoe dat allemaal gaat...
    Een zoon is toch weer anders en dus onbekend voor jou !
    Denk dat dat het hem is.... ;)
    Gewoon het onbekende.... Niks mis mee komt helemaal goed! :D
    Weet niet of jullie straks het geslacht willen weten... als je het weet is het ook een mooie periode die je nog hebt om echt je zoontje/dochter in je buik te leren kennen en er aan te wennen ;)

10. Ook ik was iemand met vanaf het begin ( wist toen nog niet eens dat ik zwanger was) klachten zoals misselijkheid en beroerd zijn!
    pppfff werd er gek van want eten lukte haast niet en niks smaakte ook!

ook hier gaat het sinds een week ongeveer stukken beter...
    Heb alleen vaak een vol gevoel!
    Maar misselijkheid enz is helemaal weg en hopelijk blijft dat zo haha

Ook ik heb dinsdag 2de termijnecho ivm met duur zwangerschap omdat hij 1ste keer een week langer aangaf ;)

11. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    fijn dat iedereen het zo leuk voor je vond hier ook! had al een kaart en boekje van daphne deckers kado gehad..vraagje...heb je het moeilijk nu je niet meer rookt, ik best wel namelijk en hoe los je dat op?

12. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    ik zelf heb 2 dochters en twee zonen mn man had al een zoon en een dochter de jongste een jongen is van ons samen , toen ik zwanger was van mn derde was ik alleenstaand en al jaren hadden wij een meiden gezin mn dochters waren 10 en 12 toen mn zoontje geboren wer , ik heb een half uur na de bevalling aan 1 stuk door gezegt het is een jongen een jongen ik heb een jongen ik vond het echt zo raar maar achteraf zo blij ermee mn zoontjes zijn echte knuffelkonten en adoreren hun mama helemaal de zjongens zijn 8 jaar en bijna 1 jaar nu , nummer 5 wat het word maakt helemaal niet uit we hebben tenslotte 3 jongens en 3 meisjes nu maar ik kan me de schrik 8 jaar geleden nog heel goed herinneren heb zelfs tijdens de bevalling van mijn oudste nu 19 gezegd ow jee en als het nu een jongen is wat dan ....want ik voelde 100 % dat het een meisje was ik heb het bij allemaal niet willen weten wat het werd maar bij deze willen we het denk ik wel weten

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb echt geen voorkeus en wil graag tot de bevalling niet weten wat voor geslacht de baby heeft, in zoverre dat mogelijk is.
    Ik kom uit een nest met 4 meiden, bleeeeeh!
    Een ventje lijkt me ook heel leuk, minder zorgeloze nachten ook, want de wereld is wel een stuk veranderd. Ik fietste toen ik uit was geweest zo in m'n uppie 40 minuten door de bossen naar huis, dat kan nu niet meer.

14. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Wij zouden dolgraag willen weten wat het zou worden, mijn moeder heeft altijd gezegt dat ik 2 meiden ga krijgen en me zus 2 jongens, en die van me zus is uitgekomen zij heeft 2 jongens, iedereen zegt ook dat we een meisje krijgen en ik hou het zelf op een jongetje hahahha lekker tegen de draad in leuk vind ik dat, maar belangrijkste als het maar geboren mag worden en we er van kunnen gaan genieten dat vind ik het belangrijkste mij maakt het niks uit heb altijd gezegt dat ik niet zwanger zou kunnen raken dus het feit dat ik nu zwanger ben is voor mij al een heel groot feest. Geniet er ook echt iedere dag van.

15. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    Eerst wilde ik altijd graag een jongen...maar nu maakt het me niks meer uit...meisje jongen allebei zwaar welkom..

16. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Idd Manny

Wij zijn 16 maanden bezig geweest om zwanger te raken en ik geniet ervan dat er gewoon iets in mij groeit mijn moeder die geniet ook met volle teugen ervan die vind het zo geweldig, die word voor de derde keer als alles goed blijft gaan oma. Mijn schoonmoeder voor de eerste keer en die is al aan het breien geslagen hahahahahha die is iedere dag druk ermee. Alleen het idee al dat er iets in je groeit maakt je werkelijk een gelukkig iemand.

17. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames..

hier zijn de klachten al sinds vorige week afgenomen.. sinds vandaag krampen in me onderbuik :S ben al aan het broekeloeren.. maar gelukkig niks te zien!

wij willen graag wel weten wat het is.. maar dat duurt nog even!

18. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik ben nog steeds niet vaak hier op het forum, vind het wel heel gezellig hoor, maar hebben het erg druk nu, en ben nog steeds veel misselijk..
    We hebben gisteren een huis gekocht, dus ja, veel geregel nu, hypotheek vandaag geregeld (sjeeee..wat een hoop geld, 816 euro bruto per man betalen! Mag ik vragen wat jullie per maand aan hypotheek betalen? Dus het bruto bedrag?)
    maar we hebben dan wel een superhuis en begin volgende maand kunnen we er al in (ons huis hebben we ook verkocht, en sleuteloverdracht is ook begin november) en op een hele mooie locatie, echt super! Heerlijk rustig en mooi, we kijken uit op een villa waar Mark avn Bommel nog heeft gewoond (die voetballer, haha).
    Dus we zijn er super blij mee, alleen de hogere kosten, ja, ik werk niet maar ga dat wel doen (in de avonduren)
    Wie van jullie is ook thuisblijfmoeder of ben ik de enigste? Als ik s avonds ga bijverdienen kan ik ook tussen de 400 en 550 euro neto bijverdienen, dus dat is wel mooi natuurlijk.

Wat fijn weer om te lezen van de mooie echo's! Begrijp ook wel dta sommige meiden zich druk maken. Hoort er ook wel een beetje bi, al heb ik het nu minder omdat ik het hartje zelf kan horen en ok druk bezig ben met inpakken, ons dochtertje die mometeel veel aandacht vraagt en mn misselijkheid....maar blijf wle relax hoor, is wel zo goed voor die 2e uk van ons! :D

Oja, over jongen of meisje: maakt ons helemaal niks uit maar heel stiekem hopen we een meisje omdat we al ontzettend veel kleertjes hebben voor een meisje....anders kan ik alles gaan verkopen en hele nieuwe uitzet van kleertjes gaan kopen..maar echt hoepn doe ik het ook weer neit hoor, maakt ec ht niks uit, maar als het een meisje blijkt te zijn denken we dus wel: hebben we in ieder geval al meer dan genoeg kleertjes voor :D

Liefs
    Syl
    die ook onzettend moe is van alles bij elkaar

19. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    nou vandaag toch last van de hormonen gehad!
    dacht aan iets.. en begon gewoon zomaar te huilen op het werk! was blij dat ik alleen was! haha

20. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Wij zijn per maand 711 bruto kwijt aan hypotheek, ik werk maar 2 dagen in de week, en mijn man heeft gelukkig ee goede baan, dus die kan alles kosten in principe opbrengen :-D Ik woon in Friesland en daar zijn de huizenprijzen gelukkig nog niet zo belachelijk hoog als elders in het land!

Ons huis in de randstad zouden wij niet kunnen betalen! :)

Daggie ook ik ben een wandelende hormoonbom, hubby kan wel idioot van me worden!

Deel Deze Pagina