Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Daggie; ja gaat snel heh, ik vind de weken echt voorbij vliegen eigenlijk!

Mamasan en Daggie; ook al is mijn man niet jarig ik heb toch een kadootje gekocht voor hem,ik heb een romper voor mijn hubby besteld bij simply colors, een grijze met gouden letters, en er staat op "Papa Tyno is de liefste!"
    Hij vond het gewelig! :)

ik ben vanavond alleen thuis en verveel me kapot, heb net drama popstars gekeken, tjah moet toch wat!

2. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    heb ook popstars gekeken.. daarvoor nog de lama's is veel leuker! hahaha

grey's anatomy begint maandag ook weer..

ik ben eens gaan kijken bij de andere lijsten van de bevallingslijsten op andere maanden.. daar hebben ze een buddie lijst.... misschien een idee!

3. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    JAAAA Grey's Anatomy! heb er helemaal zin in joh!

Ik zag idd ook een buddylijst, is wel handig vooral als we straks tegen het einde gaan lopen, ik vind het iig een goed id!

Popstars was wel beetje drama von d je ook niet? Zit niet 1 bij waarvan ik zeg; ja die wortd het!

4. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Oooow wat leuk Marooz, ik moet ook eens even een kijkje nemen.

Daggie, bij de maartmama's hadden we hem inderdaad ook en best al vroeg.
    Was best handig als er nieuws was en je had even geen kans of puf of wat dan ook om het forum te komen.
    Aangezien de meeste van ons een eind uit de gevarenzone zijn lijkt het mij wel een idee om er een te starten.

Las trouwens net dat MissQ een mk had :cry:
    Ze was net zo ver als mij.
    Ook bij pixie loopt het niet zoals het hoort en beide staan hier ook op de lijst.
    Dus het mocht niet zo zijn lijstje wordt weer langer en ik had zo gehoopt dat we er vanaf waren :cry:

5. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    ja mamasan het is echt een aanrader hoor!

het lijstje bij ons is echt heel lang heh?.... maar we hebben het ergste gehad denk ik... ik las het ook al van missQ en pixie... mag wel ophouden zo onderhand eigenlijk...

nou meiden lekker slapen, ik ga iig mijn bed opzoeken! dikke knuff en tot morgen!

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Net ook Popstars gekeken.

Iedereen die vandaag een goede echo hebben gehad, gefeliciteerd en geniet ervan.
    Sterkte voor diegene die het nodig hebben.

Ik ga nu snel spulletjes opruimen en dan naar bed. Morgenmiddag heb ik dienst van 12.00 tot 18.00, als het goed is 's avonds of zondagmiddag naar mijn moeder en haar man om het te vertellen. Hihi, het grappige is dat mijn moeder gisteravond vertelde dat aankomende week er weer een babyfolder is bij de WIBRA. Ik weet dus wel zeker dat mijn moeder het niet kan laten om wat te kopen. Zij werkt daar nml., heeft natuurlijk deze week de vracht gezien. Vertelde dat er ook hele leuke babypakjes van maatje 50/56 bij zat. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.

Voel mij nog steeds heel erg moe en sinds vanavond heb ik lichte keelpijn. Hoop dat dat snel weer weg gaat.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs JoMi

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    whahahaha, klaarkomen in je slaap, yes, heel herkenbaar, had het helemaal in het begin veel, nu word ik in mijn slaap wel opgewonden, maar klaarkomen gaat veel moeilijker, geen probleem hoor, ik vind het wel lekker! ;)

mamasan, ga je dat echt menen, dat het er weer bij 2 is fout gegaan, toch niet echt he...ik word er helemaal naar van......

vanavond toch maar weggegaan naar mijn vriendin, net weer thuis en letterlijk ene zere keel van het geklets pffff. Zij is nu 7 maanden zwanger en woont alleen met haar oudste dochter, altijd genoeg om over te kletsen ;)

8. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik las dat iemand een huis had gekocht gefeliciteerd !
    En ja dat is nu duur die hypotheek, maar tja is ook niet gek met die hoge rente's scheelt bijna 2% met 3 jaar terug ofzo.

Als je dus een hypotheek hebt van €250.000 en je doet daar ff 2% over dat is 5000 per jaar meer rente betalen! Onze rente ligt met ergens rond de 3% voor 20 jaar vast, mijn broer moest nu zijn hypotheek opnieuw afsluiten die had hem maar 5 jaar vastgezet en moeten nu per maand €175 meer gaan betalen :confused:
    Mijn advies dus.... zet die rente nu niet te lang vast, want hij is nu wel echt op de top, kan bijna alleen zakken aangezien de huizenmarkt nu ook stil ligt omdat de banken lastiger doen als je om een hypotheek komt vragen.

Hier verder alles goed alleen af en toe moe, verder weinig klachten en dat is alleen erg fijn aangezien ik met Isa 24/7 boven de grote porseleinen god hing.

9. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    @marooz ik mag 31-10 weer ben echt nu al weer klaar met het lange wachten...het is ook geluk dat ik m mag doen, want ze wilden pas weer bij 20 weken de echo doen! had nog iets tegoed van het ziekenhuis dus vandaar dat het toch kon

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heey meiden!

Hoe is het hier met iedereen?
    @ meiden met mooie echo's: GEFELICTEERD! ik heb plaatjes voorbij zien komen hoor! ;) hihi.. prachtig!

@ rest: hoe is het met jullie? Sommigen wat minder misselijk al, lees ik!? Oh, wat fijn voor jullie! (ik heb nog stille hoop..... hihi)

Ik kwam ff langs om een kort berichtje van mezelf achter te laten.. Ben zelf vanaf vorige week woensdag ziek bij huis. Kweet eigenlijk niet of het een griepje is of van de zwangerschap, maar ben zo ongelooflijk misselijk en doe niets anders dan overgeven.. (tis toch wel weer een toppuntje.. joepie.. :() Hoop dat dit niet heel lang meer duurt, want ben er nu zo goed zat van.. bah! Kan momenteel erg weinig en lig dus zo-ongeveer de hele dag op de bank.. :(
    Maargoed, heb de stille hoop dat t snel over is.... :)

Liefs

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden hier krijg ik sinds vandaag de bovenste knoop van mijn broek niet meer dicht. ik heb mijn positiekleding weer opgezocht van zolder en ben dat nu aan het uitwassen. verders gaat alles goed ik ben helemaal niet misselijk ofzo.

12. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Hai mei-mama's,

Ik schrijf niet heel veel mee maar lees wel veel!

Gisteren 2 grote zakken positiekleding gekregen met hele leuke dingen, vandaag ben ik voor het eerst in m'n positiespijkerbroek gaan sjoppen, hhihihi, buik vooruit, ik voelde me hel-le-maal geweldig! Er kwamen al mensen naar me toe om te vragen "of ik soms zwanger was"! Jippie, je kunt het dus al zien, ik ben apetrots.

Die positiebroeken zitten nu toch wel stukken lekkerder hoor. En gelukkig heb je tegenwoordig hele hippe broeken.

13. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Fijn zeg dat je een kledingzak vol gekregen hebt :D want goedkoop zijn die broeken nu ook niet meer :D lekker is dat om die broeken aan te hebben! (Als ze tenminste niet uit elkaar vallen terwijl je ze net nieuw hebt gekocht ;) )

@ alle mensen met nog een goede foto! Gefeliciteerd :D

:oops: wat betreft het klaarkomen in je slaap, ik had dat nooit! Maar nu dus wel (zo nu en dan) :oops: vond het al zo apart!

Ik heb sinds gisteren bij vlagen een zeurende pijn ter hoogte van mijn schaambeen, en ook in mijn linker lies. Soms voelt het of het wat uitstraalt als het ware.......is dit herkenbaar?

Daarnaast heb ik het idee dat ik steeds meer ga overgeven :rolleyes: maar goed :D het hoort erbij :)

14. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    iew, meer overgeven, arme jij.....,.ben zooo blij dat ik me wat beter voel, misselijkheid is zo goed als weg,heb alleen nog het brandende gevoel van de maagzuur.

heb net mijn kast leeggeruimd, alles wat ik voorlopig toch niet aankan eruit gehaald blijft een triest hoop je kleding over boehoe, tis echt zo duur allemaal, belachelijk, ga binnenkort lekker bij mijn ouders in duistland kijken, scheelt echt wel!

15. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Oh? Is het zoveel goedkoper in duitsland? Misschien moet ik mijn man dan ook maar eens aankijken voor een uitstapje :D

pff als ik mijn kast al leeg ga halen blijft er niks meer over :)

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ligt er uiteraard wel aan waar je gaat winkelen, maar over het algemeen scheelt het echt wel ene hoop, en het is een leuke dag uit, ook kan je daar broeken kopen in bv maatje 36 en dan lengte ook 36 (voor mijn zusje bv ) dat krijg je in Nl nauwelijks, in duitsland zijn alle broeken standaard langer, is voor mij ook erg fijn ;)

maar goed, ik ben een krent qua kleiding kopen, vind het waanzin om E50 voor iets te betalen als ik er in de uitverkooop E10 voor kan betalen ;) en ik winkel ook bij goedkope winkels, ik bekijk gewoon de stof en soms zie je aan iets of het wel of niet meegaat in de was, koop dus net zo makkelijk iets bij de hennes, de wibra of de hans, gebeurt niet zo vaak,
    want meestal vind ik het niets, maar wat ik afgelopen week gekocht heb komt bij de hans vandaan, superleuk en je ziet het er echt niet aan af hoor, lang leven de mode die nu zo hetzelfde is haha ;)

Van mezelf heb ik ene dure smaak, als e mij mijn gang laat gaan kies ik onbewust altijd het duurste uit, dat kan ik gewoon niet betalen en heb me erbij neergelegd, koop dus redelijk veel 2e hands en alles in e uitverkoop, of in duitsland bij de KIK, supergoedkoop en vaak hebben ze helemaall niets, en soms superleuke dingen, gewoon ff neuzen ;)

17. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Dat vind ik een goede tip :D denk dat ik wat het shoppen betreft net als jij bent haha, als ik de kans kreeg, dan idd heel duur, maar vind het meestal gewoon het geld niet waard!

Ik zal ook eens wat meer rond kijken :D

18. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Hoi allemaal!

Hier ook weer even een berichtje van mij. Ik zou graag vaker reageren, maar heb het zo druk met mijn werk, mijn zoontje die tegenwoordig het huis rond tijgert en natuurlijk speelt de vermoeidheid ook mee. Ik lees iedere dag wel even door, maar reageren komt er niet altijd van :oops:

Ik weet niet meer wie het was, maar jullie hadden een huis gekocht
    ---------> GEFELICITEERD!

Iedereen met mooie echo's natuurlijk ook gefeliciteerd! :baby:
    Weet nog bij mijn zoontje dat dat zo ontzettend mooi is om te zien en ineens wordt het dan ook zo werkelijk. Veel echter dan zo'n test met streepjes in ieder geval en zeker voor de mannen. Ik kan niet wachten tot ik mijn echo krijg, maar dat duurt nog precies een hele maand......Zucht....!

Helaas las ik dat er weer 2 waren bij wie het niet goed zit. Wat zijn het er al veel zeg. Dames, sterkte!

Hier nog steeds geen klachten en voel me dus ook niet echt zwanger. Afgelopen donderdag kwamen ze langs van moeders voor moeders en is er weer een test gedaan. Die was nog steeds positief. Ik had er zelf ook al 5 gedaan, maar zelfs na 6 positieve testen nog geen zwanger-gevoel. Tijd dus voor die echo!

Merk wel dat dit nu mijn tweede zwangerschap is aan mijn buik. Begin alweer een klein zwangerschapsbuikje te krijgen en dat terwijl ik mijn vorige zwangerschap pas bij 17 weken ben overgestapt naar positiekleding en je pas bij week 20/21 echt kon zien dat ik zwanger was (dus niet meer het heb je iets teveel gegeten buikje). Heb vandaag dus maar 2 wijde truien gekocht. Ik wil het voor een aantal mensen echt geheim houden tot na de echo en dat wordt wel moeilijk op deze manier :rolleyes:

Er was ook iemand die een cadeautje zocht voor man-lief. Ik heb mijn mannetje vorige keer het boek van Kluun gegeven: 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'. Mijn ventje houdt absoluut niet van lezen, maar dit boekje had ie snel uit. Het is niet zo dik en erg grappig geschreven. Een romper of zo laten maken met een tekst of t-shirt is ook altijd leuk, maar ik geloof dat ik die tip al voorbij had zien komen.

Ik zag iets over een buddylijst. Als jullie het niet erg vinden wil ik eerst mijn echo even afwachten voor ik me voor zoiets opgeef. Als alles goed is bij de echo wil ik graag meedoen hoor!

19. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    oh dat boek heb ik ook gelezen en mijn man ook! als ik last van mijn "hormonen" heb dan begint hij gelijk te schermen met de 2 regels van kluun *zucht*

:$ als nieuwe hier, mag ik vragen wat het buddy systeem inhoudt?

@ rainbow, wanneer heb je je echo?

20. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Mijn echo is pas 11 november. Als het goed is ben ik dan precies 12 weken zwanger. Het duurt alleen nog zooooo lang.......

(.....zucht nog eens diep.......)

Deel Deze Pagina