Iedereen met een goede echo, gefeliciteerd en geniet er maar van. Mamasan, jammer dat je nog geen zekerheid hebt, maar het hartje klopte gelukkig. Ik heb nog steeds weinig klachten. Ik ben nog steeds heel erg moe. Ook heb ik sinds vrijdag een verkoudheid opgelopen. Snotterig, zere keel en 's avonds wel wat hoofdpijn. Komt omdat ik helemaal vol zit. Maar verder gaat alles prima.
Op sabjes echo, was een inieminie mensje te zien, met 2 armpjes, 2 beentjes, echte vingertjes en teentjes ! EN een kloppend hartje! het was zoooo bijzonder! Je zag echt al heel veel, heel duidelijk. Ik ben zo blij, opgelucht, alles! Begin het nu echt te geloven de uitgerekende datum klopte precies, ze heeft 3 keer gemeten en steeds op 9 weken 4 dagen beebje van de zijkant, en stukje navelstreng
Sab wat een mooie foto's zeg. Nou na alle spanning was er bij mij dan toch een goede echo. Ik spring nu op mijn roze wolk en blijf daar voorlopig nog effe zitten. O ik ben zo blij. Ik heb ook foto's in mij album gezet. Voor de rest die ook een goede echo hebben gehad, proficiat.
wat een mooie echo's dames! echt om trots op te zijn ik heb de laatste tijd wel.. als ik veel heb gelopen, last van me lies! en me geheugen.. echt erg... moet 10x naar denken voordat ik weet wat ik eergister nog gedaan had! pfff
sab 85: mooie foto's, zeg! Echt super mooi en gedetailleerd! Die van mij zijn zo vaag....vind ik erg jammer, maar ja.....ik krijg waarschijnlijk weer bij elk bezoek aabn de gyn een echo. Geen foto, maar wel elke x ff kijken. Maar die van jou zijn echt super!
Hoe vaak moeten jullie trouwens nu naar de vk/gyn? Ik kan me van de 1e x herinneren dat ik met 9 weken en daarna pas 6 weken later weer heen ging. Nu was ik er met 9 weken en moet na 4 weken al weer....
Ik ben vorige week voor het eerst naar verloskundige geweest, met precies 8 weken. Vorige week donderdag naar gyn. geweest en overlegd of ik bij gyn. moest blijven of dat ik bij verloskundige kon blijven. Dit allemaal ivm hoge bloeddruk. 3 weken geleden bij huisarts 130/90, bij vk 131/90 en bij gyn. 134/86. Door hoge bloeddruk afspraak niet met 6 weken maar met 4 weken bij de vk. Mag van gyn. in 1e instantie wel bij verloskundige blijven, maar moet niet snel hoger worden.
@remmar ik kreeg vorige zwangerschap Emesafene meen ik. En dat hielp wel een beetje maar na 2 weken helaas niet meer
Ohhh wat fijn dat er weer goed nieuws is van iedereen! En wat een mooie echo foto's weer! Super Heb nu zin in morgen... Dan kan ik ons wondertje weer zien! Hopelijk is weer alles goed en krijg ik een mooie echo mee! @mamasan : Jeetje balen dat je nog in onzekerheid zit joh! Hopelijk groeit jullie wondertje deze week heel goed! En laat jullie wonder jullie volgende week verrassen Nou ik heb mijn 1ste buikfoto gemaakt! Kan er niet meer omheen haha de mensen zien het gewoon aan me.... Vind hem alleen op foto groter lijken haha Bij de zwangerschap van joey kreeg ik met 15/16 weken een mooi rond buikje maar nu heb ik hem al met 10/11 weken Zal de foto zo plaatsen in mijn album
Hey meiden, Wat een mooie echo's allemaal feli! Vanmiddag heb ik even lekker kunnen uitmopperen bij mijn beste vriendin en dat was even nodig een nuchtere kijk. Ben er nog niet gerust op, maar heb even lekker mijn hart kunnen luchten. Ze vroeg nog wat mijn gevoel was, nou ja das simpel twijfel,twijfel en nog eens twijfel. Vervolgens kreeg ik op mijn donder dat ik te veel dacht en maar eens meer naar mijn gevoel moest luisteren. Tja zij heb makkelijk praten Maar ze heeft zoals gewoonlijk wel weer gelijk. Morgen is hubs gelukkig vrij en dan gaan we voor zoonlief op pad. Zijn nijntje vonden we vandaag dood in zijn kooi en ons kereltje is ontroostbaar. Hij was helemaal gek met Nijn, dus morgen naar de konijnenopvang om te kijken of we een nieuw vriendje kunnen vinden. Manlief had het er over om er zelfs 2 te nemen, de kooi is groot zat en 2 is toch weer wat gezelliger. En dat voor iemand die niks met dieren heeft
Marooz, hier ook alleen maar afvallen hoor. Ik sta nu op de 7 kilo, het was 8. Ik moet zeggen dat het langzaam beter gaat. Heeeeel langzaam maar toch. Kan nu `s ochtends weer stukje ontbijtkoek naar binnen krijgen en die blijft ook binnen. Ik heb van de dokter emefasene. Soms heb ik het idee dat het wel helpt en meestal dat het niet helpt. Het schijnt je braakneigingen te onderdrukken. Nou als ik moet overgeven en het lukt niet dat is pas vervelend! Dan voel je je helemaal beroerd. Maar zo blijft er wel iets binnen. @ Remmar. Vandaag heb je de magische 12 wekengrens bereikt! Super he! Ik morgen. Mooie echos voorbij zien komen. Ik mag vandaag voor mijn echo. Aangezien ik morgen 12 weken ben verwacht ik een groot verschil met de vorige (10 weken) Mischien kunnen we armen en benen spotten. Een echt kindje met alles erop en eraan. Ben benieuwd. Moet om kwart voor 3 (is verzet) zijn. Nou succes iedereen vandaag! Groetjes Rian
goedemorgen dames nou bijna niet geslapen vannacht ik ben zo blij en zit op zon grote wolk. en wat nog het leukste is is dat ik inverwachting ben van de eerste en mensen nu al tegen me zeggen ben je zwanger? hahaha en dan roep ik volmondig jaaaaaa! me vriend is ook in de wolken en pakte me gister heel verliefd bij me buikje vast. en zegt ik kan niet wachten tot het er is. iedereen met een echo heel veel plezier en geniet ervan.
dames, super al die mooie echo;s en die buikfoto's vriendje gaat zo ook van mij maken en dan zal ik ze posten.. Willen jullie verder voor me duimen, heb vanmiddag om 16.10 de tweede echo en ben best zenuwachtig......
Wat een mooie echo's allemaal! Gefeliciteerd! Hier gaat alles goed, alleen nog heel erg moe, maar verder zit ik al redelijk op mijn roze wolk. Ik ben al aan het rondkijken wat voor spulletjes we voor de baby aan willen schaffen en zijn druk aan het brainstormen over de naam