Ahh wat naar dat je nog zoveel moet overgeven, ik hoop dat het snel minder wordt. @Majkuh ik ga voor je duimen en ben ook benieuwd naar je buikfoto!
Wauw! Sab en sim wat een prachtige echo's! Mooi he! mamasan, gelukkig heb je een lieve vriendin die je nuchter kan houden, toch even een knuff! maaike; ik ga aan je denken, komt vast helemaal goed! en wie moest er nu nog meer vandaag?... ehmmm ehmmm... ik heb het gelezen! jeetje wat ben ik een zeeeeeeef! Nou ja iedereen die vandaag moet heel veel succes en plezier! Rian, jakkes wat naar dat je zoveel braakt! let je wel op dat je niet uitdroogt, dat gaat erg gemakkelijk meis... hoop dat het snel beter wordt. bij mij is het meer dat het eten me allemaal tegen staat, niet dat ik moet braken, maar gewoon niet kan eten, kan nie eens in de keuken zijn! :-? Maar goed we zullen wel zien, zal vast binnenkort de eerste kilo wel aankomen... dnek ik.. hihi Ik heb mijn eerste positiebroek aan en wat zit dat lekker! is alleen net wat te kort, ik heb errug kange benen.. lees ben 1,85! hiihi... heeft iemand een tip waar je lange broeken kan kopen?
hahaha maaike ik lees het stukje van nu.nl net hahaha nou ik weet zeker dat dat nie klopt! Ben echt een zeef!
Goedemorgen Meiden, @Iedereen met de goeie echo..Feli @ Mamasan... Het blijft voor jou nog even spannend he.. Hoop dat wij hier met zijn allen je door deze periode heen kunnen slepen.. Wat mijzelf betreft is het nu echt aftellen naar de eerste echo.. Donderdag is het eindelijk zover.. pff spannend. Verder hier niet echt fit. Kan niet zeggen dat het specifiek zwangerschapsklachten zijn .. Jammer genoeg.. Begon met keelpijn en hoofdpijn vorige week en nu verkouden, ontiegelijk benauwd en hoesten tot kokhalsen toe..
in me album staat weer een nieuwe buik foto jeetje wat gaat het hard had ik echt niet verwacht. hebben meer vrouwen het hier die zwanger zijn van de eerste?
Hallo dames! @ rian: Ik leef met je mee.. Hier ondertussen ook iets van 6/7 kilo afgevallen. Tis hier ook nog steeds een ramp.. Dacht vanmorgen, hmm, lekker beker karnemelk! Vond mijn maag geen succes.. Dikke knuff voor jou! Wat goed dat je er aan denkt, idd, 12 weken! JOEPIE! een mijlpaal! hihi..
@vrouw1984: je bent zeker niet alleen, ik begin ook een buikje te krijgen & het is ook ons eerste. Wie van het forum is ook al iets verzwaard? Is dit niet te vroeg? Vrijdag moet ik nr de gynaecoloog, ik ga vlug horen hé of ik al dan niet onder mijn voeten krijg
Dit is mijn tweede zwangerschap maar ik kan het eigenlijk niet meer ontkennen.. veel shawltjes enzo.. maar pfff.. morgen echo, en als alles er goed uit ziet maken we het bekend. Ik heb Lutein vandaag het woordje "baby"geleerd. Nu maar hopen dat ze dat straks tegen familie op commando kan zeggen.
Bij mij zie je ook al een buikje als ik mensen tegenkom die me 2 weken neit gezien hebben dan zeggen ze al goh je krijgt al echt een buikje ik ben dan apetrots hoor, een vriendin van mij heeft al een miskraam gehad en nu lopen we bijna gelijk ze wou een rustpauze maar toch zwanger geworden en nu loop ik 2 weken voor voor haar een spannende week waarin ik veel duim voor haar verleden keer kreeg ze met 8 weken een miskraam. van de week legde ze de hand op mijn buik en toen zei ze je hebt echt al een aardig buikje begon er van te glimmen hoor nu 2x een kloppend hartje gezien en over 2 en halve week hopelijk weer, begin er nu echt van te genieten. En ben zo apetrots op die kleine al dat die zo goed zijn of haar best doet.
@Sarahmei 09 Ik ben ook al verzwaard en ben zelfs maar net 2 maanden. Vind dat ook al snel. M'n broeken beginnen ook te spannen, vooral bij het neerzitten. Vrijdag ga ik ook aan de gyneacoloog eens vragen hoe het nu net moet evolueren.
hello ladies! Ik hoop dat ik me bij jullie mag voegen, ik ben zwanger van mijn derde kindje. het was niet geplanned en ben nog even aan het idee aan het wennen dat er alweer zo snel een kindje bij zal komen maar natuurlijk ben ik erg blij! zou graag met jullie meekletsen hier groetjes syl
hoi meiden ik heb niet heel veel tijd gehad om hier te lezen de laatste dagen, ik moest dus aardig wat bijlezen! ik wou op vanalles reageren maar weet niet meer op wie en wat haha erg he? ik zag mooie echo foto's voorbij komen. ik moet morgen naar de vk voor de eerste afspraak. ik heb trouwens sinds vandaad positiekleding aan ik groei ineens zo hard.
Hey meiden, nou vanmorgen om 10.15 uur had ik weer een afspraak voor een 2de termijnecho... Vorige keer bleek ik een week verder te zijn dus vk wilde dat ze nog een keer gingen kijken! Nou daar lag ik dan... Meteen was ons kleintje zichtbaar! Goed kijken en maar kijken , kijken en kijken maar waar ik ook keek ik zag niks knipperen Kreeg het benauwd en zag dat de vrouw van de echo ook aan het zoeken was.... Meteen vroeg ik of ik me zorgen moest maken... Het antwoord was JA Toen ik dat hoorde leek net of mijn keel dicht geknepen werd..... Daarna zei ze maar ik kijk nog effe door hoor want ik zie wel armpjes en beentjes en zelfs al voetjes en handjes dus het is wel goed gegroeid! En toen ze dat zei zagen we allemaal iets knipperen.... Traan rolde over me wang...... Jeetje wat heeft ons kleintje me laten schrikken! Ons kleintje maakt het goed gelukkig.... Daarna was continu hartacctiviteit te zien Bij de 1ste meting kwam er 10 weken en 2 dagen uit.... Maar daar lag ons ukkie een beetje in mekaar! Bij de andere 2 metingen kwam er 11 weken en 2 dagen uit... Ben dus echt verder dan we dachten Zag dat ik al niet meer op de lijst stond want stond eerst bij 11 mei... Mag nu dus veranderd worden naar 3 mei Helaas hebben ze het hartje niet laten horen... Vind ik wel jammer zeker omdat ik zo geschrokken was! De echo heb ik in mijn album geplaatst!
oooh.. ja dan schrik je echt.. pfff.... dan ben je in een klap een week verder! fijn he? geniet ervan!