Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Gelukkig goed nieuws Marloes!

Ik snap alleen niet wat je bedoelt met tweede termijnecho?
    Ik weet dat je in het eerste trimester de termijnecho krijgt en dan met 20 weken nog een groei-echo.

Of heb jij een medische indicatie?

2. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    wow marloes schrikken meis, maar is een prachtige beeb! en idd ineens verder zwanger! ;)

vrouw1984; ik groie als kool, nou ja mijn buik dan.. hihi en ook mijn eerste hoor! dus no worries! :)

zogelukkig; soms als je mk hebt gehad, of je was bij de termijn echo nog erg vroeg 6/7 wk, dan plannen ze vaak nog een termijn echo!

nou meiden ik ga even plat op de bank, net met mijn mams even de winkel in geweest en mijn heupen doen auw auw auw! dus even bijkomen!

3. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    zo heb ik het ook dus...maar 2x ben dus niet de enige...en niet medisch

4. zogelukkig

Nou, dat vind ik dan wel mazzel hebben hoor! Ik heb er nog niet eens 1 gehad! :(

5. Dit was mijn 2de termijnecho idd...
    komt omdat bij de vorige termijnecho ik een week verder bleek te zijn uit de metingen....
    als er een paar dagen verschil is maakt dat niet uit.
    Maar als dat meer dan 5 dagen is kan het zijn dat de vk wil dat je nog
    een keer een termijnecho laat doen... zodat ze nog een keer kunnen kijken !

Want kan natuurlijk ook zijn dat het kindje eerste tijd hard of juist minder hard is gegroeid waardoor je of minder of juist verder blijkt te zijn.
    En daar komt nog eens bij dat wij de nekplooimeting willen laten doen en ze dan de zwangerschapsduur willen weten omdat dat het beste kan rond de 12de week.
    En idd omdat ik hiervoor een mk heb gehad en dus niet wisten hoelang die cyclus is geweest.

Vandaar dat ik een 2de termijnecho heb gehad... en bleek dus idd iets meer dan een week verder te zijn.

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hmm, ik krijg een termijnecho en het verschil is maar 2 dagen......vreemd....

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    even kort, heb het heeeel druk, dus morgen buikfoto's en echo;s!

Pinda is OK!, we zagen armpjes en beentjes friemelen dus hij is helemaal in orde, nu 2,7 cm gemiddeld, ongeveer 9 weken en 6 dagen, dus klopt wel! :-D ik ben zo blij, was zo leuk het te zien bewegen!

8. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Dames ik reageer ff snel want Isa moet zo eten,

@Marloes tjee wat schrikken zeg maar gelukkig is alles toch goed

Hier vandaag de echo gehad bij de gyn en het was allemaal goed blijk een week verder te zijn als gedacht en heb dus oals ik al dacht een extreem korte cyclus van 21 dagen :confused:

Foto staat in mijn album

Zal even de nieuwe data van echo's en afspraken door sturen per PB, want alles word nu 1 week naar voren gehaald omdat we anders te laat zijn met de metingen.

9. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Mijn echo was ook geweldig!
    Armen en benen zo mooi babietje hebben we!

Kwam ook uit op 3 mei dus als dat veranderd kan worden!

Heb dvd mee dus man kan zo even kijken, heb hem vandaag al 5 keer gezien. Zo super ons kindje!

Groetjes Rianne

10. Meimama

Meimama Lid

9 sep 2008
    28
    0
    0
    Iedereen gefeliciteerd met de mooie echo's

ik heb pas donderdag 16 okt mijn intake gesprek...ze zal dan wel proberen of ze het hartje kon horen ..(hoop het maar dat ze dat al wel kan)

en afspraak voor een echo moet ik nog maken dat schijnen hun daar niet te kunnen (geen apparatuur voor) zucht waar ben ik belandt :)

donderdag maar even vragen of ik die afspraak voor een echo meteen mag maken...

11. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Wat fijn dat er weer allemaal goede echo's zijn!
    Gefeliciteerd allemaal!

12. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Joepie goede echó's!

Heerlijk om te zien meiden, ben helemaal blij!

:)

13. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    wat fijn dames! geniet ervan!
    ik mag donderdag pas voor het eerst!

14. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden gefeliciteerd met jullie goede echo's.

wat fijn om te weten dat ik niet de enige ben die al flink aan het groeien is.

15. zogelukkig

Die zou ik dan maar meteen maken! Soms moet je 2 tot 3 weken wachten, dan zit jij al in je tweede trimester!

16. zogelukkig

Die zou ik dan maar meteen maken! Soms moet je 2 tot 3 weken wachten, dan zit jij al in je tweede trimester!

17. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    lijst is al een tijdje niet geweest he?

18. Meimama

Meimama Lid

9 sep 2008
    28
    0
    0

Ik heb al wel contact gehad met desbetreffende praktijk en kon desnoods tussendoor gelukkig... zolang ik geen uitgebreide onderzoeken wilde...

morgen maar ff bellen voor een definitieve afspraak...
    ben nu toch wel benieuwd hoe het beebje het maakt... en hoe groot het nu is... ik zie zoveel echo's voorbij komen...
    Trouwens ze maken hier pas met 12 weken een echo... en dan met 20 weken ...als er niks bijzonders is dan he...

19. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik had wel dat mijn baarmoederspier aan het verkrampen was, bij de vorige echo ook al, dus het was daarom weer redelijk moeilijk te zien, ik heb het vermoeden dat het van de zenuwen kwam hihi, was echte stresskip.....

normaal doen ze hier ook maar 2 echo's meimama, maar ik had aangegeven dat ik een MK heb gehad dus kreeg er eentje met 8 weken en nu dus om de termijn te bepalen want die was niet helemaal zeker en die is nodig voor de nekplooimeting, dus mag over ongeveer 2 weken weer, maar das echt mazzel hoor, had anders ok netjes tot 12 weken moeten wachten ;)

20. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Marloes, dat is even schrikken zeg. Gelukkig is alles goed.! Gefeliciteerd!

Alle meiden met een goede echo, gefeliciteerd! :D

Meimama, ik krijg ook 2 termijn echo's. Met 8 weken had ik er 1.
    Met 13 weken mag ik weer, omdat het dan wel heel lang duurt tot de 20 weken echo.

Deel Deze Pagina