Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

hoi, daar ben ik weer.

Ik weet nog niet wanneer ik de echo heb. Ze hebben een nieuw systeem hier in het ziekenhuis, echt heel stom. Je moet je doorverwijsbriefje opsturen, en dan sturen ze jou je afspraak. Ik wacht nu al ruim een week op een reactie... En je hebt dus ook helemaal geen inspraak op wanneer je mag komen, handig als je zoals ik werkt...
    Ga morgen denk ik eens bellen...

2. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Helaas dames, hier weer eentje die van de lijst mag.

Vanmorgen bij de eerste echo was er geen hartactie te zien. Het kindje was wel genoeg gegroeid voor 8 weken en 5 dagen, het voelt zo gek. Hoe kan dit nou gebeuren? We zijn intens verdrietig. De weg er naartoe was al zo moeilijk en nu waren we dan eindelijk zwanger na ICSI en dan valt je droom in duigen.

Dag meiden, een heel goede zwangerschap gewenst allemaal.

Annerie

3. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Heel veel sterkte!
    Lijkt me echt verschrikkelijk, succes...

4. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Annerie wat vreselijk naar nieuws.. Heel veel sterkte.

5. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    O nee Annerie, wat vreselijk verdrietig voor jullie. Ik pb je even. Sterkte.

6. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Annerie, wat vreselijk! Hoopte dat de lijst nu niet meer langer zou worden... Heel veel sterkte! Woorden schieten te kort :( :cry:

7. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Jeetje Annerie, wat een vreselijk nieuws!
    Heel veel sterkte.........

8. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Aan de meiden met goede echo's, van harte!

Voor de rest ben ik echt alles kwijt... Sorry! Wou alleen nog weer ff wat van me laten horen, hier alles nog prima! We hebben het nieuws nu helemaal openbaar gemaakt, al hele leuke reacties gehad!

9. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    @annerie, wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte hoor.

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nee toch annerie :( heb je zo lang moeten wachten en dan gaat het mis, vreselijk. ik wens je heel veel sterkte!

11. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Annerie wat erg meis.... ik heb er geen woorden voor, vind het echt afschuwelijk...heel veel sterkte.

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik zag trouwens dat er op de lijst nog steeds 81 mama's staat, maar het zijn er inmiddels 87 of 89 (had ze geteld, ben het nu weer kwijt sorry! ) dus misschien nog even natellen. super trouwens dat jullie de lijst zo netjes bijhouden!

hier verder alles zijn gangetje hoor, ben een stuk minder misselijk, alleen sochtends nog erg eigelijk. maar heb nu gezien waar ik het voor doe :D ben wel wel heeel moe steeds, maar ook dat hoort erbij en heb hier ook nog een heel kleintje, dus het zal wel normaal zijn.

gisteren kaartjes verstuurd om het nieuws te vertellen, kan het niet meer langer voor me houden, zit zo hoog op mijn roze met blauwe wolk :D
    ben zo benieuwd wat de reacties zijn! ze worden morgen bezorgd, spannend!

dit is de voorkant van het kaartje:

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    en dit de binnenkant:

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nu ik een goede echo heb gehad, ga ik hier wat meer meelezen en ook proberen te reageren, we zijn wel met een grote groep zeg! bij de april mama's waren we met een stuk of 40, en dat was al niet bij te houden ;) wel gezellig hoor!

15. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    annerie
    wat erg voor je meis.heel veel sterkte toegewenst.

hier gaat alles verder zijn gangetje na maandag eindelijk aan het idee gewend dat we dan echt papa en mama gaan worden.
    zo mooi echt een kroon op onze vakantie geweest.
    fijne avond allemaal

16. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    @ Annerie: mijn oprechte medeleven, wat vreselijk. Veel sterkte!
    @ sab: leuk kaartje zeg! Wie stuur je dat allemaal?
    @meimama: ik heb elke 4 weken ongeveer een echo, want elke x dat ik naar gyn moet. Maar ik heb nu dubbele medische indicatie.

Ook ik ben al flink gegroeid. Aan het eind van de dag blaast het nog extra op; echt een megabuik!
    Dit is m'n 2e, maar bij de 1e ging het ook heel snel.
    Ook ik sinds vandaag in de positiebroeken en rokken. Begon echt te kneollen. Was er maandag op m'n werk ziek van.

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    we sturen ze alleen naar naaste familie, dus de telefoon zal morgen wel heel wat af gaan :) mijn schoonmoeder word helemaal gek denk ik haha.

hier ook al wel een opgezette buik, maar of je het echt ziet, ik weet het niet, ik had nog een beetje een buikje van daimy ;) van mij mag die buik wel komen, vond het heerlijk die toeter en vooral het getrappel :D

18. @ Annerie: Heel erg veel sterkte! Denk aan jullie!

@Sab: Wat een leuke manier om het te vertellen... Jullie zullen wel leuke reacties terug krijgen :D

Nou wat was ik blij dat ik eindelijk een week geen misselijkheid en beroerdheid heb gehad!
    Ben vanaf begin af aan ziek geweest ....
    Maar heb te hard geroepen want vandaag was het er weer vollop :rolleyes:
    Nu maar hopen dat het niet te lang duurd en ik er snel vanaf ben ;)

O ja, ik heb latidj op 11 mei gestaan als uitgerekende datum maar op de 1 of andere manier ben ik eraf gewaait :)
    Niet erg want ik mag nu naar 3 mei dus als iemand dat op de lijst wil zetten heel graag! :D

19. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    He bah Annerie wat een verdrietig nieuws ik kan geen woorden vinden om mijn medeleven aan jullie te betuigen, enige dat ik kan zeggen is sterkte de komende tijd en ik hoop dat jullie wens om mama en papa te worden snel vervuld mag worden. *dikke kus*

Vandaag enorme buikpijn gehad denk dat mijn baarmoeder een groeispurt aan het maken is, voelt allerminst plezierig.

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    annemarie heel veel sterkte gewenst, ik vind het echt vreselijk voor jullie!

Deel Deze Pagina