Sab, wat een leuke kaart. Ben heel benieuwd wat de reacties zijn. Spannend vandaag. Ik heb eindelijk weer eens goed geslapen vanacht. Heerlijk. De klachten zijn nu bijna weg. de vermoeidheid blijft wel. Wordt er wel wat onzeker van. Nog 2 en een halve week, dan heb ik pas weer een echo.
Hey meiden, Ff een kort berichtje. Ik heb een internetstoring dus ben er even niet. Ben nu online met een mobiel en dat werkt voor geen meter(typ dit bericht al voor de 3e keer ) Dus hopelijk weer tot snel!
@ Annerie -> Heel veel sterkte toegewenst! @ Mamasan ->Hoop dat je gauw je internet weer terug hebt @Sab, idd een heel erg leuk kaartje! Wat een leuk idee om het zo te doen!
Hallo allemaal, Ben vandaag 9 weken en heb een buik voor 13 weken of zo echt niet normaal kom gelukkig nog niet aan. Ben alleen hardstikke verkouden. Slaap slecht. Weet iemand een oudewets iets wat mij kan helpen. Ik moet bijna 4 weken wachten voor ik een echo heb begin er echt naar uit te kijken of alles goed is met het hummeltje! Verder erg moe maar het is allemaal voor een goed doel! Ik ga aan het werk!
Annerie, wat een vreselijk verdrietig nieuws. Jullie hebben zo'n lange weg af moeten leggen en dan gaat het nu mis.. heel, heel veel sterkte.
@Sab: wat een leuke kaart, heel leuk gedaan! Als de echo morgen goed is gaan wij het nieuws ook wereldkundig maken. Wij willen een mailtje rondsturen (naar familie en vrienden) met daarin als bijlage een foto: de foto van de digitale test die zwanger aangeeft. Nu maar duimen dat morgen alles goed is.
@Marooz: wat balen dat het nog steeds niet lekker gaat. Ben je wel alweer aan het werk? Wanneer moet je naar de neuroloog?
JAAAAAAA, wat een mijpaal. Ik ben 12 weken zwanger, 3 maanden. Nou ik ben er echt blij mee zeg. Ik zal straks even de lijst bijwerken.
gefeliciteerd Sim! est van de dames, ik ben aan het einde van de dag ook 2x zo dik als aan het begin, heb een nieuw zwangerschapkwaaltje, kan moeilijk poepen...grrr.......en dat heb ik nooit bah! maar goed, beter dan misselijk haha! KLEVKIN: dankjewel dat je naar mijn moeder vraagt! Ja, operatie duurde langer dan verwacht, 10 uur, maar alles is ok!
Hallo Dames, Ik mag mij ook bij de mei 2009 groep voegen. Ben 22 mei uitgerekend, van de tweede. Lastig hoor van die kwaaltjes waar ik in de eerste zwangerschap nooit last van heb gehad. Misselijk, moe, hele moeilijke stoelgang. Maar beter dit dan dat het niet wil lukken om zwanger te worden. Ik ben zo happy, maar het dubbele gevoel tegen over mijn schoonzus en collega blijft .
Sterkte Annerie; we liepen op de dag nauwkeurig gelijk op. Had al een stille hoop dat het nu gedaan was met het negatieve nieuws, maar je ziet het... denk aan je... Onze echo is overigens verplaatst van 29 okt naar 27 okt 13.15 uur. Kwam beter uit. Het is echt naar die datum toe 'hikken', want het is iets of niets... Meiden met een beroerde stoelgang: eet kiwi's! Bevordert het enorm... Ben trouwens vanaf de dag van de positieve zwangerschapstest een dagboekje bij gaan houden, met iedere dag een paar korte zinnen hoe ik me voel en hoe ik de dag (als zwangere beleef. Leuk voor later! Verder ben ik al crea bea aan het bedenken hoe we de zwangerschap aan de ouders gaan vertellen... Iedereen sterkte met alles en een extra knuf voor Annerie!
Wij gaan het dit weekend aan onze ouders vertellen. Indien alles natuurlijk goed is na de echo van morgen. We gaan de echo kopieeren en in een kadertje steken en dit inpakken en als cadeautje afgeven.
Annerie: heel veel sterkte! Sab: wat een leuk kaartje! Sim: gefeliciteerd met je mijlpaal! Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren een eerste babypakje gehad van een vriendin van mij. Het is weer zo klein als ik dat vergelijk met de kleertjes van mijn zoontje. Voelde me wel een beetje schuldig dat ik het kreeg. Heel gek. Misschien dat het komt omdat ik me nog steeds niet zwanger voel. Hoop maar dat alles wel goed is met die kleine frummel en het in mei in het pakje kan. O, Moeders voor moeders is net langs geweest. Ik heb weer nieuwe flessen gekregen, dus ik ga ze gelijk even uitproberen