Zo, wat een drukte hier, amper bij te houden! Wel gezellig natuurlijk. Ik heb gelukkig eindelijk gehoord wanneer ik mijn eertse echo mag. Pas volgende week woensdag, duurt nog even maar ik weet tenminste waar ik aan toe ben... Met al die nare verhalen hier wordt ik toch wel een beetje zenuwachtig. ik voel me wel heel erg zwanger (beroerd dus) dus dat geeft me moed.
Evy volgens mij ben jij het die de echo wil kopieren dit zou ik je heel erg afraden onze echo's hebben we ook niet meer namelijk doordat me moeder ze wou lamineren door de warmte van kopieren of lamineren vergaat je echo foto, dus dat zou ik echt niet doen wat je wel kan doen is er gewoon een foto van maken en die uitprinten op je pc of laten ontwikkelen. Ze hadden ons bij de verloskundige vergeten te waarschuwen voor dit.
Bedankt Ria32, dacht dat kopieren nog zou lukken. Dan ga ik het risico niet nemen. Misschien kan ik vragen of ik m'n echo 3x krijg Anders wordt het idd foto maken en laten ontwikkelen.
@Sim, gefeliciteerd.! Echt een mijlpaal. @Nieuwe mama's, welkom en gefeliciteerd. @Dancevalley, succes..! Hoe laat heb je de afspraak? @Kaatje, fijn dat je nu een afspraak hebt. Het is zo woensdag. @Rainbow, klein zijn die kleertjes weer hè.? Lekker genieten en positief blijven. In mei hebben we allemaal een prachtig kindje. Ik heb ook weer nieuwe flessen gekregen van MvM vandaag. We kunnen weer volop piesen.
Jaaaaa ik heb het hartje gehoort! Wel kom ik onder behandeling van een gyneacoloog ivm te kleine kindjes aangezien mijn zoontje 2220 gram woog bij zijn geboorte... Dus word zowiezo een ziekenhuisbevalling... En...volgende week donderdag om 11.00 uur de eerste echo De verloskundige vond mijn buik te dik en de baarmoeder rand te hoog voor 11 weken zwangerschap... Dus ben heel benieuwd
hallo dames! ik mag straks om 4uur.. ben zenuwachtig.. niet normaal... pff.. hebben zo lang uit gekeken hierna! @ alle nieuwe dames: welcome.. en proficiat! ene uit engeland? hoe kom je daar terrecht? ik ben nl. half engels
Meimama spannend, denk je zelf ook dat je verder bent of dat het er twee zijn? Dancevally veel succes vanavond! Nieuwe mama's welkom hier!
Nou zij hebben nog een lange weg te gaan. Ze zijn wel blij voor mij maar ik kan me nu niet echt uiten tegen over ze. Vooral omdat ik niet moet "zeuren", jij ben wel zwanger. Dus even mopperen over een klein kwaaltje kan niet.
Verder kan niet denk ik heb het goed bijgehouden... Maar mijn vader is 1 van een tweeling...dus heb wel kans op...de verloskundige zij wel dit zegt nog niet dat het er twee zijn hoor... maar dit is zeker geen 11 weken buikje ... dus ik moet de echo maar afwachten...nog een week wachten ..oef word een lange week...
@Dancevalley, veel succes vanavond.! @Meimama, wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord. Spannend hoor de echo volgende week. @Daggie, veel succes straks.!
Lieve allemaal, Het verhaal is ten einde. Dinsdag hebben ze Cytotec ingebracht.. Vandaag terug geweest voor controle. Alles is eruit, het is klaar nu. Nu even geduld hebben, en dan gaan we voor een nieuwe poging. @iedereen: Bedankt voor jullie lieve reacties, mailtjes en knuffels! Heeft me erg goed gedaan.. Hopelijk tot in een ander forum! Liefs Doobie.. Ohja, natuurlijk! Geniet lekker van jullie zwangerschap! En voor de dames met het minder goede nieuws heel veel sterkte! Ik weet hoe het voelt..
@Doobie, fijn voor je meid dat alles nu achter de rug is zeg. Ik wil je heel veel succes wensen in je volgende zwangerschap, want die gaat er komen hoor, Dikke knuff.
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben geef dan even een PB aan Sim80 of Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag nog op staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 1 mei * Sylvia ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Trude 2 mei * Amy25 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Spiffy * lievebeesje ~5ste kindje~bv~pzh~ tb~ * Klev, 1ste kindje, ~ BV ~ 3 mei * shannah ~ 3de kindje ~ BV ~ TB * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV 4 mei * kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ PBV ~ FV * Hannahw ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB * Miracle81 ~ 1ste kindje * Angelique83 ~ 1ste kindje * Brigitte 22 ~ 2de kindje 5 mei * webmiertje 6 mei * Malka ~ 1e kindje ~ TB ~ BV * Meimama ~ 3de kindje * Lana81 ~ 1ste kindje ~ BV 7 mei * Ylona25 * Marloes22 ~ 2de kindje 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Nano73 ~ 1ste kindje * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Sappie ~ 2de kindje * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV 10 mei * Yinte * Chantal87 ~ 2de kindje * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Sarahmei09 ~ 1ste kindje 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Skye ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ ~ BV 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Grummelke ~ 2de kindje ~ TB ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV * Sannie306 * Ellen1982 * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ FV 15 mei * Dafje ~ 2de kindje * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~ PZH * Nina30 ~ 1ste kindje * Gaby83 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 16 mei * Vrouw1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV 17 mei * Dylan07 ~ 2de kindje (?) * Tji ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Lothlorien ~ 2de kindje * Evitaaa1983 ~ 1ste kindje * Atmon05, 1ste kindje 18 mei * San * Mandy, 2de kindje ~ FV ~ PHZ 19 mei * Natassie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Manon77, ~ TB ~ BV 20 mei * Ilse1973 * Karien ~ 1ste kindje * JoMii, 1ste kindje * mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje * Lindsey1981 * Mamaspooky * Hester ~ 1ste kindje 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 23 mei * Aros ~ 2e kindje ~ TB ~ BV *Anci 24 mei * Evy77 ~ 1ste kindje * Bjentsje ~ 2e kindje * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB 25 mei * Jinky ~ 1ste kindje * Jinx ~ 2de kindje * Butterfly23 ~ 1ste kindje * Dancevalley 26 mei * Whisper ~ 2de kindje ~ Bv ~ PHZ * Jannn ~ 1ste kindje * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV 27 mei * Mamasan ~ 2de kindje 29 mei * Roozje ~ 1ste kindje * Roosje75 ~ 1ste kindje 30 mei * Christie ~ 4de kindje * Dieseltje2 ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV * joanita 31 mei 1juni * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV Afspraken * 16 oktober Sylvia, afspraak vk, 18:30 uur Daggie, 1ste echo Mandy1, afspraak Vk Meimama, intake gesprek * 17 oktober Sarahmei09, echo Kippie75, 2de echo (12 wkn) Evy77, 2de echo 14.30 Whisper, termijnecho 14.10 uur * 20 oktober Ilse1973, termijn echo Houmar, 1ste echo * 21 oktober Sylvia, nekplooimeting Mandy1, 1ste echo * 22 oktober Stillewens, termijn echo vk pixie, intake vk Hester, afspraak vk * 23 oktober Dolgelukkig, 1ste echo, 8:45 uur (11,5 wkn) Sappie, 1ste echo (11,5 wkn) Roozje, 1ste echo Joaninta, 1ste echo * 24 oktober Draadje, 2e echo, 11.00 uur (11,6 wkn) * 27 oktober Bjentsje, 1ste echo Brigitte, echo, NT- Meting Marloes22, nekplooimeting 11:30 uur Mushu, Gyn + echo, 11:40 uur Klev, afspraak vk * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk, 09:00 uur Tji, echo, 09:00 uur Evy77, afspraak gynea, 13:30 uur (2e echo) Kippie75, controle vk Rainbow78, intake vk * 29 oktober Hester, 1ste echo Marloes22, afspraak vk * 30 oktober Remmar, 2e controle vk (14,3wkn) * 31 oktober Manny, 2de echo vk * 3 November Natassie, 12 weken echo en afspraak vk Whisper, afspraak intake Vk, 10.00 uur Vrouw1984, echo, 15.45 uur, 12 wkn * 4 November Daggie, afspraak vk Mamalieske, afspraak vk Joki, afspraak VK & 2e echo Jinky, afspraak vk Sim80, controle vk 9.30 uur * 5 November JoMi, afspraak vk 17.00 uur Mamalieske, combitest, * 6 November Manon77, afspraak vk Bianca24, afspraak gyn 8.30 uur * 7 November Manny, 2de afspraak vk 16.15 uur Manon77, 2de echo en nekplooimeting * 10 November Houmar, controle vk Lana81, controle vk, 9:00 uur * 11 November Rainbow78, 1ste echo * 12 November Colin, termijnecho * 20 November Roosje75, afspraak Vk * 24 November Vrouw1984, controle Vk * 26 November Mamalieske, afspraak gyn Er zijn op dit moment 87 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling, FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding De aanpassingen zijn: @ Annerie, ik heb je helaas van de lijst afgehaald. @ Roosje75, ik heb je datums aangepast @ Lana, ik heb je uitgerekende datum aangepast @Rian, je staat nu op 3 mei @Colin, ik heb het even aangepast. Iemand gaf nog een idee om ook achter PHZ, medische indicatie te zetten of niet. Ik wil voorstellen mocht je toch een verandering hebben dan pas dat door te pb en. En liever niet in een berichtje hier want ik lees niet altijd alles na hier.
Jeetje Annerie, jij ook al... Wens je heel veel sterkte nu! Ik weet dat je aan goedbedoelde adviezen nu niks hebt... Je voelt je ongelofelijk kut! Zoek wel steun bij je partner! Liefs, Alina