Doobie, fijn dat het nu achter de rug is. Ik hoop dat het snel weer raak is en dat alles goed gaat.! Dikke knuf voor jou.!
Hi Doobie, Fijn dat je nog even wat van je laat horen ook al is het een triest bericht. Wel fijn dat het nu klaar is.. en als jullie er klaar voor zijn, ook klaar voor een nieuwe poging. Ik hoop dat je snel opnieuw zwanger mag raken en een gezond beebje mag krijgen. Dikke knuff
Sim, ik zie dat missQ nog steeds op de lijst staat. Ze heeft een mk gehad. (staat bij de juni mama's.) Is denk ik nogal pijnlijk voor haar dat ze nog op de lijst staat.
Doobie; heel veel succes meis! En het is iidd goed nog even wat van je te horen...knuff Iedereen met een echo vandaag heel veel succes! Ik heb niet alles meer in me hoofd, jullie zijn lekkere kletsmajoren! joki anders moet je sim even pben! Hier vandaag moe moe moe... dus ben nie zoveel online vandaag! kippie lief dat je er aan denkt, is echt shit, ik werk niet nee, dat kan echt niet namelijk, doe veel zittend werk en dat is nu juist even niet te doen. Verder is het afwachten geblazen wat de neuroloog zegt! meiden dikke knuff!
Missq heeft het denk ik idd hier niet doorgegeven van de mk, anders was ze natuurlijk al van de lijst gehaald. Ik kan natuurlijk ook wat gemist hebben. Ik heb ze er nu dan toch maar van afgehaald. Marooz, wat vervelend voor je zeg dat je zo moe bent en last hebt van je rug. Doe maar lekker rustig aan en denk vooral aan jezelf.
Zo, nog steeds lekker misselijk en moe. Hopelijk nog maar een paar weekjes, en dan knapt het weer wat op. Voelen jullie je allemaal ook zo beroerd? Ik heb het er grondig mee gehad!
Dan heb je geluk gehad ik ben alles kwijt, en ze waarschuwden ervoor bij de verloskundigen alleen waren ze het ons vergeten te vermelden.
ik dacht dat kopieeren wel kon, alleen lamineren niet? ligt waaschijnlijk aan het soort apparaat, of het heet wordt of niet...
Dit weekend onze ouders het blije nieuws vertellen en dan mogen we 27 okt voor de eerste echo. Thomas onze eerste wordt de 30ste 3 jaar dus dan zullen we het de rest ook vertellen. Eindelijk de oppassen wat je zegt fase voorbij.
Ohh Meiden, Wat prachtig was het gisteravond.. Zo'n mooie echo. Wat bijzonder als je het hartje ziet kloppen... Ik ben dus echt ZWANGER Het was 2,03 cm en zou ik dus volgens haar 8 weken en 6 dagen zijn. Gewoon bijna 9 weken.. Kan het nog niet geloven haha..
jeetje 1 dagje niet geweest en ik moest 5 pagina's bij lezen. @meimama wat spannend dat het er misschien wel 2 zijn. @doopie heel veel succes verders en inderdaad tot in een ander topic! @all welkom aan de nieuwe dames, grote groep hebben we! ik ben gisteravond lekker wezen shoppen, kleertjes voor mijn dochter en een positiebroek voor mezelf. wat zijn de kinderkleertes duur aan het worden trouwens.
hallo dames! wat een ervaring zeg! ja je weet niet hoe het gaat he.. maar goed! alles zag er goed uit.. beebie bewoog veel.. ik vroeg elke keer of het hartje klopte.. en hij klopte! de uitgerekende datum klopte ook! super gewoon.. hij was 4,8 cm... mooie lengte niet waar? hahaha kan nu niet wachten op 3november.. ehb ik de volgende afspraak.. en krijg ik het hartje te horen!
All, hier is alles achter de rug. Gisteren na 3 weken de natuur zijn werk te laten toen en geen resultaat, bij de gyn toch besloten tot het opwekken van de miskraam dmv Cytotec. Gisteren om 13.30 4 tabletten ingebracht en rond een uur of vijf werd de buikpijn wat heviger en rond half 9 in een keer een grote golf en toen werd het vruchtje geboren. Heel goed herkenbaar. Het hoofdje, oogjes, armpjes en beentjes. Heel heftig om het te zien. Daarna in een paar delen een enorme vruchtzak (was vandaag eigenlijk ook al 12 weken). Kon het niet over mn hart verkrijgen om het vruchtje door te spoelen. We hebben er heel goed naar gekeken. Het was heel mooi rose, echt een minikindje. We hebben het dus in de tuin bij onze plataan begraven. Daarna nog wel wat krampen gehad, maar wel goed kunnen slapen. Nu nog bloedverlies. Voelt zo ontzettend dubbel. verdrietig, maar ook blij dat alles nu achter de rug is... Liefs ps Fijn om te lezen dat het slechte nieuws een beetje verdwijnt en er steeds meer mooie echo's verschijnen!
@ elke, het klinkt als een heel mooi kindje. Zo compleet, heel mooi. Sterkte met het verdere verwerken. Kus Rian
@iedereen met een mooie echo! Gefeliciteerd! Zo dat was dan een hele ruk! maar mooi dat alles ok is @Elke en Doobie, veel succes verder met het verwerken, het lijkt me heel heavy @alle nieuwe dames welkom hier en gefeliciteerd Een stukje ego, ik voel me lichaamstechnisch gezien wat beter, al 3 dagen niet overgegeven , maar! Wel verstoppingen! Daar wordt je gewoon echt niet blij van. Ik merk wel dat ik een paar dagen terug te veel rondgelezen heb over dingen die nog fout kunnen gaan, mijn man en ik waren gisteren in een babywinkel aan het kijken en ik kon er niet echt van genieten maar goed nog 1,5 week wachten, dan krijgen we als het goed is het hartje te horen Ik moet zeggen! De mensen die het zo lang stil kunnen houden voor familie en vrienden, knap hoor! ik kon dat niet, mijn man en ik zijn gelijk dezelfde avond nog naar beide ouders geweest en we hebben ook gelijk broers en zussen opgebeld! We stonden gewoon te springen
Elke: wat heftig zeg. Ik krijg echt kippenvel van je verhaal. Ik weet niet veel meer te verzinnen dan je heel veel sterkte te wensen, fijn dat het nu voorbij is. Je kan weer vooruitkijken en als jullie daar klaar voor zijn hoop ik dat je snel weer zwanger raakt. Dikke knuff