Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

@sim80: Nee, ik had nog niks doorgegeven, wou even wachten tot de echo! ;) Het is trouwens de eerste.
    Maar wij meimoeders gaan goed he, op naar de 90!

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat fijn voor de goede echo's, ik wil ook!

3. zogelukkig

Wanneer mag jij?
    Ik zag trouwens dat jij op 18 mei bent uitgerekend, dat was ik eerst ook!

4. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @zogelukkig

welkom kunnen we samen liggen puffen gezellig!
    ben gelukkig niet meer de enigste op 16 mei.
    ik ben afgelopen maandag op echo geweest en kan nu nog steeds niet met me ogen van de foto blijven.

hier gaat alles goed.
    gister kreeg ik van me schoonmoeder te horen dat ik niet zo snel moest groeien dat het echt wel asociaal werd.

fijne avond allemaal

5. zogelukkig

Ja, zijn we gezellig samen nu, dat schept een band! Helaas woon ik helemaal aan de andere kant van het land, dus dat samen puffen gaat niet lukken!
    Daarom was ik ook heel de tijd naar jouw groeiende buik aan het kijken! IK ben een stukkie (e-hum) dikker dan jij en daarom zie je mijn buik nog lekker niet zo goed!
    Maar die foto is idd zo bijzonder he, hij ligt hiervoor me.
    Spartelde die van jou ook zo?

6. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    haha dan houden we tegen die tijd elkaar wel op de hoogte via het forum.
    ik heb de echo ook op videoband staan is ook super gaaf om te zien en daarop kun je ook zien dat hij/zij lag te spartelen en schopte en gingen zijn/haar billen omhoog.
    zo gaaf om te zien.
    maakt toch niet uit dat je buik minder snel zichtbaar is.
    ik zal er morgen weer een maken en zet ik hem weer in me album en dan zie je wat voor een groei spurten ik maak in 1 week tijd.

7. zogelukkig

Ik krijg wel een dikke kont, telt dat ook? :)

8. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Elke, wat een ontroerend verhaal.!
    Ik wil je heel veel sterkte wensen. Dikke knuf...

@meiden met mooie echo's, Gefeliciteerd.! Super..

Verder ben ik alweer alles vergeten.
    Ben erg moe. Ga lekker vroeg naar bed.
    Fijne avond allemaal.!

9. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier ook goed echonieuws. Vandaag hebben we onze uk weer gezien. Uk lag lekker te spartelen en zich af te zetten met zijn/haar beentjes, de echoscopist had moeite om de metingen uit te voeren ;)! Alles ziet er goed uit, wij hebben een combinatietest laten doen en ook dat zag er allemaal goed uit. Een mooi hartje gehoord, geweldig.

Gelukkig meer goed echonieuws gelezen, fijn! Iedereen gefeliciteerd en geniet ervan..

10. Whisper

Whisper Lid

27 jul 2008
    70
    0
    0
    Als eerste wil ik de mensen waar het mis bij is gegaan heel veel sterkte wensen. Het lijkt me zo verdrietig als je dat overkomt.

En voor alle mama's die een goede echo hebben gehad: gefeliciteerd!

Hier gelukkig ook een goede echo gehad vandaag. Het hartje klopte en de baby was 2,22 cm. (jemig wat klein nog hè!). Voor zover te zien was alles goed. De placenta ligt waarschijnlijk alleen wel aan de voorzijde (tegen de buikwand aan zeg maar). Wel een opluchting dat alles goed was hoor, ik was zo bang dat we geen werkend hartje zouden zien. Juist door alle verhalen die ik hier heb gelezen was ik heel onzeker geworden. Dit is trouwens ook de reden geweest waardoor ik deze afspraak met een week had vervroegd.

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Iedereen waar het mis is gegaan: Véél sterkte met het verwerken van jullie verlies.

Iedereen met een goede echo, hartelijk gefeliciteerd.

Ik heb een paar dagen niet gereageerd. Heb wel ff gelezen, maar was de laatste dagen heel erg moe, ook druk met het werk. Ik sta over het algemeen door de week 's ochtends om kwart over 5 op. Dit omdat ik schoolkinderen naar school breng (taxi). Dus soms met nog wat andere dingen heb ik niet overal de puf meer voor.

Morgen en zondag heb ik ook dienst van 12.00 tot 24.00 en maandag ben ik vrij. Kan volgende week ook wat uitslapen want hier is het namelijk nu herfstvakantie.

12. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Wat is dat toch, dat mensen als je zwanger bent opeens vanalles over je gewicht denken te mogen zeggen. Ik zag hier dat iemand's schoonmoeder zei dat ze niet zo moest groeien. In mijn vorige zwangerschap zeiden collega';s ook wel eens wayt. 1 collega zelfs elke week: je bent al weer dikker; houden ze dat wel in de gaten? Is dat wel goed? Zijn het er echt geen 2?
    Het is toch heel onbeschoft om over iemand's gewicht te praten? Dan geldt dat toch ook voor zwangere vrouwen? Dat is het enige wat mijn vorige zwangerschap verpestte.

Over de echo's. Wij hebben een scanner. Als je de echo scant (wat gewoon kan, maar lamineren inderdaad niet), heb je het als bestand op je computer, heel scherp en kun je het ook gewoon als foto af laten drukken - net zo scherp.

13. Sarahmei 09

10 sep 2008
    30
    0
    0
    zelfstandig
    Goeiemorgen dames,

gisteren zijn we geweest voor een echo
    en was fantastisch: het is al een baby'tje met
    armpjes, beentjes, fantastisch om te zien.

In het begin was het wat eng:
    babytje bewoog niet, de dokter heeft enkele minuten moet stimuleren om ons kindje uit zijn slaap te krijgen. Blijkbaar is dit heel normaal,
    maar doet toch maar raar als je daar ligt.
    Uiteindelijk was alles heel goed.
    Bevallingsdatum is nog altijd 9 of 10 mei,
    en ons kindje is al een goede 4 cm.
    Zetten jullie me op de lijst voor 14 november om 17h45 voor intussen al onze vijfde echo?

vele groetjes en een fijn weekend

14. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Ik zou graag de echo laten zien maar heb geen idee hoe ik een foto kan plaatsen in een bericht.

Ik heb n.a.v. de echo mijn banner aangepast. Ik ben even de namen kwijt van wie de lijst ook alweer aanpassen maar zouden jullie me op 22 mei kunnen zetten, 1ste kindje en 13 nov. krijg ik mijn tweede echo.

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @zo gelukkig ik mag dinsdag vind het heel spannend, dan weet ik ook precies hoever ik ben.
    @bianca irritant he dat mensen alles maar zeggen. gister zei een collega ook tegen mij jij krijgt een tweeling want je wordt al dik.

16. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    hahahaha bij mij ook ja je krijgt een tweeling, ook met pendelen maar nee hoor gewoon 1 ukje gevonden in mijn buik
    zie echt dat hij groeit...valt echt op nu bij mensen hahahaha

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    volgens de pendel bij mij ook 1, nu de echo even afwachten. ik hoop stiekum ook dat het er 1 is, zijn het er 2 an is het zo.

18. zogelukkig

De onze lag ook heel stil, maar je zag echt het hartje goed kloppen!
    Daarna ging hij/zij wel bewegen, maar ik vond het eigenlijk wel heel mooi om te zien hoe tevreden hij/zij daar lag te slapen!

19. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ons kleintje lag ook best rustig, maar bewoog wel. Vooral steeds dat mondje open en dicht en met het knuistje in het mondje/aan het duimen....oh zo lief!

20. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @bianca
    mijn schoonmoeder heeft dat gezegd ja maar wel op een leuke manier ik vind het niet erg dat ik dikker word.
    als andere mensen daar een probleem mee hebben dan is dat toch echt hun probleem en niet die van mij.
    ik ben 20 kilo zwaarder geweest ik ben afgevallen omdat ik me zelf er niet prettig bij voelde.
    als iemand nu tegen me zegt goh je begint al te groeien of iets dergelijks dan zeg ik: ja dus ik weet waarvoor en ben er trots op.
    mensen reageren dan heel anders.

Deel Deze Pagina