Ik heb in mijn leven vaak genoeg te horen gekregen of ik zwanger was, dat vond ik pas erg! Ik heb het nu nog van niemand gehoord, maar ik moet wel een nieuwe jas, want mijn korte winterjasje past niet dicht...
Goeie morgen meiden, Nog meer mooie echo's! Top, gefeliciteerd.! @Marooz, hoe is het met je? Gaat het al wat beter met je rug? @Misselijke meiden, hoe gaat het met jullie? Wordt het al wat beter.? Ik heb vandaag echt nergens puf voor. Ben niet vooruit te branden. Zelfs douchen is me al teveel. Heb ook een enorme hoofdpijn. Bah..
Dat heb ik ook en paar x gehad (terwijl ik echt niet dik ben, heb geen strakke buik oke) en nu durven ze het niet te vragen..
Ik ben normaal niet echt dik... wel een buikje wat niet echt strak meer is.. Ach maar wat wil je na twee zwangerschappen kan je dat ook niet verwachten hihihihi Nu heb ik wel een strak buikje hihihihi alleen hij is al flink dik Ik ben heel benieuwd wat er donderdag uit de echo komt... Is het er 1 of zijn het er 2 of ben ik verder ? Ik heb gisteren even lekker geshopt bij prenatal en bij miss etam... Ik kon niks meer aan...
goede morgen dames.. ik ben niet voor uit te branden! vrijdag bruiloft gehad, en gister naar marco borsato.. en als je dan in het zuiden woont.. is het een tijdje rijden... ben KO! hebben gister een auto gekocht.. wij hebben nu een 3 deurs.. en hebbe nou een 5 deurs gekocht! heb de foto van de echo in het album gezet! beetje onduidelijk.. maar als je goed kijkt.. kijkt hij ons aan.. vind het net een alien! hahaha
@majkuh leuke foto's je heb ongeveer net zon buikje als mij. we schelen ook maar 2 dagen! hier gaat alles lekker afgelopen paar dagen super moe geweest maar nu gaat alles weer goed. vanmiddag naar me vriendin zij heeft een tweeling. fijne zondag allemaal
Daggie, doe maar lekker rustig aan, kan me voorstellen dat je kapot bent na zo'n druk weekend. Was het wel leuk bij Marco? Ik wilde ook gaan, maar had helaas geen geld toen de voorverkoop was. Majkuh, mooie foto's hoor. Je hebt echt al een mooi buikje. Ik zal ook eens beginnen met buikfoto's te maken. Heb mn mannetje op pad gestuurd voor een vette hap. Als het goed is komt ie zo thuis met een patat oorlog en een frikandel speciaal.. mmmmmm.....
@Makjuh: volgens mij ben jij uitgerekend op 14 mei ipv 10 mei! Mooi buikje trouwens! Ik ben ervan overtuigd dat je het eerder ziet als je slank bent.
hai zogelukkig, ja, klopt, de oorspronkelijke datum is 10 mei, maar ik schijn toch iets minder ver te zijn (alhoewel ik niet begrijp hoe, want weet echt exact wanneer mijn ei geweest is) en dan kom ik idd op 14 mei uit, goed gerekend
Ik meld mij aan! Ik ben 2 mei uitgerekend! Ik heb met 10wk 3dgn een echo gehad. Ik dacht dat ik toen 11 weken zwanger was maar was 10 wkn 3dgn. Maar de weken gaan snel zeg! Ik ben nou 12 weken jippie! Wat een mooie buikjes hier al zeg! Ik heb even een paar pagina's snel doorgelezen! Onze kleine was erggg druk bij de echo , die was aan het op en neer jumpen
Dag dames! Elke wat triest, maar nu ben je er vanaf meis, wel mooi dat jullie het begraven hebben. Alle mooie echo's echt helemaal super! En zie ook mooie buiken! Ik zal zo ook even een buikfoto plaatsen! Want ik mag dan wat forser zijn, ook mijn buik groeit enorm! Zonet even flink gehuild, heb wat last van mijn buik, en ja dan schrik je toch wel even. Nu voel ik het niet meer hoor, en ook geen bloed ofzo.. maar ja blijft eng. Joki wat lief dat je ernaar vraagt! Mijn rug blijft behelpen, en mijn heupen doen gezellig mee, dus moet gewoon zorgen dat ik veel rust krijg! dikke knuff!
Op 1 of andere manier wil die buikfoto niet! grrr... Als jullie benieuwd zijn dan kunnen jullie altijd even op de site van frummel kijken, link staat hieronder!
Marooz, lekker die rust nemen hoor. Goed naar je lichaam luisteren. Laat je maar lekker verwennen door je mannetje. Mooie foto's trouwens. Leuk dat er al een hoop zijn met een aardig buikje.! Horselover, welkom.!