hoi ik heb net de echo gehad, het was niet zo leuk! er was wel een zakje te zien maar geen foetus. van het zakje uitgaande zou ik dus pas 6 weken zwanger zijn ipv 10, dan is de kans groot dat je het nog niet kan zien. ik krijg over 2 weken weer een echo om te kijken of alles goed is. die vrouw ging er wel vanuit dat het goed zit omdat het ruchtzakje er wel goed uitziet.
He Mandy, wat naar nou! Dat is wel een groot verschil; 4 weken. Kan dat een beetje kloppen met je eigen gegevens? Wat zullen dat 2 lange weken worden. Sterkte hoor!
Marooz: zorgen gemaakt om niks.. maar ik begrijp je heel goed. Ik had zondag ook ineens wat bruine afscheiding (de dagen daarvoor ook moeite gehad op het toilet).. en schrok ook heel erg. Gelukkig is het bij mij bij het ene kleine beetje gebleven. Bij jou was er gelukkig ook niks aan de hand (stelt mij ook weer gerust). En nu hup weer GENIETEN jij, terug op die roze wolk!
He Mandy, dat is inderdaad niet zo leuk. Kan het wel kloppen met je eigen berekening? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik hoop heel erg dat je over 2 weken een mooie echo hebt. Ik duim voor je...
Marooz: wat fijn om te lezen dat alles gewoon goed is, ik schrok me rot van jou berichtje! Lekker genieten hoor, het blijft gewoon goed gaan! Mandy: dta is wel vervelend ja..sterkte, hoop dat het toch gewoon goed is Ik heb vandaag een echo gehad (nekplooimeting) en alles was prima. Nekplooi was super dun, iets vn 1 mm, kleiner kwam nooit voor zei ze dus dat was goed. Nu nog op de rest van uitslag wachten maar zal wel goed zijn, maak ik me niet druk om ofzo. In de auto ben ik nog steeds super misselijk! bleh!
@Marooz, ben super blij voor je dat alles goed is. pff was wel even schrikken zeg. @Syl, das idd een goede meting syl, dat komt helemaal goed met jullie beebje. Hoe voel je je voor de rest. Al wat beter? @Mandy, toch wel fijn dat ze nog positief waren, 4 weekjes is toch wel lang. Wat naar dat je nu nog 2 weken moet wachten. Kon het niet eerder. Ik zou dat niet vol kunnen houden.
Ilse: ik wil je heel veel sterkte wensen He Sim! Ik voel me al wel wat beter...al nog niet optimaal, ben elke dag nog wel even misselijk maar wel veel minder..Hoe voel jij je? De meting was idd heel goed. Zo leuk om te zien , dit 2 e wondertje was vandaag erg beweeglijk Ik heb nieuwe echo foto;s in mn album gezet van vandaag
Hoi ik wil me ook even komen melden Kreeg een privéberichtje, weet alleen niet van wie... *schaam* Moet dit forum nog even doorspitten haha. Ik ben 15 mei uitgerekend van ons eerste kindje! Ik ben 24 en paps is 29. 3 en 5 april worden wij 25 en 30
Hoi! Ook ik meld me hier... Ik word hopelijk op 9 mei 2009 mama! Ik ben zelf 29 en mijn vriend is 26, we wonen samen in Almere...
Als alles goed blijft gaan ben ik op 21 mei 2009 uitgerekend van ons eerste kindje. Vanavond om 21.00 uur een afspraak bij de verloskundige. Groetjes Debora
Wat veel nieuwe meimama's! Welkom meiden! Zouden jullie je gegevens aan remmar of sim willen pben, zodat ze jullie in de lijst op kunnen nemen? Dank jullie wel meiden voor jullie medeleven, ik ben ook echt heel blij... heb net even geslapen, zo gestressed dat ik vanacht geen oog dicht gedaan heb.. hahah en nu compleet relaxed! Kruip idd terug op me roze wolk! SYL: hele goede meting! Super joh, dan is het echt wel goed hoor! Gelukkig ga jij je ook iets beter voelen, ik heb ook nog wel vlagen maar is wel een heeeeeel verschil met week 8-9 Mandy; wat ontzettend naar... en twee weken wat een eind! sterkte met wachten meis.... en ik hoop dat alles over twee weken toch goed is
Syl wat een prachtige foto's! Ik zie vingertjes en ribjes! De kleine zwaait ons even tegemoed! heerlijk om te zien!
@Marooz, gefeliciteerd met dit heerlijke nieuws. Wat een opluchting. Zit je lekker op je roze wolk? @Jomi, gefeliciteerd.! Leuk hoor dat jullie gaan trouwen. @Mandy, Wat naar nou. Kan het wel kloppen dat je minder ver bent.? Veel sterkte de komende 2 weken. Ze zullen wel lang duren voor je. @Nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd. @Marloes, ik twijfel ook nog steeds wat ik ga doen met de kinderwagen. Mn meisje is dan precies 2 jaar. Ik denk niet dat het een dubbele wagen gaat worden, aangezien ze nu ook al bijna niet meer in de kinderwagen wil. We hebben nog even om daar over na te denken. @Syl, wat fijn dat alles goed is. Mooie foto's hoor.! Ik ben nog steeds heel moe. Het liefst slaap ik de hele dag. Hopelijk wordt het snel minder en krijg ik wat meer energie.
Dit bericht stond 2 berichten boven dat van jou. Maar dochter is straks 1 jaar en 2 of 3 maand of de 2e komt.
Jeee... Wat spannend! Die 2 weken zullen voor jou wel voorbij kruípen.. Sterkte én succes dat het nog wel goed zit!
Ik heb trouwens vanwege epilepsie geen rijbewijs, dus overdag doe ik ook alles met de dubbele kinderwagen. De phil and teds is trouwens ook heel mooi klein op te vouwen voor in kofferbak. Omdat ik 10 min lopen van het centrum woon, vind ik t wel leuk om straks ook met mijn 2 kids van bijv 2 maanden en 15 maanden even de stad in te gaan. Vandaar toch echt de uitgave wel waard! Iemand - weet ff niet meer wie - schaam - zei dat je er niet recht achter staat. Ik wel (net ff geprobeerd), maar hij is met de duwstang omhoog ook precies op hoogte voor mij (de kinderwagenbak steekt niet uit en de buggyopzet een heel klein beetje als íe achter zit), dus misschien is het voor die persoon wel niet mogelijk om er goed recht achter te lopen. @mandy: lijkt me niet fijn, toch wat onzekerheid. Ik duim voor je!
Goedeavond, Nieuwe mama's welkom! @marooz, nu op je roze wolk blijven zitten hoor! @syl, wauw, wat is alles al mooi te zien, hele mooie echo. @Mandy,jeetje dat ze je zo lang laten wachten. Heel veel sterkte de komende 2 weken. Hier slaan de zenuwen weer toe voor morgen. Manlief heeft al de volle laag gehad, gelukkig begrijpt hij waarom. Als het morgen goed is moest ik maar eens lekker gaan shoppen van hem ipv alleen kwijlen bij de schattige pakjes Tja dat laat ik me natuurlijk geen 2x zeggen