Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Wat een leuke echo fotos! Echt mooi om te zien dat handje!

@daggie, wat vervelend. Jammer dat je niet tot een overeenkomst kon komen met je baas over part-time werken.

2. Meimama

Meimama Lid

9 sep 2008
    28
    0
    0
    Vandaag de eerste echo gehad ...

Ging allemaal wat vaag... ten eerste meten ze hier niet meer van koppie tot kontje maar het hoofdomtrek...

Echoapparaat gaf 14 weken aan... toen vulde ze het in de computer in en die gaf 12 weken en 4 dagen aan...en ik kwam op 12 weken en 1 dag...

Dus houden we 12 weken en 1 dag aan... vaag maar goed het zal wel...

maar het kindje zien was gaaf :D hartje klopte mooi...

En ja het was er toch maar 1 (er werd eerst anders gedacht ivm baarmoederstand..)

3. lovelybaby

lovelybaby Actief lid

30 sep 2008
    115
    0
    0
    verpleeging
    ede
    hoi hoi,

Leuk om te zien hoe jullie je voelen..
    Ik heb alleen nog last van moeheid, afkeer van warm eten, en sterk ruikende urine, en een groeiend buikje :)
    Is er nog iemand die op 17 mei is uitgerekend?

liefs

4. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    nou vanavond om 21 uur is het zover! ik krijg dan de eerste echo. ondanks dat alles goed voelt ben ik nu al zenuwachtig.

na de echo gaan we het mijn opa en oma vertellen, dat ze overgrootouders gaan worden. ben benieuwd!

jullie horen wel hoe het geweest is.

gr laura

5. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Succes laura met je echo :)

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Volgens eigen berekening wel, volgens de echo ben ik 1 dag eerder uitgerekend! Best veel dames al rond die datum! ;)

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    succes laura!

Ik heb morgen half 11 een afspraak bij de voetreflexmevrouw!

Heb mijn yogaschool gebeld en gevraagd of zij iets voor me wisten uivm met de maagklachten en dit advies hadden ze.
    Kan meteen morgen terecht. Ze zegt meteen eerlijk dat ze me geen gouden bergen beloofd, hoe de behandeling voor mij uitpakt zullen we moeten afwachten, kan fantastisch zijn, kan minimaal werken, maar we gaan het gewoon proberen, alles beter dan aan de medicatie!

Heel fijn gevoel om zowel op fysiel als psychisch gebied aan het werk te gaan.

(maagklachten ontstaan voornamelijk op psychisch niveau (tenzij de een bacterie oid hebt) maar dit speelt dus al jaren, en weet ook wel een beetje waar het ana ligt.
    Men zegt niet voor niets, iets niet kunnen verteren, het ligt zwaar op de maag etc ;) allemaal psychisch, dus voelt heel goed eindelijk wat te gaan doen!

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    daggie wat een vervelend nieuws! mijn zus had hetzelfde die is 4 weken geleden bevallen en moet werk gaan zoeken.

9. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Hier even een heel snel berichtje van mij. Moet nog een heleboel pagina's doorlezen, maar wilde eerst weer even een teken van leven geven. Hier dus een ego-berichtje:

Schreef ik eerst nog dat ik helemaal nergens last van had, gisteren en vandaag voelde ik me (voor het eerst) erg brak. Erg moe en de hele dag door kwam er af en toe een vlaag van misselijkheid voorbij. Ik denk zelf dat het met slaaptekort te maken heeft, want doordat ik 's nachts er altijd wel een keer uit moet om te plassen heb je gebroken nachten en af en toe lukt het dan ook niet meer of heel slecht om weer in slaap te vallen. Vandaag dus maar weer vroeg naar bed en hopelijk voel ik me dan morgen beter!

Vandaag is mvm weer langs geweest met een nieuwe lading groene bussen. Je kunt kiezen voor een cadeautje als je meedoet. Ik heb voor een serviesje gekozen voor het aanstaande kindje. Is een serviesje van Dick Bruna. Zag er erg leuk uit!

"s Middags kwam mijn schoonzusje langs. Zij is over 9 weken uitgerekend en heeft een hele mooie buik. Vind het zo leuk dat onze kindjes straks ongeveer 5 maandjes schelen. Kunnen ze later leuk met elkaar spelen :D

Ze had ook een angelsound mee. Ik heb pas over 3 weken echo, dus ben zo benieuwd of alles wel goed is met die kleine frummel. Wilde gaan luisteren met de angelsound, maar er staat op dat het pas te horen is vanaf week 12. Ik wacht dus nog maar even, hoewel ik nu eindelijk wel graag eens bevestigd zou willen hebben dat alles goed gaat.

Zo, dit was even mijn ego-berichtje. Ik ga nu even een dozijn pagina's doorspitten....

10. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    He Majkuh goed zeg die afspraak morgen! Kan me zo voorstellen dat je je rot voelt over die medicatie, maar als je zonder niet kan functioneren is het ook niet te doen. Je klinkt al weer een heel stuk positiever dan vanmorgen.. hoop echt voor je dat het helpt, al is het maar een beetje.

11. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    @ majkuh, ik hoop voor je dat het helpt :D zou heel mooi zijn!

@ rainbow, ik mocht helaas alleen kiezen tussen het boek en de dvd. Anders had ik denk ik ook voor het serviesje gegaan :) het zag er zo leuk uit op de fotos!

12. hoe was de echo ?
    Hopelijk alles goed en hebben jullie kunnen genieten van jullie frummel!

13. Nou morgenvroeg hebben wij combinatietest!
    Toch weer spannend , Vind zoiezo dat het iedere keer weer spannend is!
    Maar nu ga je natuurlijk niet om van de echo te genieten...
    Hopelijk goed nieuws al zullen we de echte uitslag pas over 2 a 3 weken horen want dat duurd altijd effe.

Denk dat ik morgen ook meteen een afspraak ga maken bij een echo bureau voor 2d echo's!
    Bij ons zoontje hebben we dat gedaan toen ik 18 weken was dus wel leuk om dat nu ook weer te doen!

ps : Willen jullie straks het geslacht weten ? En zo ja houden jullie het dan wel voor je of mag iedereen het weten ?

Wij wilden het bij ons zoontje weten en willen dat nu weer!
    Maar hoduen het verders wel weer voor ons eigen ;)

14. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jaaa, wil echt wel weten wat het word! had echt een hele duidelijke voorkeur, is helemaal weg!

Vind zowel een jongen als een meid allebei echt helemaal leuk en ben vreselijk benieuwd, iedereen mag het dan weten, alleen de naam niet.

Vriendje en ik hebben eindelijk een jongensnaam die we allebei helemaal te gek vinden, was echt bang dat we er nooit uit zouden komen, we vinden voor jongens echt hele verschillende dingen leuk, voor een meisje zijn we zo uit ;)

15. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Ik wil niet weten wat het wordt, mijn vriend twijfelt. We wisten het bij mijn zoontje ook niet. Leuk zo'n verrassing. Zelfs toen hij geboren was wisten we het de eerste 10 minuten nog steeds niet. Was niet eens in me op gekomen om te kijken. Was zo blij dat het gewoon gezond was!

16. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Ik wilde het niet weten, riep ik altijd heel hard. En mijn man riep altijd dat hij het wel wilde weten. Ik geloof dat we nu een beetje van meningen geruild zijn :D ik was toch al nooit goed met verassingen eigenlijk (altijd al de cadeautjes opzoeken en gokken wat erin zat (was ik ook altijd heel goed in))

17. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

nog even een kort berichtje op de late avond...

@mandy, ik duim en leef met je mee meid!

@daggie, wat k*t dat je contract niet verlengd wordt.

@majkuh, hopelijk werkt het, ben benieuwd naar je ervaring.

@laura.....ben aagje, hoe was je echo?

Meiden met de mooie echo's FELI!

Hoop dat ik niemand vergeet,er is zoveel geschreven..

Vandaag hebben we schoonmama ingelicht en de timing had niet beter kunnen zijn.
    vanmiddag moest ze naar de oncoloog voor de data van haar chemo en dit nieuws was heeeel welkom.
    Aangezien ze na de chemo ook nog bestraling krijgt was de vraag of alles achter de rug is als ikmoet bevallen.
    De oncoloog heeft nu geprobeerd alles zo in te plannen dat het kan, maar het is kiele,kiele en friemel moet tot 35 weken blijven zitten en er moeten geen complicaties voordoen.
    Dus dat wordt wel errug spannend.
    Voor haar is het wel iets moois om naar uit te kijken, een mooi eind aan een zware periode.

Ikbrei er voor vandaag een eindje aan, het was een lange emo dag en ik ben gesloopt.
    Truste dames en morgen ben ik er weer wat actiever.

18. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Goedenmorgen meiden

niet iedereen zal om dit tijd stip al wakker zijn maar helaas moet ik vandaag weer aan de arbeid.

@majkuh hoop dat het gaat werken voor je.

@daggie wat kut voor je meid!

meiden met een goede echo gefeliciteerd!

gister op me werk gezegd dat ik het te zwaar vind om op de afdeling te blijven staan.(ik werk op de brood afdeling in de supermarkt veel til en sjouwwerk)
    ze gaan vandaag in overleg of ik eventueel naar een andere afdeling kan.
    ze gaan dan kijken of het mogelijk is naar de kassa toe.
    ben ik wel niet zo blij mee maar ja moet wel aan mezelf en de kleine denken.
    dus ik hoop dat ik vanmiddag meer weet!

19. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Ik heb om elf uur mijn 2e echo, ben wel weer een beetje gespannen! Het is een termijnecho en ik ben zo benieuwd hoe het gaat met onze beeb!

Het kan zijn dat ik vanavond pas up, want mijn moeder en ik gaan na de echo naar de Ikea en de Prenatal als het goed gegaan is :)

Wij willen heel graag weten wat het wordt, maar dat blijft dan wel ons geheimpje tot aan de geboorte!

De meisjesnamen zijn we al jaren over uit, maar voor een jongetje hebben we nog geen idee :S

20. Nou hier is WEER de afspraak afgezegt!
    De termijnecho hebben ze toen ook over opgebeld om die te verzetten en nu dus weer...
    Wordt er zo boos om want ze doen net of ik altijd maar kan...
    Ik zit ook met vervoer en oppas voor joey !

Kan nu volgende week vrijdag terecht voor de combinatietest dan zit ik op het randje ... Ben dan bijna 13 weken...

o ja ik zat trouwens te kijken voor een angelsound he ...
    Weet iemand of je die ook gewoon ergens kan kopen in een winkel ?
    Via internet kan het wel dat weet ik....

Deel Deze Pagina