waar kan je die bestellen? heb gekeken.. maar soms krijg je pas een doos.. als ze zijn langs geweest.. dat wil ik niet.. hahaha ik heb al 2 dagen achter elkaar dat ik snachts wakker wordt met hevige krampen.. pijn waarvan ik bijna moet overgeven.. kan/kon moeilijk naar de wc.. maar nou gaat eht weer.. had gister ook heel even pijn aan me lies.. en nou lijkt het als of ik een soort spierpijn heb in de buik! voelen jullie dames het ook als jullie op de zei gaan liggen.. dat de baarmoeder wat zwaarder aan voelt.. ?
Hé meiden, Kom me hier ook maar eens melden. Het was nog niet helemaal de bedoeling, maar ik ben zwanger! Een verrassing, want we wilde nog wel een tweede, maar nu is wel al snel. De eerste keer duurde een jaar, en nu let je een keertje niet op Maar hij/zij is hartstikke welkom hoor! Mn ander zoontje zal dan 1 jaar en 3 maanden zijn, dus in het begin zal het lekker hectisch zijn, maar vind het wel leuk dat er zo weinig leeftijdsverschil in zit. Zal hier niet iedere dag meekletsen, maar hou wel bij hoe het met iedereen gaat en zal me zo af en toe melden! x Linda P.S. Iedereen hier gefeliciteerd trouwens
1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje * Mariella. 2de kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje * Ladybutterfly, 5de kindje * Linda1980, 2de kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje 5 mei 6 mei * Lana81, 1ste kindje * Naiobi, 1e kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina, 1e kindje Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 16 september Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15 * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk * 25 september Ylona, afspraak VK * 6 oktober Alina, intake en 1e echo (9,4 wk)
Nou... ik heb weer een test gedaan en direct het teststreepje! Nu op naar komende maandag voor de eerste afspraak bij de gyn. Ben erg benieuwd!
Leuk, weer nieuwe zwangere meiden, gefeliciteerd! Merel en meisje: vind het echt erg jammer voor jullie Ik zie dat er meerdere bandenpijn hebben bij een plotselinge/snelle beweging. heb ik dus ook af entoe. Verder nog alles hetzelfde, misselijkheid en erg moe, ik ga mn bedje nu dus opzoeken want het is al best wel laat zie ik Liefs Syl
ik kom nog even illegaal spieken hier... gisteravond en vanochtend met CB digitaal getest,nega... maar nog niet ongi... Bij onze eerste testte ik op dag 33 posi met dezelfde test... dus ik heb nog hoop...
Welkom nieuwe meimama's.. gezellig! Hier alles goed, op wat moeheid en een wat minder goed humeur (lees soms extreem chagarijnig) , weinig klachtjes. De chinese kalender voorspelt een jongetje voor ons. De vorige keer klopte de chinese kalender en kregen we een meid. Dus ik ben benieuwd..
Jaaaaaa vanmorgen eerste morning sickness. Grappig dat je van beroerd zijn je toch ook meteen zo goed kunt voelen!
Goedesmorgens zwangeren meiden @mariella, proficiat met je morning sickness, hihi . Hoop dat je dat over een paar weken nog zegt . even over de groeiende buik. Bij mij groet hij echt gigantisch. Ik kan mijn spijkerbroek zelfs niet meer dicht krijgen. Wij willen het eigenlijk pas vertellen als we de eerste echo hebben gehad, maar dat word op deze manier wel lastig . Misschien omt het ook wel omdat dit mijn 4de zwangercshap is! Hoe groeien bij jullie die buikjes?
hallo, Wat fijn om kwaaltjes te hebben he! Hier heb ik er niet zoveel. Alleen zo vaak plassen en dat ook in de nacht. Heel vervelend :-$ Verder gaat het hier goed. Vandaag even mijn hele huis soppen zodat als ik terug kom van vakantie ik in een opgeruimd huis terecht kom! Liefs ylona
Hoi meimama's! Alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd! Voor degenen die helaas niet mochten blijven, jammer, hopelijk mag het snel weer raak zijn! Ik heb nog geen last van misselijkheid, maar heb nu wel kleine steekjes in mijn baarmoeder... is dat de zogenoemde bandenpijn? dat alles zich aan het uitrekken is? Ik heb niet het idee dat mijn buik erg hard groeit, krijg mijn broeken nog dicht maar wel met iets meer moeite. Maar dat kan ook zijn dat ik nu ook voorzichtiger ben haha! Dames fijne dag verder!
Hoi meiden, Hier ook niet zoveel last van kwaaltjes. Af en toe een wat leeg gevoel, maar verder niets eigenlijk. Mn buik lijkt wel al wat gegroeid ja, want krijg mn broeken alweer niet dicht. En dat terwijl ik ze net weer een beetje aankon, na mn vorige zwangerschap... De kiloos die ik toen aan ben gekomen, waren er nog niet allemaal vanaf! Was net aan het Sonja Bakkeren geslagen, maar ja... Willen het hier eigenlijk ook pas vertellen na de 1e echo, maar of we dat vol kunnen houden... Heb nog niet zo lang een nieuwe baan, vraag me af hoe ze daar gaan reageren! x Linda
Mijn buik groeit ook wel maar het lijken alleen maar vetjes grrrrr. Ben ook niet zo slank van mezelf maar krijg nu echt een vet buikje terwijl ik veel minder eet en gezonder. Zal dat er dan ook bij horen? Liefs Ylona
Ik ben ook niet zo slank van mezelf en het heeft de eerste keer best lang geduurd voordat ik niet meer gewoon 'dik' leek, maar mensen echt zeker wisten dat ik zwanger was Tip: ga snel zwangerschapskleding dragen, dan zien ze het wel
He meiden, Goedemorgen! Heb gisteren mijn eerste meegroeii bh gekocht Mijn (.)(.) zijn zooooooo gevoelig. Zonder beugel is dan echt een verademing... Word ook steeds misselijker. Heb van VSM granules bij ochtendongemakken (lees: misselijkheid) gekocht. Zijn echt piepkleine korreltjes die je onder je tong moet laten smelten. Ben echt benieuwd of het helpt. Ylona, fijne vakantie meid! Met wie ga je weg? Mariella, heb je echt boven de pot moeten hangen ? Of was je een beetje misselijk? Sim, mijn buik doet het ook goed Beetje te goed als je het mij vraagt hihi. Ben deze week 0,8 kg aangekomen! En dat terwijl ik heell g ed opgelet heb! Demi, succes met verder testen... Spannend Fijne zonnige zaterdag Liefs Elke
Ik zie dat er steeds meer meiden kwaaltjes krijgen Ik ben daar ook wel blij mee hoor, maar idd: over een tijd roep ik misschien wel anders, haha. Ook veel plassen, vooral s nachts... Mijn buikje begint ook al te groeien, is wel van je darmen neem ik aan maar toch wel leuk zo vroeg al Ik merkte het gisteren, een broek die eigenlijk altijd nog best ruim zat, zat nu ineens toch wel een stuk strakker...sterker nog: heb op een gegeven moment knoopjes los gedaan omdat het niet prettig zat..deze broek dus ik dus maar niet meer aan, haha. Ben van mezelf juist heel slank, had vrij snel na bevalling mn figuur weer terug (al was ik daar absoluut niet mee bezig hoor, ging gewoon vanzelf). Mensen zeggen nu vaak: je zou echt niet zeggen dat jij zwanger bent geweest (terwijl ik echt een enorme buik had, zelf zonder striemen) Ben wel benieuwd of ik deze zwangerschap striemen krijg. Belangrijkste vind ik dat alles goed gaat en we een gezond kindje krijgen. Liefs Sylvia
toch ongi geworden vandaag, dus ga jullie niet vergezellen... Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toe! daag...
Hu? Buik dikker?! Nu al...? Ok, bij de 4e zws zal dat wellicht niet abnormaal zijn, maar ik vind dat wel heel erg snel. Met de 1e zws was het bij de 14e week dat ik eindelijk iets ging merken. Dus daar stel ik me nu eigenlijk ook weer op in. Moet wel zeggen dat ik altijd heel veel gesport heb en dus ook flinke buikspieren had. Had... dus. Wellicht dat het nu wat sneller gaat, ook omdat Niels natuurlijk flink wat ruimte had gemaakt.