SYLVIA JE MAG LEKKER JE HART LUCHTEN! GELIJK HEB JE! Zogelukkig, je moet echt op je hormonen gaan passen meid, dit is alweer een bericht van jou waarin de toon echt helemaal verkeerd valt. Je kan absoluut niet zo reageren op mensen, en ik dnek als je dit vol houdt er weinig mensen op je zitten te wachten hier op het forum! belachelijk, enneh als we toch de hormonen laten floreren... hou dan je hart maar vast!
Bedankt Vrouw en Marooz voor de lieve berichtjes! Ik dacht later toen ik het bericht had getypt: zal het dan aan mij liggen..? en normaal typ ik echt niet van die berichtjes enzo...de meesten zeggen juist tegen mij: je mag best wat meer voor jezelf opkomen, haha..heb ik nu dus wel gedaan, haha Maar het is wel zo Zogelukkig..misschien heb ik mijn bericht iets te boos getypt maar je kan soms echt heel raar reageren terwijl je er soms niks vanaf weet...en begrijp me niet verkeerd, uteraard mag je best kritiek geven maar niet op die persoonlijke manier, je weet wel wat ik bedoel (omdat je dat allemaal helemaal niet weet) Ik hoop dus, samen met dus een aantal andere meiden, dat je wat minder felle reacties gaat geven (ja, ik reageerde op jou weer wat fel, maar vond je echt ff te ver gaan en ook omdta je al vaker naar anderen zo hebt gereageerd) Het is zo'n leuk topic, waar we elkaar info kunnen geven, ons hart kunnen luchten, elkaar tips kunnen geven, gewoon gezellig kunnen kletsen etc etc...en uiteraard ben je het niet altijd met elkaar eens, maar dat kun je ook op een aardige manier zeggen of gewoon niet, als je weet dat je niet aardig gaat reageren Liefs Syl
DOLgelukkig (beetje verwarrend, hihi, 2 gelukkigen ) Geeft helemaal niks hoor, een ego berichtje, trouwens, is helemaal niet ego. Echt fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad, en ik herken dat onrustige gevoel van tevoren heel goed...als je dan weet dat alles helemaal goed is dat zoo fijn! Wij hadden hetzelfde als bij jullie: dat we hte kindje echt zagen slikken enzo, bewegen, en flink ook, haha, heerlijk om te zien! Oja, met sauna's : ik zou niet meer in de sauna gaan tijdens je zwangerschap. Ik wel heb wel gelezen dat je na de eerste 12 weken wel in de sauna mag als je dit vantevoren ook heel vaak deed..maar ik zou het dus sowieso niet doen. Infrarood weet ik eigenlijk niet, denk dat je vk dit wel weet . En inderdaad leuk he, al die felicitaties voor je zwangerschap! Lekker van genieten meid! Liefs Syl
@Sylvia: Lekker je hart luchten hoor meid! Daar zijn we voor toch En genieten ga ik nu zeker doen... HIHI het huishouden loopt hier even in de soep. Mijn broodtoaster vatte vlam. Hele keuken blauw. Alles gelucht dacht ik wat in de magnetron te doen, ook rookwolken eruit. OEPS....... (En onze oven was al stuk.) Staafmixer ook. Wat is hier aan de hand joh... Gelukkig het tosti-ijzer doet het nog. Nou bijna sint kan ik een mooi verlanglijstje maken
Hallo Dames, Fijn om zoveel goede echo's te lezen, dat geeft moed voor onze eigen echo. We mogen morgen eindelijk voor de eerste echo. Hoop dat alles goed is heb steed zo'n naar voorgevoel. i.v.m. foutje tijdens de keizersnee van de eerste. Er bleef een zenuw met een los uiteinde zitten die pijn signalen uit zond. Heb er uiteindelijk 2,5 jaar last van gehad voor ze wisten wat ze er aan konden doen. Ik zat op een gegeven moment zelfs aan de laatste pillen voor morfine. Ze hebben uiteindelijk een alcohol spuit in die znuw gegeven om hem dood te spuiten. Maar goed alles was weer op regel dus vonden we het tijd om het weer te gaan proberen. Zoals jullie begrijpen is het nu dus gelukt. We moeten morgen om 13.45 voor de echo bij de gynecoloog in het Martini ziekenhuis (Groningen) en om 15.30 naar het umcg voor controle van de zenuw in mijn buik. Ze weten namenlijk niet precies wat er met de zenuw gaat gebeuren als mijn buik gaat groeien. Hoop dat alles goed is dus, hoop dat ze met die spuit uiteindelijk niets verkeerds hebben geraakt naast de zenuw. Heb ook veel last van opstipatie, natuurlijk veel ontbijtkoek, gedroogde vruchten en roosvice laxo. maar heb gelukkig ook medicijnen gekregen van de huisarts die speciaal voor zwangere zijn.
pfff iedereen last van slecht naar de wc gaan! nou hier niet ga net na het eten naar de wc en was net water(sorry shocked ) ba nu erg rommelige darmen. maar alles is weer schoon gespoeld zeg maar hahaha
hey meiden ik heb net info gevonden over zwangerschap en sauna bezoek. http://www.zwaluwhoeve.nl/pdf/saunaenzwangerschap.pdf staat uitgebreid vermeld.
Bedankt vrouw1984. Ik mag dus helaas niet in onze sauna. (Het is een infrarood sauna...) Zal mijn man lekker ruimtelijk vinden Maar wellicht minder gezellig.
Thanx DOLgelukkig Maar wat een pech zeg, met de apparatuur, is er iets met de stoppen misschien? Zo heb je inderdaad al een heel lijstje voor die lieve beste sint Gelukkig is er verder niks gebeurd! Wel uitkijken hoor! Dan kun je later na de bevalling weer extra veel genieten van de sauna Lapstra: fijn dat het nu gelukt is maar wel vervelend zeg, dat je er zo lang last van hebt gehad! Ik zal morgen voor jullie duimen als je de echo hebt (ik zal nu al beginnen met duimen!) maar dat duimen is helemaal niet nodig eigenlijk want alles is gewoon goed hoor Maar zal toch duimen, hihi. Obstipatie lijkt me erg lastig, ik heb er zelf geen last van. Hopen dat het gauw over is, want degenene met constipatie hebben straks al heel wat bevallingen achter de rug als het echt begint, haha Maar dat spul van roosvicee schijnt idd ook goed te helpen. Vrouw: fijn dat je de link hebt gegeven. Ik dacht al zoiets. Met badderen is dta ook zo: niet te heet. Als ik niet zwanger ben heb ik altijd hete baden, nu is het dus zo'n 38 c. Maar alles voor die kleine is mn buik Bij mijn dochtertje heb ik ook overal goed opgelet. Sommigen vonden het misschien overdreven (weet het niet hoor, is nooit gezegd maar kan het me voorstellen) maar ik at dus helemaal geen pate enzo, niet in rokerige ruimtes komen, etc etc, dat doe ik nu dus ook weer allemaal zo, ik voel me er wel prettig bij Liefs Syl
ondanks dat het bij mij dus niet zeker is of het allemaal wel goed gaat of niet eet ik ook niks wat niet mag en drink ik geen gekke dingen en rook ik ook niet meer! vind het eiegenlijk wel prima zo, voel me er goed bij dus waarom niet. ook mag er bij ons niet meer gerookt worden in huis en ik moet zeggen, ik vind het heerlijk! @all: fijn dat het met alle zwangeren zo goed gaat! als jullie het goed vinden wil ik jullie wel blijven volgen. ik ben toch een beetje verbonden geraakt zo. gr laura
Ik wilde vandaag het hartje proberen op te nemen met de angelsounds (ik hoor het al vanaf 9 weken). Ik kan het hartje al een hele tijd meteen vinden en nu....ik kon het niet vinden! Niet meteen paniek maar ik dacht wel ff..ojhee..hoe kan dat nou, 2 dagen terug nog gehoord (luister niet elke dag) en kan het altijd goed vinden en nu ineens niet? Het geluid klonk ook van heeeel ver weg en normaal hoor ik ook veel meer mijn eigen hartslag op sommige plaatsen op mn buik maar nu niet...omdat het gel;uid zo zacht was en ik het idee had dat dat normaal echt veel harder was, bedacht ik om de batterij te vervangen...en jaaaaaaa..daar was het hartje alweer heel snel, en nu moest ik het volume wat omlaag zetten want nu was ie echt heel hard! was blij dat ik zo'n batterij in huis had Dus alles is prima,alleen kan ik niet goed opnemen, het lijkt alof dat snoertje om mee op te nemen niet goed is want als ik die aansluit hoor ik zo'n vervelende piep..erg jammer dus. Maar beebje doet het goed hoor! Ik dacht al: het moet gewoon goed zijn! Liefs Syl
Graag gedaan hoor Syl, tjah leef toch al een tijdje met je mee, en dan krijg ik een oer bescherm gevoel! hahahaha Gelukkig dat je kleine beeb het helemaal goed doet! Zo heerlijk heh dat treintje horen! vrouw1984; ik een beetje van jou en jij van mij? Hebben we alle twee weer normale ontlasting! Hier nog steeds geen succes, maar meiden bedankt voor alle tips, is voor mij een super rare gewaarwording, ik heb een spastische colon (darm) en normaal ben ik eigenlijk vaak aan de dunne... en nu dus het tegenovergestelde! meiden alvast lekker slapen! knuff
Hoi Sylvia, ik wilde vanmiddag al reageren na het bericht van zogelukkig, maar deed het niet omdat ik niet graag nog een negatief verhaal wilde schrijven, er zijn al teveel van dat soort discussies geweest, wilde er niet nog een startten... Maar toch nog even dan mijn steun: Lucht je lekker je hart hier! Ik snap heel goed dat je af en toe een punthoofd van je schoonmoeder krijgt, succes ermee! Ik heb er zelf geen ervaring mee, heb geen schoonmoeder... Misschien toch je man eens vragen of hij een goed gesprek hierover met z'n moeder kan hebben? het is toch zijn moeder... Zogelukkig, je hebt af en toe best goede punten, maar als je het allemaal wat vriendelijker zou brengen zouden mensen toch echt eerder naar je luisteren. Juist op een forum als dit moeten mensen de kans hebben eens lekker hun hart te kunnen luchten en schelden als ze dat willen. Ik denk echt niet dat schoonmoeder meeleest, dus dan kun je het eens lekker van je af schrijven. Sylvia behandelt haar schoonmoeder vast met veel respect!
fijn dat je het toch nog kon vinden, je was vast enorm opgelucht! met mijn opneemsnoertje krijg ik ook zon irritante hoge piep erdoorheen zonde he?
niet om het een of ander, maar als van een vk op het forum dat je dat hartje met de angelsound maar 1x per week en niet langer dan 5 min. per keer op mag zoeken.....misschien iets om te onthouden
syl, geef je trouwens groot gelijk hoor! vond de reactie op jou bericht ook wel erg heftig, ik schrok er een beetje van. je mag hier toch gewoon lekker je verhaal doen? ik heb dat bij de april mama's ook zo vaak gedaan, in mijn geval over mijn moeder. Lucht toch lekker op? we moeten hier niet zo snel over elkaar oordelen hoor...is zonde.
ik luister denk ik 2 keer per week, maar zeker geen 5 minuten hoor, zodra ik het hartje gevonden heb, stop ik eigenlijk alweer. ben dan al weer helemaal opgelucht en blij mijn vk zegt trouwens dat het totaal geen kwaad kan, maargoed daar zijn de meningen(ook onder de vk's) nogal over verdeeld geloof ik. Daarom doe ik het dus niet dagelijks en niet te lang, maar ik vind het wel heel fijn in deze onzekere periode. Straks als ik ons hummeltje voel schoppen dan heb ik het eigenlijk niet meer 'nodig'.
Pfff syl daar zit je op te wachten en je hebt al zoveel aan je hoofd met de verhuis. Mijn moeder is helaas het andere uiterste en dat hebben we vandaag gemerkt We zijn vandaag volkomen onverwacht bij mijn ouders aan komen waaien om het nieuws te vertellen. Mijn vader was in tranen, dolgelukkig,hij had dit echt niet verwacht. Mijn moeder zei alleen; is het echt om vervolgens over haar verkoudheid uit te wijden Ze vroeg nog geen eens hoe ver ik ben of wat dan ook. Gelukkig ging ze koffie zetten en konden we ff lekker met ons pa bijpraten. Toen we aan de koffie zaten besloot ze dat ze te lang geen aandacht kreeg en begon zelf maar aandacht te trekken met een zogenaamde astma aanval.(en ondertussen wel zitten dampen ) manlief was echt pissed en we zijn ook maar kort gebleven. Dus nu ik weer over de emmer, dat we alleen maar interessant zijn als zij er mee in de picture kan staan. De enige reden dat we er naartoe gaan is mijn vader, daarmee heb ik echt een goede band en hij is dol op zijn kleinzoon en andersom. Helaas merken we het aan onze smurf ook, hij is alles behalve dol op oma. En dat steekt me nog het meeste, dat die kleine het nu al merkt dat oma alleen leuk is en doet las het haar uitkomt. Dus ik heb ontzettende mazzel met mijjn schoonmoeder, want dat is de grootste schat die er rond loopt, dus ik heb nog een beetje een moeder. sorry voor mijn gemopper, maar ook ik moest ff mijn eitje kwijt.