Even over het voelen van je kindje, ik heb dat ook al echt gevoeld. Bij mijn eerste pas met 18 weken en bij de tweede kon ook al zweren dat ik het met 14 weken voelde. En nu dus ook al een paar weekjes. Ik weet dat het bijna onmogelijk is maar voel toch duidelijk wat kriebeltjes en kleine bewegingen onder in de buik. Een machtig mooi gevoel, al zeg ik het zelf.
@zogelukkig graag gedaan vond het een goeie vraag ga zelf ook regelmatig naar de sauna en wist het zelf ook niet vandaar dat ik bij de zwaluwhoeve uitkwam. @marooz zou wel een uitkomst zijn zijn we er beide vanaf het gaat hier weer wel wat beter ik denk daty ik wat verkeerds gegeten heb. @sylvia moet je eens proberen om de stekkertjes van de angelsound om te wisselen ik had het hier ook en dat werkte bij mij perfect. @majkuh mag ik vragen waarom je de angelsound niet veel mag gebruiken want me zus heeft hem ook en me neefje en nichtje willen elke dag even hartje luisteren. en wat gaaf dat je je kindje al voelt! voor mij is het de eerste dus weet niet waar ik op moet letten! @zogelukkig het ging mij er niet om of je tegen mij aardig doet ofzo daar heb ik ook niks van gezegd. waar het mij omgaat is dat je iemand zijn verhaal moet kunnen laten doen. ik ben normaal ook recht voor de raap en zeg wat ik denk maar mensen moeten wel hun eigen leven kunnen lijden. ik zou zelf ook de dingen niet zeggen wat sylvia heeft gezegd maar als zij dat wil moet ze dat zelf weten. en het ging om de dingen die jij op een ander kan reageren en er zijn meerdere die dat opvalt. bij deze lieve meiden wil ik ook iedereen vragen om iedereen in hun eigen waarden te laten, niet dat er straks 1 grote ruzie uitbreekt hier bij deze allemaal zo gelukkige mei mamma´s. iedereen mag haar hart hier luchten maar ben je het er niet mee eens negeer het dan gewoon en ga er niet op in. laten we hopen dat het helpt.
hallo dames.. gister lekker wezen zwemmen! maar ik werd me toch aan gekeken! niet normaal.. en als vrouwen me aan keken, keken ze eerst naar me buik.. en toen glimlachte ze naar me! haha ik heb ook al een behoorlijke buik! elke keer als ik het wateruit stapte.. voelde ik pas hoe zwaar me buik is! in eht water voel je dat niet!
het is gel, bij kijkshop..voor geluidsgolven ik moet thuis kijken hoe het heet..kost 3.49 ben nu op werk
ik heb er zelf geen ervaring mee hoor, las enkel bij het opic van de vk's dat een vk dat adviseerde en omdat zovelen van jullie er eentje hebben wilde ik het even zeggen Ik geef de info door, ik weet niet of het klopt
lekker even gewandeld, het is zo'n lekker weer! daar knap je wel van op, wilde eigenlijk op de bank gaan liggen maar gelukkig dat ik dit heb gedaan. dit weekend lange boswandeling denk ik!
vanmorgen zei de vk tegen mij dat ze niet te lang wilde zoeken omdat het niet zo prettig is voor het "vruchtje" zo lang luisteren met de doptone.....misschien dat het in meerdere mate dan toch vervelend is voor de baby? Bij mij was helaas nog niks te horen maar goed, ik mag over 2 weken weer. Ik moet naar de fysio voor mijn rug en heupen. Kwam vanmiddag tot de ontdekking dat zelfs fietsen zeer doet onderhand Verder zit ik denk ik een beetje in een dip.
dat is het punt, ik weet het niet, voel me niet lekker, ben niet misselijk ofzo, heb geen koorts, maar wel zit mijn nek vast, plus mijn rug doet zeer en ik ben enorm lamlendig, als ik te lang sta wordt ik niet goed, niet dat ik flauw ga vallen ofzo, maar voel me gewoon niet lekker......... denk ik gewoon een dipje, of misschien toch een griepje onder de leden.
hey klevkin akelig meis dat je je zo voelt... misschien idd een griepje, het heerst wel hoor! Of een suikerdip? als je eet voel je je dan wat beter? die rug en heupen ken ik.... zit nog steeds thuis, nu al 7 weken.... en zowel mijn neuroloog als arbo zien me niet meer aan het werk gaan... tot na de bevalling!...... probeer naar je lichaam te luisteren meis, dat is de beste tip die ik je kan geven, ga je grenzen niet opzoeken maar geef je lichaam rust...knuff vrouw1984; gelukkig is het bij jou al wat beter! dacht een goede ruil gemaakt te hebben ,maar helaas je hebt het niet meer nodig! Bij mij is het nog steeds een ware bevalling op het toilet! pffff.... hahaha maar het komt er in ieder geval uit! kaatjek; hier was het vanmiddag ook heeeeeeerlijk! heb genoten van de kleuren van de bladeren (woon tegenover een park!) Kan helaas zelf niet naar buiten, maar wel even ale ramen open gehad! hihi ik kan dan mijn kleine nog niet voelen, maar mijn baarmoeder wel, kan de bal echt tussen mijn hand nemen, heerlijk voelt dat... het gevoel dat je je kleintje in je hand hebt liggen! hihi.... ben zooooooo benieuwd hoe het is om die kleine te voelen!
ik moet er niet aan denken om thuis te komen zitten werk maar 24 uur en ben altijd blij als ik weer aan de slag kan vervelend zeg voor je! ik voel me wel eventjes iets beter na het eten, maar niet altijd. Heb om eerlijk te zijn geen etenslust. Ik ga zo lekker op bed, met een warmte kussen in mijn nek Dat jullie lekker weer hebben gehad zeg, wij hebben hier hagel gehad!
marooz, ik kan mijn baarmoeder al 2 vingers boven mijn schaambot uitvoelen, heb echt het idee dat mij baarmoeder erg groot is,want als ik me niet vergis zou hij er nu pas net boven uit moeten komen, ach j, kan vast geen kwaad klevkin, misschien even een herfstdipje meis, heb ik ook wel eens, of je hormoontjes, moet je ook niet onderschatten hoor, als je echt wat kwijt moet mag je altijd PB-en, dat telt trouwens voor iedereen Sylvia, hoop dat je je een beetje opgelucht voelt, schoonmoeders kunnen een war ramp zijn en tch moet je ermee leren leven. Af en toe je hart uitstorten helpt dan wel ik ben ook aan het wandelen, beweeg echt te weinig,was in het begin echt te moe en te ziek en nu gaat het stukken beter en oh ja, nog steeds geen last van mijn maag EN vandaag begonnen met mijn therapieproject, dus dat vult de voetreflexmassage mooi aan!
Zooo weer ff een berichtje van mij. Ik zag mooie echo;s voorbij komen en een prachtige wiegje! Wat leuk allemaal dames, geniet ervan. Ik heb vandaag gewerkt en heb een beetje een offday... kan niet goed beschrijven waarom. Gewoon moe, ben de continue misselijkheid een beetje zat. Slaap slecht. Ach, het zullen de hormonen ook wel zijn. Dit gaat ook wel weer over. Manlief was echt een schat voor mij, toen ik thuis kwam dacht ik dat ik nog moest koken. Maar hij had heerlijk gekookt voor mij. Moet zeggen dat dat heerlijk voelt! Te weten dat iemand zo meeleeft met je. Daar knap je dan toch weer wat van op. Ik ga straks lekker ff tv kijken, lipstick jungle. Dan lekker een warm bedje in. En morgen weer een nieuwe dag. Hoe is het verder met jullie? Hebben jullie ook wel eens zo'n offday? En wat helpt dan goed? Eraan toegeven of juist er wat aan proberen te doen? Tot snel weer!
Hoi allemaal, Ben lang niet op het forum geweest. Druk met van alles en nog wat. Maar ik heb vandaag weer een afspraak gehad bij de gyn. Alles was goed helaas geen echo gehad. Moet ik nog een weekje op wachten. 3 november heb ik een nekplooimeting dus echo. Dus nog een weekje wachten tot we Pucca weer zien. Verder heb ik nergens last van op wat pukkels na dan. En gevoelige borsten blijf ik ook houden en mijn moeiheid wordt nog niet minder, jammer hoor. Voor de rest nergens last Hoe is het met de rest van de zwangeren?
Hall dames, Vandaag een goede echo gehad. Lees vaak dat de echo op het forum geplaatst wordt hoe doen jullie dat? Volgens de echo ben ik nu 9 weken en 2 dgn maar er zit een afwijking van 4 dagen in dus dan zal het wel ongeveer kloppen. Ben zelf erg klein en de eerste was ook maar een ukkepuk. De tweede controle ging gelukkig ook goed ik hoef niet weer te komen zolang ik geen pijn krijg. Fij dat iedereen het gehad heeft met dat gezeur over en weer. Laten we gewoon doen tegen over elkaar en er niet zo zwaar aan tillen dat niet iedereen het zelfde taal gebruik hanteerd.
@lapstra wat leuk dat je een goeie echo heb gehad. je foto kun je plaatsen als volgt. Ga naar de link foto verkleinen links boven aan de pagina. daar kan je je foto uploaden en opslaan op je computer.(wel doen want je heb hem later nodig om in je album te plaatsen. ga daarna naar de link fotoalbumoven ook links boven aan de pagina. dan kom je op een pagina waar je foto's kan plaatsen. in de catogedrieen:Baby's , dikke buiken , echo's , zwangerschapstesten. ook daar onder kun je ook een foto plaatsen in je persoonlijke album. klik waar je hem hebben wil en dan links boven staat een knop uploaden. dan kom je bij de pagina kun je info invullen over je foto en dan op bladeren klikken en dan de verkleinde foto van je computer pakken en op ok klikken als het goed is staat je foto dan waar je hem hebben wilt. lang verhaal maar ik hoop dat het duidelijk is voor je.
gefeliciteerd met de goeie echo Lapstra! Nou volgens mij is het eten niet helemaal lekker gevallen Voel me sinds na het eten echt goed beroerd en kan ook nisk hebben... dus ook niet mijn taartje wat ik vanmiddag gemaakt heb Nou ja dan morgen maar een punt @Manny thanks zal van de week eens gaan kijken voor die gel! Woensdag avond 2de afspraak vk en hopelijk gaat ze dan proberen het hartje te laten horen!