klevkin/stillewens ik herken heel erg dat verhaal van die offday/ dipje. Is er ook zoiets als een prenatale depressie? Ik was eerst heel vrolijk, lekker buiten geweest. Toen sloeg het ineens om, moe, misselijk, lamlendig. Toch weer op de bank beland... Heb ook weer eens alles eruitgekotst. Moet morgen werken, maar zie ertegen op. Maar om me ziek te melden is ook weer zo wat, bovendien is thuis met een bijna 1-jarige ook niet direct rustgevend... hopelijk kanik vanancht een beetje slapen, dat zou al veel schelen. en het is ook zo'n naargeestig jaargetijde, doe mij de lente/ zomer maar! gelukkig volgende zomer lekker vrij, hopelijk wordt het een betere zomer dan dit jaar
@marloes22 ik zelf gebruik babyolie werkt ook perfect. als je naar de vk gaat kun je ook vragen of ze wil luisteren naar het hartje. dan kun je gelijk kijken waar je moet zoeken. wie weet of ik ook een geluids opname kan plaatsen op het forum?
Dag meiden, ik ben er ook weer ff Kippie: Thanx voor je reactie. Soms is het idd fijn om alles er ff uit te gooien wat dwars zit! Ik voelde mijn dochter ook al met 14 a 15 weken. En nu voel ik deze 2e uk ook al..al wat langer dan vandaag..heerlijk! Zou dus goed kunnen dat jij het ook al voelt! Ik had ook steeds zoiets van: zou het..nee, zo vroeg kan toch niet......Ik heb het toen even opgezocht op forums en ja, het blijkt dus wel te kunnen Echt fijn is dat! Over de angelsound: ook goed controleren of de batterij wel vol is, als deze bijna leeg is hoor je nl ook bijna niks! En als je dan een nieuwe batterij erin hebt gedaan, wow, wat een verschil! dat had ik dus en meteen had ik het hartje weer gevonden Ook veel olie gebruiken. Ik vind die mama olie van de Tuinen (is geen merk van de Tuinen maar wel wat ze geloof ik alleen bij de Tuinen verkopen) erg fijn om te gebruiken, die vind ik ook erg lekker ruiken en is heel goed om je buik soepel te houden. In ieder geval niet zuinig zijn met de olie Je mag de angelsounds iedere dag gebruiken omdat het anders werkt dan een doppler (bij de vk of de bellytalk die je kunt huren). Een doppler is idd niet zo goed en ik vind het wel fijn om het hartje zo luid bij de vk te horen maar vined het ook wel prettig als dat ding weer van mn buik af is omdat ik dat toch wel wat enger vindt...bang dat de beeb er last van heeft ofzo (ookal valt dit wel mee, die weinige keren) Ik luister dus niet elke dag, en als ik het hartje heb gevonden (vind ik eigenlijk altijd meteen) dan hoef ik het maar paar tellen te horen en dan is het goed. Ik zou het dus ook niet aanraden om er elke dag mee te gaan luisteren maar het kan geen kwaad (ik neem dan liever het zekere voor het onzekere ) Majkuh: was wel een goeie tip hoor meid, iedereen denkt er nl anders over, het si wat, het naar de hartjes luisteren, hihi Vind het juist wel lief van je dat je die tip gaf! Webmiertje: fijn is dta als je de 12 weken voorbij bent he! dat had ik ook zo erg , omdat ik voor Demi 2 mk heb gehad.... Lekker van genieten meid, is logisch die onzekerheid maar heel goed dat je er een goed gevoel over hebt, het gaat gewoon goed! OemHudaifa: daarom sloot ik dus ook de discussie Ik houd nl ook van gezelligheid Over die kokhalsneigingen, die heb ik sinds een week ook weer meer...echt irritant, ineens begint het! Ook als ik gewoon lekker aan het eten ben..echt vervelend maarja, niks aan te doen, voor een goed doel Ik hoop ook dta je het hartje gaat horen morgen, vast wel! Kaatje: fijn dat je je weer wat beter begint te voelen!Ik heb hetzelfde hoor, als dat tweede gedeelte van de zwangerschap is begonnen voel je je vaak heel goed, je buik begint steeds meer te groeien, je gaat de kleine voelen etc, heerlijk! Marooz: bedankt Dolgelukkig: dat is hier ook wel eens hoor, dat het ff een zooitje is..vanochtend was het hier ff druk...maar ik wil dan perse alles schoon en opgeruimd hebben enzo..enja..alles netjes opgeruimd hebben is best lastig als je bijna gaat verhuizen.....dus daar irriteer ik me soms aan.achja, straks is alles klaar Ik vind het trouwens ook snel gaan nu! Heb het ook wel druk met van alles,vooral met ons lieve dochtertje natuurlijk Heb wel zin in de sinterklaasoptocht, ben benieuwd hoe ze reageert! Ik hoop dat ze het niet zo eng vind als mama vroeger...want oei...dat was echt een ramp.... Sim: ook jij voelt het dus al, leuk dat er zoveel meiden al ziijn die het oko al vroeg voelen! Wel allemaal van de tweede zwanger geloof ik. Ik vind het ook echt super om het nu al te voelen! Vrouw: bedankt voor de tip, ik zal het binnenkort eens proberen! IK luister morgen misschien weer, en zal het dan proberen! Daggie: heerlijk he, zwemmen En leuk dta je zo wordt aangekeken Bij mij ook al..ik krjg steeds de vraag of ik al weet of het een jongen of meisje wordt...dan zeg ik: nou dat weten we nog is, weten we bij de 20 weken ongeveer (al maakt het dus helemaal niet uit wat het wordt als het kindje maar gezond is) dan kijken ze me aan en zeggen: oh...hoeveel weken ben je nu dan? Ze denken steeds dat ik verder ben Bekenden weten natuurlijk wel hoever ik ben maar die verbazen zich ook over mn buik, hihi. lekker van genieten, als is het idd zoals jij al zegt best zwaar! Ik ben bang dat ik straks vanaf de 32 weken ongeveer weer het bad niet meer in kan omdat mn buik te groot is, haha. dat had ik bij Demi nl, het enigste wat was gegroeid was mn buik en niet zo;n beetje ook hihi Kaatje: ja, heerlijk weer om te wandelen he! Klevkin: Jammer dta je het hartje nog niet had gehoord maar komt vaker voor. Ik zou het ook niet fijn vinden als de vk lang met de doptone zou zoeken, dus goed dta ze dat zelf zo zei! Wel vervelend dat je een beetje in een dip zit zeg, dikke knuf voor jou!Hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Marooz: ook wel fijn dat je de baarmoeder zo kunt voelen, dan heb je idd toch een beetje je kindje vast Ik kan wel mn baarmoeder voelen maar heb nog niet geprobeerd of ik die vast kan pakken, denk het niet, haha. Wel leuk dat jij dat kan! Vind dta wel bijzonder hoor. Ik kan de kleine al wel zachtjes voelen elke dag. Is ook wel fijn Heb al helemaal zin in die schopjes...al was Demi altijd erg heftig met bewegen (en ze was heel erg veel wakker) soms ging ik gewoon een beetje heen en weer wandelen, al wiegend om haar in slaapt te krijgen in mn buik, haha. Ben dus erg benieuwd naar deze kleine! (Demi voelde ik vanaf 15 weken, vanaf dt moment was ze ook iedere dag aanweizg, in het begin net zoals ik dat nu voel en al hee snel al schopjes enzo ) KLevkin: beterschap meid, even lekker ontspannen! Vrouw: ja, dat is wel mogelijk.ik heb dat ook wel eens gedaan..daar heb je een website voor, net zoals je voor foto;s hebt zeg maar en dat je ervan een link kunt plaatsen...heb al gegoogled maar kan het zo niet vinden helaas...misschien via youtube dat je het zo opneemt, maarja, is toch anders,,,als ik het weer weet hoe dat moet laat ik het je wel weten Majkuh: bedankt, soms is het idd fijn om ff alles eruit te gooien en je hart te luchten Goed om te horen dat het beter met je gaat, nu zo houden! Stillewens: ik hoop dat je gauw bent opgeknapt. Heerlijk is dta dan als je man voor je gekookt heeft enzo. Dat doet mijn man ook heel vaak, zo lief! Mushu: hopen dat de week snel voorbij gaat en je de echo hebt! moeheid is wel heel vervelend, dat zal straks wel wat minder zijn. lapstra: gefeliciteerd met de mooie echo, geeft een fijn gevoel he! Foto;s kun je in je album zetten, zie links in het menu, dan moet je eerst je foto verkleinen. Is idd zo dat iedereen zijn eigen woordgebruk heeft enzo, maar voor de duidelijkheid: dat doe ik alleen online nu zo, het was me ff te veel, want ik scheld echt nooit, echt niet! En natuurlijk al helemaal niet waar de kleine bij is, nee, zelf als ik mn teen bijv heel hard stoot roep ik chips chips chips, haha, heb ik mezelf aangeleerd, vond ik wel zo netjes, haha Thanx vrouw, je hebt het goed uitgelegd voor Lapstra, ik heb daar niet zo goed in hihi Hoop dus dat het lukt lapstra, denk het wel, succes! Ik ga zo bankhangen , ben erg moe! Liefs Syl
Echo's zijn een soort geluidsgolven, ik geloof dat het punt is dat de baby dat 'hoort', het is niet zozeer slecht voor ze alswel irritant. Dus als je het heel veel zou doen kunnen ze mogelijk gestresst raken. Ik weet niet hoe zo'n angelsound werkt, maar het zou iets vergelijkbaars kunnen zijn?
O okeej zal er navragen als ze het uit hun eigen niet doen Voor het hartje te beluisteren met de agelsound gebruikte ik ook babyolie.... helaas niks kunnen horen ...
Bedankt voor de goede uitleg "vrouw" ik ga het morgen meteen proberen. Eerst een kopie maken en dan in scannen in de computer. Dat kan ik alleen op mijn werk. "Silvia" oke. Ik bedoelde er verder ook niets mee. Maar even je hart luchten op het net of je thuis situatie met de kleine is toch net even iets anders he? Typen of praten gaat toch net even wat anders om duidelijk te maken hoe je je voelt. "Daggie" ja lekker dat zwemmen, ik heb nu nog geen zwbuikje maar bij de vorige zwangerschap was het altijd genieten. Even geen gewicht.
Ook weer ff een berichtje van mij. Ik lees heel veel mee, maar heb het best wel druk. Afgelopen weekend verjaardag gevierd van mijn moeder en op kraamvisite geweest bij vrienden van ons. Vandaag was wel grappig, kwam erachter dat ik als met zwangerschapsverlop zou gaan (wel 6 weken ervoor) ik geen enkele feestdag hoef te werken. Omdat ik taxi rijd, moet ik altijd 1 van de dagen werken. 9 april zou ik met zwangerschapverlof kunnen, 10 april is het goede vrijdag en dat weekend pasen, dag na mijn verjaardag koninginnedag en hemelvaart en pinksteren. Een keer na 9 en half jaar op de taxi te zitten VVRRIIJJ, JJOOEEPPIIEE! Sorry, moest ff. Hihi Vandaag was een oud klasgenoot van mij die mij hielp bij de kassa. Zij kon echt al zien dat ik zwanger ben. Ik heb al een héél dikke buik, ze kon niet geloven dat ik nog maar bijna 11 weken ver ben. Tot laters en weltrusten allemaal
Hey lapstra: weet ik meis, dat je er niks mee bedoelde het was een goede opmerking van je. Ik ben benieuwd naar je foto's morgen, ik hoop dta het lukt! Jomi: dta is inderdaad wel lekker ja!Leuk is dta ja, als anderen al goed zien dta je zwanger bent!
Goedeavond, Ik zag weer goede echo's feli! @daggie fijn dat je zo genoten hebt in het bad! Leuk om te lezen de reacties/blikken op je buik. @sim en Syl, wat gaaf dat jullie je uk al voelen! Ik kan niet wachten tot het zo ver is @dolgelukkig, die warzone kennen we hoor, heb er vandaag ook 1 opgeruimd, nl de kamer van zoonlief @ de zieken, beterschap! Volgens mij hangt er gewoon wat, want hier nog 1 die niet lekker werd na het eten. @jomi, dat is nog eens mikken, lekker joh vrij met die dagen! Iemand vroeg naar de angelsound (sorry ben ff kwijt wie ) Ik zou vandaag de track en trace krijgen, maar helaas Dus het zal me benieuwen
Even een ego berichtje, lig sinds van de week veel op bed want heb denk ik de buikgriep te pakken, vandaag voor het eerst me eten er weer ingehouden gelukkig, en hoop dat het snel over is. Heb even alles snel doorgekeken maar de puf neit om te reageren, zag wel dat de lijst voor mij niet aangepast is want me datums staan er niet op en had wel een pb gestuurd. de datums waren do 30-10 15.45 3de echo met 11 weken en 6 dagen en 3-11 om 11.30. afspraak met verloskundige. Hoop dat het aangepast kan worden. Wens iedereen veel sterkte met zwangeren en hoop gauw weer mee te kunnen praten alhoewel ik niet alles terug ga lezen hoor want is echt veel geworden zo.
Dank allemaal voor de liefe opmerkingen vind ik heel fijn! @Kaatje K, dat is idd hoe ik me voel, misschien komt het ook wel omdat ik de laatste tijd zoveel vrij heb, terwijl ik toch het gevoel heb dat ik veel moet werken, het is erg lastig om te bepalen. Misschien in combinatie met griepje, want ook ik ben weer begonnen met overgeven. Las dat meer mensen last hebben van een off-day, misschien niet aardig om te zeggen, want ik gun dit niemand, maar vind het toch wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben daarin. @vrouw1984, ik heb even gezocht op internet naar een manier om geluidsopname n online te zetten, maar ik kan me niks vinden. Er staat me wel iets bij trouwens, het moet geloof ik wel kunnen.
goedenmorgen meiden iedereen die vandaag weer een echo heeft succes! @mamasan wat erg dat je nog steeds niks gehoord heb van de angelsound. hier gaat alles goed nergens last meer van alleen super moe nog steeds maar me vriend vind het wel grappig.
Nou ik ben weer een beetje opgeknapt. Alleen nog heel erg verkouden. Joepie, vandaag 12 weken..! Jullie hebben wel veel geschreven zeg. Ben de helft alweer vergeten. @Syl, als jij je hart wilt luchten, moet je dat lekker doen. Daar zijn we voor.! Wel vervelend zo'n situatie zeg. @Ria, beterschap. @Jomi, leuk hè, dat ze het al kunnen zien? Er waren al meiden die hun kindje hebben gevoeld. Ik lag gisteren op de bank en dacht het ook te voelen. Een soort licht gekriebel onder in mn buik. Een klein vlindertje. Bij mn dochter voelde ik het ook al heel snel. @mamasan, balen zeg, dat je nog niks gehoord hebt.! Iedereen die vandaag een echo heeft, veel succes.
Hallo allemaal, Ik had Remmar een PB gestuurd maar zie de lijst bijna niet voorbij komen en de laatste die ik heb gezien is nog niet aangepast? Of zeur ik nou? Heb in ieder geval gisteren een intake gesprek gehad. Moet gaan nadenken over een prenatale screening, geloof dat we er wel uit zijn. Hoe denken jullie daarover? Ook moet ik contact opnemen met de internist omdat ik 3 jaar geleden borstkanker heb gehad, baal ik van.. Ik wil gewoon zwanger zijn en geen extra poespas met controles enzo.. maar weet natuurlijk ook wel dat al die hormonen niet erg positief kunnen zijn, maar heb geen zin bezig te zijn met borstkanker. Wil gewoon genieten.. Zijn er verder hier nog meiden die moeite hebben met het stoppen met roken.. Ik wordt er helemaal gek van, het lukt me gewoon niet en hoe meer ik er over nadenk hoe meer zin ik in een sigaret heb.. Zo even EGO is toch lekker....
Mamasan: ja , dat is zeker heel leuk Gisteren voelde ik het ook best heel goed, toen ik in bed lag. Heerlijk! IK had ook niet gedacht dat ik het zo snel zou gaan voelen, al voelde ik mn dochtertje ook al met 14/15 weken. JIj kan straks ook lekker gaan genieten van de bewegingen in je buik! Oja, jij had toch die angelsounds van iemand op het forum gekocht? Maar diegene zou de track en trace mailen maar dat heeft z enog niet gedaan bedoel je? Wel erg vervelend hoor! Heb het ook eens gehad met iets, dat het wel erg lang duurde maar ik het toch wel heb gekregen..hoop voor je dat je het gewoon krijgt! Maar neit netjes van die persoon om zo lang te wachten en niks te laten horen. Het was gisteren echt een vermoeide dag, heb s avonds voor het eerst weer gewerkt (wil dat proberen, wil overdag thuis blijven bij mijn dochtertje). Mijn man is dan gewoon bij haar, wel zo fijn. Alleen gisteren had mijn man ergens een klus die wat uitliep...toen moest ik mn docherttje naar de vriendin van schoonvader brengen (schoonvader was ook met mijn man aan het werken)..ik heb me daar de hele tijd druk om lopen maken...heb haar nog nooit echt weggebracht...het ging goed toen ik wegging maar ik liep dan ook heel snel naar buiten..later hoorde ik dat ze alles bij elkaar gegild had en de dochter van vriendin van schoonvader beetje in paniek mn man had opgebeld...pfff...voel me daar zo rot over! Ik hoorde het pas later gelukkig , want anders had ik dus niet kunnen werken..Ik wil juist s avonds 2,5 uur werken zodat papa gewoon bij haar is..en gisteren liep alles helemaal anders, echt een baaldag!.daarnaast is ze vanacht ook nog eens ziek ziek geworden..overgeven...echt zielig, arm moppie!Ze was ook veel te laat gaan slapen, maar ze riep de hele tijd mama mama mama mama, al heeft ze verder wel gespeeld (het harde huilen was maar even gelukkig, anders had ik het nog erger gevonden dan ik het al vind..) en toen papa er was was ze ook heel erg blij. Toen ik thuis kwam, werd ik ook helemaal geknuffeld, zo fijn! Ik had mn meisje ook erg gemist, ook al was het maar voor even geweest...meteen zei ze weer zo lief mama, mama! en ging tegen me aan hangen... Maar, ze heeft vanochtend weer haar eten eruit gegooid,arm meisje! Ze heeft gelukkig geen koorts. Ze ligt nu weer in bedje....hoop dta ze er snel van af is! Joki: bedankt meid. Zou goed kunnen dat dat het beebje al is!En jippie, de 12 weken! Heerlijk gevoel he! Liefs Syl
Gisteren een schitterende echo gehad! Alles goed... we hebben gisteren iedereen ingelicht. Wat een blijdschap! Nu heb ik het idee dat het genieten begint. Wel was ik vier dagen minder ver dan ik zelf dacht; gisteren was ik precies 10 weken. Meiden, iedereen succes en sterkte!
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 1 mei * Sylvia ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Trude 2 mei * Amy25 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Spiffy * lievebeesje ~ 5ste kindje ~ bv ~ * Klevkin ~ 1ste kindje ~ BV * Horselover 3 mei * shannah ~ 3de kindje ~ BV ~ TB * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Marloes22 ~ 2de kindje 4 mei * kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ PBV ~ FV * Hannahw ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB * Miracle81 ~ 1ste kindje * Angelique83 ~ 1ste kindje * Brigitte 22 ~ 2de kindje * Sappie ~ 2de kindje 5 mei * webmiertje, 3de kindje 6 mei * Malka ~ 1e kindje ~ TB ~ BV * Meimama ~ 3de kindje * Lana81 ~ 1ste kindje ~ BV * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV 7 mei * Ylona25 * Marloes22 ~ 2de kindje 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Nano73 ~ 1ste kindje * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV * KimsKie97 ~ 1ste kindje 10 mei * Yinte ~ 3de kindje * Chantal87 ~ 2de kindje * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Sarahmei09 ~ 1ste kindje 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Skye ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ, med ind ~ BV 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Grummelke ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV 13 mei * Tinke ~ PZH ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV * Sannie306 * Ellen1982 * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ FV 15 mei * Dafje ~ 2de kindje * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~ PZH * Nina30 ~ 1ste kindje * Gaby83 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Cyntje ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV 16 mei * Vrouw1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV * Zogelukkig * Mama nel, 2de kindje 17 mei * Dylan07 ~ 2de kindje (?) * Tji ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Lothlorien ~ 2de kindje * Evitaaa1983 ~ 1ste kindje * Atmon05 ~ 1ste kindje 18 mei * San * Mandy ~ 2de kindje ~ FV ~ PHZ 19 mei * Natassie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Manon77 ~ TB ~ BV 20 mei * Karien ~ 1ste kindje * JoMi ~ 1ste kindje * mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH med ind ~ FV 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje * Lindsey1981 * Mamaspooky * Hester ~ 1ste kindje * DeboravB ~ 1ste kindje 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Lapstra, 2de kindje ~ PZH ~ BV 23 mei * Aros ~ 2e kindje ~ TB ~ BV *Anci 24 mei * Bjentsje ~ 2e kindje * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB 25 mei * Jinky ~ 1ste kindje * Jinx ~ 2de kindje * Butterfly23 ~ 1ste kindje * Dancevalley * Laura28 26 mei * Whisper ~ 2de kindje ~ Bv ~ PHZ * Jannn ~ 1ste kindje * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV 28 mei * Tbell 29 mei * Roozje ~ 1ste kindje * Roosje75 ~ 1ste kindje 30 mei * Christie ~ 4de kindje * Dieseltje2 ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV * joanita 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje 1juni * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 2juni * Mamasan ~ 2de kindje Afspraken * 28 oktober Dolgelukkig, afspraak vk, 09:00 uur Tji, echo, 09:00 uur Evy77, afspraak gynea, 13:30 uur (2e echo) Kippie75, controle vk Rainbow78, intake vk * 29 oktober Marloes22, afspraak vk * 30 oktober Remmar, 2e controle vk (14,3wkn) Ria32, 3de echo 11,6 wkn * 31 oktober Manny, 2de echo vk Laura28, controle vk * 3 November Natassie, 12 weken echo en afspraak vk Whisper, afspraak intake Vk, 10.00 uur Vrouw1984, echo, 15.45 uur, 12 wkn Shannah, 2de afspraak Vk Houmar, termijn echo, 08:15 uur Majkuh, nekploometing, 11.45 uur Ria32, afspraak vk 11.30 uur Sap, afspraak vk * 4 November Daggie, afspraak vk Mamalieske, afspraak vk Joki, afspraak VK & 2e echo Jinky, afspraak vk Sim80, controle vk 9.30 uur Karien, 1ste echo * 5 November JoMi, afspraak vk 17.00 uur Mamalieske, combitest, * 6 November Manon77, afspraak vk Bianca24, afspraak gyn 8.30 uur * 7 November Manny, 2de afspraak vk 16.15 uur Manon77, 2de echo en nekplooimeting * 10 November Houmar, controle vk Lana81, controle vk, 9:00 uur Tbell, 1ste echo Stillewens, nekplooimeting * 11 November Rainbow78, 1ste echo Karien, afspraak VK Mamasan, gyn, 13:30 * 12 November Colin, termijnecho * 14 November Sarahmei09, 5de echo, 17.45 uur * 20 November Roosje75, afspraak Vk * 21 November Evy77, afspraak gyn, 14.45 uur * 24 November Vrouw1984, controle Vk * 26 November Mamalieske, afspraak gyn * 27 November Tinke, controle vk Er zijn op dit moment 96 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973 PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling, FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding De aanpassingen zijn: @Ria32, had je die pb naar mij gestuurd?, vreemd want ik ga alle pb 's altijd een voor een na. Maar goed je staat er nu op. @ Lapstra, heb de aanpassingen gemaakt @ Sap, afspraak staat erbij @ Webmiertje, 3de kindje staat erbij.
@dancevally wij hebben ook nagedacht over een prenetale screening en doen het niet we zijn beide nog jong en verder geen erfelijke ziektes of iets dergelijks in de familie! ik ben ook gestopt met roken en het gaat mij super makkelijk af. ik heb namelijk uitgerekend wat ik in de maand kwijt ben en ik leg dat nu appart en kan er nu lekker extra van shoppen. ook word er hier in huis niet meer gerookt want vind het stinken(ik ben een van de zeikende stoppers) misschien is dat ook wat voor jouw uitrekenen wat je per maand kwijt ben en lekker appart leggen je bent het nu toch ook al kwijt.
mogguh, @ria, beterschap, doe lekker rustig aan. @ klevkin, tuurlijk is het fijn om herkenning te vinden, gewoon van je af schrijven hoor..*knuf* @joki, feli, met je 12 weken mijlpaal, wat gaaf dat jij het ook al voelt.. @vrouw, lekker joh zo weinig kwaaltjes. @iedereen die vandaag voor de echo mag, veel plezier! Hier hebben we voor zoonlief straks een groot avontuur. Het is winkeliers koopavond bij mijn man en we gaan dus lekker shoppen in Den Bosch. We nemen vanmiddag de trein en zoonlief is helemaal gek van treinen en nu mag hij er voor het eerst in. Dolle pret voor meneer dus en hij is helemaal hyper Waar je een kind al niet blij mee kan maken
volgens mij hebben we ineens met zijn allen gepost.. @syl, ik moet nog eventjes geduld hebben, bij zoonlief voelde ikhet trouwens heel vroeg, ik was bijna 13 weken. hopelijk hoef ik dus niet al te lang meer te wachten. En yep dat bedoel ik,dus ben benieuwd wanneer dat ding nou komt. Beterschap met je meisje! @dancevalley,Wij doen in ieder geval geen combitest,wel een extra uitgebreide 20 weken echo vanwege mijn B12. hopelijk vallen de extra controles een beetje mee meid, ik snapdat je wilt genieten. Hester, feli met je goede echo! zo en nu rap onder de douche, zit nog in mijn badjas