Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt!

DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

28 april
    * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV
    1 mei
    * Sylvia ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV
    * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV
    * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV
    * Trude
    2 mei
    * Amy25 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV
    * Spiffy
    * lievebeesje ~ 5ste kindje ~ bv ~
    * Klevkin ~ 1ste kindje ~ BV
    * Horselover
    3 mei
    * shannah ~ 3de kindje ~ BV ~ TB
    * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV
    * Marloes22 ~ 2de kindje
    4 mei
    * kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV
    * Lynni ~ 2e kindje
    * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ PBV ~ FV
    * Hannahw ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB
    * Miracle81 ~ 1ste kindje
    * Angelique83 ~ 1ste kindje
    * Brigitte 22 ~ 2de kindje
    * Sappie ~ 2de kindje
    5 mei
    * webmiertje, 3de kindje
    6 mei
    * Malka ~ 1e kindje ~ TB ~ BV
    * Meimama ~ 3de kindje
    * Lana81 ~ 1ste kindje ~ BV
    * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV
    7 mei
    * Ylona25
    * Marloes22 ~ 2de kindje
    8 mei
    * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV
    9 mei
    * Nano73 ~ 1ste kindje
    * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV
    * KimsKie97 ~ 1ste kindje
    10 mei
    * Yinte ~ 3de kindje
    * Chantal87 ~ 2de kindje
    * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV
    * Sarahmei09 ~ 1ste kindje
    11 mei
    * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV
    * Skye ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV
    * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ, med ind ~ BV
    12 mei
    * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV
    * Grummelke ~ 2de kindje ~ TB ~ BV
    * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    13 mei
    * Tinke ~ PZH ~ BV
    14 mei
    * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV
    * Sannie306
    * Ellen1982
    * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ FV
    15 mei
    * Dafje ~ 2de kindje
    * Iris77 ~ 1ste kindje
    * Ria32 ~ 1ste kindje ~ PZH
    * Nina30 ~ 1ste kindje
    * Gaby83 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV
    * Cyntje ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    16 mei
    * Vrouw1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV
    * Zogelukkig
    * Mama nel, 2de kindje
    17 mei
    * Dylan07 ~ 2de kindje (?)
    * Tji ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV
    * Lothlorien ~ 2de kindje
    * Evitaaa1983 ~ 1ste kindje
    * Atmon05 ~ 1ste kindje
    18 mei
    * San
    * Mandy ~ 2de kindje ~ FV ~ PHZ
    19 mei
    * Natassie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV
    * Manon77 ~ TB ~ BV
    20 mei
    * Karien ~ 1ste kindje
    * JoMi ~ 1ste kindje
    * mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH med ind ~ FV
    21 mei
    * Benzoblij ~ 2de kindje
    * Lindsey1981
    * Mamaspooky
    * Hester ~ 1ste kindje
    * DeboravB ~ 1ste kindje
    22 mei
    * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV
    * Lapstra, 2de kindje ~ PZH ~ BV
    * Dancevalley ~ 1ste kindje
    23 mei
    * Aros ~ 2e kindje ~ TB ~ BV
    *Anci
    24 mei
    * Bjentsje ~ 2e kindje
    * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB
    25 mei
    * Jinky ~ 1ste kindje
    * Jinx ~ 2de kindje
    * Butterfly23 ~ 1ste kindje
    * Laura28
    26 mei
    * Whisper ~ 2de kindje ~ Bv ~ PHZ
    * Jannn ~ 1ste kindje
    * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV
    28 mei
    * Tbell
    29 mei
    * Roozje ~ 1ste kindje
    * Roosje75 ~ 1ste kindje
    30 mei
    * Christie ~ 4de kindje
    * Dieseltje2 ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV
    * joanita
    31 mei
    * Evy77 ~ 1ste kindje
    1juni
    * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV
    2juni
    * Mamasan ~ 2de kindje

Afspraken :D
    * 29 oktober
    Marloes22, afspraak vk
    * 30 oktober
    Remmar, 2e controle vk (14,3wkn)
    Ria32, 3de echo (15.45) 11,6 wkn
    * 31 oktober
    Manny, 2de echo vk
    Laura28, controle vk
    * 3 November
    Natassie, 12 weken echo en afspraak vk
    Whisper, afspraak intake Vk, 10.00 uur
    Vrouw1984, echo, 15.45 uur, 12 wkn
    Shannah, 2de afspraak Vk
    Houmar, termijn echo, 08:15 uur
    Majkuh, nekploometing, 11.45 uur
    Ria32, afspraak vk, 11.30 uur
    Sap, afspraak vk
    * 4 November
    Daggie, afspraak vk
    Mamalieske, afspraak vk
    Joki, afspraak VK & 2e echo
    Jinky, afspraak vk
    Sim80, controle vk 9.30 uur
    Karien, 1ste echo
    * 5 November
    JoMi, afspraak vk 17.00 uur
    Mamalieske, combitest,
    * 6 November
    Manon77, afspraak vk
    Bianca24, afspraak gyn 8.30 uur
    * 7 November
    Manny, 2de afspraak vk 16.15 uur
    Manon77, 2de echo en nekplooimeting
    * 10 November
    Houmar, controle vk
    Lana81, controle vk, 9:00 uur
    Tbell, 1ste echo
    Stillewens, nekplooimeting
    * 11 November
    Rainbow78, 1ste echo
    Karien, afspraak VK
    Mamasan, gyn, 13:30
    * 12 November
    Colin, termijnecho
    * 13 November
    Dancevalley, 2e echo
    * 14 November
    Sarahmei09, 5de echo, 17.45 uur
    * 20 November
    Roosje75, afspraak Vk
    * 21 November
    Evy77, afspraak gyn, 14.45 uur
    * 24 November
    Vrouw1984, controle Vk
    * 26 November
    Mamalieske, afspraak gyn
    * 27 November
    Tinke, controle vk

Er zijn op dit moment 96 mei Mama´s
    Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie.
    Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973

PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling,
    FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding

De aanpassingen zijn:
    @Ria32: my bad! Ik had het nog niet aangepast..
    @ dancevalley: jouw aanpassingen zijn ook gemaakt!
    sorry meiden!

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Afspraken voor vandaag:

* 28 oktober
    Dolgelukkig, afspraak vk, 09:00 uur
    Tji, echo, 09:00 uur
    Evy77, afspraak gynea, 13:30 uur (2e echo)
    Kippie75, controle vk
    Rainbow78, intake vk

3. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Sorry, ben dit vergeten te vermelden, deze mag geannuleerd worden.

4. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Hey iedereen,

Na 3 dagen afwezigheid is het hier serieus bijlezen :D

Ik ben ziek thuis :( . Heb een infectie op de bovenste luchtwegen en m'n huisarts heeft me tot einde week thuis gezet.

Misselijkheid is iets minder, maar af en toe steekt het z'n kop nog wel eens op.

Qua hormonale emoties. Ik merk hier ook dat ik het leven van m'n partner er niet gemakkelijker op maak. Zit direct op m'n paard en maak me druk om niets. De arme schat, hij doet zo z'n best om het voor mij gemakkelijker te maken en dan sta ik nog zo aan z'n hoofd te zeuren. 'k Ga er toch proberen op te letten.

5. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal,

Syl, ik snap hoe je je voelt, als je je kind ergens achterlaat en ze krijsen de boel bij elkaar. Zeker als het familie of vrienden zijn, bij de creche denk ik vaak, ach, ik betaal ze ervoor dus ze lossen het maar op... Lullig, maar ja, wat moet je dan?

Ik werk vaak thuis en dan heb ik een nanny die bij me thuis komt. Gisteren was Tijm echt super vervelend, echt naar, ik hoorde hem de hele tijd krijsen. Ik moet me dan echt inhouden om er niet naar toe t egaan, maar dat maakt het vaak alleen maar erger. Belde een collega, die zei al meteen, o, ik bel niet echt gelegen. Ik zo, nee, ik heb de nanny hier, hij is boven en ik in de studeerkamer! Kun je nagaan!

Verder voel ik me iets beter, Tijm is wel twee keer wakker geworden maar viel gelukkig zelf weer in slaap. Ik heb wel een tijdje wakke rgelegen nadat ik eene hele nare nachtmerrie had. Echt van het niveau dat je niet meer durft te gaan slapen. Schijnt bij zwanger zijn te horen maar heb het nooit eerder gehad.

OK, ik ga eens aan het werk, streven is vandaag niet teveel op deze site te zitten maar daadwerkelijk te werken. Hmm, ben benieuwd...

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ikke isse blijhij......weet dat ik volgens de echo nog een dagje moetw achten, maar ben 12 weken! (banner klopt niet hoor ;))

hele opluchting!

7. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Meiden die vandaag 12 weken zijn

van HARTE GEFELICITEERD lekker verder genieten!

ik moet nog 4 dagen wachten maar ik ben er van overtuigd dat de zwangerschap helemaal goed gaat komen.

ik weet niet of ik het hier al gemeld had.
    maar komende maandag 3 oktober gaan we in ondertrouw!

en 17 november gaan wij elkaar het JA woord geven!

was een vrij snelle beslissing ivm mijn ouders waar ik geen contact mee heb en mijn vriend (bijna man) geen recht heeft op het kind als er wat gebeurt met mij!
    en ja het is echt van hem dus nu maar trouwen.
    we doen het klein en goedkoop maar wel leuk!
    het gaat tenslotte om het idee!

zo moest het ff kwijt ben helemaal happy

8. @mamasan : heb je nog een pbtje gestuurd naar die gene waar je de angelsound van zou overnemen ? Of heb je al iets anders geprobeerd ?

En wat leuk dat jullie met de trein gaan!
    spannend ook voor je zoontje :D echte verrassing!
    en dan naar Den Bosch... Gaan wij ook vaak winkelen ;)

Heb trouwens zin om weer te shoppen!
    voor de december maand :D
    straks eens kijken wanneer de extra koopavonden en zondagen zijn in Den Bosch en Oss!

9. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Oh gefeliciteerd met de aankomende bruiloft vrouw1984! Maaktr niet uit hoe je het doet! altijd leuk en spannend toch! :D

Ook aan alle dame sdie 12 weken zij ngefeliciteerd :D

En evy77 veel beterschap!

@ mamasan, wat vervelend dat je nog steeds moet wachten :S misschien heb ik het gemist, maar je hebt ook nog steeds geen reactie? Veel plezier in de trein en met shoppen :D

Ik voel me al iets beter, nog steeds enorm veel last van mijn nek, en daardoor bijbehorende hoofdpijn. Maar heb net op marktplaats geshopt en ene mooie box gevonden en een leuke kinderkamer (moet bekennen dat ik wel mooiere heb gezien :D maar moet ook wat praktisch zijn ;))
    De box was alleen een oude advertentie, dus met een beetje pech hebben ze hem niet meer :( moet nog even afwachten

10. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Jeej :D hij was er nog :D nu regelen dat hij hier komt :D

Als we hem hebben zal ik fotos laten zien :D

11. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Dank je wel klevkin

dat is ook inderdaad zo wel spannend.

ik weet niet wat voor een bedrag je wilt besteden aan een babykamer maar wij hebben er al een aangeschaft via babydump wij zijn in beverwijk geweest gaan er komende zondag ook heen met me schoonouders.

de babykamer hadden wij al appart laten zetten dat we net 4 weken waren maar hij is mooi.
    leuke korting erbij en we wilde toch die kamer hebben. en als wij zoiets hebben maakt niet uit kunnen we verder kijken maar dan op het laatste moment word het toch die.:D
    kijk maar eens als je zin en interesse hebt op www.baby-dump.nl zijn mooie kamers en ook duurdere maar dan nog wel een hoop korting.

12. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Wij zijn laatst ook bij de baby-dump geweest :D zaten idd hele mooie kamers tussen (was eentje die ik ook super vond). Maar kwa prijs toch te hoog voor ons :( wat voor kortingen krijg je er dan op?

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    gefeliciteerd alvast vrouw 1984!

en shoppen voor het beebje is altijd leuk klevkin hihi!

14. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hallo dames!
    hier even een ego bericht.. ik heb me toch pijn aan me liezen! niet normaal.. vk gebeld.. ze zegt is bandenpijn! nou lekker dan.. hahaha
    en hormonen.. pff. wordt ergek van.. heb wat probleempjes op het werk (contract wordt niet verlengt) en dan vind ik het niet meer zo leuk daar.. en om elke scheidt kan ik bijna huilen! pfff...

effekes een vraagje.. hebben jullie ook dat je navel naar buitenkomt ene beetje?
    en ik heb een piercing in.. tot wanneer kan ik die inhouden?

proficiat vrouw1984! het is z'n mooie dag.. vergeet je nooit meer.. geniet ervan.. want het is zo om!

15. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @majkuh dank je wel!

@klevkin
    wij hebben een babykamer uitgezocht!
    die normaal gesproken 1400euro kost en bij de babydump kregen we 340 euro korting! nou dat is toch wel lekker meegenomen dacht ik.
    deze korting is omdat het niet uit de basic collectie komt want de basic collectie van hun krijg je geen korting op ja 100 euro meer niet.

16. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @daggie1984

meid ik heb vanaf 6 weken al een zwangerschaps piercing in want de gewone jeukte bij mij aan de binnenkant zeg maar.
    ik heb een leuke goedkope site gevonden daar heb ik hem online besteld betalen en dan heb je hem zo in huis. www.bodycharm.nl

17. dolgelukkig

dolgelukkig Actief lid

4 sep 2008
    224
    0
    0
    @VROUW1984 : Van harte met je voorgenomen huwelijk. Spannend zeg!

Brengt mij op een vraag trouwens. Zit er verschil tussen de eerste en de tweede betreffende erkenning? Wij zijn niet getrouwd en we hebben voor de eerste de erkenning tijdens de zwangerschap geregeld en na de geboorte bij de kanton de rest. Moet dat nu weer. (Stomme vraag misschien sorry)

Vandaag bij de vk geweest voor het eerst. Eigenlijk gezellig gekletst, ze had 40 minuten ingecalculeerd omdat ze normaal natuurlijk heel veel te vertellen heeft wat er gaat gebeuren. Nu hebben we het over de bevalling gehad, hoe de bv verliep etc etc. Een magazine een popje en een luier meegekregen. Bloedruk was weer goed 110/60, hartslag van het kindje voor het eerst gehoord! 140! Super. Zelfs onze kleine vent werd er stil van en zat heel dromerig te luisteren naar zijn broertje of zusje. Zoooo lief. Urine ook ok. En hb was 8.2 ook goed. Dus helemaal weer top.

Oja de Babydump die hadden zo'n super doos! Die moet ik dit keer ook weer hebben ;) Verder denk ik dat ik alleen na de geboorte die van de c1000 en de plus ga aanvragen dat waren ook super dozen. In welke zat ook al weer dat pak luiers? In die van de prenatal? Dan moet ik die ook nog aanvragen .... HAHA echte hollandse he ;)

@Evy77: Beterschap

@Majkuh: hihi fijn dat je blij bent

18. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Vrouw: gefeliciteerd!Leuk dat jullie gaan trouwen!

Mamasan: dan voelde jij het de vorige keer ook al heel snel dan, zal nu misschien ook weer zo zijn, leuk!
    Leuk zeg, dat je met je zoontje met de trein gaat, leuk om te zien hoe ze dan kunnen stralen van blijdschap!

Meiden die 12 weken zijn, gefeliciteerd!

Dancevalley; hoop ook dat de controles mee zullen vallen!

Meiden met echo's, succes en we horen het straks wel hoe het is geweest!

Evy: wat vervelend, heel veel beterschap, dat je maar snel helemaal opgenapt bent!

Kaatje: dat lijkt me wel fijn, een nanny in huis als je thuiswerkt, maar idd oko wel eens lastig als je je kindje dan hoort huilen ofzo.
    Ik vond het gisteren vooral vervelend omdat de hele dag al een beetje hectisch verliep, en Demi had niet zo veel geslapen. dan ga ik voor de eerste keer s avonds werken, en dan wilde ik graag dat papa thuis zou zijn, wat dus heel anders liep, en ik haar dus ineens ergens heen moest brengen....en dan is ze nu ook nog ziek, maar gelukkig is papa er straks wel gewoon! :D

Majkuh: jahoeeee. 12 weken!

Vrouw: ja, ik denk ook dat het gewoon allemaal goed gaat hoor! lekker genieten, je bent bijna 12 weekjes, jaaaa! :D :D

Klevkin oei, dat kan zoo pijnlijk zijn, last van je nek en die hoofdpijn...ik heb daar ook heel veel last van gehad, gelukkig nu al een jaar niet meer, maar weet hoe pijnlijk het is, beterschap ermee!
    Fijn dat je een kinderkamer hebt gevonden, hoop dat de box er nog is, en dus voor jullie zal zijn! :D
    Was je veel kwijt voor de kinderkamer? Ik zal hieronder nog een berichtje aan iedereen plaatsen over de kinderkamer . Weet je wat de naam is van de babykamer?

Even een vraagje over de babykamer:
    Bij Demi hebben we een kamer gekocht. Nu bij de 2e vinden we het iets te duur om weer een nieuwe te gaan kopen en tweedehands zijn ze net zo goed, als ze er nog mooi uitzien en alles natuurlijk gewoon compleet is en je hem veilig in elkaar zet.
    Wij hebben voor demi (dus toen nieuw gekocht) de babykamer Megane. http://www.again4kids.nl/web_again4kids ... egane.html

Voor de tweede op komst, hebben we babykamer Kjeld, maar dus wel tweedehands gekocht (maar uiteraard in hele goede staat)
    http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN

Ik ben wel erg blij dat we nog zo'n mooie 2e kamer hebben kunnen kopen. Het wa sniet helemaal voor niks, hebben er 170 euro voor betaald...maar ik vnd dat de babykamers tweedehands erg duur zijn! Dit was dus wel een beetje geluk hebben..alhoewel, de kast zit e rniet bij...Dus we hebben de commode en het ledikant wel. Maar bij Ikea hebben ze een kast die er heel goed bij past, die kost maar 60 euro. Ik wil misschien met leuk plakfolie dan de raampjes oppimpen zeg maar, als dat lukt :D

Ik ben benieuwd wat jullie doen met de babykamer, nieuw of tweedehands (zal ook wel schelen of het 1e of 2,3,4e etc kindje is) en welke kamers jullie hebben :D

Binnenkort ook de babykamers inrichten in het nieuwe huis, leuk!

Liefs
    Syl

19. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

ik zie nu dat er weer berichtjes zijn geplaatst:
    Dolgelukkig: fijn dat alles goed was! ERg leuk om te lezen!
    Volgens mij zitten die luiers er bij Prenatal in,als ik het goed heb :D

Vrouw: leuk dat jullie een babykamer hebben gekocht, leuk zijn die dingen altijd, babyshoppen :D

20. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    @daggie wat vervelend zeg! dat je je zo voelt, en ik snap heel goed dat je niet gemotiveerd meer bent voor je werk.
    Ik heb vrij regelmatig last van mijn liezen (al voor mijn zwangerschap) wat bij mij hielp was een koud iets erop leggen (meestal deed ik een nat koud washandje). Dat verdoofde de pijn een beetje, misschien helpt het.

@vrouw1984, dat is een zeer mooie korting! :D helaas is het budget dan nog te groot ben ik bang :(, ach maar komt wel goed :) ik denk dat we van de meubels waar we op geboden hebben ook wel wat leuks kunnen maken :D mijn schoonouders hebben al aangeboden om te helpen met schuren en verfen enzo :) dus dat moet goedkomen dacht ik :D

Deel Deze Pagina