Jeetje zeg, alweer mama's voor mei2009! Wat gaat dat snel zeg. Geniet ervan! Voor je het weet is het voorbij.. Liefs een trotse juli-mama
Wow wat gaat de tijd snel! Van harte gefeliciteerd! mei is een hele leuke maand om te bevallen! lekker t begin van de zomer! Groetjes een mei 2008 mama
Gefeliciteerd! Kan me niet meer voorstellen dat wij vorig jaar ook in dit schuitje zaten. Ik was dan pas 28mei uitgerekend, maar ons Rubentje besloot om al op 29 april te komen. Hoop dat de volgende mei-mama's niet lang meer op zich laten wachten! Liefs Friendly
Jeetje wat gaat dat hard! gefeliciteerd en geniet ervan! En dat er maar een hoop mei 2009 mama's mogen volgens
Sylvia, ik mag je volgen want ik heb een streep! Ik ben uitgerekend op 2 mei! Als alles goed mag gaan, want ook ik hem twee miskramen achter de rug, maar we blijven positief! @sim80, volgens mij mag je hier blijven want ik zie toch echt een streep op je test! Gezellig! Liefs Amy
enne syl natuurlijk van mij van harte gefeliciteerd meid vanaf de andere kant! Namens alle dames kan ik denk ik wel spreken als ik je veel plezier en een fijne gezonde zwangerschap wens! en Syl pas maar op we gaan je volgen ! (hoplijk deze maand kan ik met je blijven kletsen) super joh het toppic openen gefeliciteerd
gefeliciteerd syl, amy en sim ik hoop jullie te mogen volgen over 10 dagen. mijn uitgerekend datum zou dan 5/7 mei zijn. weet namelijk niet welk dag mijn ei precies was (maar dat maakte niet uit ) groetjes pix
Hallo meiden, Nou alweer de mei mama's... Sylvia gefeli... Sim: je bent zwanger.... geef toe. Nou ik hoop dat ik me ook snel kan toe voegen, maar ik ben een beetje mijn cyclus kwijt. Of ik ben nu over de datum )) of ik moet nu zwaar aan de klus... Nou succes meiden... I'll keep an eye on you! JedidJah
Sylvia en Amy van harte gefeliciteerd! En sim, licht streepje?Hij is hartstikke duidelijk!Ik zeg:gefeliciteerd je kan hierblijven
gefeliciteerd meiden! Ik hoop ook snel te volgen mijn datum zou 10/05/09 zijn (moederdag) dat kan niet mooier toch?! Geniet van je zwangerschap! Liefs Inger
Sim: ik zeg ook zwanger hoor! Maar begrijp wel dat je nog wat voorzichtig bent, dat ben ik ook nog..Heb mezelf ng niet in het Ik ben zwanger forum gezet. dat doe ik vrijdag als ik dan nog goed zwanger ben Tot nu toe blijven de streepjes donkerder worden (van dat zwangerschapstesten onderzoek waar ik aan mee doe, en ook een andere test die ik eergisteren en vandaag weer had gedaan, was echt veeel donkerder al) en wordt steeds misselijker. Dus Sim, ik zeg alvast gefeliciteerd meid! gezellig dat je mee komt kletsen! Amy: gefeliciteerd! Ik ben ook 1 of 2 mei uitgerekend...weet wel ongveer wanneer mn ei is geweest. tussen donderdag en zaterdag...maar aangezien ik zo vroeg al positesten had denk ik zelf dat ik 1 mei ben uitgerekend. Jedijah:hoop dat je ons giw mag volgens! Geldt ook voor andere meiden hoor, kom er maar gauw bij! Lammetje: wie weet ben je al zwanger! Kunnen we hier idd verder kletsen! duimduimduim
ik moet ook nog even wachten met testen maar tot nu toe gaat het iedere x niet erg lekker dus ik verwacht er niet teveel van de meiden gefeliciteerd die al mei mama 2009 zijn
hoop het ook syl ga hier af en toe met een knipoog even kijken wie weet helpt het om zwanger te worden voel nog helemaal niks maar heb ik ook nooit gehad voor mijn datum eigenlijk altijd pas een paar dagen na de positieve test en ook die was vaak pas positief een dag of 4 na de test dag dus kan nog even wachten helaas moeilijk!
Hier ook een mei-mama 2008..ik mocht vorig jaar deze topic openen! Ik was op 3 mei uitgerekend en ons ventje is op 28 april gehaald met een ks. Alle mei-mama's..gefelciteerd en geniet ervan! Ik wens jullie net zo'n fijne zwangerschap toe als dat ik heb gehad..
syl veel plezier hier!hoop je natuurlijk weer te volgen, heb er een hard hoofd in maar toch... geniet er weer van he