groeien jullie buiken al? is wel al vroeg.. of niet? soms voel ik niks.. en dan heb ik zo iets van: is het er wel of niet? hebben jullie dat ook?
Mijn buik is gewoon ook erg opgeblazen omdat ik heel moeilijk naar het toilet kan. Mijn borsten groeien ook flink en heb echt last van de beugels. Ik zal niet lang deze beugel bh's dragen! Vind ze echt vervelend zitten! Meiden tot over 3 weken! Ik ga met een vriendin en haar hond op vakantie Elke! We gaan lekker kamperen. Liefs Ylona
hoi hoi hier hopelijk nog een nieuwe mei mama to be wie wil me in de lijst zetten bij 2 mei?(1e kindje) en bij de afspraken op 18 sept om 19.30 1e afspr vk thanx...
proficiat linni123 fijne vakantie Ylona! ik heb ook een beetje een opgeblazen gevoel.. hield normaal me buik in.. maar nou doe ik dat niet meer! haha
Hoi meiden, Goedemorgen! Heb sinds gisteren ineens een angstig gevoel. Gisteren een hele tijd staan praten met een meisje dat een miskraam heeft gehad en nu ben ik weer doomdenker nummer 1 . We hebben zolang gewacht op ons kleintje. Al die maanden spuiten en hormonen en onzekerheid. Zou het echt verschrikkelijk vinden als het niet goed is... Ben heel blij als het 12 september is geweest en de gyn even heeft binnengegeluurd Sorry voor dit warrige verhaal... Liefs
Hé Elke, Die onzekerheid hoort erbij meid. Maar wat ik zo typisch vind, is als je zwanger bent, je alleen maar slechte verhalen lijkt te horen... Probeer daar niet teveel bij stil te staan, maar lekker op je roze (of blauwe) te blijven zitten! Het komt vast allemaal goed meid, en over 9 maanden hebben jullie je wondertje in jullie armen! En, als er iets is, weet je ons hier te vinden! x Linda
hoi meis, die verhalen blijk en lijk je maar te horen, heb ik ook! gewoon er van uit gaan dat alles goed is, en gaat! positief denken! ken je de Secret? zo als hierboven al werd gezegt: we zijn er allemaal voor elkaar te steunen!
Goedemorgen dames! Terug van weg geweest! De misselijke marooz! Lees dat er nieuwe mama's to be zijn! Gefeliciteerd meiden, wordt hier super gezellig zo! Ook allemaal kwaaltjes lees ik, nou hier gaan ze ook volijk door :-D maar ja laat het allemaal over me heen komen, vind het wel prima. Ben een echte nuchtere fries... ehum! Ik ga de dozen nog nie bestellen, eerst een goede echo... ben ook heel bang dat ik het verlies elke. Ik kom het in me werk heel vaak tegen, en heb ook alle toestanden met hormoon behandelingen meegemaakt... ken het gevoel van "nu je er eindelijk zit... waag het niet om weg te gaan!" Maar het is waar, je hoort vaker negatieve verhalen dan positieve... dus kop op meis... en het is even heel hard, maar mocht het mis gaan.... dan is het moeder natuur, die niet zonder reden ingegrepen heeft... neemt niet weg dat dat wel heel veel verdriet zou doen... Zo nu weer veen leuk praat! Hier dus misselijk, bandenpijntjes, opgeblazen gevoel, boobs gevoelig en hard, tepels super gevoelig.... nou dat was het nu even leuk nieuws heh? Dikke knuff!
Heej dames, Lijkt wel of ik de enige ben die bijna nergens last van heeft, maakt me ook wel een beetje onzeker daardoor maar jah kan er niet veel aan veranderen Trouwens ook geen drupjes bloed verlies meer. Owh jah ik heb wel zere borsten af en toe maar verder niks.
Hallo dames, Ik heb ook nog bijna nergens last van hoor Naiobi.. ook ik wilde dat de klachtjes kwamen. De vorige keer had ik wel vanaf het begin klachtjes, dus mij maakt het ook onzeker.. maar ja.. we moeten het gewoon afwachten hè.. Ik ga morgen de VK bellen voor een afspraak..
Ik heb ook wel wat dingen waardoor ik merk dat ik zwanger ben. Ik heb heeeeeeeeel de dag het zuur. Is niet fijn. Was gisteren verschrikkelijk moe. Heb van gisteravond 8 uur tot vanmorgen 11.00 uur geslapen en zit nu weer te gapen. Vond het wel jammer want er was vuurwerk in de buurt en daar zouden we naartoe gaan, maar was echt verrot. Verder alles wel ok hoor! Nou ik ga wat nuttigs doen! Groetjes.........
Wow, wat een berichtjes allemaal al weer! Moest even bijlezen... Ik heb vrijdagavond en gisteravond feestjes gehad en... Moe! Hield het helemaal niet zo lang vol als normaal. Hmm.. Dat is echt raar, hoor! Haha! Mn borsten zijn ook nog steeds gevoelig en met vlagen misselijk. Dus qua kwaaltjes gaat het 'goed'. Wie gaat er mee doen aan Moeders voor Moeders? Ik heb gister al een mevrouw op bezoek gehad. Moest ook weer een test doen, toen werd ik wel weer helemaal zenuwachtig! Stel dat het ineens negatief zou zijn. Maar nee, dat zat nog steeds goed! Enne, over 2 weken ga ik de 1e kratten ophalen. Ga het niet vanaf huis doen. Heb aardig wat bekenden en vrienden in de buurt wonen en zij hoeven nog niet te weten dat ik zwanger ben.
Bij mij gaf moeders voor moeders aan dat ze pas komen voor de eerste test wanneer ik 5,5 weken ben. Anders was de test niet pos genoeg?! Beetje raar, mijn testen knallen echt Maar ja, nu komen ze vrijdag, dan ben ik 6 weken. Groetjes Elke
Ja, ik heb vrijdag de verloskundigenpraktijk gebeld en zij vroegen of ze mijn nummer mochten geven aan de mevrouw van Moeders voor Moeders. 's Avonds werd ik al gebeld! Vond het ook wel snel, omdat ik het zelf nog zo spannend vind.. Zo pril nog.. Toen ze er gister was, vertelde ze dat ze bijna op vakantie ging, dus vandaar dat ze meteen wilde afspreken. Ze legde ook uit dat ze normaal met 5 a 6 weken komen. Want voor de thuistesten die wij doen is minder HcG nodig dan die van hun. Volgens mij moet die van hun 10x zoveel nodig hebben. Maar er was toch een streep gelukkig! Maar ik kan pas vanaf 6 weken urine inleveren...
Ik ga ook mee doen met m v m... zal morgen even bellen naar de consulente. Vind het een hele goede zaak, zonder hun en de mensen die pregnyl daadwerkelijk maken (of andere medicatie) zou ik nie zwanger zijn :-D
**inbraak van een maart 2009 mama** Jee...mei 2009 mama's alweer.......wat gaat de tijd hard! Meiden suc6 allemaal en niet vergeten te genieten he! En...GEFELICITEEEEEERD! **uitbraak**
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje * Mariella. 2de kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje * Ladybutterfly, 5de kindje * Linda1980, 2de kindje * linnie123, 1ste kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje 5 mei 6 mei * Lana81, 1ste kindje * Naiobi, 1e kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina, 1e kindje 11 mei * Lintje, Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 16 september Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15 * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk * 25 september Ylona, afspraak VK * 6 oktober Alina, intake en 1e echo (9,4 wk @Linnie en @Lintje, jullie staan op de lijst meiden
Hoi hoi Nou we hebben vandaag de hele dag met de kindjes door de efteling geslenterd. Was super leuk hoor, maar wel vermoeiend. Maar de kinderen hebben zich prima vermaakt, dus wij ook. Nou had ik verdorie gisteren weer wat bloed bij het plassen. ggrrr, daar zot ik echt niet op te wachten. Ik weet dat een beetje bloed geen kwaad kan, maar toch ik zie het liever niet. Nu is het overigens weer over.