Gossie, ik ben qua uitgerekende datum opeens 8 dagen terug gezet. Dus nu 22 mei uitgerekend in plaats van 13 mei. Ik snap dr niks van, maar het zal wel kloppen.
Denk een soort van borstverkleining.... In precipe is het dan meer huid dan echt borst.... Tenminste dat denk ik.... Denk ene verkleining zodat de borsten er weer mooi uitzien! ps : die streepjes zijn bij mij wel goed weg getrokken! Je ziet ze nog wel maar niet heel duidelijk.
Hebben jullie trouwens al kraamzorg geregeld ? Mijn vk zei laatst dat dat verstandig is rond de 12 weken zwangerschap ... Vorige zwangerschap volgens mij met 13 weken zwangerschap gedaan. wie heeft dat al gedaan of wanneer ga je dat doen ?
ow ja kraamzorg denk dat ik dat ook maar even moet regelen .... ben er deze zwangerschap helemaal niet zo mee bezig .... en je borsten hoeven helemaal niet minder mooi te worden ik had voor mijn eerste zwangerschap een c cup en na elke zwangerschap ben ik een maat gegroeit ....bijna dan heb nu een f cup en vind het eigenlijk te groot maar ze zijn best nog mooi ...al zeg ik het zelf heb ze allemaal ook borstvoeding gegevn mijn nadeel is dat ik de killos er na een zwangerschap nooit meer afkrijg en das ook erg balen
mijn vriendin had dat ook van 51 kg naar nu 5 jaar later 30 kg erbij erg sneu want ze doet er alles voor weer af te vallen... hoe zit dat dan met kraamzorg... regel je dat via de VK of...
ik heb de kraamzorg een paar weken terug al geregeld. Ik heb zelf gebeld met de kraamzorg vereniging die ik wilde. Soms moet je het trouwens ook via je verzekering doen, of doen hun het voor je.
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 1 mei * Sylvia ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Trude 2 mei * Amy25 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Spiffy * lievebeesje ~ 5ste kindje ~ bv ~ * Klevkin ~ 1ste kindje ~ BV * Horselover 3 mei * shannah ~ 3de kindje ~ BV ~ TB * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Marloes22 ~ 2de kindje 4 mei * kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ PBV ~ FV * Hannahw ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB * Miracle81 ~ 1ste kindje * Angelique83 ~ 1ste kindje * Brigitte 22 ~ 2de kindje * Sappie ~ 2de kindje 5 mei * webmiertje ~ 3de kindje 6 mei * Malka ~ 1e kindje ~ TB ~ BV * Meimama ~ 3de kindje * Lana81 ~ 1ste kindje ~ BV * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV 7 mei * Ylona25 * Marloes22 ~ 2de kindje 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Nano73 ~ 1ste kindje * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV * KimsKie97 ~ 1ste kindje 10 mei * Yinte ~ 3de kindje * Chantal87 ~ 2de kindje * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Sarahmei09 ~ 1ste kindje 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Skye ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ, med ind ~ BV 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Grummelke ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV 13 mei * Tinke ~ PZH ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV * Sannie306 * Ellen1982 * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ FV 15 mei * Dafje ~ 2de kindje * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~ PZH * Nina30 ~ 1ste kindje * Gaby83 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Cyntje ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV 16 mei * Vrouw1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV * Zogelukkig * Mama nel ~ 2de kindje 17 mei * Dylan07 ~ 2de kindje (?) * Tji ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Lothlorien ~ 2de kindje * Evitaaa1983 ~ 1ste kindje * Atmon05 ~ 1ste kindje 18 mei * San * Mandy ~ 2de kindje ~ FV ~ PHZ 19 mei * Natassie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Manon77 ~ TB ~ BV 20 mei * Karien ~ 1ste kindje * JoMi ~ 1ste kindje * mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH med ind ~ FV 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje * Lindsey1981 * Mamaspooky * Hester ~ 1ste kindje * DeboravB ~ 1ste kindje 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Dancevalley ~ 1ste kindje 23 mei * Aros ~ 2e kindje ~ TB ~ BV * Anci 24 mei * Bjentsje ~ 2e kindje * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB 25 mei * Jinky ~ 1ste kindje * Jinx ~ 2de kindje * Butterfly23 ~ 1ste kindje * Laura28 26 mei * Whisper ~ 2de kindje ~ Bv ~ PHZ * Jannn ~ 1ste kindje * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV 28 mei * Tbell 29 mei * Roozje ~ 1ste kindje * Roosje75 ~ 1ste kindje 30 mei * Christie ~ 4de kindje * Dieseltje2 ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV * joanita 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje 1juni * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 2juni * Mamasan ~ 2de kindje Afspraken * 30 oktober Remmar, 2e controle vk (14,3 wkn) Ria32, 3de echo, 15:45 uur (11,6 wkn) * 31 oktober Manny, 2de echo vk Laura28, controle vk * 3 November Natassie, 12 weken echo en afspraak vk Whisper, afspraak intake vk, 10:00 uur Vrouw1984, echo, 15.45 uur (12 wkn) Shannah, 2de afspraak vk Houmar, termijn echo, 08:15 uur Majkuh, nekploometing, 11:45 uur Ria32, afspraak vk, 11:30 uur Sap, afspraak vk * 4 November Daggie, afspraak vk Mamalieske, afspraak vk Joki, afspraak vk & 2e echo Jinky, afspraak vk Sim80, controle vk, 9:30 uur Karien, 1ste echo * 5 November JoMi, afspraak vk, 17:00 uur Mamalieske, combitest * 6 November Manon77, afspraak vk Bianca24, afspraak gyn, 8:30 uur * 7 November Manny, 2de afspraak vk, 16:15 uur Manon77, 2de echo en nekplooimeting * 10 November Houmar, controle vk Lana81, controle vk, 9:00 uur Tbell, 1ste echo Stillewens, nekplooimeting * 11 November Rainbow78, 1ste echo Karien, afspraak vk Mamasan, gyn, 13:30 uur * 12 November Colin, termijnecho Draadje, controle afspraak 11.00 uur * 13 November Dancevalley, 2e echo Sylvia, controle afsoraak 8.00 15,6 wkn Sylvia, echo fontys, 15.00 uur * 14 November Sarahmei09, 5de echo, 17:45 uur * 17 November brigitte22, controle vk * 20 November Roosje75, afspraak vk * 21 November Evy77, afspraak gyn, 14:45 uur * 24 November Vrouw1984, controle vk * 26 November Mamalieske, afspraak gyn * 27 November Tinke, controle vk * 9 December Remmar, 20 weken echo, 8:00 uur (20 wkn) * 15 December brigitte22, 20 weken echo & controle vk * 22 December Rian, 20 weken echo, 8.30 uur Er zijn op dit moment 96 mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973 PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling, FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding De aanpassingen zijn: @ Rian, je 20 wkn echo staat erbij @ Draadje, je afspraak staat erbij @ Syl, je afspraak en echo staat erin Leuk zeg al die 20 wkn echo's, ben benieuwd wanneer ik mag?
meiden niet zoveel babbelen moet ik zoveel bijlezen als ik van me werk kom! @klevkin ik had hem voor de aanbiedingsprijs 299 inc inzet en maxicosi. @zogelukkig tuurlijk ben je welkom meid iedereen is hier welkom maar we moeten wel oppassen wat we zeggen maar dat gaat helemaal goed komen. @kaatje k ik wil flesvoeding geven ben een van de weinigen hier zag ik maar heb altijd al problemen gehad met die (.)(.) ow af en toe word ik er gek van! mocht het zo wezen dat ik er echt heel veel aan overhou kwa grote dan laat ik ze wel verkleinen denk ik. @marloes22 wij hebben al kraamzorg geregeld we waren overal heel vroeg bij misschien omdat het de eerste is! wij hebben het via de verzekering geregeld omdat ik toen ook nog het een en ander wilde weten. @all wat (.)(.) betreft ben ik dus niet de enigste maar meiden die na de zwangerschap nog wat willen hebben! hier is het gratis af te halen hoor
Ik ben heel gelukkig met mijn nieuwe borsten, heerlijk. Ook met BV bij 1e uk, prachtig! Heerlijk! tja, kan er niets negatiefs over zeggen.. oh jawel.. auwah! tinke, soms heb je een verlate eisprong. Heeft het net even wat langer geduurd voordat het eitje goed genesteld is. Pin je niet vast op de uitgerekende datum! Je ukje komt vast half mei ergens.. Niemand met bekkenpijn?
Nou, ik ben lekker de stad in geweest hor, vond het wel goed koud trouwens met m'n zomerjackje, brrr! Maar ik pas m'n winterjas dus niet meer en heb helaas hier in 't armetierige dorp wat winkels betreft niks gevonden, dus ik zal wel weer naar de grote stad moeten; ook gene straf hoor! Iemand nog tips waar je een meegroei-winterjas kan scoren maatje 44/46? Heb al wel wat Sinterklaascadeautjes gekocht voor neefjes en nichtjes, van die hebbedingetjes voor in de schoen, zo leuk. Merk nu dat ik zelf een kleine ga krijgen dat ik dat allemaal erg leuk vind dat gemier en getrut met kinderspulletjes enzo, haha! Ik heb gelukkig geen ruzie met mijn man. Die is sinds we in blijde verwachting zijn echt supermegablij, soms echt bleeeeh! Soms loop ik wel tegen hem aan te zeuren en te mopperen en dan komt ie gewoon achter me staan en houdt me stevig vast en zegt dan allemaal lieve dingen, tsja, blijf dan maar eens chagrijnig! Hij doet ook veel thuis, want ik ben 's avonds best moe. Ik kook nog en dan zak ik onderuit op de bank. Vaak val ik al om 9 uur om... IK hoop dat in het tweede trimester die moeheid wat afneemt. IK was rond de 6 weken al 2 cups gegroeid en mijn borsten deden ook zo zeer, dat is nu gelukkig een stuk minder en ze zijn ook weer wat geslonken zeg maar. Ik zit nu weer op C. Ik zou graag borstvoeding willen geven en als ik daar theezakkies door krijg ; so be it! Ik ben geen 25 meer, de tijd van met de prompte borstjes naakt op 't strand heb ik al gehad, haha! Gefeliciteerd vrouw1984 met je a.s. huwelijk, is toch een bijzondere dag ook al ga je in spijkerbroek! Maak er wat moois van! PS: goeie tip voor de kraamzorg, ik zet het meteen in m'n agenda dat ik dat moet regelen binnenkort, want ik ben echt een zeef op het moment!
ik heb ene borstlift gehad, is zelfde als een verkleining alleen halen ze dan alleen vel en geen weefsel weg. Resultaat was echt heel mooi, ondanks dat er een klein A cupje overbleef. Maar goed, ben bang dat het straks weer stuk is maar ja, vriendjelief heeft al toegezegd dat we dan weer een operatie doen, alhoewel ik het liever niet zou willen en ik dan ook meteen moet beslissen of het bij kindje 5 blift of dat we snel daarna voor een 6e gaan....
Hier een kort berichtje van mij! Zijn net terug van de vk... Hebben er lang gezeten en lang gepraat! Verteld over alles en hoe ik me zorgen maakte....Vooral na afgelopen echo! Ze heeft geprobeerd om ons het hartje te laten horen maar na 10 min. zoeken niks te vinden! Een super lieve vk die ik al kende omdat ze ook uit het zelfde dorp komt! Ze vertelde dat ze er zelf geen goed gevoel over had ook vanwege mijn en haar gevoel en de afgelopen keer de echo! 2 mogelijkheden... Of de baby ligt heel errug verstopt of het hartje is gestopt met kloppen. Ze zei wel dat met een zwangerschap van 13 weken het hartje eigenlijk met de doptone hoorbaar moet zijn ( niet in alle gevallen hoor ) Door mijn zorgen en verhaal zag ook zij het somber in Ze laat me niet in onzekerheid zitten en morgen regelt ze als eerste dat ik morgen nog voor een echo kan komen! Super fijn maar voel me echt bang! ppff de tranen blijven maar komen. Wou jullie toch effe iets laten weten.... Jullie horen nog wel meer van me als we meer weten... Mocht het niet goed zitten zal het wel iets stiller zijn rondom mij maar dat zullen jullie wel snappen dan he.... en echt ik weet dat te snel zorgen maken niet hoeft maar tis echt dat ik ermee zit en door de echo die 2 weken geleden heb gehad de zorgen toenemen en het verdriet!
*houdt marloes stevig vast* ik hoop zo voor je meid dat dit gewoon een schrik is en dat je morgen meer ziet en hoort.. Ik zou het zo erg vinden voor jullie als het nu fout zou gaan.. *verdrietig*
*geeft een heeeeeeeeeele dikke knuffel aan Marloes* Jemig meid, volgens mij zou ik me niet veel anders voelen dan jou hoor! Meid, als je je verhaal kwijt wilt, dan doe dat gewoon lekker! Ik duim voor je en denk aan je! Laat je ons weten wat er morgen uitkomt?
marloes jeetje meid wat erg! [-o< voor je dat alles goed komt en dat je morgen een prachtig beebje van jezelf mag zien! hele dikke knuffel meid!
Even snel een berichtje van mij. Was erg druk op mn werk en ben echt kapot. Sorry dat ik niet op iedereen reageer. @Marloes, dikke knuff...! Ik denk aan je., blijf positief.! @Sim en andere meiden, ik heb het even nagekeken van het voorwiel van de buzz. Het gaat ongeveer 30 euro kosten en levertijd is ongeveer 2 weken.
Ach Marloes, wat vind ik dat nou een vervelend bericht..... Ik wil je alle sterkte van de wereld wensen! Kruip maar dicht tegen je mannetje aan, rustig gaan slapen straks en hopelijk morgenochtend een goede echo! Ik zal aan je denken, ga voor je duimen!