Ik heb alles gelezen van vandaag maar ben echt te moe om te reageren. Wil alleen Marloes heeeeeeeeeeeeel veel sterkte wensen voor morgen. Lief dat je zo snel voor een echo mag komen. Hopelijk zien jullie morgen een klein ukkie wat graag verstoppertje speelt!
Oh Marloes, wat schrikken zeg. Ik kan me voorstellen dat je bang bent. Ik duim heel hard voor je en hoop dat je morgen met de echo goed nieuws te horen krijgt. Dikke knuff
@ Lintje: ik heb geen bekkenpijn, maar wel pijn in mijn bil die uitstraalt naar mijn onderrug. Gisteren heb ik deze klacht met de vk besproken en zij gaf aan dat klachten in deze periode nog hormonaal kunnen zijn. De pijn moet dan wel binnen 2 weken weg zijn (voor/rondom de 16e week), anders denkt ze meer aan een zwangerschapsischias en moet ik naar een fysiotherapeut toe. Het is een hele nare stekende pijn, af en toe moet ik gewoon stoppen met lopen. Hier heb ik bij de 1e helemaal geen last van gehad. Heb jij wel bekkenklachten gehad bij de 1e?
Jeetje Marloes.... Een hele dikke knuf meis en de duimpjes draaien hier op volle snelheid voor je. Ik hoop zoooooo dat je beeb gewoon lekker verstopt zit.
jeetje marloes! dat zal toch niet! wel fijn dat je zo snel een echo kan krijgen. ik heb denk ik iets gemist, was er iets niet goed op jou vorige echo? ik hoor best vaak dat ze het rond 13 weken nog niet kunnen horen, dus niet de hoop opgeven hoor! ik duim heel hard voor je dat je morgen een prachtig kloppend hartje te zien krijgt! hoe laat moet je?
Marloes, heel veel sterkte morgen. Nog ff over de (.)(.), die doen mij nog heel erg veel pijn. Hoop dat het snel iets minder gaat worden. Praat mij op dit moment ook maar niet over de grote. Er moet speciaal voor mij beha besteld worden. Niet op voorraad. Ik ben op dit moment van cup F naar cup H gegaan. Laat het hier ook aub bij blijven. Vriend vindt het wel helemaal geweldig hoor, maar voor mij hoeft het niet zo. Iemand een beetje van mij? Hahaha Tot morgen.
jeetje marloes! ik schrik ervan! ik zal morgen hard duimen dat het allemaal goed is! met mij gaat alles prima, ik voel me goed maar bennog niks wijzer geworden. ik krijg maandag mijn echo pas rond een uur of 15.45. toch voelt het wel raar, ik voel en ben ook echt zwanger alleen is het niet zeker of er ook iets groeit. ik draag ook positie kleding omdat mijn gewone kleding niet meer past. ik moet dus echt opletten dat het niet tevel opvalt want niet iedereen weet het nog. vandaag trouwens niet naar de VK geweest. zou moeten voor intake, wil dat doen na maandag als het wel goed is. gr laura
Pfoe....wat een verhalen @ Laura, ik hoop gewoon zo dat het wel goed zit @ Marloes en voor jou natuurlijk hetzelfde. Ik hoorde het hartje ook niet (met 12 weken) en volgens de vk is het ook beter om het met 14 weken beter is om te proberen, omdat je dan meer kans hebt dat het dan wel goed te horen is. Laten we hopen dat het allemaal voor niets is geweest en dat alles straks super is!
Marloes22: Heel veel succes vandaag hopen dat er niks aan de hand is! Zie allemaal vragen voorbij komen over bekkenpijn. Mou ik heb er behoorlijk last van. Bij de 1e alleen last gehad van ichias ( soort billenpijn) alleen voel ik het nu echt aan de zijkant. Kijk deze week af anders ga ik naar de phiosio voor mijn bekken en ook voor mijn bekkenbodem (kan mijn blaas niet onder controle houden ) Ben vandaag 11 weken nog bijna 2 weken achten voor de echo! wat duurt wachten lang! Had van de week voetenreflex behandeling en had het idee dat de kleine er op reageerde dus beetje fladderen misschien dat ik het me verbeelde maar het voelde fijn! De kamer houden we hetzelfde. Als het goed is schelen ze 2 jaar en gaat grote broer naar een groter bed. Huidige kamer is lime met camel en is voor beide geslachten ok. Wisten bij de vorige niet wat het ging worden en we willen het deze keer ook niet weten> Blijt het spannend! (al ben ik wel nieuwsgierig) Wij hebben voor onze 1e een driewieler wagen de ? weet het niet meer vertel het wel in een volgend bericht Groeten uit Brabant Colin
Hoi Meiden @marloes, wil je laten weten dat ik aan je denk en dat je strax hier met goed nieuws terug komt. Heeeel veel succes en sterkte. Een hele dikke knuff. Bekkenpijn, in mijn eerste zwschap erg veel last van gehad en fysio voor gehad. Bij de 2de zwschap ging het eignlijk best goed, weinig last gehad en ook geen fysio nodig gehad. Dus ben benieuwd hoe het nu zal gaan. @Joki, fijn dat je dat nagekeken hebt. Waar kan ik dan die wielen bestelllen. Zou het graag willen.
Dit zijn voor vandaag de afspraken * 30 oktober Remmar, 2e controle vk (14,3 wkn) Ria32, 3de echo, 15:45 uur (11,6 wkn
Heerlijk geslapen vannacht voor het eerst weer eens maar 1 keer wakker geworden. Ik krijg vandaag meer te horen over de veranderingen op me werk. gelukkig vandaag de laatste avond die ik moet werken op de afdeling. ik heb zin in zondag en maandag! kan niet wachten helaas maandag heel laat pas een echo pas om 15.45uur pff dus de hele dag wachten.
Goedemorgen! Hoe zou het zijn met Marloes? Ik hoop dat ze op het moment goed nieuws krijgt van een mooie echo! Mijn duimen draaien op volle toeren!
Okee, evne een stukje ego, maar ik zit met een dillema. Zoals ik al schreef voel ik me al een tijdje neit lekker, gisteren was de top. IK voel me vandaag al een stuk beter en ook actiever. Maar........ mijn man wil dat ik de verloskundige bel, en wel om het volgende. ik heb gisteren een groot gedeelte van de dag gehuild, zelfs het naar mijn moeder gaan hielp niet. Nu heb ik het gisteren met mijn man besproken en eignelijk maak ik mij heel erg druk om of het nog wel goed gaat met de baby. Omdat het hartje nit te horen was, hier had ik eigenlijk wel heel erg op gehoopt, de echo was met 8 weken gemaakt. Dat in combinatie met een niet al te leuk verhaal van een collega eergisteren heeft denk ik mijn buien veroorzaakt. Mijn man wil dus dat ik met de verloskundige bel omdat ik me zo rot voel. Hij zei gisteren letterlijk: Bel ze maar op voor een extra echo, vraag ze wat het kost, en als het 50 euro kost om jou je beter te laten voelen! dan heb ik dat er graag voor over. Daarna voelde ik me al gelijk beter (gewoon om te weten dat mijn man mijn gevoelens serieus neemt etc). Maar 's avonds ging het weer mis, nu voel ik me goed, maar mijn man wil toch dat ik bel. Hij wil het niet per dag aanzien. Wat nou mijn dillema is, ik ben altijd al een beetje bang voor bellen geweest, plus bang dat mensen mij een aansteller vinden. Ik heb het gevoel dat de verloskundige straks zoiets heeft van, waar maak je je druk om, over 1.5 week gaan we weer luisteren, ik heb verder ook helemaal niks om mijn rotgevoel en onzekerheid te staven, alle pijntjes en klachten die ik heb zijn te verklaren. Ik weet dus niet wat ik zal doen
Wat heb jij een lieve man! Die van mij zou precies hetzelfde zeggen! Als jij je echt zo rot voelt en als een berg tegen die 1,5 week opziet, dan zou ik ook je vk bellen en vragen wat de mogelijkheden zijn voor een teken van leven. Ik las even terug wanneer je het hartje niet had gehoord, dat was met 13 weken en 2 dagen toch? Ik las ergens anders op het forum dat het pas rond de 14 weken echt hoorbaar is? Ik had met 9 weken en 2 dagen de eerste afspraak met de vk en toen heeft ze ook geprobeerd met de doppler het hartje van de baby te luisteren. 4 dagen later had ik mijn eerste echo en gelukkig was er een mooi kloppend hartje te zien. Ik heb die 4 dagen geen oog dichtgedaan, de dagen waren nog nooit zo lang! Achteraf baal ik wel dat ze het zo vroeg al wou proberen, want ik heb er best van in spanning gezeten! Dus ik begrijp wel wat je voelt hoor, die onzekerheid! Heel de dag zo verdrietig zijn is ook niks he, dus gewoon bellen hoor, daar zijn ze voor!