Ach Klevkin wat naar dat je je zo rot voelt. Maar dit zijn jouw gevoelens op dit moment en je bent echt geen aansteller hoor. Ik zou echt je verloskundige bellen en dit bespreken. Ze maken dit heus vaker mee. Misschien kan je even tussendoor komen om het hartje te luisteren. Je zo druk maken en je rot voelen is ook niet goed voor je beeb hoor. In ieder geval dikke knuff! Laat je later op de dag nog even weten hoe het met je gaat?
@klevkin meid ik zou gewoon de vk bellen voor een extra echo! anderhalve week in onzekerheid zitten is ook niks en ga je je alleen nog maar erger voelen. sterkte ermee is er al wat vernomen van marloes? moet om half 1 weg dus kom nog wel ff kijken voor de tijd.
Heee Klevkin... Wat rot voor je dat je je zo voelt... We hebben allemaal wel eens zo'n dag, het hoort er inderdaad bij. De hormonen kunnen je een beetje gek maken he? Ik zal gewoon ff de VK bellen en uitleggen dat je onzeker bent en je niet lekker voelt. Wellicht kunnen zij je telefonisch geruststellen. En weet je wat misschien ook helpt? Zolang er geen tekenen van je lichaam zijn dat het mis is, probeer er dan op te vertrouwen dat het goed zit. Hoe moeilijk dat ook is. Deze periode is gewoon lastig. Je voelt je baby nog niet, je groeit nog niet echt, maar de hormonen maken je wel misselijk en onzeker. Deze hormonen worden weer minder hoor meid. Probeer het even vol te houden. Probeer ervan te genieten dat je zwanger bent! Het zit vast wel goed. Het hartje horen ze niet bij iedereen zo vroeg. Bij mij is er helemaal nog niet naar het hartje geluisterd. Dat komt wel. En als je het hartje dan wel mag horen, dan is het gewoon een extra mooi cadeautje! Kop op meid. Je staat er niet alleen voor, zo te horen is je partner mega lief voor je. Probeer van het weekend eens samen iets te doen wat niets met je zwangerschap te maken heeft. Misschien lekker een bioscoopje pakken? Samen naar een zwembad toe? Dan gaat de tijd ook wat sneller. Wachten duurt nu eenmaal lang. Nogmaals sterkte!
Dank jullie wel voor de steun en het begrip! Dat doet me echt goed! ik denk dat ik idd vanmiddag even bel met de vk en hoor wat ze te zeggen heeft. Nogmaals allemaal bedankt! @stillewens, bedankt voor de tips van het weekend, ondanks dat er wel babydingen in voor gaan komen (kraamvisite, plus verjaardag van mijn neefje) denk ik dat we daarnaast idd maar even wat anders moeten gaan doen ook! Verder ben ik ook erg benieuwd hoe het met Marloes is!
Goed om te horen dat de steun je goed doet Klevkin. Dat hebben we soms allemaal wel eens nodig. En inderdaad gewoon ff de VK bellen, daar zijn ze ook voor hoor. Succes!
Hoi Klevkin, Aan de ene kant denk ik echt niet dat er iets aan de hand is met je baby, het hartje nog niet kunnen horen is heel normaal. Maar er is wel iets met jou aan de hand, je voelt je rot, stresst (en dat is niet goed voor je kind) en daarom kun je best de VK bellen. Degenen die ik heb gezien hebben daar altijd alle begrip voor. Overleg even met haar of er iets van een echo kan. Succes er mee! Brr moet zo naar de tandarts, 2 vullingen. Helemaal geen zin in!
Ik heb even snel gelezen en kan zo snle nog niet op iedereen reageren maar wil alvast zeggen: Marloes meid, heel veel sterkte, ik duim voor je! dikke knuf! Klevkin: wat vervelend dat je je zo rot voelt....gewoon naar de vk bellen hoor meid, die hebben daar alle begrip voor. Ook voor jou eeen knuf en hoop dta je snel wat geruster bent en de vk hebt gebeld!
@KLevkin: Idd gewoon bellen. Zullen ze vast niet erg vinden. Probeer inderdaad dingetjes te doen die je een beetje afleiden. @Marloes22: Ben helemaal in spanning voor je meid. Ik hoop dat je zo komt met goed nieuws. @JoMi: Cup H. Sooo inderdaad daar kan ik me bij voorstellen dat je je minder voelt. Ik ben een van de 'gelukkigen' bij wie de borsten zo goed als niet reageren. Komt omdat ik minder bedeeld ben schijnbaar in melkklieren. (Maar BV is me gelukt en gaat me weer lukken ) @Zogelukkig: Goh dat verhaal van je 'mood' zeg. Dat is inderdaad wat. (Verklaard voor mij ook wel wat hoor!) Ik hoop dat je je nu beter voelt. Ik lees inderdaad veel positievere berichten dus dat is fijn! Hopelijk blijft het zo. (En fijn dat ze er dan zo op tijd achter zijn.) En smilies 8) leuk zijn ze he Hoe was het vandaag Remmar & Ria32?
Mijn (.)(.) reageren ook eigenlijk niet op de zwangerschap, net als de vorige keer. Helaas heb ik het bij mijn dochter na 2 weken opgegeven om BV te geven. Ik was op een gegeven moment 17 uur per dag bezig met voeden (voeden, kolven, met slangetjes etc etc), het was 35 graden, een krijsende baby aan de borst en toen zelfs de lactatiekundige aangaf dat het misschien beter zou zijn om voor mezelf te kiezen ben ik met pijn in mn hart gestopt. Om me nu een heleboel stress te besparen en deze keer meer te kunnen genieten van de kraamtijd (de vorige keer was ik alleen maar bezig met voeden) kies ik deze keer voor flesvoeding. En toch vind ik het een lastige keuze omdat het me zo mooi lijkt om BV te geven. En het is natuurlijk het beste voor je kindje.
@sim, bij prenatal kun je het bestellen. @Klevkin, meid wat vervelend dat je je zo rot voelt. Je hebt echt een lieve man. Ik zou gewoon de vk bellen hoor. Daar zijn die mensen voor om jou gerust te stellen.! Doe nou maar. Je moet echt niet denken dat je een aansteller bent. Zoals stillewens al zegt, dit is een lastige periode. Dikke knuff.. @Marloes, al nieuws.? Mijn duimen draaien voor je.!
@ de gene die het echt hard nodig hebben.. een dikke dikke knuffel! ook even over (.)(.) ik had cup E... zit nou op G.. ook niet echt een pretje.. voel me ook bedroefd.. gaat me niet zo lekekr op het werk..e n heb me nou ziek gemeld.. heb eigenlijk geen zin meer op te werken.. heb nou maandag afspraak bij de VK.. misschien dat zij zeggen dat ik eht rustiger aan moet doen.... hmm.. ik hoop het!
Heey meiden! We zijn vanmorgen bij de VK geweest en alles was helemaal goed! We hebben een (extra) echo gehad omdat we de vorige keer geen foto's hadden kregen.. was ik ook vergeten te vragen.. hihi.. oeps.. (staan ondertussen in mn album) Zo leuk, je kunt helemaal alles zien! maar het is stonteigenwijs! haha... (lijkt op zn ouders, nu al! ) het ligt meer van voor naar achter ipv rechts naar links! hihi.. dus kon moeilijk op de foto! Eigenwijs portret! Maar onze freubel doet t goed. Uitslagen van het bloed waren goed. Ijzergehalte was super, 8,6. Bloeddruk was hetzelfde gebleven (150/80) dus aan de hoge kant, maar acceptabel... euh.. Heb bloedgroep O- dus mag straks spuit hebben (voor de antistoffen) jeuj.. hihi.. (gelukkig ben ik niet bang voor spuiten) en dat was het, volgens mij... Heb een extra afspraak gemaakt met mn VK. Ze leert voor alternatief arts en hoopt wat met mn misselijkheid te kunnen doen.. (stond vanmorgen alweer over te geven, vlak voordat we weg moesten.. heel handig.. haha) Ben benieuwd dus! Verder heb ik elke keer stipjes op mn oogleden! haha.. niemand heeft ze ooit eerder gezien, maar vrees dat t hele kleine bloeduitstortinkjes zijn van het overgeven (druk op je hoofd)... vreemd mens ben ik ook.. En nu moet ik kiezen welke verloskundigen ik wil hebben. Onze praktijk bestaat uit 4. Deze gaan zich opsplitsten (2 vk's op 2 aparte praktijken).. moeilijke keuze.. maar heb hem gemaakt, denk ik..
Hey meiden..... Aller eerst wil ik iedereen bedanken voor alle steun en lieve woorden hier! Bedankt voor het pbtje Het heeft zekers heel veel geholpen! Vanmorgen om half 10 belde de vk dat ze het ziekehuis had gebeld en alles uit had gelegt en dat de assistente van de gynacoloog mij terug zou bellen! ppfff spanningen want wat duurd dat wachten lang zeg Mijn man was ondertussen al naar huis gekomen en het was inmiddels 11 uur maar nog gene tel. gehad! Ben effe in bad gegaan en ja hoor lag er net in toen de tel. ging! Ze moesten mij hebben.... Ze vroegen of ik morgen kon ? uuhhnn neej zei ik meteen! wilde niet langer wachten en de vk had gezegt dat ik vandaag meer zou weten en mijn man had niet voro niets vrij gevraagd! ik stond erop dat ik vandaag nog kon! Nou na effe overleggen kreeg ik te horen dat ik over 10 min. daar moest zijn! Snel uit bad en als de bliksem aan gekleed en alles bij mekaar gepakt! in het ziekehuis aangekomen werd ik meteen geholpen! Ze waren erg aardig allemaal.... kon meteen gaan liggen en hoppa daar zwaaide ons ukkie naar me Ze zei meteen kijk eens wat een vrolijk kindje! Het hartje uitgebreid bekeken en wat een van geluk daar! Jeetje wat een opluchting! Had vanmorgen al een kaarsje bij mijn moeder aangestoken , weet dat ze bij ons was! Ze zei dat alles goed was en ze vond na mijn verhaal gehoord te hebben van de termijnecho dat het erg slorig was van haar collega's hoe het allemaal gegaan is! Ook zei ze dat ons kindje een deugniet was en ons niet meer zo mocht laten schrikken! We hebben nu al 2 keer gehoord in deze zwangerschap dat wel eens mis kon zijn en dat gaat je niet in de koude kleren zitten! Ze zagen ook dat ik morgen eigenlijk de nekplooimeting had maar ze vond het zo'n gedoe voor ons om dan morgen weer terug te komen dus had ze geregelt dat het meteen kon! Super fijn ! Hebben daarna nog eens 20 min ons kindje zien zwaaien,duimen en springen haha En zoals ze de nekplooi kon meten zat dat ook wel goed want die kwam uit op 1.7 Nou vandaar dat het zo laat is geworden ... Bedankt voor alle steun en woorden! Ons kindje maakt het super!
De tranen schieten me in de ogen! Wat een blijdschap: joepie-joepie-joepie! Wat vreselijk fijn voor je Marloes, geniet ervan meid!
Heerlijk nieuws Marloes. Nu lekker genieten.! Wat een geluk renmar dat je een extra echo hebt gehad. Fijn dat alles goed was. Daggie, denk maar lekker aan jezelf.! Knuff..
@ marloes: Ohw wat een opluchting! heb echt de tranen in mn ogen staan! Jeetje zeg, wat een super goed nieuws! (helemaal toen je zei dat je een kaarsje had gebrand... ja, dan houd ik het niet meer! hihi.. stomme hormonen ook!) @ Ria32: hoelaat moet jij? (edit: lees net 15.45 Dus heeeeeeel erg veel succes!)