Alle nieuwe dames hoiii en gefeliciteerd! @ Kippie succes bij de VK en het maakt mij ook onzeker. Moeder voor moeders heb ik ook doorgegeven bij de vk maar verder nog niks gehoord!
Weer nieuwe meiden! Gefeliciteerd! Begrijp helemaal hoe onzker je je kan voelen als je een beetje bloed verliest, zou ik ook hebben hoor. Maar er is vast niks aan de hand. Ik voel me nog steeds veel misselijk en moe . Vandaag hebben we het aan mijn ouders verteld. n mijn zusjes. Had Demi omgekleed omdat het warm was Shirtje met de tekst aan gedaan en maar wachten tot ze het zagen Mijn zusje zei toen ineens: zus...Grote zus van? Met een verbaasde blik (ze is16 jaar). HU, zei ze. ik zo :ja, wat staat er.? En tegen mijn moeder zei ik: of had jij het net ook gehoord wat ze zei? Mijn moeder leest het nog een keer enzegt: ben je weer zwanger!? Ik zo dus jaaa! Mijn moeder helemaal blio en ons meteen feliciteren en mijn zusje ook, mijn vader ook uiteraard! Die was ook heel erg blij! Mijn andere zusje kwam later thuis. Ik zei tegen haar maar meteen: Kijk eens wat er op Demi's shirtje staat! Ze leest en kijkt eerst ook even bedenkelijk....en roept dan ineens: Syl! Ben je weer zwanger! Ook zij (en haar vriend) helemaal happy! Ze vonden het echt allemaal super leuk! Was dus erg leuk! Ook al is het nog pril, ben heel blij dta zij het al weten. Hoef ik me niet in te houden met de misselijkheid en moeheid Met schoonfamilie wachten we denk ik nog wel ff.. Pff...ben weer erg misselijk, s avonds lijkt het sinds paar dagen toch het ergste te zijn..maar ik neem het voor lief! Liefs Syl die zo lekker gaat slapen
@ sylvia leuke reacties meis Ik heb gisteren een kitten gekocht zo lief Vriend lief de opdracht gegeven de bak schoon te maken nu hebben we er twee staan, 1 voor de kleine van 9 weken en twee voor de andere poezen van 1,5 jaar Ik moest haar gewoon meenemen ze was helemaal overhit in zon kooi Ik zal vanavond effe haar bij de foto's zetten
Sim: wel super leuk trouwens naar de Efteling maar wel vermoeiend nu ja! Lijkt me ook erg leuk, als Demi groot genoeg is lekker naar de Efteling te gaan! Naiobi: Ja, waren zeker leuke reacties, echt fijn dan als ze zo reageren! Wat lief zeg, kittens!Het is nu idd wel erg warm ja. Bij mijn ouders hebben ze sinds gisteren ook 2 kittens, erg lief! Ze moesten nog erg wennen. Maar oh zo schattig! Liefs Sylvia
Welkom nieuwe zwangeren! Leuke reacties Sylvia! Ja.. Naiobi: fotootje! Ondanks dat ik allergisch ben voor poezen vind ik ze wel erg lief!
DE MAMA'S VAN MEI 2009 1 mei * Sylvia , 2de kindje * Sim80, 3de kindje * Marooz, 1ste kindje * Remmar, 1ste kindje * Elke, 1ste kindje * Rian, 1ste kindje * Mariella. 2de kindje 2 mei * Brigitte 22, 2de kindje * Amy25, 2de kindje * Ladybutterfly, 5de kindje * Linda1980, 2de kindje * linnie123, 1ste kindje 4 mei * kippie75, 2de kindje * Lynni, 2e kindje * Daggie1984, 1ste kindje 5 mei 6 mei * Lana81, 1ste kindje * Naiobi, 1e kindje 7 mei * Ylona25, * Moor, 1e kindje * Alina, 1e kindje 11 mei * Lintje, Eventuele afspraken * 11 september Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00 * 12 september Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30 * 15 september Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30 * 16 september Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15 * 18 september Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30 Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15 * 22 september Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk * 25 september Ylona, afspraak VK * 1 oktober Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur * 6 oktober Alina, intake en 1e echo (9,4 wk) Moor, 1 ste echo 19:30 uur
Vanavond plaats ik em wel effe Zijn er nog Mei-mama's die mij willen toevoegen op hyves? Alleen nog effe niks zeggen of de zwangerschap hé naiobi.hyves.nl
zo, iedereen is op de hoogte (behalve het werk)! Zaterdag vierde ik mijn verjaardag en we hebben gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt iedereen te vertellen dat we ons eerste kindje krijgen! Iedereen blij! Zulke leuke reacties! Wij zijn ook nog steeds blij, hoewel ik niet lekker naar de wc kan dat ging voorheen prima! en het wakker worden 's nachts om te plassen ben ik nu al zat! XI
Nou Naiobi, ik kan je vertellen dat het de moete waard is hoor, is echt heel leuk. @syl, wat super leuk dat je het verteld hebt en dat ze zo grappig en leuk reageerde. En Moor natuurlijk ook, op je verjaardagfeest hihihi, dat lijkt me ook apart.
Mijn vriend is de 15e jarig en de 16e heb ik mijn afspraak bij de VK.. Ik ga het dus niet op zijn verjaardag vertellen hoe graag ik dat ook zou willen hihi Wel leuk dat iedereen zulke goede ontvangsten hebben bij het nieuws vertellen ik ben er wel zenuwachtig voor .. @sim hihi ik ben soms zelf nog een klein kind
hoi meiden had een vraagje want ik kan morgen testen maar kan ik dat ook al vandaag doen ben namelijk erg nieuwsgierig groetjes daantje
Daantje, het is zo, mocht je zwanger zijn komt er elke dag meer HCG in je bloed te zitten. Dus het zou kunnnen dat je nu nog maar een heel licht streepje ziet, en dat zou je misschien wat onzeker maken.En ik weet dat het heel moeilijk is maar ik zou nog een paar daagjes wachten.
oke dank je wel zal ik doen over een paar daagjes dan kan ik ook vanzelf zien of dat ik ongi word of niet het is in ieder geval niet te hopen. bedankt groetjes
ja dat hoop ik ook echt ben alleen een beetje snel afgevallen van de week ben 6kg kwijt door het sporten is dat niet gevaarlijk dan?
kan ook niet lekker naar de plee.. en s'nachts moet ik ook zo veel plassen.. had net z'n krampen in de buik, dat ik erbijna van mmoest overgeven... kan toch niet van de zwangerschap zijn? zijn het me darmen? wie weet het?
heb vandaag toch al een test gedaan was toch te nieuwsgierig maar er is niks uit gekomen dus ja anders volgende maand beter.