Wat een warm welkom! Ik hoop maar dat het snel beter gaat: ik heb me wekenlang prima gevoeld en nu ben ik bijna twaalf weken en ik voel me de laatste dagen ineens beroerd: misselijk, maagzuur, darmkrampen, hoofdpijn, en zo moe! Ik heb op 31 oktober een echo gehad. Prachtig om te zien. Op 11 november voor de tweede keer naar de verloskundige. Het is trouwens mijn eerste kindje (na een miskraam aan het begin van het jaar).
Sterkte morgen Joki, het is vast goed! Ik heb vrijdag tweede echo gehad. Vantevoren was het even spannend, maar de echo zelf was echt genieten!
Hee dames, Hier ook weer even een kort berichtje van mij! Ben niet zo'n schrijver, maar lees wel veel mee. Afgelopen tijd alleen niet veel tijd voor gehad, we hebben een huis gekocht per 02-12 en daar moest ineens vanalles voor geregeld worden... beetje gestress dus.. Maar uiteindelijk zal alles goed komen gelukkig! Verder hier alles prima! Hoe is het met jullie? Ik heb hopelijk geen slechte berichten meer gemist? Nieuwe meiden van harte welkom!
Hoe vinden jullie mn nieuwe banner.? Pien, dank je. Ik weet ook wel dat het goed gaat morgen, maar het is toch altijd een beetje spannend. Zeker in deze periode. Voel me goed en heb eigenlijk nergens last van. Ja een dikke buik, maar ik eet ook veel. haha... Marloes, gelukkig gaat het iets beter. Lekker hè, dat eventjes voor jezelf als de kleine op bed ligt. Mn meisje slaapt ook nu. Het is en enorme herrie buiten (ze zijn aan het bouwen tegenover), ik hoop dat ze het nog even volhoudt.
Welke? Alle meiden met goede echo's en hartjes gefeliciteerd! Ik heb koude handen en voeten niet normaal, ga de kachel opstoken! Ik was laatst in een positiemodewinkel en zag geen enkele trui, zei die verkoopster: zwangere vrouwen hebben het meestal warm. Nou, ik niet hoor! Jullie?
@Ria en @mamanel, Fijn dat alles goed was met jullie beebje. Ik mag hopelijk morgen voor het eerst het hartje horen, spannend. @Joki, mooie banner
Ik heb het ook al vanaf het begin veel kouder, ik loop de hele dag met een dik vest en nu ik ook nog ziek ben zit ik binnen met een sjaal om op de bank Wbt. de winterjas, ik heb een a-lijn model waarbij ik de bovenste knopen gewoon dicht kan blijven doen. Er zit een ceintuur om zodat hij nog een beetje dicht zit bij de buik en verder gewoon een dik vest eronder ofzo.
Haaaai, Ik zag al de eerste berichten van hartjes gehoord voor bij komen,super meiden! @zogelukkig,fijn dat je je zoveel beter voelt,hopelijk blijft het nu ook goed gaan met je suiker. ennuh hier nog een koukleum, heb nu gewoon 3 lagen aan @pien, welkom! @joki, had je toevallig een banner van mijnticker? de mjne lag er nl ook al uit en de website is gesloten ivm administratieve problemen. dus denk niet dat die terug gaan komen. @marloes,balen dat je nog steeds veel last hebt, neem lekker je rust meid zogauw het kan. De winterjaskwestie, de mijne past nog gelukkig. Heb van de zwangerschap van mijn zoontje nog een A-lijn jas hangen, dus daar kan ik aardig wat buik in kwijt. Niet de meest hippe jas, maar wel lekker warm.
nog even snel, ik zag iemand over grote maten? Dit kom ik net tegen, misschien is het wat? http://www.growingposition.com/truien-v ... s-370.html
Koud? Ja soms, maar soms ook weer superwarm. Het schijnt dat je het warmer gaat krijgen als het kindje groter wordt, dan heb je een flink kacheltje in je buik . Misschien dat sommige moeders hier al ervaring mee hebben?
Daar kan ik wel over meepraten Pien, Ik was vroeger altijd een kacheltje, dat was weg na mijn eerste zwschap. Toen was ik een koukleun. En toen ik weer zwanger was zei manlief, nou dat is fijn het kacheltje is weer terug. Daarna had ik het idd weer koud. En nu is mijn mannie weer helemaal tevreden en blij dat ik weer zoveel warmte uitstraal . Dus dat klopr in mijn geval wel.
@ Laura23, Tuurlijk denk ik (we) aan je..Is toch logisch.. Heb je ook gevolgd in een andere topic, hoop zo op goed nieuws meid, je was er zo blij mee. Met Mandy1 gaat het dus goed lijkt mij? Anders even bij de juni-mama's kijken, ben wel benieuwd hoe het is. Je hoopt natuurlijk op veel goed nieuws. Welkom Pien! Groetjes
@Zogelukkig: Ja KKKKKOUD. Hier ook. (Terwijl ik het vorige keer alleen maar warm had) Ik heb ook wat last van spanning op mijn buik. Dacht dat het nog niet kon maar last hier dat er al meer vrouwen waren met dat probleem. Partner is gelukkig super lief. Als ik iets vraag doet hij het zonder mokken, ik voel me alleen zo'n lui mens.... @Joki : Mooie banner Alle nieuwe meiden welkom en iedereen met goed nieuws. Geweldig! Fijn hoor dames.
Ja voel me ook zo lui... Vroeger kon je bij mij van de toiletbril eten (bij wijze van) was altijd superschoon, nu loop ik (voor mijn gevoel) de kantjes er van of hoor.. : S en zit het liefst lekker op te bank te nietsen Nog meer last van?
Ja, ik ben ook al zo lui. Ben eigenlijk heel actief en ambitieus, en nu ben ik niet vooruit te branden. Soms voel ik me schuldig: ik loop er op mijn werk echt de kantjes vanaf en voor mijn studie doe ik al helemaal niets. Maar meestal kan het me niet eens iets schelen, terwijl ik toch echt een stresskip kan zijn. Ik heb gewoon alleen maar ' Baby' in mijn hoofd...
Ik ben terug! Allereerst, alles is goed! Briljante uitslag, kans van 1:13620 Ik ging daar liggen en visje was heel stil, ik zoeken naar het hartje, zie ik ineens een armpje bewegen! Kindje was heel rustig, bewoog wel wat, in het begin lekker aan het strekken enzo, maar was algauw heel rustig, plooitje was dus goed te meten en daarna had hij/zij er genoeg van en draaide de rug naar ons toe! Echt zo geweldig om te zien, zo'n mooi mensje met zo'n dopneusje. Volgens de berekeningen ben ik nu 13 weken zwanger, dus weer 3 dagen vooruit gezet, na eerst 2 dagen te zijn teruggezet, haha, had ik toch gelijk kindje is 7 cm, 8,5 inclusief beentjes. hersentjes mooi zichtbaar, vruchtwater in het maagje, blaasje gevuld, zag er fantastisch uit en was wrs op zijn duimpje aan het zuigen. Ook voor het eerst het hartje gehoord, geweldig! moest echt wel weer huilen, nu si echt alle stress weg en kan ik 100% genieten! Foto's volgens als vriendje ze heeft gescand!
ben echt zo blij en opgelucht pffff........ even wat anders, MAROOZ meis hoe voel je je, nog steeds ziek?