Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi Zogelukkig!

We zijn helemaal over inderdaad, gelukkig! Wat een drukte was dat! Veel mensen hebben meegeholpen, maar dan wordt er aan 10 kanten aan je gevraagd: waar moet dit heen? Moet dit in deze doos of in die doos...etc etc...maar is goed gekomen :D
    Nu staat het ib de garage vol en op zolder staat ook nog wel wat..tja..als het straks beneden klaar is is het zo weer leger denk ik, haha :D
    Het is in ieder geval heerlijk slapen hier! Lekker rustig, heerlijk!

Ik voelde me best schuldig dat ik niet mee heb getild maar iedereen begreep dat gelukkig wel..heb sorry gezegd enzo, en heel veel keren dankjewel :D En drinken enzo verzorgd, waren ze ook blij mee :D

En het idee dat straks alles op tijd klaar is als de 2e komt, is ook wel prettig!
    Met jou ook alles oke? weer tot rust gekomen met je drukke ochtend? Lekker met tijdschrift op de bank opzo :D

Liefs
    Syl

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Welkom Illy!

3. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    @vrouw1984: gefeliciteerd met je ondertrouw!

@sylvia: volgens mij is t wel gunstig dat je nu verhuisd en niet als je 7 maanden ofzo bent....

Gisteren voor het eerst in 2 weken (1 week herfstvakantie en 1 week ziek) weer lesgegeven. Had 6 lesuren, nog een uurtje regeldingen en een uurtje voorbereidingen. Ik zou ook nog so'n nakijken, maar dat lukte echt niet meer. Was helemaal kapot.
    Vandaag was eigenlijk bedoeld voor t huishouden, maar doe straks even een berichtje op de hyve over het Cb bezoek gister (Doutzen is nu 9 maanden en 74cm en weegt 8185 gram) en en dan maar nakijken.....

Morgen maar 3 lesuurtjes en een uuur hulples geven (8.00 tot 10.50 les en hulples van 13.50 tot 14.40). Tussendoor ga ik naar de centrale adminstratie van onze school (andere kant vd stad) om met PZ mijn verlof te bespreken.

En ik heb echt zin in donderdag. Ik wordt de eerste 2 uren uitgeroosterd om naar dde gyn te gaan (moest deze week en kon alleen op maandag of donderdag - beide werkdagen....). Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik bij elke afspraak een echo, dus ik heb goede hoop dat ik de kleine in de buik donderdag zie!

4. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    bedankt voor de felicitatie's
    we hebben een leuke dag gehad.

ondertrouw was wel grappig zo erg dat we samen de slappe lach hadden :) :)
    gaan we hier weg naar het gemeente huis (ligt in een ander dorp en waren we nog nooit geweest want is sinds kort met onze gemeente samen gegaan).
    komen we daar aan opzoek naar het gemeente huis zegt me vriend hey hier is het ik zeg ja maar dat is een boederij!

voor we binnen waren lagen we al in een deuk! :p
    moeten we ook nog naar zon vrouw toe typisch gemeente muts! :confused: super chagerijnig en super serieus nou dat zijn wij absoluut niet en dan moet je je lach in houden!

maar was allemaal snel geregeld en stonden snel weer buiten en gingen daar verder lachen :) :) :)

op 17november vind de grote dag plaats samen met familie me zus komt ook met der bollebuikje!

@zogelukkig waar blijft je buikfoto?

5. Pien1980

Pien1980 Lid

3 nov 2008
    12
    0
    0
    @bianca84: hee, ik lees dat jij ook lesgeeft! Ik geef zelf ook les op een middelbare school. Vind jij het ook zwaar in combinatie met zwanger zijn? Ik kom thuis van school en val meestal in slaap. In ieder geval heb ik geen puf meer om na te kijken of lessen voor te bereiden. Vooral dagen met veel lesuren: daar zie ik als een berg tegenop.
    Hoe gaat dat bij jou?
    Leuk om een soortgenoot te vinden!

6. Sarahmei 09

10 sep 2008
    30
    0
    0
    zelfstandig
    @vrouw1984:
    een dikke proficiat met de ondertrouw!

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Oke, oke, oke; jullie hebben me zover dat ik een foto ga maken van mezelf, wet alleen nog niet hoe, maar hij komt er hoor, bij deze beloofd! ;)

8. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    @vrouw1984: GEFELICITEERD :):):)

9. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @sylvia
    jij zit ook bij de hyves mei2009 zag je buik foto staan en herkende hem gelijk gezellig!

@all tanks meiden!

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden
    ik kan van de lijst bij jullie. ik heb vandaag mijn echo gehad en ben echt een juni mama, ben 4 weken minder ver zwanger als gedacht. gelukkig is alles goed en heb ik een kloppent hartje gezien.

11. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    wat jammer dat je van de lijst af gaat!
    maar wel super blij voor je dat je wel zwanger bent en dat je ook nog een kloppend hartje heb gezien!
    je bent helemaal in de wolken zeker?
    geniet ervan meid!

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik geniet ik had zo het idee dat het fout was gegaan, dit is echt heerlijk!

13. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Hallo allemaal!

Vandaag echo gehad alles was helemaal goed!
    Hartje klopte duidelijk!

Kruip gauw weer op mijn roze wolkje hihi..

14. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wauw meid, ik vind het helemaal geweldig voor je, heb nog vaak aan je gedacht hoor! Maar weet je nu hoe dat kan, zo'n groot verschil van 4 weken, gewoon een hele cyclus vergist?
    Ik wens je een goede zwangerschap! ;)

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    omdat ik net gestopt was met de pil heb ik waarschijnlijk gewoon 1 cyclus overgeslagen. de eerste eisprong is niet geweest en de tweede ben ik bevrucht.

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Dat heb je dan netjes gedaan Mandy ;) tenminste, als ik het zo mag zeggen.. eigenlijk geen idee wanneer je ei was (tenminste, achteraf gezien) en dan ook nog zwanger zijn! wouw!

Hoe dan ook.. gefeliciteerd meid! jij gaat dus over naar de juni mama's?!

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja ik was daar al aan het mee kletsen. ja en ik had precies op gelet wanneer ik mijn eisprong moest hebben en heb toen seks gehad daarna niet zo heel veel, echt mazzel dus.

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    hihi.. ik had hem ook al gezien! Stelletje fanatieke hyves ;) :p

19. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ik kan me voorstellen dat je het heerlijk vind zitten we samen op een wolk gezellig!
    maar je mag wel nog gezellig bij ons mee kletsen hoor.

20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ja dat bedoel ik! :D Jemig meid! Maar super hoor!

Deel Deze Pagina