Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hoi Daggie,

Mijn vriendinnetje had ook heel veel last van haar darmen (krampen, veel p(..)pen) . De verloskundige zei dat dat kwam doordat je baarmoeder groeide en je darmen als het ware aan de kant duwt.
    En daar worden die darmen op hun beurt weer opstandig van ;)

Groetjes , een met de dag meer misseljke, Elke

PS. minder onzeker dan gisteren. Heerlijk gewerkt met de kids, dus minder kunnen piekeren. Morgenavond kennismakingsavond met de ouders> SPANNEND!

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik werd net gebelt door MvM en ze komen morgen langs en ik moest maar wat druppels urine bewaren :p Hoe ze dat dus zei whaha..

Foto van Puk staat in mijn album :)

3. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik word ook meimoeder! Ik vind het wel erg onwerkelijk hoor! Heb eigenlijk niet echt last van kwalen, ben na een dag werken niet eens extra moe... Ik word er dus ook wel een beetje onzeker van, heb liever een heleboel kwaaltjes! (zeg ik nu......)
    Niemand weet het nog bij ons, daar wachten we nog even een paar weekjes mee na de eerste echo.
    Hoe zit dat met mvm? Dit wordt ons eerste kindje, dus allemaal nieuw!
    Komt zo'n iemand aan de deur zodat de hele buurt ineens op de hoogte is?

Groetjes!

4. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

1 mei
    * Sylvia , 2de kindje
    * Sim80, 3de kindje
    * Marooz, 1ste kindje
    * Remmar, 1ste kindje
    * Elke, 1ste kindje
    * Rian, 1ste kindje
    * Mariella. 2de kindje
    2 mei
    * Brigitte 22, 2de kindje
    * Amy25, 2de kindje
    * Ladybutterfly, 5de kindje
    * Linda1980, 2de kindje
    * linnie123, 1ste kindje
    4 mei
    * kippie75, 2de kindje
    * Lynni, 2e kindje
    * Daggie1984, 1ste kindje
    5 mei
    6 mei
    * Lana81, 1ste kindje
    * Naiobi, 1e kindje
    * Malka, 1e kindje
    7 mei
    * Ylona25,
    * Moor, 1e kindje
    * Alina, 1e kindje
    11 mei
    * Lintje,

Eventuele afspraken :D

* 11 september
    Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00
    * 12 september
    Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30
    * 15 september
    Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30
    * 16 september
    Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15
    * 18 september
    Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30
    Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15
    * 22 september
    Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk
    * 25 september
    Ylona, afspraak VK
    * 1 oktober
    Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur
    * 6 oktober
    Alina, intake en 1e echo (9,4 wk)
    Moor, 1 ste echo 19:30 uur[/quote]

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Ze komt morgen bij mij langs ik weet het verder ook niet maar ze legt het allemaal uit.

En GEFELICITEERD :d

6. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    dank je wel!

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    ** INBRAAK **

Super hoor alweer mei 2009 mama's :D !

Voor jullie begint een hele spannende periode en die van ons (september 2008 mama's ) komt bijna ten einde :( Maar natuurlijk kijken we ook heel erg uit naar onze beebjes!

Allemaal heel veel geluk gewenst de komende 8 maanden en geniet van deze speciale periode!

** UITBRAAK **

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Het is nog erg pril (heb 4 dagen voor nod getest)
    maar ik kom me toch vast stilletjes hier melden!
    ik ben op 14 mei uitgerekend van ons 2e wonder en hoop zo dat alles goed mag gaan!

Ga straks even alle pagina's lezen dan weet ik een beetje wie mijn mede mei mama's zijn :D

ik zet mezelf effe op de lijst !

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    DE MAMA'S VAN MEI 2009 :baby:

1 mei
    * Sylvia , 2de kindje
    * Sim80, 3de kindje
    * Marooz, 1ste kindje
    * Remmar, 1ste kindje
    * Elke, 1ste kindje
    * Rian, 1ste kindje
    * Mariella. 2de kindje
    2 mei
    * Brigitte 22, 2de kindje
    * Amy25, 2de kindje
    * Ladybutterfly, 5de kindje
    * Linda1980, 2de kindje
    * linnie123, 1ste kindje
    4 mei
    * kippie75, 2de kindje
    * Lynni, 2e kindje
    * Daggie1984, 1ste kindje
    5 mei
    6 mei
    * Lana81, 1ste kindje
    * Naiobi, 1e kindje
    * Malka, 1e kindje
    7 mei
    * Ylona25,
    * Moor, 1e kindje
    * Alina, 1e kindje
    11 mei
    * Lintje,
    14 mei
    *Sab85, 2e kindje

Eventuele afspraken :D

* 11 september
    Sylvia, 1ste echo 6 weken en 6 dagen, 19.00
    * 12 september
    Elke, 1e echo bij gyn 7wkn > 17.30
    * 15 september
    Amy25, 1ste echo bij gyn 7wk, 8:30
    * 16 september
    Naiobi, afspraak vk 8 wk 13.15
    * 18 september
    Marooz, 1ste echo 8 wk, 10:30
    Sim80, 1 ste echo 8 wk 16.15
    * 22 september
    Daggie1984, afspraak Vk, 8 wk
    * 25 september
    Ylona, afspraak VK
    * 1 oktober
    Moor, intake VK 9 wk 11:00 uur
    * 6 oktober
    Alina, intake en 1e echo (9,4 wk)
    Moor, 1 ste echo 19:30 uur

wat staat dat leuk zeg! :D

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

welkom!
    ik had 3 dagen voor NOD een dik positieve test, zal aan het weer hebben gelegen :)

11. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Malka en Sab welkom, gezellig!

Sab: ik heb ook heel vroeg posi getest! Ik ken je van het net bevallen en weer kriebels forum :D leuk dat je zwanger bent!

Meiden die al een of meerdere kindjes hebben: hebben jullie ook al veel last van bandenpijn? Ik vandaag best veel! Vandaag bijna de hele dag..moet wel zeggen dat ik Demi veel heb getild en dat speelt ook wel mee. Voel echt zoals toen ik zwanger van Demi was, toen ik op het kdv werkte en veel tilde. Dus ik probeer het wel te beperken. Heb er gewoon snel last van denk ik alleen nu al snel, komt dit dootdat het mn 2e zwangerschap is? Het is aan 1 kant..Ik let er dus wel mee op omdat ik er bij Demi ook veel last van heb gehad als ik dus teveel deed. Nu ben ik ook best veel bezig; poetsen hier en poetsen daar als Demi slaapt :D Jaa..die poetsdrang is weer volop aanwezig (al is die nooit helemaal weggeweest haha)
    Ook met omdraaien in bed heb ik er last van...
    Verder veel misselijk, net zoals de meesten hier :D

Liefs
    Syl

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Welkom Sab! Duimen dat je mag blijven!

13. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag meiden!

Nieuwe zwangeren ( hoe pril ook ) welkom meiden! En ik denk dat iedereen zich voor kan stellen dat het onwerkelijk voelt.. hahaha ( ik heb inmiddels CB rijk gemaakt, zoveel testen heb ik gedaan hahahaha)

Vandaag ook weer 1, en heb besloten dat het streepje niet blauwer kan hahah dus dat mijn laatste was :-D

Verder idd misselijk syl! heb wel preggiepops en moet zeggen dat ik vind dat het helpt hahah HEb ook mvm gebeld, dit kan je zelf doen, hoeft niet via de vk! Heb nog geen afspraak met ze, maar ze zijn heel discreet hoor!

Heb ook gewoon gevoel dat onze frummel blijft zitten, weet niet of het naief is of trecht,... maar begin me minder zorgen te maken iig... das wel lekker

nou meiden dikke knuff

14. Sheila82

Naiobi: lieve foto van je kitten! Wat een schatje! En ook leuke foto van jezelf!

Marooz: Ik heb ook al erg veel testen gedaan. Had er nog best veel liggen. Doe er volgende week denk ik nog wel 1, voor ik de echo heb ofzo....

Misschien dat die preggiepops wel iets zijn dan voor mij.

Vandaag ook aan schoonmoeder en haar vriend, en schoonzus en haar vrouw laten weten dat Demi een brusje krijgt! Ze vinden het shirt leuk.
    Wel grappig, de vrouw van schoonzus was er eerst (toen schoonmoeder en vriend er al waren) en hield Demi vast toen schoonzus binnenkwam, met het shirtje duidelijk zichtbaar. Schoonzus leest het dus en zegt hardop: Grote zus van ? ...haha grinnikte ze toen...Haar vrouw zo: grappig he! Schoonzus weer: ja.....wij toen allemaal lachen en toen viel het kwartje! Ze vinden het echt allemaal heel erg leuk!
    NOg steeds bandenpijn, vooral bij het lopen, tillen, bukken etc...is echt precies hetzelfde als bij zwangerschap van Demi, als ik teveel gedaan had.

Liefs
    Syl
    die eigenlijk al naar bedje wil, maar ook Hoe word ik mama wil zien, ben benieuwd naar het programma

15. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Malka en Sab proficiat meiden met jullie positieve testen en natuurlijk erg welkom.

Syl, ik heb ook erg veel last van bandenpijn, vooral met snel opstaan, uit de auto stappen. Is echt een hele nare steek.

Verder blijft mijn buik maar groeien. Het zal niet lang meer duren voordat ik over moet stappen naar zwangerschapskleding. Vooral s'avonds is hij al hugh...

16. Sheila82

Sim: ja, idd s avonds is mn buik ook al best flink, terwijl ik van mezelf weer helemaal slank was, dus lastig om het dan te verbergen, want dat was mn moeder dus ook al opgevallen haha :D
    Maar we vertellen het gewoon iedereen denk ik hoor.
    Gelukkig is de bandenpijn nu minder. Had niet af en toe een steek zoals ik paar dagen geleden had bij opstaan etc,maar voelde het de hele tijd met lopen. In bed gaan, draaien in bed ging haast niet, uit bed gaan in en uit bad gaan..wel lastig maar nu is het minder. Denk dat ik afgelopen dagen teveel lichamelijk werk heb gedaan en dat mn banden daar snel op reageren ofzo? want vind het best snel om nu l zoveel last te hebben, Bij zwangerschap van Demi had ik het trouwens ook al snel maar wel iets later, vanaf 6/7 weken geloof ik.

Ik hebb de zwangerschapskleding ook alweer klaar liggen, kan niet wachten om het aan te doen! Broeken beginnen echt al strakker te worden. Heb altijd al snel last gehad van mn darmen dus nu ook weer. Daar komt het dus ook door. Heb gelukkig geen last van verstopping maar meer van het omgekeerde :D

Ook nog veel plassen s nachts trouwens

Hoop dat het gauw 11 september is....
    Had vanacht zo'n nare droom...dat we in ziekenhuis waren en dat ik weer een miskraam had gehad..was wel heel vaag want die vrouw van ziekenhuis zei: het komt doordat de balletjes zijn teruggeschoten..?! KLopte dus helemaal niks van want nu weet j nog helemaal niet of een jongen en meisje is en die reden slaat ook helemaal nergens op,maar dat heb je met dromen!
    Ik voelde me helemaal naar en rot en heel verdrietig.
    Ik werd wakker en voelde me nog rot..toen bedacht ik me dat ik het natuurlijk maar had gedroomd...maar toch vervelend, bah!
    Was vanochtend wel heel erg blij met de erge misselijkheid dus..
    Ze zeggen we l eens dta waar je je druk om maakt, je daar over gaat dromen..Hoop niet dat ik echt een mk ga krijgen.
    Voelde me juist zo positief gisteren, dat het wel goed gaat enzo!

Liefs
    Syl

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

morning ladies!

vannacht toch zo super lekker geslapen! ik wilde er niet uit vanmorgen!

Vanmiddag komt MvM langs, ben benieuwd!

hebben jullie al eens gekeken naar de Chinese Kalender? Of je een jongen of meisje krijgt? Ik zou een kereltje krijgen!

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Heej Moor,

Vanmiddag komt MvM ook bij mij langs :) ik ben benieuwd

19. Naiobi

Naiobi VIP lid