Jeetje dames, ik ben even niet geweest en ik moet uren bijlezen! Kan niet overal op reageren, maar in ieder geval even veel sterkte voor Laura, wat een naar nieuws, zeg. Mandy juist gefeliciteerd, dat ene maandje maakt ook niet uit en alles in iig goed! Iedereen met een goede echo gefeliciteerd! Met mij gaat het niet zo, vandaar mijn afwezigheid... Ik heb heel veel last van mijn schouder na mijn val. Maandag moest ik weg voor mijn werk, naar de fabriek voor wat testen, ben ik zo duizelig geworden, in de fabriek bijna flauwgevallen, alles werd zwart & ik zag sterretjes. Moest steeds gaan zitten, dan ging het wel. Daarna als klap op de vuurpijl waarschijnlijk gisteren avond wat verkeerds gegeten, hele nacht overgegeven. Mijn man heeft het ook dus het is niet van de zwangerschap. 's Ochtends ging het iets beter, en omdat ik geen zin had om de hele dag thuis te zijn met een zeer drukke 1-jarige en ik het heel druk heb op mijn werk toch maar naar mijn werk gegaan. Niet zo`n goede keuze helaas... Weer duizelig, superslap. Ik had natuurlijk ook weinig in mijn maag. Ik ben even langs de nurse geweest die we daar hebben, dacht misschien is het wel mijn bloedruk. Maar die was juist best hoog, (115/70) terwijl hij normaal veel lager is (90/50). Dat kon het dus niet zijn.... Best wel een lang gesprek met haar gehad, en zij dacht dat ik gewoon flink oververmoeid was en daardoor duizelig. Rust nemen is zo moeilijk met een kleine erbij... Ik kan me wel ziek melden maar uitrusten ho maar. Het is niet zo makkelijk hulp te vinden, mijn ouders en schoonouders wonen in nederland, en de vrienden die ik heb hier werken eigenlijk allemaal. Dus het is niet zo dat ik even iemand kan bellen om op te passen. Maar ik heb voor morgen de nanny geboekt! Is wel duur, maar ze neemt m'n zoontje van 9 tot 5 mee naar haar huis, dus dan kan ik heel hard rusten! Ik heb ook toch maar een afspraak bij de dokter gemaakt, om die duizeligheid voor te leggen en even naar mijn schouder laten kijken. ik vind iets als voedselvergiftiging zowieso eng, maar ik denk niet dat het listeria of zo is, want ik heb geen koorts ofzo, en ik denk dat mijn man het dan ook niet snel gekregen zal hebben...maar goed, kan ik ook even navragen Hopelijk is het gewoon een beetje pech dat ik dit nu allemaal bij elkaar heb, en voel ik me snel weer beter. Heb in ieder geval veel zin in morgen. Helemaal alleen thuis de hele dag, dat is lang geleden!
O ja, heb nog een vraagje. Ik had ook de nanny geboekt voor zaterdag, ik zou met mijn man even lekker naar londen gaan, musea, shoppen ofzo, maar dat vind ik nu toch te vermoeiend. Dus ik wil wat relaxders doen, en zat te denken aan een spa ofzo. Er was hier een tijdje geleden toch iemand die had uitgezocht hoe het zat met sauna's? Mocht het nou wel of nie?. Anders neem ik lekker een massage en een bubbelbad, ook relaxed, maar ik ben zeer groot fan van stoombaden. Alhoewel de sauna misschien niet zo goed is als je duizelig bent? Ik weet het niet, maar het lijkt me wel heerlijk!
Ik heb nog niet alles goed gelezen maar wil jullie alvast ff bedanken voor de opbeurende woorden Mede dankzij jullie lukt het me om het naast me neer te leggen en erop te vertrouwen dat het wel goed zit! Dikke knuff voor jullie!
ik had een website gevonden daar kan je alle informatie vinden over wat je wel en wat je niet mag. http://www.zwaluwhoeve.nl/pdf/saunaenzwangerschap.pdf is het adres.
@ kaatje k ja vast wel ik ga ook vaak genoeg en binnenkort ook maar weer eens ff. @alle meiden met mei2009.hyves.nl kijk ff bij de berichten heb wat leuks aangemaakt.
@Kaatjek, vervelend voor je dat je je zo rot voelt. Ik heb pas ook voedselvergiftiging gehad in een restaurant. Ik was daar echt flink ziek van, alleen maar overgeven. Maar het kon gelukkig voor de kleine geen kwaad zei de vk. Is vervelend dat je geen oppas hebt die je maar even op kan bellen. Ik klap in mijn handen dat ,mijn ouders en schoonouders in hetzelfde dorp wonen en erg makkelijk voor me kunnen invallen. Ik zou het ook erg moeilijk hebben als ik dat niet had. Je hebt groot gelijk dat je zaterdag lekker met je man een dag weggaat, dat heb je gewoon af en toe gewoon nodig. Hoop dat je je snel wat beter gaar voelen.
lucky me! man houd niet van voetbal kijken haha.. (niet dat hij thuis is, maar dat maakt niet uit.. hij is de hort alweer op.. haha)
hij kijkt eens in de zoveel tijd voetbal niet veel gelukkig maar ja ik had er vanavond weer eens geen zin in (lees nooit in haat voetbal)
ik vind voetbal kijken ook helemaal niets.. alleen als NL moet spelen voor NK of WK! haha.. (ben dus zo'n echte nepsupporter hihi..) Vriendlief heeft wel fanatiek gevoetbald altijd, maar vink t maar nix om het te kijken (hij mag zelf niet meer voetballen).. volgens mij omdat het hem dan allemaal begint te kriebelen..
ja dat is wel erg dat hij het dan niet meer mag! hier gaat zowat weer het meubelair door de kamer heen! ik moet altijd zo lachen als er een tegen doelpunt word gemaakt dan begint ie te schelden en te doen geweldig en ik heb dan lol! ik ben ook zon nepsupporter als ik al kijk!
hihi.. Heb je toegevoegd hoor! Hoe bevalt t je eigenlijk achter de kassa?! Ja, best zielig dat ie niet meer kan voetballen.. ook door de voetbal gekomen: Voorste kruisbanden afgescheurd in z'n knie en meniscus aan flarden! (en daardoor er achter gekomen dat er slijtage in het gewricht zat) Ondertussen 2 operaties gehad en de 3e zit er aan te komen (moet over 2 weekjes naar het ziekenhuis om te kijken hoe en wat). Erg balen, maarja.. Ooit bij de selectie van twente jeugd kunnen voetballen, maar dus ook niet aan begonnen.. Achteraf gezien, gelukkig maar! maaruh, meid(en) ik ga ff lekker tv kijken en bankhangen! tot morgen maar weer! Liefs
mijne is ook voor psv, maar hier in engeland is dat natuurlijk niet zo veel op tv, anders had ik het ook niet gewonnen denk ik! ik vind het ideaal, hij kijkt veel minder nu, behalve als psv natuurlijk champions league speelt tegen een engelse club... ik vind het zelf helemaal niets, ga gewoon een boek lezen als hij kijkt... nou, welterusten, ga vroeg naar bed!
Goedeavond meiden, @mandy, yeah supernieuws meid! @kaatje, neem het er maar lekker van meid, alvast veel plezier zaterdag, laat je lekker in de watten leggen! Meiden met goede echo's en goede apk's feli... Pfff ben de helft alweer kwijt volgens mij, het is wel heel erg Ow ja, zogelukkig waar blijft je buikkie nou? Ik is ook aagje Meiden ben er morgen en overmorgen heel weinig... Zoonlief wordt donderdag 3 en morgen moet ik 25 mandarijnenspookjes maken en het huis versieren en donderdag dus feest. Moet ook nog de stad in, want ik kan niet aan wit krullint komen en ik had meneer een nieuwe carstrui beloofd voor zijn verjaardag, dus dat wordt rennen en vliegen morgen.
Zo jullie hebben weer lekker gekletst! Zelfs over voetbal Nou daar vindt mijn vriend net zo weinig aan als ik dus dat is gelukkig hier geen discussiepunt Mamasan, mandarijnspookjes? Je maakt me wel nieuwsgierig! Ik heb me ook aangemeld voor de mei-hyves, ben wel benieuwd naar jullie foto's en namen.
@vrouw1984, gefeliciteerd met je goede echo en met jullie ondertrouw. En ik ben trouwens John en Miranda (JoMi hier, afk dus) op mei2009. Heb het daar ook al ff op gezet. @mamasan, morgenavondzet ik hier wel even een berichtje neer wat de uitslag was bij de vk (van de B12 en de bloeddruk). Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en een fijne dag gewenst. @Joki, Jinky en Karien, gefeliciteerd met de goede echo. @Remmar, gefeliciteerd met je 15 weken. Ik zit ook op hyves mei2009. Ik heb alleen nog geen buikfoto's of zo erop staan en heb nog niet iets geschreven. Heb het vrij druk en ben blij dat ik het hier een beetje kan bijhouden. @Pien1980, gefeliciteerd met je 12 weken. Morgen ben ik 12 weken zwanger. @Sylvia, wat al een mooie dikke buik zeg. @illy2306, welkom en veel plezier hier. @Mandy1, jammer dat je ons gaat verlaten. Mooi dat verder alles goed is. Kom nog maar eens om het hoekje kijken hoor. @sim80, mooi dat je het hartje hebt kunnen horen. Ik hoop het morgenmiddag ook te kunnen horen, maar misschien kan ze het ook wel niet vinden. @kaatje k, beterschap en ik hoop dat je ff een dagje kan uitrusten. @all, morgen heb ik dus om 17.00 een afspraak bij de verloskundige. Hier hoop ik de bloeduitslagen te krijgen. Ik ben vooral benieuwd wat de waarde van mijn B12 is en of ik ook meer moet gaan spuiten. Als dat zo is, moet ik de strijd nog aangaan met mijn huisarts. Heb 2 jaar geleden al zo'n strijd gehad om extra spuiten voor elkaar te krijgen. Ook ben ik benieuwd hoe hoog mijn bloeddruk is. 6 weken geleden was het bij de huisarts 130/90, op 8-10 (4 weken terug) was het 131/90 en op 9-10 bij gyn. 134/86. Als het hoger zou worden wist de vk niet of ik daar wel kon blijven. Dus duim maar ff voor mij dat dat goed is. Zodra ik morgenavond de tijd heb stuur ik ff een berichtje. En op een dag niet zoveel kletsen hoor, kan het gewoon bijna niet bij houden. Het is zelfs moeilijk om op iedereen te reageren.