@all: heel hartelijk dank voor de sterkte wensen! en wat heerlijk dat iedereen mooie echo's en goede afspraken heeft zeg! ik zal voor iedereen duimen dat er mooie en gezonde kindjes komen! gr laura
Goedenmorgen meiden nou gister lekker optijd nog naar bed gegaan geen zin meer in dat stomme voetbal. @remmar ik zag dat je me toegevoegd had.ik zit nog niet achter de kassa is vandaag me eerste dag! dus vanavond breng ik hier even verslag uit. @kaatje k wij mazzel ze zijn nergens door dus hoeven we ook geen psv te kijken. @all wat leuk dat jullie ook werkelijk het invullen op de mei2009 hyves haha. owja mijn naam is veranderd van vrouw1984 naar sabrina1984. fijne dag allemaal
@JoMi: nu kan ik jou ook feliciteren met je twaalf weken. Gefeliciteerd. Het is echt een mijlpaal, vind je niet?
Ja Sabrina, ik ben stiekum ook wel blij dat PSV niet door is! Aan de andere kant had ik het hem wel gegund, hij kan hier al zo weinig kijken! Ik heb redelijk geslapen gelukkig. Over een half uurtje komt de nanny en dan begint mijn rust! Verwarrend trouwens, ik heb hier een naamgenoot! Las JoMi's berichtje en dacht he, ik heb toch geen echo gehad? Maar vergat dat ik hier Kaatje ben, niet Karien! Wel leuk, zo vaak hoor je het niet!
AJAX IS THE BEST LADIES IK GA VAAK MET MANLIEF DE ARENA AMSTERDAM IN OM ZE AAN TE MOEDIGEN HELEMAAL LEUK BIJ VAK 410 OF DE F-SITE AMSTERDAM DEZE VOETBALVROUW WOU DIT EVEN MET JULLIE DELEN
Mogge, Ik ben niet zo blij..... Kreeg gisterenavond om 20.30 toen ik op wou staan ineens heel heftige krampen onderin m'n buik. Niet van die nare groeisteken, maar echt krampen, ik dook ervan in 1! Voelde ze ook in mijn onderrug. Manlief moeste me de trap ophelpen, ik verging echt van de pijn. Toen gelukkig rustig in slaap gevallen, want was best overstuur. Om 2.30 wakker met weer van die vreselijke krampen, ik hield het niet meer! Huisartsenpost gebeld en die schreven diazepam voor die mijn man middenin de nacht is gaan halen. Op 2,5 mg. heb ik verder kunnen slapen zonder kramp tot 9.30. Maar ik maak me nog wel zorgen; wat kan dit zij, wie herkent dit?
zogelukkig, zijn het krampen in je baarmoeder, of meer je gewrichten/ bekken? Ik weet dat bandenpijn best erg kan zijn, dat voel je natuurlijk in je baarmoeder, maar zo erg? In je gewrichten heb je dingen als BI en zwangerschapsischias. Ik heb hier verder geen ervaring mee ..
jeetje, wat kl**** ik hoop dat alles goed is nu met je..kan je niet even een echo aanvragen of naar de VK
Ik heb me ook aangemeld bij de hyves! Mijn naam zal niet zo moeilijk zijn, bijna hetzelfde als hier. Let niet op mijn foto, moet nog een x een andere. Toch wel raar dat je elkaar dan 'echt' kan zien. Echte foto`s met de mannen enz. Groetjes Rian
Nee, echt helemaal onderin de baarmoeder, net boven het schaambotje. Ik heb ischias (gehad) en heb twee instabiele SI-gewrichten waarvoor ik net ben uitbehandeld bij de therapeut, dus nee, dat is het absoluut niet! Het waren echt krampen onderin m'n holle rug bij de onderste lendewervels. Mij man zei: het lijken wel weeen, nu weet ik niet hoe weeen voelen, maar ik verging gewoon van de pijn.....tuurlijk maak je je zorgen. Ben nu wel rustig hoor, pfff.....
't Gaat nu goed, ben alleen nog wat suf. Zodra ik ook maar weer 1 zo'n kramp krijg, hang ik meteen aan de lijn met de vk!
Weeen voelen een beetje als ongesteldheidspijn, maar dan erger en in golven. En bandenpijn eigenlijk ook vind ik altijd, maar dan kleinere krampjes. Ik heb ook vaak van die steken als ik nies, maar dit klinkt wel heftiger. Heb je het nog steeds of is het weer over? Als het over is zou ik even afwachten, anders zou ik toch de verloskundige even bellen.
Hey, ben een paar dagen niet geweest, wat is er veel geschreven! Niet bij te houden Maar wel leuk om te lezen. Niet alles helaas, sterkte Laura! Wat naar joh, Zogelukkig. Hopelijk blijft het hierbij! Maar je vraagt je toch af wat het geweest moet zijn. Hoe is het nu met je? Ik heb een flinke griep te pakken. Gaat nu wel weer wat beter, maar nog veel hoesten. Doe nu maar even rustig aan. Groetjes!
Goedemorgen allemaal! @ mamasan: alvast gefeliciteerd met je zoontje! Ik ebn ondertussen ook wel erg nieuwsgierig naar die manderijn spookjes! haha.. @ draadje & Rian: hihi.. leuk he, dat gehyves @ JoMi: ik had jou idd ook al voorbij zien komen op de Hyves! hihi.. Succes bij de VK! Ben erg benieuwd wat je bloeddruk is en je B12 waarde.. (mijn bloeddruk was ook aan de hoge kant, maar wel stabiel, dus mocht bij de vk blijven) @ kaatje k: ja en elke keer als ik jouw naam zie staan, moet ik aan een collegaatje denken.. hihi.. die noemen we ook altijd kaatje! Op mn werk hebben we dus 3 kaatjes (karin) en zij is dus ook Kaatje K.. hihi.. vond het wel grappig! Zij is ook zwanger, dus moet elke denken: ohw, nee, zij is dit niet.. hihi.. @ manny: zo jouw boodschap was duidelijk! haha.. ajax-aanhanger @ zogelukkig: Jemig meid, wat heftig zeg! Idd, als ik jou was, had ik zowieso de vk ff gebeld om te vragen hoe of wat. Diazepam lijkt me ook niet heel gezond... en natuurlijk niet zo gek dat je nog suf bent! @ me78: beterschap! @ all: ik was gister redelijk te pas en dacht dat t misschien wel weer wat beter zou gaan.. Nouja, iets te hard gehoopt, vandaag is weer zo'n topdag .. (maar niet heus..) achja, komen we ook wel weer doorheen.. Ik ga nu ff de lijst aanpassen, want ik moet 20 pb'tjes doorspitten, volgens mij.. dus het kan ff duren..
Afspraken voor vandaag: * 5 November JoMi, afspraak vk, 17:00 uur Mamalieske, combitest Pixie, echo Succes meiden! en laat ff wat van je horen!
Hartstikke suf.... ik ga nog even wat slapen zo. Heb de vk-praktijk gebeld, maar ze zijn er pas na tweeen weer. Voor spoed kan ik een mobiel nummer bellen, maar dat lijkt me wat overdreven. Ik voel me helemaal beurs, echt bizar. Nou, tot later vanmiddag!
Joepie, vandaag 12 weken. @Pien1980, dank je wel. Het is zeker een mijlpaal. @Kaatje K, dat is zeker grappig dat je hier een naamgenoot hebt. Volgens mij heb ik hier ook een naamgenoot, maar weet ff niet meer wie (Miranda). @Zogelukkig, ik weet niet wat het is, maar kan mij voorstellen dat je daar overstuur van raakte. Ik hoop dat voor je dat het niet weer terugkomt. @Me78, beterschap gewenst. @Remmar, hyves is zeker leuk. Maar wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben met hoge bloeddruk. Wat zijn jou waardes van de bloeddruk? Hoef jij geen medicijnen te slikken? Ik hoop dat jij ook gauw weer wat een betere dag hebt. Vandaag voel ik mij ook zo moe. Nog maar een half uur wakker ( ) en wil er eigenlijk wel weer induiken. Vanmiddag heb ik dus om 17.00 de 2e afspraak bij de vk en krijg ik dan ook de uitslagen van het bloedonderzoek (ook B12) en gaat ze mijn bloeddruk ook weer meten. Ben benieuwd of het nog een beetje hetzelfde is. Anders heb ik grote kans dat ik doorgestuurd wordt naar gyn. Ff afwachten dus.
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X 1 mei * Sylvia ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Trude 2 mei * Amy25 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Spiffy * lievebeesje ~ 5ste kindje ~ BV * Klevkin ~ 1ste kindje ~ BV * Horselover 3 mei * shannah ~ 3de kindje ~ BV ~ TB * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Marloes22 ~ 2de kindje 4 mei * kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ PBV ~ FV * Hannahw ~ 1ste kindje ~ BV ~ TB * Miracle81 ~ 1ste kindje * Angelique83 ~ 1ste kindje * Brigitte 22 ~ 2de kindje * Sappie ~ 2de kindje * Illy2306 ~ 4e kindje 5 mei * webmiertje ~ 3de kindje 6 mei * Malka ~ 1e kindje ~ TB ~ BV * Meimama ~ 3de kindje * Lana81 ~ 1ste kindje ~ BV * Kaatje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Me78 ~ 1ste kindje ~ BV~ PHZ 7 mei * Ylona25 * Marloes22 ~ 2de kindje 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Nano73 ~ 1ste kindje * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV * KimsKie97 ~ 1ste kindje 10 mei * Yinte ~ 3de kindje * Chantal87 ~ 2de kindje * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Sarahmei09 ~ 1ste kindje 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Skye ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Grummelke ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV 13 mei * Tinke ~ PZH ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV * Sannie306 * Ellen1982 * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ FV 15 mei * Dafje ~ 2de kindje * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~ PZH * Nina30 ~ 1ste kindje * Gaby83 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Cyntje ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV 16 mei * Zogelukkig * Mama nel ~ 2de kindje 17 mei * Dylan07 ~ 2de kindje (?) * Tji ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Lothlorien ~ 2de kindje * Evitaaa1983 ~ 1ste kindje * Atmon05 ~ 1ste kindje 18 mei * San 19 mei * Natassie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Manon77 ~ TB ~ BV * Pien1980 ~ 1ste kindje 20 mei * JoMi ~ 1ste kindje * mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje * Lindsey1981 * Mamaspooky * Hester ~ 1ste kindje * DeboravB ~ 1ste kindje 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Dancevalley ~ 1ste kindje 23 mei * Aros ~ 2e kindje ~ TB ~ BV * Anci 24 mei * Bjentsje ~ 2e kindje * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB 25 mei * Jinky ~ 1ste kindje * Jinx ~ 2de kindje * Butterfly23 ~ 1ste kindje 26 mei * Whisper ~ 2de kindje ~ Bv ~ PHZ * Jannn ~ 1ste kindje * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV * Karien ~ 1ste kindje 28 mei * Tbell 29 mei * Roozje ~ 1ste kindje * Roosje75 ~ 1ste kindje 30 mei * Christie ~ 4de kindje * Dieseltje2 ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV * joanita 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje 1juni * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV 2 juni * Mamasan ~ 2de kindje Er zijn op dit moment 97mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28 PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 1 geen idee, jongens, meisjes, tweelingen Geslacht: ... : (weet het niet) :-# (ga het niet vertellen) , 1 [-X (wil het niet weten) Afspraken * 6 November: Manon77, afspraak vk ~ Bianca24, afspraak gyn, 8:30 uur ~ Lievebeesje, controle gyn, 13:40 uur * 7 November: Manny, 2de afspraak vk, 16:15 uur ~ Manon77, 2de echo en nekplooimeting ~ Me78, 2de afspraak VK * 10 November: Houmar, controle vk ~ Lana81, controle vk, 9:00 uur ~ Tbell, 1ste echo ~ Stillewens, nekplooimeting * 11 November: Rainbow78, 1ste echo ~ Karien, afspraak vk ~ Mamasan, gyn, 13:30 uur ~ Pien1980, afspraak vk * 12 November: Colin, termijnecho ~ Draadje, controle afspraak 11.00 uur * 13 November: Dancevalley, 2e echo ~ Sylvia, controle afsoraak 8.00 15,6 wkn ~ Sylvia, echo fontys, 15.00 uur * 14 November: Sarahmei09, 5de echo, 17:45 uur * 17 November: Brigitte22, controle vk * 20 November: Roosje75, afspraak vk * 21 November: Evy77, afspraak gyn, 14:45 uur * 24 November: Sabrina1984, controle vk * 26 November: Mamalieske, afspraak gyn ~ Pixie, afspraak vk * 27 November: Tinke, controle vk * 1 December: Marloes22, 2de echo ~ Webmiertje, pretecho * 2 December: Webmiertje, 3e afspraak vk * 4 December: Remmar, controle vk, 19:00 uur (19,2 wkn) * 5 December: Jinky, 3e echo * 8 December: Daggie, afspraak VK, 8.00 uur (19 wkn) * 9 December: Remmar, 20 weken echo, 8:00 uur (20 wkn) * 11 December: Sabrina1984, 3d/4d echo en geslachtsbepaling, 18:15 uur * 15 December: Brigitte22, 20 weken echo & controle vk * 22 December: Rian, 20 weken echo, 8:30 uur ~ Marloes22, 20 wkn echo De aanpassingen zijn: @ illy2306: je staat er tussen @ Laura28: ik heb je van de lijst gehaald! (helaas) @ Sabrina1984: ik heb je datum verzet, de afspraak erin en je naam aangepast @ Karien: ik heb je uitgerekende datum verzet @ Jinky: 5 december staat genoteerd! (leuke datum trouwens hihi..) @ lievebeesje: je afspraak staat erbij! @ webmiertje: je afspraken staan erbij!
Zooo meiden, ik ben ff aan het knutselen geweest met de lijst! haha.. wat een werk hihi.. Hoe vinden jullie hem geworden?? (neem aan dat jullie het er wel mee eens zijn?! Kun je ook meteen zien hoe hard ik me verveel hier.. hihi..) Ik vond het een goed idee om er bij tussen wat je denkt wat het geslacht is en wat er straks eventueel uitkomt (bij geslachtsbepaling). Dus meiden: Schreeuw maar los!!! Mijn voorstel is: om de meiden uit de lijst te halen die binnen een paar weken niets hebben doorgegeven. Ik kom namen in de lijst tegen, die ik hier misschien 1x heb gezien ofzo! Wat vinden jullie daarvan?