Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    Yep, it's me, Miranda (Webmiertje) :D

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd met je 12weken mijlpaal! (natuurlijk alle andere meiden ook!)

Mijn bloeddruk van 150/80 en dat was op zich netjes, maar ze vond de 150 nogal aan de hoge kant. Bij de HA had ik laatst 142/88 :( haha.. volgens mij weet ie niet wat ie wil die bloeddruk... Onderdruk van 80 is acceptabel (maar voor het begin van een zwangerschap aan de hoge kant..) en hoefde dus ook geen med. te slikken. Jij wel?!

3. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    @remmar: is goed hoor!
    enne de lijst ziet er prima uit. lekker overzichtelijk zo!

gr laura

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    @Webmiertje, weet ik dat ook weer. Jij staat ook op de hyvessit mei2009. Daar herkende ik de buikfoto met de 2 meiden ook. Wist dat ik die hier had gezien.

@Remmar, nee heb nog geen medicijnen ervoor. Ik zat bij de vk dus al echt op de grens om bij de vk praktijk te blijven, ben benieuwd. Vanavond hoor je het wel van mij. Weet alleen niet hoe laat. Mijn vriend John moet nml wortelrooien en weet dus niet hoe laat wij terug zijn.

5. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Zo, net terug van de huisarts. Blijkt dat mijn bloeddruk toch echt superlaag is, vandaar het duizelige en (bijna) flauwvallen. Hij was nu weer 90/50. Ze dacht dat hij gisteren op mijn werk hoger was omdat ik aan het stressen was, nou ja, dat kan wel kloppen...
    Ik moet opassen met staan, dat kan ik gewoon niet echt lang. Als ik loop gaat het wel. En meestal gaat hij verder in de zwangerschap wel ietsje omhoog. en ik moet veel vocht drinken... Er is gelukkig geen gevaar bij (behalve dan voor blauwe plekken), en voor de baby is het alleen maar goed.

Ik kan dus niet echt meepraten over de hoge bloeddruk dames!

O ja, Remmar, ik denk dat het om de lijst duidelijk te houden een goed idee is mensen die een paar weken niets hebben laten horen (zonder bericht ivm vakantie ofzo) eraf te halen. Als ze weer terug zijn kunnen ze toch zo weer op de lijst. Mochten er mensen zijn die vooral lezen en niet veel schrijven maar wel op de lijst willen dan kunnen ze dat toch even laten horen?

Wat betreft geslacht, ik wil het niet weten, en ga me ook echt niet wagen aan een gok. Ik denk dat ik weer een jongen krijg, en dan daarna een meisje, maar toen ik de echo zag vond ik het net een meisje. Ik zou erg graag een meisje willen, als ik die nu krijg is de druk er tenminste af bij de derde...

Jeetje wat een rust in huis zo zonder zoonlief. Ik ga eens wat te eten maken en dan lekker op de bank!

6. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Remmar goed idee wbt de lijst, ik heb je mijn voorgevoel al ge-pb-t!

Ik ben vandaag echt heel erg lui, ik wil vanalles doen maar er komt echt niets uit mijn handen :( Ben ook nog steeds niet helemaal beter dus doe maar lekker rustig aan op mijn vrije dag.

Mijn buik groeit trouwens helemaal niet zo hard meer, is dat normaal? Ik kreeg al vrij snel een buikje van mijn darmen, maar nu staat het een beetje stil...

7. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

8 mei 2007
    319
    0
    0
    Hai allemaal,

hier weer eens een berichtje van mij.
    Hier alles goed en met de meesten van jullie ook gelukkig.
    Jullie schrijven veel zeg, valt bijna niet bij te houden als je zo af en toe eens binnen komt vallen. Maar wel gezellig hoor!
    Zou hier ook wel vaker te vinden willen zijn, maar ben zo moe.
    Zodra mijn kleine in haar bedje ligt ga ik er meestal ook even in :D
    Hoop dat die grote vermoeidheid binnenkort een beetje over is, het wordt zo'n zootje hier in huis.
    Zaterdag heb ik de nekpooimeting, ben immers al 40 en wil er toch op voorbereid zijn mocht ons kindje het syndroom van Down hebben.
    Mijn bloed is al geprikt, dus ik hoop dat de uitslag er meteen is.
    Het blijft toch reuze spannend zo iets, ook al weet ik dat het maar om een kansberekening gaat...

Goed lieve dames, ik blijf zeker mee lezen hoor en hopelijk tot gauw!

Oh ja, over het willen weten van het geslacht.
    Wij willen het graag weten. Het lijkt me zo leuk als de tweede een jongetje is. Alhoewel nog een meisje wel praktischer zou zijn ivm de kleertjes. Ons dochterje groeide overal zo snel uit, alles is nog spiksplinternieuw.

8. Manny

Manny Bekend lid

20 mrt 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    Hi girls, ik wilde het eerst niet weten wat het zou gaan worden, maar me vriend heeft me overgehaald zodat we gerichter kunnen zoeken naar spullen...ik hoopte altijd een beetje de eerste een jongen..maar mijn gevoel zegt een meid...
    Groetjes Manon

9. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Hallo allemaal,

Sorry heb niet alles bij gelezen! Zoveel pagina's!

@ Kaatje, ik zag dat je naar de sauna wilde, als je al duizelig bent, goed om jezelf denken in een sauna, je kan er namelijk al licht van in je hoofd worden. Dus met opstaan heel rustig en misschien dat manlief je kan helpen. Ook voordat je naar de sauna gaat even temperaturen. Als je verhoging of koorts hebt mag je er niet in, en nu met een baby zou ik dat risico al helemaal niet nemen ;)

Het spijt me als ik mensen vergeet te noemen, ik ben erg moe :)
    Verder voel ik me weer op en top, ben nog even goed ziek geweest, ik denk ook een griepje gehad, vandaar natuurlijk ook de extra zorgen om of alles wel goed ging en het me zo belabberd voelen.
    Ik had de vrijdags nog gebeld met de vk, ze heeft me geprobeerd wat gerust te stellen en verder moesten we afwachten. Dus ik wacht tot de volgende afspraak :)

Wat betreft het geslacht. Ik weet het nog niet natuurlijk ;), maar we willen het wel graag gaan weten. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb wat het worden gaat, ik zou graag een meisje willen (al is het alleen al omdat we een jongesnaam niet echt kunnen vinden haha).

10. @ Mamasan : Ook van mij alvast van harte gefeliciteerd met je zoontje! :D

@mei2009 hyves : Nou volgens mij willen ze geen nieuwe leden :( of mij niet :cry: Heb me aangemeld en kreeg toen te zien dat ik op acceptatie moest wachten maar heb er niks meer van gezien of gehoord :rolleyes:

@Jomi : Sucses bij de vk... En als ze zeggen b12 is goed moet je alsnog vragen wat de waarde is hoor ;) Want bij iedereen blijkt wat anders goed te zijn terwijl dat vaak niet zo is :rolleyes:

@Zogelukkig : Jeetje dat is niet niks... Wel fijn dat je daarna toch nog hebt kunnen slapen maar zou zowiezo effe navragen aan je vk idd!

@Remmar : Duidelijk hoor de lijst ! Wel leuk om door te geven als je weet wat het geslacht is! Wij willen het wel weten maar houden het voor ons :) Durf het ook niet echt bekend te maken op het forum... Je weet maar nooit :( Voorgevoel is iedere keer weer anders....
    Door mijn beroerdheid en misselijkheid wat ik niet ken van joey denk ik een meisje maar heb ook gedroomd over een jongen :rolleyes: Dus een echt :(: hier! whaha

11. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Hee dames!

@Remmar: de lijst ziet er goed uit!

Ik heb nog geen vast voorgevoel, de ene keer denk ik jongen, de andere keer meisje... We willen het wel graag weten, en dan mag van ons ook iedereen het weten! Ik ben toch veel te nieuwsgierig, kan mijn mond hier toch niet over houden en vind het ook veel te praktisch om het te weten!

Zit nu op mijn werk dus moet het even kort houden, probeer vanavond wat meer te reageren!

12. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Ik wil het wel weten maar mijn man "nog" niet. We hebben nog ruim een maand om te beslissen.

Waarom ik het wil weten? Ik denk en roep al jaaaaaren dat wij "later" twee meisjes krijgen. Weet ook niet waarom maar dat denk ik gewoon. Verder heb ik in de familie ondertussen 3 neefjes en zou een meisje wel geweldig zijn. Je hoort het al. Ik wil dus een beetje voorbereid zijn als het GEEN meisje is. Gewoon voor mezelf dat ik niet reuze verbaasd ben als er een jongen uitkomt. Dat ik daar eventueel even aan kan wennen. Het is niet dat een jongen niet welkom is (vind mijn neefjes geweldig!), maar gewoon dat het gevoel wel klopt.

13. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Oh ja en als we het weten willen we het voor ons houden, dat is dus een reden waarom man het niet wil weten.........
    Hij denkt dat ik mijn mond niet kan houden.
    Naja zeg, ik?

Ik vertel het echt tegen niemand. Mischien dat ze iets doorhebben als de kamer roze wordt......
    Of ik een speen met 'papa`s prinsesje' op de schoorsteen zet.
    Ben beter in kleine hinds geven zeg maar. :)

14. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    wij willen het wel graag weten.. we hebben nl al heel lang ene meisjes naam.. dus als het een meisje wordt.. hoeven we niet verder te denken. hhahah

ga zo eens bellen voor de 20weken echo!

15. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

draadje, ik heb hetzelfde met mijn buik, eerst in een paar weken geexplodeerd, nu al weken geen groei.. het zal wel normaal zijn...

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heey meiden!

Alvast super bedankt voor alle pb's! Dat maakt t een stuk makkelijker!
    Ik ga aan het eind van de middag de lijst nog weer ff updaten, denk ik.. dus dan komen de voorspellingen ed erin te staan!

Liefs

17. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    heb me ook aangemeld nij hyves zelfs al een uitnodiging gehad ....maare ik kan er niet op dus of moet ik gewoon geduld hebben ? ik ben op hyves ook lievebeesje dus als iemand misschien weet wat er mis gaat?

wij willen ook niet weten wat het word al is mijn gevoel een meisje we hebben al 3 jongnes en 3 meisjes dus het maakt helemaal niks uit , manlief is wel nieuwschierig wat het word maar kan zijn nieuwschierigheid wel de baas

morgen mag ik weer na de gyneceloog toe ben benieuwd hoe het binnen in mij gaat :D

morgen ook een moeilijke dag (eigenlijk huil ik vandaag al de hele dag)
    mijn neefje is 8 jaar geleden op 12 jarige leeftijd door een trein geschept , we missen hem nog zo erg en nu ik zwanger ben en verhuist ben naar het noorden voel ik me extra verdrietig

groetjes greetje

18. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    sterkte...

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Hallo MEIden..
    Ik hoor er toch bij haha.. 31 mei uitgerekend. 3,81cm hartje klopte. ons frummel sliep dus moest kuchen om wat beweging te krijgen.. maar oh wat prachtig. scan straks de foto in en dan zoe ik het in mijn album.
    Oh heerlijk gevoel. Nu voelt het echt. nu kan ik het geloven en nu kan ik genieten!

20. joehoe gefeliciteerd pixie!
    Echt super...... :p
    Ben super blij voor je!

Deel Deze Pagina